PDA

Bekijk Volledige Versie : [Legoland Duitsland] 2019



Waliboy
03-01-19, 20:39
Het Duitse Legoland zal dit jaar uitbreiden met 2 nieuwe attracties.

Beide attracties zullen in een Egyptisch kleedje worden gestopt en gebouwd worden in de themazone "Land der Pharaonen".

https://www.mupload.nl/img/ia3mpytbswr3.jpg

Bron: https://www.facebook.com/LEGOLAND.de/

Ignace
03-01-19, 20:40
Fijn, toen ik er was bestond die themazone uit één ietwat verdwaalde attractie (die dan ook nog één van de kortste darkrides ooit was).

Nathan G
03-01-19, 22:12
Die luchtballonmolen lijkt mij vrij duidelijk, maar wat zou de tweede nieuwigheid worden? Een brandweermolen in Egyptische stijl? Naja, hopelijk maakt Legoland er iets mooi van :p

Waliboy
03-01-19, 22:22
Die luchtballonmolen lijkt mij vrij duidelijk, maar wat zou de tweede nieuwigheid worden? Een brandweermolen in Egyptische stijl? Naja, hopelijk maakt Legoland er iets mooi van :p

Soortgelijkaardige attractie in Legoland Windsor:


https://www.youtube.com/watch?v=yINPqKMAiqc

Ignace
03-01-19, 22:23
Die luchtballonmolen lijkt mij vrij duidelijk, maar wat zou de tweede nieuwigheid worden? Een brandweermolen in Egyptische stijl? Naja, hopelijk maakt Legoland er iets mooi van :p

lijkt me een gelijkaardige attractie als in Billund (http://www.pretparken.be/pretpark/120/LEGOLAND%20Billund). Vooral in groep is dit heel leuk, afgelopen zomer hebben we de hele attractie 'gekaapt' met de RF-groep.

Voor degene die dit niet kennen: er zijn een stuk of zes teams (van ongeveer vier personen dacht ik), en zodra de 'rit' start, loopt elk team naar zijn brandweerwagen. Hier moeten twee teamleden de wagen vooruit 'pompen' tot ze bij het brandend gebouw zijn, waar twee (andere) teamleden de brand kunnen blussen. Als dit gebeurd is, moet je terug naar het startpunt gaan. Het is dus een erg competitieve en actieve attractie, die extra leuk is als er veel mensen meedoen die je kent.

Nathan G
03-01-19, 22:24
Soortgelijkaardige attractie in Legoland Windsor:

Wat een gek ding haha :p ik kende het nog niet, bedankt voor de verduidelijking!

coasterfrenzy
04-01-19, 19:26
geweldige attractie dit. Viel ons dit jaar ook al op dat dit eigenlijk een van de weinige parken is die de attractie nog niet heeft. Wel jammer dat ze dit in een egyptisch kleedje gaan steken.

simon
07-01-19, 17:50
Lijkt inderdaad die attractie te worden. Wij hebben er in Billund naar staan kijken, maar zelf niet meegedaan. We waren maar met (i.p.v. 4) en ik dacht dat het vooral in het Deens te doen was. Het sloeg in elk geval heel hard aan, want de hele tijd zag je er mensen voor aanschuiven en meedoen. Ook leuk om naar te kijken trouwens!

wimvg
07-01-19, 18:39
in Billund kan je deze toch ook per 2 doen? in april vorig jaar (tijdens een rustige dag weliswaar) heb ik me daar samen met de jongste serieus in't zweet gewerkt om het te halen van de twee oudste kinderen.
Met twee pompen, uit de wagen sprinten, brandje blussen, en terug sprinten.
mijn ervaring was dat niet alle wagens even snel gingen: afhankelijk van je brandweerwagen ga je véél sneller met dezelfde inspanning.

Wel een superleuke attractie om te doen, omdat ze zo actief is en er wat competitiviteit in zit: dit zorgt ervoor dat het een heel speciale ervaring is in een pretpark.

simon
09-01-19, 17:22
in Billund kan je deze toch ook per 2 doen? in april vorig jaar (tijdens een rustige dag weliswaar) heb ik me daar samen met de jongste serieus in't zweet gewerkt om het te halen van de twee oudste kinderen.
Met twee pompen, uit de wagen sprinten, brandje blussen, en terug sprinten.
mijn ervaring was dat niet alle wagens even snel gingen: afhankelijk van je brandweerwagen ga je véél sneller met dezelfde inspanning.

Wel een superleuke attractie om te doen, omdat ze zo actief is en er wat competitiviteit in zit: dit zorgt ervoor dat het een heel speciale ervaring is in een pretpark.

Kon zijn, maar zoals ik zei. Het was er de hele dag druk en ik hoorde vooral Deens. We zagen ook telkens groepjes van 4 personen staan daar, dus hebben we ook niet de moeite gedaan om er aan te schuiven. :)