Pagina 5 van 11 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 81 tot 100 van 206

Onderwerp: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

1. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Ik weet nog dat Walibi ooit een soort van straaljager attractie had. Heeft daar iemand nog fotos van en wie kan me vertellen wat juist de bedoeling was want mij staat bij dat je ook kon vuren.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

2. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Wat das niet een gewone draaimolen met vliegertjes die op en neer konden en waar een schermpje inzat waarop je kon vuren? Ik heb deze zeker nog gedaan maar dat is ongeveer wat ik mij herinner

3. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Ja die was er, was zo in een tent achtig iets gebouwd en had veel rood en groene kleuren dacht ik. Was het niet zo dat je op voorliggers schoot en dat als je geraakt werd je zakte? Ik dacht toch dat het zo iets van interactiviteit had.

Ik weet niet meer waar ze juist stond, kdacht op de plaats van de bioscoop en weerwolf. Er naast was in elk geval ook die tijd het K'nex-museum

4. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Men neme een achtbaan met de naam Jumbo Jet en een boomstamattractie genaamd 'Rio Grande'. Neem daarbij drie personen met een echte 90's look én een paniekerige dubbelgangster van Margriet Hermans. En dan krijg je dit!

http://www.youtube.com/watch?v=Ujoob__ort4

5. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Ik wist wel dat die waterspuitende colablikjes echt hebben bestaan!

6. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Valt dit nu enkel mij op... Maar bij andere parken gaan de populairste topics over de toekomst van de parken en de nieuwe investeringen/attracties.... Hier in het Walibi topic gaat het enkel over het verleden

7. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Valt dit nu enkel mij op... Maar bij andere parken gaan de populairste topics over de toekomst van de parken en de nieuwe investeringen/attracties.... Hier in het Walibi topic gaat het enkel over het verleden
    Als er niet veel vooruit te kijken valt, zit er ook niks anders op dan terug te kijken hé !

8. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Wat wil je, van de meeste parken zie je bouwfoto's, als je nu in Walibi foto's gaat maken zie je onderhand waarschijnlijk tientallen mondmaskertjes van die Virus in de vijver ronddrijven en weggewaaide Halloweentheming. In Wavre gaan ze altijd in een diepe winterslaap en pas een paar weken na de Paasvakantie beginnen ze daar stilaan uit te ontwaken .

Zelfde verhaaltje in Ieper, al kun je met wat geluk daar misschien een ingestorte drop van de River Splash of een omgevallen lifthill van de Keverbaan fotograferen. Lang kan dat toch niet meer duren in ieder geval .
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

9. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Iedereen wou graag bouwfoto's zien vanuit Waver? Wel, hieronder heb je er. Let wel, deze zijn jammer genoeg van de winter van 2000-2001: de bouwfoto's van Cobra!

Bron: Walibi Nostalgie

10. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Zijn er bouwfoto's en opleverfoto's van flashback?

11. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Voor zij die vroegen achter foto's en/of beelden van de oude Top Gun-attractie: vanaf ong. 3:40 kan je een glimps opvangen van deze attractie!

https://www.youtube.com/watch?v=-54saT_5ZHs

12. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Nog zo'n heerlijk oud maar kort Walibi filmpje, ergens begin jaren '80! Met een glansrol voor Jumbo Jet, die goeie oude Inferno en uiteraard de toen nog altijd legendarische Tornado!

http://www.youtube.com/watch?v=VLctrgVSghM

13. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

De 'flagging' van Walibi Waver naar Six Flags Belgium tijdens de winter van 2000-2001! Ik ben eens benieuwd wanneer we nog eens zo'n gigantische bouwput gaan zien in Waver! Hieronder de bouw van Weerwolf, French Can Can/Wave Swinger, Tuf Tuf Club/La Via Roma, Paleis van de Geest, ...!

14. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Wow, de foto's van de Weerwolf in opbouw was ik al een tijdje naar aan het zoeken ;D Thnx!
    Je vois la vie en des biscuits.

15. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Knap! Bouwfoto's van Walibi, allé Six Flags..., ondertussen moeten we 13 jaar terug in de tijd gaan om foto's van een bouwwerf in dat park te vinden. Vind ik wel triestig... Ik blijf bij mijn standpunt dat Walibi gelukkig mag wezen dat Six Flags is gepasseerd! Want had het onmiddellijk naar Star Parks etc gegaan hadden we nòg minder attracties dan dat er nu staan. En niet te vergeten hadden we helemaal de toppers (op laag Vlaams niveau bekeken toch) niet waar ze nu nog altijd mee uitpakken!! (Vampire, Weerwolf, Cobra, Touthankamon, ...)

16. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

De komst van Six Flags heeft ook enkele slachtoffers gemaakt. Zowel Ali Baba, Tornado als Bounty moesten wijken voor we hadden bijgekregen.
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

17. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Ik volg Zilli ook wel, Six Flags maakt misschien slachtoffers maar er komen toch nieuwe dingen ook. Ergens vind ik het stiekem jammer dat Six Flags hier weg is, in Amerika foefelen ze uiteraard in hun parken door banen te verplaatsen en ze als nieuw te promoten enzo, maar je kan moeilijk ontkennen dat Six Flags voor een aantal investeringen zorgt om u tegen te zeggen.

18. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Akkoord met Zilli, als ze er toen niet waren geweest.... tja, wie weet bestond het park nog überhaupt...
    Het is wel jammer dat Six Flags hier niets kon forceren, of wilden ze een snellere return van hun investeringen...
    Als je nu kijkt wat Halloween teweeg brengt.... Dan durf (terecht waarschijnlijk) ik zelfs zeggen dat het met Six Flags
    nog een groter succes zou zijn, en waarschijnlijk beter georganiseerd dan vorig jaar

De foto's van de Weerwolf in opbouw was ik al lang vergeten, dergelijk project mag terugkeren, maarja, laat ons positief zijn, is voor 2016 he mannen

19. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Citaat Origineel gepost door ArneV Bekijk post
    Ik volg Zilli ook wel, Six Flags maakt misschien slachtoffers maar er komen toch nieuwe dingen ook. Ergens vind ik het stiekem jammer dat Six Flags hier weg is, in Amerika foefelen ze uiteraard in hun parken door banen te verplaatsen en ze als nieuw te promoten enzo, maar je kan moeilijk ontkennen dat Six Flags voor een aantal investeringen zorgt om u tegen te zeggen.

Volledig mee akkoord, de attracties die moesten vertrekken waren ook al vrij oud en SF investeerde wel in nieuwe, grote, attracties zoals Weerwolf, Vampire, Paleis van de geest & CoT. Te veel én te groot om SF als slechte eigenaar af te stempelen.
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken
    Que sera, sera. Whatever will be, will be. The heroes of Wembley

20. Standaard Re: [WB] Daar wasch eensch eenen pretpark...

Over Six Flags Belgium gesproken...wie heeft er nog door deze toegangspoort gelopen?

En de eerste reclamespot van dat park zag er ongeveer zo uit:

https://www.youtube.com/watch?v=-d6ZN-Q_vs4

Bookmarks

Posting Regels