Pagina 2 van 34 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 12 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 670

Onderwerp: [WB] 2013 - Psyké Underground

1. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Turbine was een geweldige baan, altijd graag gedaan. Ik vond het steeds een geweldige belevenis door het beveiligingssysteem en de krachtige launch. Nu jaren later, na bezoeken aan buitenlandse parken, zit ik niet echt op een "heropening" van de ouwe turbine te wachten. Geef mij dan maar een nieuwe, moderne coaster als vervanger.

De heropening van de Turbine zal mij ook niet naar Waver lokken. Vroeger was ik een serieuze Walibi-fan, met jaarlijks 5-10 parkbezoeken. Maar nu zien ze er mij niet meer in dat bedrogparkje met z'n kapotte attracties (Kent iemand het zinnetje "Problčme technique. al? :-)

En helaas komt de uitleg van cyberbeast hierboven mij toch wel bekend voor.

2. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Verf of niet?

Gevonden@tp
    Megacoasters.nl Work in progress.

3. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Dat staat er volgens mij toch al langer als vandaag op. Toen ik er een paar weken geleden was denk ik hetzelfde gezien te hebben...
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

4. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Vroeger was Walibi ook mijn favoriete belgische park, met deze toppers:
    - Sirocco
    - Bounty
    - Enterprise
    - Tornado
    - Radja River
    - Ali Baba
    - Colorado
    - Aqualibi
    - Big Yoyo (Parachuutjes)
    - Flashback

En later: Dalton Terror, Vampire, Weerwolf. Maar toch vond ik het vroeger beter!

Stond altijd garant voor een superdag uit! Dan is het inderdaad een slap park geworden nu, ondanks

5. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door gel Bekijk post
    Dat staat er volgens mij toch al langer als vandaag op. Toen ik er een paar weken geleden was denk ik hetzelfde gezien te hebben...
    Maar nog niet op het forum...

6. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door Desperado Bekijk post
    Vroeger was Walibi ook mijn favoriete belgische park, met deze toppers:
    - Sirocco
    - Bounty
    - Enterprise
    - Tornado
    - Radja River
    - Ali Baba
    - Colorado
    - Aqualibi
    - Big Yoyo (Parachuutjes)
    - Flashback

En later: Dalton Terror, Vampire, Weerwolf. Maar toch vond ik het vroeger beter!

Stond altijd garant voor een superdag uit! Dan is het inderdaad een slap park geworden nu, ondanks
    Als ik zo naar jouw lijstj kijk schiet er ook niet zo veel meer van over hé...

Hetgeen nog overschiet :
    Colorado
    Aqualibi
    Flashback
    Dalton Terror
    Vampire
    Weerwolf

Padja river bewust niet bijgezet, wat een flutrapid is dat geworden!

7. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door coureurke Bekijk post
    Als ik zo naar jouw lijstj kijk schiet er ook niet zo veel meer van over hé...
    Dat was de hele opzet van het lijstje, vermoed ik .

Hetgeen nog overschiet :
    Colorado
    Aqualibi
    Flashback
    Dalton Terror
    Vampire
    Weerwolf

Padja river bewust niet bijgezet, wat een flutrapid is dat geworden!
    Radja river een flutrapid, hoe bedoel je?
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

8. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Radja River bewust niet bijgezet, wat een flutrapid is dat geworden!
    Gho, hierin volg ik je toch niet hoor. Van de drie rapids die we hebben in België vind ik Radja River nog altijd de beste hoor. Het is en blijft ook mijn favoriete attractie in heel Walibi Belgium.

Flutrapid vind ik hem in elk geval zeker niet. Qua aankleding vind ik hem bijvoorbeeld nog altijd één van de mooiste. Dankzij die rotsen komt hij heel natuurlijk over. Beter dan die betonnen bak die je in Bobbejaanland hebt en beter dan het algemene thema van Bellewaerde. Vooral die muziek tijdens de rit vind ik ook wel leuk en draagt toch bij tot een totaalervaring.

Ook qua ritervaring vind ik Radja River er nog altijd met kop en schouders bovenuit steken. Het is een aangenaam lang parcours en is langs geen kanten voorspelbaar. Bij Bobbejaanland heb je dat wel, die van Bellewaerde is té lang geleden, dus daar zet ik mijn joker in. Daarnaast is Radja River heerlijk wild, mede door de golven over het gehele parcours, de watervallen en vooral de bruutheid waarmee de boten soms in aanraking komen met rotsen en tonnen. Daarnaast kunnen de golfbaden van Radja River gedurende de hele rit voor serieus wat verrassingen zorgen. En dan zwijg ik nog over de fantastische climax die Radja River heeft; die gigantische golf die -als je pech hebt- zorgt voor een volledig doorweekt pak. Bij Bellewaerde is het parcours tam en saai. Bij Bobbejaanland is het dan weer rustig dobberen naar een matige finale. Want geslaagd vind ik die draaikolk écht niet. Rapid Rivers hebben voornamelijk als doel om bezoekers nat te maken. En dat doel wordt in mijn ogen enkel bereikt in Radja River.

