Bijlage 1162
Bijlage 1163
IoA heeft na een uur open te zijn de deuren moeten sluiten omdat de maximum capaciteit van het park bereikt was. Dit is echt te gek voor woorden...
Bron
Afdrukvoorbeeld
Bijlage 1162
Bijlage 1163
IoA heeft na een uur open te zijn de deuren moeten sluiten omdat de maximum capaciteit van het park bereikt was. Dit is echt te gek voor woorden...
Bron
En hoeveel is de max capaciteit?
Oh boy, die tweede foto...
Nu is een extreme rush op een nieuwe achtbaan in USA niet bepaald uitzonderlijk. Maar zelfs voor USA normen is dit wel heel extreem. :o
Ik zou nooit op openingsdag een attractie bezoeken, of het moet met een uitnodiging zijn.
Amerikanen zijn gek, en de grootste gek staat aan de leiding van het land ;)
Ik hou mijn hart al vast voor de opening van Star Wars Land in Disneyworld, waar er geen reservatie zal moeten gemaakt worden zoals in Disneyland.
Ik dacht ongeveer 41 a 42000 personen in IOA.
OMG! Dit is er gewoon over! Op Facebook zag ik later op de dag wel nog een tweede foto met wachttijd van 360 minuten. Nu, persoonlijk zou ik het er ook niet voor over hebben. Dan ben je je hele dag kwijt aan ??n attractie waar je dan meteen een dure prijs voor betaalt.
Nu, anderzijds, voor de anderen die in het park waren moet het wel leuk geweest zijn zonder aanschuiven op andere attracties!
Oeps.
Bijlage 1169
Bwa ja, best begrijpbaar. De attractie draait meestal nog een 2u na sluitingstijd door om de wachtrij leeg te krijgen dus het dagelijkse onderhoud en de controles voor deze nieuwe ride moeten ook steeds later.
En aangezien nachtwerk overal ter wereld duur is begrijp ik zeker en vast dat ze de extra controles in de ochtend doen.