PDA

Bekijk Volledige Versie : Ongeval met Trapper Slider in Fort Fun



flyingtiger
14-10-17, 14:13
Een beetje vreemd dat het op het forum niet werd opgepikt, maar vorige week zaterdag 7 oktober rond 14u30 vond een tragisch ongeval plaats op de alpine coaster Trapper Slider. Een 12-jarige jongen raakte tijdens de rit met z'n voet geklemd in de onderstructuur van de achtbaantrack. Hierdoor liep de jongen zware verwondingen op aan het onderbeen.

De attractie werd gesloten en bleef ook zondag dicht. Afgelopen week was het park sowieso gesloten en vonden de onderzoeken plaats. O.b.v. de bevinden hiervan is besloten dat de baan vanaf vandaag terug open kan.

Alle info over het ongeval, de onderzoeken en bevindingen kan je erop nalezen in ons uitgebreid nieuwsbericht (http://www.pretparken.be/NL/article/1851/Fort%20Fun%20heropent%20alpine%20coaster%20na%20on geval!).

knessel
14-10-17, 16:36
ik had het wel her en der gelezen. Ik kan mij niet voorstellen als je daar gewoon in zit, met de riem aan, dat je met je voeten onder een karretje kan geraken. Maar inderdaad, als er groepen jongeren in het park zijn is het een geliefkoosde attractie om het "eens uit te hangen". Ik heb meermaals meegemaakt dat men groepen verbood om nog in te stappen omwille van de stoten die zij uithaalden. Die man aan de aankomst heeft soms zware dagen :-).

coasterfrenzy
17-10-17, 12:21
Zaterdag gaat de baan weer open. Dus ik denk dat ook de inspectie geen fout aan de baan gevonden heeft en het euvel dus wel degelijk al wangedrag ligt.

Nathan G
17-10-17, 12:25
Zaterdag gaat de baan weer open. Dus ik denk dat ook de inspectie geen fout aan de baan gevonden heeft en het euvel dus wel degelijk al wangedrag ligt.

De baan is al sinds vorige zaterdag (14/10) weer open. Er werden inderdaad geen technische mankementen gevonden.