Pagina 2 van 47 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 12 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 925

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2014

1. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door zilliboy69 Bekijk post
    Die octopus lijkt me echt niks voor Bobbejaanland.
    Ik heb een filmpje gezien van een suspended octopus van de firma Gerstlauer en dat zag er wel leuk uit.
    Laat ons hopen dat Spanje eindelijk nog eens iets nieuw laat zetten ipv weg te halen.
    Met een goed programma kan het in mijn ogen nog een leuke attractie worden. Maar er zijn natuurlijk tal van mogelijkheden .

2. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Zo een attractie als Air Meeting in Nigloland zou wel leuk zijn.

Of nog beter, zoals Vertigo in Tivoli Gardens. Heel leuke attractie en enorm intens! Al denk ik dat zelfs voor Bobbejaanland de capaciteit nogal wat laag gaat zijn.
    "Hardstyle Machine. The only limit is your own imagination."
    Qlimax 2009!

3. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door addictedtocoasters Bekijk post
    Wat heb jij zo tegen Fly Away? Ik vind dat toch wel een zeer genietbare attractie...
    Ik persoonlijk vind er niks aan... geef mij maar één waar je gewoon in zit! zoals vroeger in walibi!
    www.Parkreviews.be - Online Thrills!
    Nog meer filmpjes in 2017! ParkReviews

Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    Had BJL al niet eens geprobeerd een freefall aan te schaffen of te krijgen van één of ander spaans park? In ruil voor Fly Away (omg dat zou echt fantastisch zijn)? Toen klaagden de buren, blijkbaar willen ze zo'n attractie absoluut echt niet.

BJL heeft vlug terug échte thrills nodig, in de glorieperiode stonden er steeds 7 stevige thrillrides ofzo. Allemaal een gemis momenteel.
    Ik dacht dat er ooit een akkoord was om een free fall te krijgen in de plaats van de linkse Speedy Bob?

5. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Ik dacht dat er ooit een akkoord was om een free fall te krijgen in de plaats van de linkse Speedy Bob?
    Ik zie geen freefall ?
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    Ik zie geen freefall ?
    Dat is dus net mijn punt

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Bobbejaanland heeft de laatste jaren meermaals bewezen dat een nieuwe attractie zetten niet hun sterkste punt is. Als ze zelf al zeggen dat het iets klein wordt kan je er prat op gaan dat er aan de inplanting in het park nog minder zorg en aandacht wordt besteed dan aan de inplanting van de jubileumattractie. Daar ging het al vrij grondig de mist in zoals iedereen nog weet.
    Ik heb dan liever dat ze het geld investeren in zaken die echt nodig zijn zoals het oplappen van thematisering, wegwerken van attractiebrokstukken enzovoort: Bobbejaanland ligt er echt zielig bij.

Over Fly Away nog het volgende. Dat is een attractie gelijk de toren van Pisa: ze zijn beide mooi gelegen en ogen stijlvol, maar hebben beiden ook nen default. In Pisa is het scheefheid, in Lichtaart zijn het martelpraktijken. In het feit dat het 'stijlvol oogt' verschilt het ook dan dat gedrocht met een default dat voor het banana-bos gedropt werd. Als er iets weg moet in bobbejaanland zou ik toch eerder voor die aap stemmen dan voor de fly away. Ik denk zelfs dat ik sneller de andere speedy bob helft zou wegstemmen: alleen ziet ie er kaal uit en is de opbouw van het plein naar de zak.
    '''''''

Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

En echte dark-ride zou fijn zijn. Dat zie je zo weinig tegewoordig maar is zo een fijne afwisseling met al die andere attractie's.
    Ik zie hun eigenlijk ook nog wel een disco plaatsen op de plaats waar vroeger de piratenboot stond.

Ik ben er ook van overtuigd dat het een attractie word aan de inkoms zone. De nieuwe directeur wilde het park grondig aanpakken, te starten met de ingangzone.Vandaar verwacht ik dus daar ergens een nieuwe attractie.

Ik hoop ook dat ze van daaruit de rest van het park aanpakken, nieuwe station voor de monorail in thema van de ingangszone zou al fijn zijn.

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ik stel er mij niet te veel bij voor. Ergens een opvullertje van Zamperla of een tweedehandsje.

