Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Masterplan Walibi Belgium

1. Standaard Masterplan Walibi Belgium

Iedereen zou zijn eigen weg willen inslaan met Walibi Belgium. Iedereen heeft wel zijn ideeën of visie wat de toekomst voor het Waverse park betreft.
    Ik dacht om gewoon eens een Walibi Belgium Masterplan op te stellen, het is leuk om eens geen rekening te houden met hoe Walibi er nu voorstaat qua financien, inspraak en andere. Ik heb geen details gehanteerd, maar gewoon grove veranderingen. Ik ben benieuwd naar wat jullie van het plan vinden. Indien jullie in grote lijnen kunnen volgen, hoe zouden jullie het dan eventueel concreter aanpakken?
    Kortom, laten we hier eens alle remmen los laten en praten over wat jij als fan in en aan Walibi Belgium zou veranderen...

http://usershare.net/e3ehzasxfa64 (Het Masterplan)

http://img692.imageshack.us/img692/1...masterplan.png
    Bijgesloten Thumbnails Bijgesloten Thumbnails Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Walibi Belgium Masterplan.jpg
Bekeken: 288
Grootte:  64.4 KB  
    Livin' life in the past lane

2. Standaard

Niet iedereen heeft al word versie 2007 , een compatibel bestandje zou welkom zijn
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

3. Standaard

moest dit plan tot werkelijkheid komen zou het park echt heel hard in waarde stijgen. maar ja wat komt er van in huis. misschien moeten ze een actie doen stuur je masterplan in en de winnaar zen plan komt uit

Standaard

Citaat Origineel gepost door epfan Bekijk post
    moest dit plan tot werkelijkheid komen zou het park echt heel hard in waarde stijgen. maar ja wat komt er van in huis. misschien moeten ze een actie doen stuur je masterplan in en de winnaar zen plan komt uit
    Ik denk niet bepaald dat het park in waarde zou stijgen. Ik vind sommige beslissingen nogal dramatisch 'slecht' voor het park, andere kan ik uiteindelijk alleen maar toejuichen.

Het had misschien ook leuk geweest moest er echt diep zijn op in gegaan, ik zou al 10 pagina's nodig hebben moest ik een baan zetten om echt elk detail te bespreken. Hier wordt de baan vermeld als een 'Floorless B&M' of een 'Intamin'. En aan de track kan je weinig zeggen.

Ik zou het naar mijn mening nogal dom zijn om een rij te vormen tussen achtbanen. In dit plan krijg je:

Coccinelle - Cobra - Calamity Mine - Nieuwe baan - Weerwolf - Vampire

Ik denk dat het verfijnder kan, met meer foto's en virtuele vorm. Bv. enkele andere bestaande rides als voorbeeld geven. Al weet ik dat het niet bepaald makkelijk is het zelf te gaan ontwerpen. Ik heb ooit 3D-Modelling geprobeerd voor mijn eigen Top-Spin uit te werken met effecten en volledig thematisatie. Dit is haast onmogelijk.

Maar met photoshop of dergelijken ga je al een baantje kunnen plaatsen op een huidig plan. Je kan het ook maken in RCT3. Zo weten we ongeveer hoe je het zelf ziet. Zwarte lijnen op een park plan, zijn nogal vaag om de structuur en thematisatie van een attractie voor te stellen.

Althans, is het idee om een masterplan te maken niet echt slecht.

(ook nog even melden aan de mensen die andere Word gebruiken of een oudere versie. Je kan altijd zelf een convertor downloaden dat het omzet. Dit is vaak makkelijker dan steeds te vragen/wachten op een duplicaat wat met je eigen versie ook werkt.)

5. Standaard

Citaat Origineel gepost door etwien Bekijk post
    Niet iedereen heeft al word versie 2007 , een compatibel bestandje zou welkom zijn
    Als hij niet al bij je computer zat, kun je een office 2007 viewer gratis downloaden op de site van Microsoft.. kun je alle types 2007 bestanden mee openen en lezen, enkel niet bewerken.

6. Standaard

Ik ben niet dieper gegaan op het masterplan dat ik opgesteld heb, in die zin dat ik jullie meningen wou weten en ook hier een discussie te weeg wou brengen (samen de verschillende punten zouden kunnen uitwerken, meningen delen over mijn veranderingen en zelf eigen ideeën delen)
    Zelf heb ik ook geen kennis van grafische programma's die mij in staat zouden stellen dieper in te gaan op mijn masterplan (ik zou het wel graag willen hoor )
    Hierbij dus nog even een 'reach out', iedereen mag inbrengen op het masterplan en er dieper op ingaan. Het was niet gewoon een doelloos fictief plan publiceren voor enkel de publicatie te verwezelijken, maar er veel verder mee te gaan. Ik weet zeker dat er mensen genoeg aan dit forum deelnemen die beschikken over een eigen visie wat Walibi Belgium betreft. Het lijkt me een leuk startshot voor meer mogelijke droomprojecten, toekomstvisies,..
    Shoot!
    Livin' life in the past lane

7. Standaard Re: Masterplan Walibi Belgium

Jammer dat het masterplan niet meer te bekijken is
    Live faster. Live harder. Live stronger.

Bookmarks

Posting Regels