Al vind ik het nog steeds jammer dat Walibi Belgium dat plafond van watersproeiers omgevormd heeft tot druipende goten. Want dat zorgde voor nog meer verrassing: volledig afgeleid door die sproeiers boven je kop en dan volledig verrast worden door die finale golf. En natuurlijk ook jammer van die extraatjes die Radja River vroeger had en in 2007 héél eventjes teruggekeerd zijn, zoals die nevel in de tunnel.

9. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    Radja river een flutrapid, hoe bedoel je?
    Ik vind er niet echt actie meer inzitten, de effecten zijn precies wat verflauwd... Het waterplafond dat er niet meer is, een rit zonder ECHT hoogtepunt.... Het is niet meer de Radja River van vroeger... Ik vind hem nochtans leuk ingepakt in de rotsen...

10. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door K-ToF Bekijk post
    Flutrapid vind ik hem in elk geval zeker niet. Qua aankleding vind ik hem bijvoorbeeld nog altijd één van de mooiste. Dankzij die rotsen komt hij heel natuurlijk over. Beter dan die betonnen bak die je in Bobbejaanland hebt en beter dan het algemene thema van Bellewaerde. Vooral die muziek tijdens de rit vind ik ook wel leuk en draagt toch bij tot een totaalervaring.
    Ik vind er niks meer aan vooral qua ritervaring vermits het watergordijn weg is. Bovendien is de beleving ook fel op achteruit gegaan je ziet namelijk tijdens het parcour constant geluidsboxen die totaal niet verborgen worden. Bovendien zijn de camera's heel duidelijk zichtbaar. Ongeveer 1/4de van de rotsen zien er heel mooi uit terwijl de rest gewoon smerig vuil zijn. Mist in de tunnel werkt nooit waardoor je lelijke glimmende plastieke platen ziet. De muziek is inderdaad een leuke toevoeging maar dan had ik liever persoonlijk geen muziek gehad dan nu zo overal langsheen het parcour lelijke zichbare geluidspeakers te zien.
    Ik dacht dat het park zoveel wou letten op goede theming en beleving. Als ik zo een dingen zie dan moet ik toch eens goed lachen omtrent professionaliteit.

11. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

En dit alles heeft in welk opzicht te maken met Turbine?

12. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door Facebook Walibi Belgium
    Jullie weten al dat de nieuwe Sirocco/Turbine zal openen in 2013, maar onder welke naam ? Wij hebben al verschillende leuke ideeën, maar willen toch graag weten welke naam jullie zouden kiezen. Wie weet wordt jouw voorstel wel de nieuwe naam voor de attractie ?!
    Top 3 tot nu toe (mensen mogen zelf namen ingeven):

1. Pikachu - 69 stemmen
    2. Snoepattractie - 39 stemmen
    3. UpSideDown - 31 stemmen

Massaal stemmen op Pikachu dus....

Walibi, please...
    Life is like a Rollercoaster...

13. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Ik ben gegaan voor "Financial Hangover". leek me best toepasselijk en ook het HANGover aspect heeft wel een link met Turbirocco ...
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

14. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Ja man, Pikachu, te gekke naam! Ik denk niet dat Walibi echt de attractie een naam gaat geven die door het publiek is gekozen. Ik zie het al voor me, Pikachu...Toch ga ik er op stemmen

15. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post

1. Pikachu - 69 stemmen

Massaal stemmen op Pikachu dus....

Walibi, please...
    Pikachu, serieus? sorry hoor maar dat vind ik nu eens een belachelijke naam. Dan komt er een vernieuwde attractie, een nieuwe kans voor Walibi en dan Pikachu? Dan zou ik hem beter zoals in Holland Speed of sound noemen of toch nog upsidedown. Maar nu toch geen Pikachu? Sorry voor de Pikachu lovers maar dat vind ik echt de meest debielste naam voor een coaster. Maarja, ieder zijn smaak zeker?

16. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door addictedtocoasters Bekijk post
    Pikachu, serieus? sorry hoor maar dat vind ik nu eens een belachelijke naam. Dan komt er een vernieuwde attractie, een nieuwe kans voor Walibi en dan Pikachu? Dan zou ik hem beter zoals in Holland Speed of sound noemen of toch nog upsidedown. Maar nu toch geen Pikachu? Sorry voor de Pikachu lovers maar dat vind ik echt de meest debielste naam voor een coaster. Maarja, ieder zijn smaak zeker?
    Ik denk eerder dat een groep mensen heeft besloten allemaal op Pikachu te stemmen als grap. De meetse fb'ers zijn toch volwassenen. En er zijn ook nogeens heel weinig volwassenen die Pikachu kennen.

17. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Ik vind Timeflash anders wel een leuke naam, die komt nog het meest overeen met de context van de turbine

18. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door etwien Bekijk post
    Ik ben gegaan voor "Financial Hangover". leek me best toepasselijk en ook het HANGover aspect heeft wel een link met Turbirocco ...
    Turbirocco vind ik ook wel erg geslaagd.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

19. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Als hij echt Pikachu gaat heten wil ik dat ze Walibi Belgium omdopen tot Pokemon Theme Park

20. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post

1. Pikachu - 69 stemmen
    Sonic Boom
    The more you like yourself, the less you are like anyone else, which makes you unique. (Quote: Walt Disney)

Bookmarks

Posting Regels