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Bobbejaanland investeert niet slecht, het enige probleem is datgene waar ze in investeren. Stuk voor stuk attracties die vrij groots aangepakt worden, maar uiteindelijk blijken het stuk voor stuk flutattracties te zijn waar zelfs de bomma nog niet wild voor te krijgen is. Ik denk dan meteen aan Dizz, King Kong, Fly Away, Banana Battle, Fly Away. In mijn ogen heeft Bobbejaanland in ongeveer 10 jaar tijd één investering gedaan die in mijn ogen de moeite waard is: Sledge Hammer!

Hier moet ik je toch tegenspreken, Banana battle is zeer mooi en leuk, Dizz is lang niet de slechtste achtbaan, Fly Away is niet mijn favoriet, maar velen vinden hem wel leuk, King Kong is leuk voor families met kinderen, uiteraard is Sledge Hammer voor ons de beste investering.

En laten we het even bekijken in die tien jaar die jij vooropstelt, ze hebben dan ook nog:

- Oki doki in 2004, een toffe junior coaster
    - Typhoon in 2004 voor velen de topbaan van Belgie
    - 2006 Air Race word Dream Catcher, ook een leuke aanpassing

Zo slecht doen ze het dus ook weer niet, enkel jammer dat ze die attracties nooit in een mooi thema gooien.

Banana battle vind ik wel een mooie investering van BJL.
    Als je weet hoe die hal er vroeger uitzag, dan is het nu wel pakken beter.Trouwens ook vrij uniek want indoor vind je er niet veel.

Voor de rest zijn king kong en Fly away wel mooi, alleen valt de rit tegen. Bij Dizz is het dan weer lelijk, maar valt de rit nog mee. Trouwens BJL investeert ten minste in Walibi en in Bellewaerde is er in dezelfde tijdspanne bijna niets bijgekomen.

13. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door punisher Bekijk post
    Trouwens BJL investeert ten minste. In Walibi en in Bellewaerde is er in dezelfde tijdspanne bijna niets bijgekomen.
    I agree, er is tenminste nog enige vorm van progressie.
    In walibi is sinds mijn laatste bezoek in 2008 letterlijk niets meer erbij gekomen. Alleen een oude attractie hersteld waar we nu meer entree voor moeten betalen.

14. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Laten we hier niet opnieuw beginnen met Bobbejaanland 'goedpraten' omdat Walibi het voor sommigen nog slechter doet. Ergens klopt het misschien wel dat de investeringen op zich zo slecht niet zijn in Bobbejaanland. Maar we kunnen er toch niet onderuit dat het park toch eigenlijk echt nood heeft aan een deftige thrill?

15. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Werkelijk geen enkele investering sinds de overname van PR heeft het park goed gedaan. Zijn allemaal zwakke en slecht afgewerkte attracties geweest, waarvan sommigen zelfs alweer verdwenen zijn. Zegt genoeg...
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

Akkoord, maar ze doen ten minste iets hé. Dit heeft niets met goedpraten te maken. De bewijzen zijn er hé, de attractie zijn mss inderdaad niet wat het moet zijn, maar ik heb zo iets van beter dit dan niets. De NIET pretparkfans gaan daar niet van wakker liggen denk ik

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ik heb dan toch liever jaren niets en dan plots een BAM-investering dan jaarlijks een slappe toevoeging

Ja, Alsof Walibi met hun niets en dan BAM Psyke Underground zo goed scoren?
    Of Bellewaerde, jaren niets en dan 1 attractie weg voor Bam Huracan? Huracan is niet slecht, maar om er zoveel jaar op te moeten wachten.

Parken die zo een investeringen doen zijn er maar daar zal BJL nooit bij horen, dus ik heb het liever zo dan

19. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Het was ook niet de bedoeling om de Walibi vs Bobbejaanland-discussie naar hier te trekken. Ik wou gewoon zeggen dat het niet is omdat een ander park het zogezegd slechter doet, dat dit opeens goed is. Eigenlijk was het epic fail omdat ik net de vergelijking wou vermijden enfin, back to Bobbejaanland die voor 2014 hopelijk iets moois voor ons in petto heeft.

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ik verwacht niks speciaals eigenlijk, zeker geen volledig nieuwe attractie en eerder een ruil met een zusterpark of een tweedehansje. Wat ik ook nog wel zie komen is zo een onnozel verkeerspark dat Parque Reunidos de laatste tijd steeds in meer van hun parken neerpoot. Eerst Parque Warner en hun Flinstones, dan Movie Park en Slagharen... Is Bobbejaanland de volgende voor zo een prutsinvestering? We zullen zien...
    Life is like a Rollercoaster...

Bookmarks

Posting Regels