Re: Pretparken bannen alle plastiek afval
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
vlinderke
Inderdaad, in Bellewaerde heb je blauwe PMD bakken en zijn er asbakken. Maar toch werpen er nog heel veel mensen hun sigaretten op de grond. Ik had het liever gezien dat men in ALLE parken een TOTAAL rookverbod handhaaft. Maar dit is jammerlijk genoeg nog niet mogelijk denk ik.
Een volledig rookverbod vind ik belachelijk, je jaagt er zelfs potentiële klanten mee weg. Beter is rookzones creëren, dat lost veel op en is iedereen gelukkig.
Citaat:
bobby turbo
Een volledig rookverbod vind ik belachelijk, je jaagt er zelfs potentiële klanten mee weg. Beter is rookzones creëren, dat lost veel op en is iedereen gelukkig.
Volledig mee akkoord. Om de Belgen te doen stoppen met roken, zal de tabaksprijs eerst ineens moeten verdubbelen of verdriedubbelen. Met gestaagde prijsstijgingen zal dit niet vanzelf gaan. Dan zie ik ze ook liever rookzones creëren of niet-rookzones uitbreiden.
De gescheiden afvalbakken zag ik op meerdere plaatsen staan in o.a. Adventure Valley en Cowboy Town.
Citaat:
simon
Volledig mee akkoord. Om de Belgen te doen stoppen met roken, zal de tabaksprijs eerst ineens moeten verdubbelen of verdriedubbelen. Met gestaagde prijsstijgingen zal dit niet vanzelf gaan. Dan zie ik ze ook liever rookzones creëren of niet-rookzones uitbreiden.
De gescheiden afvalbakken zag ik op meerdere plaatsen staan in o.a. Adventure Valley en Cowboy Town.
Ik zag ze staan in Cowboy Dorp, maar er stond niet meer op weergegeven dat eht effectief ging om PMD, wat me deed twijfelen of er nog effectief gesorteerd werd. Zal er de volgende keer nog eens op letten.