Rode Baron (Bobbejaanland)?
Afdrukvoorbeeld
Rode Baron (Bobbejaanland)?
Next:
Deze schurk heeft maar één wapen.
Mr. Freeze Reverse Blast?
Nee, niet degene die ik in gedachten had :D
Bandit bomber?
Yes!
Ik heb niets te doen met mijn naam, en heb al in meerdere landen gestaan. Echt groot ben ik niet, anders dan mijn nieuwste eigenaar: toch ben ik één van de weinige attracties hier, raar maar waar!
Aan de Brakesection staff: zijn deze rijmende raadseltjes geen idee voor in het Brakesection Magazine? Zou volgens mij wel leuk zijn voor in plaats van de woordzoeker die er tegenwoordig niet meer is. :p
^Leuk idee!
Hint: we zoeken een kleine achtbaan in de benelux :).
Chenille - Mont Mosan - Zhengzhou Limeiqi Amusement Equipment Co?
boomstambaan in Mondo Verde, vroeger "El nino" in Valkenburg?
Wilde Tijger Achtbaan - Mondo Verde - Zierer
Klopt volledig! Deze achtbaan noemt Wilde Tijger Achtbaan maar daar vind je behalve de naam niets van terug. De coaster stond eerder in Liseberg en hoewel Mondo Verde nauwelijks attracties heeft, is het qua oppervlakte een ruim opgezet park. Aan jou de volgende!
Ik sta in een land dat daar niet ligt,
u kunt mij herkennen in dit gedicht.
Ik word gebruikt door jong en oud,
serveer mijn diensten graag ijskoud.
Volgend jaar zal ik vieren
reeds 20 jaar te 'plezieren'.
Maar u moet voor mij niet buigen
Ik vorm een aanslag op uw zintuigen!
Schlittenfahrt - Europa Park - Mack
Mijn komst zette mijn thuis officieel op de wereldkaart, ik sloeg iedereen met verstomming, niet enkel door mijn statistieken, maar ook door mijn knappe uiterlijk. Echter ligt de lat na mijn komst hoger voor mijn thuis, en een nieuwe collega maakt reeds zijn opwachting.
Gohja, beetje te snel uw raadsel gelezen. Chenille betekent rups, wat die van Mont Mosan niet is (niets te doen met mijn naam). In combinatie met klein, Benelux en een van de weinige attracties hier kwam dat mormel van MM het eerste in mij op. Pas later viel mijn euro dat het niet klopte.
Etwien, is het Taron - Phantasialand - Intamin die je zoekt?