Pagina 5 van 34 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 81 tot 100 van 670

Onderwerp: [WB] 2013 - Psyké Underground

1. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Eindelijk nog een keer een update van Turbine. Het gebouw begint in elk geval flink op dat van FlashBack te lijken. Ik ben dus al blij dat we geen metalen doos gaan krijgen zoals de lelijke Speed of Sound in Walibi Holland!

Bron: Pretparkkriebels

2. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Flashback bind ik een enorm lelijke attractie... Ik vind het jammer dat ze het zo gaan themen, ik had liever een soort race-thema gezien.

@K-Tof

Dat station van SoS vind ik juist wel goed passen bij de attractie. Ze kunnen immers moeilijk met de ruimte die ze hebben een enorm station bouwen. En het lijkt mij altijd beter dan het station van La Via Volta destijds
    Megacoasters.nl Work in progress.

3. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door coasterfanman Bekijk post
    Flashback bind ik een enorm lelijke attractie... Ik vind het jammer dat ze het zo gaan themen, ik had liever een soort race-thema gezien.
    Een race-thema? Dan pas zou het park clichématig gaan werken. Race of Formule 1 voor een gelancheerde achtbaan is inmiddels al zo veel toegepast dat het zelfs saai en achterhaald is om dat te gaan gebruiken.

Trouwens, ondertussen heeft het park een beetje moeite gedaan om de saaie, witte panelen een beetje op te vrolijken.

Eventjes een kijkje dichterbij bij de schilderwerken aan het -duidelijk verouderde- gebouw van Turbine!

Foto's afkomstig van WalibiBand!

4. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Nog enkele fotootjes...

Bron: Ameworld.net

5. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Ik was vandaag in Walibi, en jah, ik heb jammer genoeg geen foto's kunnen maken... Maarja, zoals op de foto's hierboven is het gebowu al gedeeltelijk geschilderd, en van ver kon ik iets zien in de vorm van een soort uithangbord. Maar ik heb dat niet goed kunne zien. Maar het schiet wel vrij goed op dacht ik.

6. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Weet niet of dit ding terug openen zo een goed idee was... Een goedkoop alternatief voor een nieuwe rollercoaster wel ja! Ik heb deze begin juni nog eens gedaan in Knott's Berry Farm (daar staat dezelfde) en moet zeggen dat het leuk was om nog eens te doen, maar niet meer dan dat... Zelfs Rock 'n rollercoaster in Disney heeft een krachtigere launch, om nog maar te zwijgen dus over de modernere launch coasters...

Neen, het is een klassieker ok, maar deze baan is niet meer van deze tijd! Ok als die er altijd operationeel heeft gestaan, maar dat is in Walibi niet het geval...

Ze hadden beter gekozen voor een nieuwe baan! Gaan ze trouwens nu heel het muziek thema doortrekken over heel het park? Ik hoop van niet!

7. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Is er eigenlijk al geweten welk plan van de 2 dat ze gaan volgen ?
    Het gebouw begint er meer uit te zien als een circus , ieder zijn smaak zeker.

Bron : www.walibiband.be

8. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Weet niet of dit ding terug openen zo een goed idee was... Een goedkoop alternatief voor een nieuwe rollercoaster wel ja!
    Ik heb mij laten vertellen dat dit duurder is als een nieuwe achtbaan. De werken zijn niet niets. Het gaat er echt wel helemaal anders uit zien! Vergeet niet dat de tracks die nu outdoor zijn ook nog overdekt worden hé.
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

9. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Dan is het nog een grotere vergissing! Ik kan mij wel niet inbeelden dat dit omtoveren tot een ghetto coaster met opvallende kleuren duurder is dan een nieuwe nette Intamin of B&M... Maar goed, ik kan mij vergissen.

10. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door gel Bekijk post
    Ik heb mij laten vertellen dat dit duurder is als een nieuwe achtbaan. De werken zijn niet niets. Het gaat er echt wel helemaal anders uit zien! Vergeet niet dat de tracks die nu outdoor zijn ook nog overdekt worden hé.
    Hier heb je het toch mis vermits de renovatie veel goedkoper was. Een nieuwe attractie (zoals de spinning coaster) zou 2,5 keer zo duur geweest zijn dan deze renovatie. Vandaar ging reeds vanaf het begin de voorkeur uit voor een renovatie van de turbine.

bron : http://www.lavenir.net/article/detai...MF20100710_006

11. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Hopelijk gaat Walibi hier jaarlijks over met een goede hogedrukreiniger tijdens de winterpauze. Anders gaan we groene circus kleuren krijgen na een 2-tal jaren.
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

12. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Zelfs Rock 'n rollercoaster in Disney heeft een krachtigere launch, om nog maar te zwijgen dus over de modernere launch coasters...
    Dat vind ik wel vreemd, want de launch van Rock`n Roller vond ik altijd maar flauw in vergelijking met Turbine destijds. Turbine komt in mijn lijstje na Furius Baco, Fluch von Novgorod en Stealth. Dan heb ik nog liever een Mack launch, want daar is het de bedoeling dat hij zacht lanceert.
    On topic: Ik acht de kans groot dat Gerstlauer een moderner systeem gaat installeren, ook al is hier niks over bekend.
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

13. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Wat een ontiegelijk lelijk gebouw... Nee, dit vind ik echt lelijk. Op sommige stukken ziet het er nog wel goed uit, maar het overgrote deel ziet er meer uit (zoals Wapiti het prachtig verwoorde) als een circus...

14. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Ik snap ook niet dat ze het hele park nu in felle kleuren verven. Ze weten maar al te goed dat ze dat zelf niet bijhouden zo'n onderhoud, dus ik vrees dat ze over 5j, wanneer blijkt dat heel het gedoe niet aanslaat, weer met een groot probleem zitten. Maarja, dan hebben ze na 2017 toch alweer een excuus waarom er geen nieuwe attractie komt, er moet geverfd worden...
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

15. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Nog wat foto's van Facebook. Foto's zijn van 5 juli 2012.

16. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Prachtig dat ze alle restjes verf van de voorbije jaren nu ook eens kunnen opgebruiken, wat zijn onze vrienden van Parijs toch zuinig en ecologisch! Achja, moet ik mijzelf nog verwoorden ...
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

17. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door etwien Bekijk post
    Prachtig dat ze alle restjes verf van de voorbije jaren nu ook eens kunnen opgebruiken, wat zijn onze vrienden van Parijs toch zuinig en ecologisch! Achja, moet ik mijzelf nog verwoorden ...
    Vind ik leuk !

18. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

mannekes toch :S, in afbreken is iedereen hier toch weer rap eh. Gelle zoud beter eens content zijn dat ze toch nog iets doen en weer geld in de turbine steken (welke ik nog steeds de beste baan in het park vind). Oke het is geen nieuwe achtbaan. Maar toch allesinds al beter dan NIKS.

19. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door Bjeurn Bekijk post
    mannekes toch :S, in afbreken is iedereen hier toch weer rap eh. Gelle zoud beter eens content zijn dat ze toch nog iets doen en weer geld in de turbine steken (welke ik nog steeds de beste baan in het park vind). Oke het is geen nieuwe achtbaan. Maar toch allesinds al beter dan NIKS.
    Laat me eens overlopen : CDA kwam en Tornado ging, er werd geďnvesteerd joepie ! 10 miljoen euro (ben ik niet zeker van) voor seizoen 2007 en 2008.En er werd een wereldprimeur beloofd. En die wereldprimeur kwam en verdween even snel, en een legende gaf de geest. In 2009 verwachten ze een ramp! Vertigo en turbine zijn niet meer, dan maar reclame maken voor 7 attracties die er al staan. In 2010 ging aqualibi dicht voor renovatie en inferno verdween. Maar er was ook de overstroming die voor problemen ging zorgen voor volgend seizoen.
    Aqualibi opent terug zijn deuren na 1,5 jaar gesloten te zijn (ook 10 miljoen euro dacht ik). En WAB en de SkunX maken hun intrede.

Dus onder CDA: Het gene dat er is bijgekomen : Vertigo, WAB en SkunX (en Turbineł in 2013)
    verdween : Tornado, Vertigo, Inferno en "Turbine"

En ik zal zeker nog wel wat dingen vergeten zijn! Doe zo verder in Walibi CDA!

20. Standaard Re: [WB] Turbineł - 2013

Citaat Origineel gepost door rboogie13044 Bekijk post
    Dus onder CDA: Het gene dat er is bijgekomen : Vertigo, WAB en SkunX (en Turbineł in 2013)
    verdween : Tornado, Vertigo, Inferno en "Turbine"

En ik zal zeker nog wel wat dingen vergeten zijn! Doe zo verder in Walibi CDA!
    Turbine is er dus niet bijgekomen, maar stond er altijd al en heeft onder CDA de geest gegeven. Dus of we nu zo blij moeten zijn met;

Een coaster die het een maan gedaan heeft;
    Een paar nieuwe parkmascottes introduceren;
    Een coaster heropenen (waarvan we nog moeten zien of die het daadwerkelijk nog gaat doen en hoelang)

Kortom, 3x niks. Bjeurn, met goed onderhoud was de coaster gewoon geopend gebleven (betwijfel ik een beetje). Er zijn parken met precies dezelfde coaster, en die doen het nog wel. Waarom zouden we dan hiermee blij zijn?

Bookmarks

Posting Regels