Pagina 4 van 34 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 670

Onderwerp: [WB] 2013 - Psyké Underground

Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Volgens mij is er nooit bevestigd dat de baan vervangen zou worden, enkel dat hij zou worden vernieuwd.
    Wel komt er een nieuwe trein op en word hij volledig overdekt, om de hinder naar de buren toe te verminderen.

2. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Blijkbaar gaan ze de baan dus gewoon behouden en enkel verven. Dan is ze toch nog niet doorgeroest of verzakt.

3. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door vermote Bekijk post
    Het is zeer krap lopen langs de werf,
    Man ik zie er al 2 kinderwagens kruisen......
    of een groep rolstoelgebruikers.....

4. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Iedereen die hier heeft liggen roepen dat de baan doorgeroest zou zijn, heeft duidelijk weinig geluisterd naar de informatie. 'Indien nodig' gingen er stukken track vervangen worden... Van heel de baan was nooit sprake. Als we kijken naar Teststrecke in Duitsland, welke zich in een slechtere staat bevond dan Turbine, is daarvan een prachtige baan gemaakt die nog minstens 10 jaar mee kan. Het is niet omdat een paar fans roepen dat de baan doorgeroest is, dat het ook effectief zo is... Fans maken al evenveel suspensie als de pers tegenwoordig...
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

5. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door vampire Bekijk post
    Iedereen die hier heeft liggen roepen dat de baan doorgeroest zou zijn, heeft duidelijk weinig geluisterd naar de informatie. 'Indien nodig' gingen er stukken track vervangen worden... Van heel de baan was nooit sprake. Als we kijken naar Teststrecke in Duitsland, welke zich in een slechtere staat bevond dan Turbine, is daarvan een prachtige baan gemaakt die nog minstens 10 jaar mee kan. Het is niet omdat een paar fans roepen dat de baan doorgeroest is, dat het ook effectief zo is... Fans maken al evenveel suspensie als de pers tegenwoordig...
    Euh, met alle respect Joy, maar wij hebben Laser (nu Teststrecke) nog gedaan in zijn laatste jaar te Dorney. En ondanks dat de baan serieus wat roest had, zag hij er nog altijd stukken beter uit dan Turbine de dag van vandaag. Ik neem aan dat ze in Wavre weten wat ze doen, maar deze baan staat hier al gewoon jaren te staan, zonder enig gebruik of onderhoud. Dat kan toch niet echt gezond zijn voor de kwaliteit van het staal. Maar goed, we zien wel en als hij zou instorten, dan hebben ze in Wavre weer gratis reclame!
    Atlantic Cup 2016 winners !

6. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door zottewoef Bekijk post
    Euh, met alle respect Joy, maar wij hebben Laser (nu Teststrecke) nog gedaan in zijn laatste jaar te Dorney. En ondanks dat de baan serieus wat roest had, zag hij er nog altijd stukken beter uit dan Turbine de dag van vandaag. Ik neem aan dat ze in Wavre weten wat ze doen, maar deze baan staat hier al gewoon jaren te staan, zonder enig gebruik of onderhoud. Dat kan toch niet echt gezond zijn voor de kwaliteit van het staal. Maar goed, we zien wel en als hij zou instorten, dan hebben ze in Wavre weer gratis reclame!
    De foto's van Laser in de haven onderweg naar Duitsland waren toch ook wel erg roestig hoor. Ik wou gewoon aantonen dat roestplekken niks hoeven te zeggen indien het enkel gaat om oppervlakkig roest. Dit zal bij Turbine heus wel nagekeken zijn. De belangrijkste delen van de baan staan binnen en zijn dus ook niet blootgesteld aan de natuur. Ik ben wel akkoord met de stelling dat dit een slechte zaak is voor het staal. Er zullen zowieso X-aantal levensjaren vanaf zijn gegaan.
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

7. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Bwa gaat een baan (niet de mechaniek van de attractie, maar het staal van de baan) niet net trager achteruit omdat er niet op gereden wordt?
    Waarschijnlijk wordt het lanceringsmechanisme dus ook behouden? Of zal dat hetgene zijn die ze "indien nodig vervangen"

8. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door Cerberuser Bekijk post
    Bwa gaat een baan (niet de mechaniek van de attractie, maar het staal van de baan) niet net trager achteruit omdat er niet op gereden wordt?
    Waarschijnlijk wordt het lanceringsmechanisme dus ook behouden? Of zal dat hetgene zijn die ze "indien nodig vervangen"
    Dat heeft te maken met warmrijden. Bijna alle banen geven aan het eind van de dag een snellere rit weg dan aan het begin, dit heeft te maken met de wrijving
    Megacoasters.nl Work in progress.

9. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Ja, maar wat heeft dat te maken met de levensduur van de baan?

10. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Het probleem is meestal niet oppervlakkig roest maar staalmoeheid, dat bepaald de levensduur van het staal. Alvorens te verven zullen de supports wel daarop getest zijn vermoed ik.

11. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

't Is eigenlijk triestig als je de foto's ziet. Het halve park ligt overhoop of is afgesloten, enkel en alleen om 2 oude attracties terug open te krijgen. Hier steken miljoenen in en wanneer beide attracties open zijn staan we terug op het niveau van 2008, en blijft het park dus hopeloos achter...

Moet wel toegeven dat als Turbine volgend jaar weer open gaat ik waarschijnlijk toch eens een kijkje ga nemen, na 2 sabbatjaren . Turbine is jarenlang mijn favoriet geweest, en staat na meer dan 360 coasters gedaan te hebben maar net buiten mijn top 10.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

12. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

13. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Een indoorwachtrij zou wel geen overbodige luxe zijn bij deze baan . Weet iemand nu welk design ze uitteindelijk gebruiken? De lelijke kokers zonder thema of de industriële kokers met verlengging van het gebouw?
    Life is like a Rollercoaster...

14. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Die laatste foto zie je duidelijk dat ze de roest nog niet af gedaan hebben en gewoon overschilderen. Is het niet eerst de bedoeling om de roest te verwijderen en nadien te beginnen schilderen of denk ik nu verkeerd?

15. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door wapiti Bekijk post
    Die laatste foto zie je duidelijk dat ze de roest nog niet af gedaan hebben en gewoon overschilderen. Is het niet eerst de bedoeling om de roest te verwijderen en nadien te beginnen schilderen of denk ik nu verkeerd?
    Nu ik denk dat ze inderdaad de roest moeten verwijderen want nu gaat dat gewoon verder oxideren onder die verf. Dus binnen enkele maanden/jaren zal de baan gaan afbrokkelen. En dan is het weer gedaan met de turbine. (misschien doen ze dat wel opzettelijk , of ze hebben gewoon mensen laten werken zonder ervaring)

16. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Ze zullen wel weten wat ze doen. Het is niet Walibi die deze baan terug mooi maakt maar een bedrijf dat graag gelukkige klanten ziet. Het leuke is dat we niets kunnen zien van de binnenkant en dat het hopelijk ook geheim zal blijven tot te uiteindelijke opening van de nieuwe Turbine.

17. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Goed nieuws dat hij nu echt herbouwd gaat worden! Ik vond het altijd een goede coaster!

http://www.youtube.com/watch?v=_RgB4EJHVcA
    Onride!

Hopelijk kan ik volgend jaar weer een onridetje schieten
    www.Xtremerides.nl - Dat is een dagje uit op het web! www.youtube.com/Xtremerides <-- Hier vind je de mooiste videos van de kermis!

18. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

In het donker? Succes!
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

19. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door rboogie13044 Bekijk post
    Nu ik denk dat ze inderdaad de roest moeten verwijderen want nu gaat dat gewoon verder oxideren onder die verf. Dus binnen enkele maanden/jaren zal de baan gaan afbrokkelen. En dan is het weer gedaan met de turbine. (misschien doen ze dat wel opzettelijk , of ze hebben gewoon mensen laten werken zonder ervaring)
    Wat jullie op de laatste foto zien is helemaal geen roest, maar de oude gele kleur uit de tijd van sirocco.

20. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Dat is dan ook gelijk een nadeel aan een baan te vaak schilderen. Je kan bij Xpress nu nog beter de kleuren zijn van Riddler's Revenge en Superman the ride. Gelukkig wordt Turbine overdekt, dan hebben we daar niet zoveel last van. Ik denk alleen dat dat bij het station niet zo is...

Bookmarks

Posting Regels