Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 24 30 31 32 33 34
Weergeven resultaten 661 tot 670 van 670

Onderwerp: [WB] 2013 - Psyké Underground

Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Citaat Origineel gepost door eagleheart Bekijk post
    Wat mij vooral stoort aan deze attractie is het themalied. Als je moet aanschuiven op een drukke dag dan hoor je dit lied meermaals na elkaar waardoor je al zot in je hoofd bent geworden voor je ook maar 1 stap in de attractie zelf hebt gezet.
    Bwa, dat vond ik nog best mee vallen, en datzelfde heb je wel bij een hele hoop andere attracties in andere parken.

2. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

En daarbij komt dat het lied best wel ok is, voor mij geeft het alleen maar meer sfeer

3. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Liever een repeterend themalied dan geen.
    Met muziek of iets anders om u bezig te kunnen houden gaat de tijd ook sneller voorbij.

4. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Deze morgen dit toch wel makke ding kunnen doen. (Helaas) in de namiddag technische storing en niet meer open geweest.

5. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Kunnen we Psyke Underground eigenlijk een nieuwe credit noemen of niet? Ik vraag mij dat nu eigenlijk wel af. Is er zoveel aan Turbine veranderd dat het een nieuwe baan is of niet?
    "Als er maar geen storing is in de achtbaan van het leven."

6. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Citaat Origineel gepost door jarno97 Bekijk post
    Kunnen we Psyke Underground eigenlijk een nieuwe credit noemen of niet? Ik vraag mij dat nu eigenlijk wel af. Is er zoveel aan Turbine veranderd dat het een nieuwe baan is of niet?
    Neen . Dan kan je evengoed Revolution/Evolution en de Piratenbaan/Wickie Coaster een nieuwe credit noemen.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

7. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Neen . Dan kan je evengoed Revolution/Evolution en de Piratenbaan/Wickie Coaster een nieuwe credit noemen.
    Maar er zijn toch ook delen van de baan zelf vervangen, of was dat niet waar?
    "Als er maar geen storing is in de achtbaan van het leven."

8. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Citaat Origineel gepost door jarno97 Bekijk post
    Maar er zijn toch ook delen van de baan zelf vervangen, of was dat niet waar?
    De track is volgens mij volledig hetzelfde, de lancering en de trein zijn de voornaamste vernieuwingen.

Zo zijn er trouwens ook woodie's die al tientallen keren geretracked zijn en/of nieuwe treinen hebben gehad. Het blijft één credit, als er niets drastisch gebeurt met de hele baan.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

9. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    De track is volgens mij volledig hetzelfde, de lancering en de trein zijn de voornaamste vernieuwingen.

Zo zijn er trouwens ook woodie's die al tientallen keren geretracked zijn en/of nieuwe treinen hebben gehad. Het blijft één credit, als er niets drastisch gebeurt met de hele baan.
    Zelfs de wijzigingen die in Son of Beast zijn doorgevoerd, waren niet voldoende om het als een nieuwe credit te zien.. Steel Phantom -> Phantom's revenge geldt dan weer wel als een nieuwe credit, al zijn daar wel meer wijzigingen in doorgebracht dan bij SoB.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

10. Standaard Re: [WB] 2013 - Psyké Underground

Pyske underground is voor mij de absolute topper in walibi. Heerlijke lancering en gelukkig geen kurketrekkers zoals in walibi holland.

Bookmarks

Posting Regels