Pagina 4 van 47 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 925

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2014

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ik denk ook niet dat we de komende tijd nog een nieuwe attractie kunnen verwachten in BJL. Het jaar waarin Dizz geplaatst zijn de bezoekersaantallen er zelfs op achteruit gegaan. Als bij PR ze dan ook nog eens het water tegen de lippen staat acht ik de kans klein dat ze de eerstkomende tijd nog wil investeren in attracties voor BJL.

Het park gaat de komende jaren gewoon verder aftakelen. Het feit dat iedereen de hele zomer binnenkan aan 23 euro op gewone dagen en de helft van de prijs bij evenementen en je park is nog zo goed als leeg zegt genoeg. Normaal gezien zouden er nu iedere dag 10.000 man moeten rondlopen. Als het nu al geen volk trekt, waarom zou het dan volgend jaar met terug de volle prijs wel volk trekken? Ofwel gaan ze de prijs permanent moeten verlagen, maar dat zullen ze nooit doen. De manier waarop het nu bezig is, is het zijn eigen graf aan het graven.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

En toch zou een vrije val in de opties kunnen zitten, zo hebben mensen in het park me nog niet lang geleden verteld dat er al een onderzoek gevoerd werd naar de buren toe ivm een freefall en er zouden al eens prijsoffertes gespot zijn in de burelen.

Nu ik er over nadenk, er is blijkbaar een gerucht over die freefall, de directeur van Moviepark is deze maand ook al eens afgereisd naar Spanje om een "nieuwe" achtbaan te gaan bekijken...

Zou PDA ophouden met bestaan, of kleinschaliger worden, aangezien dit park, volgens sommige TR's niet echt veel bezoekers trekt?

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Nu ik er over nadenk, er is blijkbaar een gerucht over die freefall, de directeur van Moviepark is deze maand ook al eens afgereisd naar Spanje om een "nieuwe" achtbaan te gaan bekijken...

Zou PA ophouden met bestaan, of kleinschaliger worden, aangezien dit park, volgens sommige TR's niet echt veel bezoekers trekt?
    Lol, PdA is het moederpark van PR . Waarom zouden ze dat sluiten? Volgens mij staat dat zelfs in de top 25 van best bezochte parken in Europa.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post

Zou PA ophouden met bestaan, of kleinschaliger worden, aangezien dit park, volgens sommige TR's niet echt veel bezoekers trekt?
    Wij zijn er 3 keer geweest en 2 van deze bezoeken was het er vrij rustig, maar de derde dag was het zo druk dat we bijna niets gedaan hebben. Ik zeg niet dat het er storm loopt, maar winst maken doet het volgens mij wel. Ik zie PR zijn hoofdpark niet sluiten...
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Het was maar een gedacht natuurlijk, maar het is allemaal zo toevallig?

Of zouden ze dan flink gaan investeren in nieuwe attracties en sommige oudere verhuizen?

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ik denk gewoon geen nieuwe attractie voor Bobbejaanland, en als het dan iets was, een verkeerspark hoogwaarschijnlijk. Een freefall, en waar dan? Zoiets willen ze al lang zetten geloof ik, dat onderzoek is al jaren geleden gedaan. Ik dacht, althans dat was toch een gerucht, dat ze destijds de twee torens van Mirabilandia gingen ruilen voor Fly Away in der tijd?

Ik denk dat die toren in PdA daar trouwens gewoon blijft staan hoor. En ik denk dat een nieuwe toren van Intamin wel een serieuze kost is, dus ik zie dergelijke dingen niet onmiddellijk naar daar gaan eerlijk gezegd.

En dan nog, PR heeft geen geld nu voor zo een zaken, dus laat staan een Intamin Freefall .

Ik wacht af tot ze iets officieel meedelen.
    Life is like a Rollercoaster...

Marco Zoppi was net te zien in Vanthilt op een, hij verteld dat Bobbejaanland hem al geboekt heeft voor volgend jaar.

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ronald Kleve had toch duidelijk van begin meegegeven de focus te leggen op 'shows en entertainment' anders vertaald als 'niet meer investeren in attracties'... lijkt mij toch duidelijk

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Wij zijn er 3 keer geweest en 2 van deze bezoeken was het er vrij rustig, maar de derde dag was het zo druk dat we bijna niets gedaan hebben. Ik zeg niet dat het er storm loopt, maar winst maken doet het volgens mij wel. Ik zie PR zijn hoofdpark niet sluiten...
    Het is populairder en trekt meer bezoekers dan zijn grote broer in Madrid, dus een sluiting zie ik ook niet gebeuren.
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

Ronald Kleve heeft ook altijd gezegt dat er de eerste 2 jaar niets nieuw bijkwam, dat alleen de ingang opgewaardeert werd, dat er themamuziek kwam en dat er bepaalde dingen opgeknapt werden. Pas het 3de jaar zou er iets nieuw komen.
    Ik vrees trouwens dat ze niet ander kunnen volgend jaar. Bjl is het enigste (grote) park dat niets nieuws deed dit jaar. Ik hoop en verwacht iets aan de ingang. Ronald kleve wou het park opfrissen te beginnen bij de ingang, dus ik denk dat daar iets gaat komen.

12. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Santa Maria komt terug. Ze gaan het in een modern Urban kleedje stelen, overdekken de uiteinde, voegen een paar lichteffecten toe en laten een "bekende" Dj een soundtrack schrijven en openen het met een maand vertraging als nieuwe attractie...

13. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door smartieke Bekijk post
    Santa Maria komt terug. Ze gaan het in een modern Urban kleedje stelen, overdekken de uiteinde, voegen een paar lichteffecten toe en laten een "bekende" Dj een soundtrack schrijven en openen het met een maand vertraging als nieuwe attractie...
    Mwahahaha xD Post van het jaar!
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Citaat Origineel gepost door smartieke Bekijk post
    Ach nee, BJL is toch veel orgineler dan dat zeg Kijk maar naar Dizz

15. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door punisher Bekijk post
    Ach nee, BJL is toch veel orgineler dan dat zeg Kijk maar naar Dizz
    Ah ja idd zij zullen met 2 maand vertraging openen om toch origineler voor te komen...

16. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Het is wel heel vroeg om te speculeren over een nieuwe attractie voor BJL.. Als ze eerst alles terug op orde willen krijgen, zijn er belangrijkere dingen dan nieuwe attracties.. Als er toch iets nieuws moet komen, denk ik aan een flatride, maar geen kiddie ride. Ze kunnen een familie- of thirll-ride beter gebruiken.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ik zeg cut the crap tegen de Belgische parken (excl plopsa groep)
    Na zoveel jaren pretpark industrie wil ik eindelijk eens een Intamin of B&M zien verschijnen!

Bobbejaanland en Walibi waren vroeger jarenlang van het hoogste niveau. Walibi zelfs op Europees vlak met nieuwigheden. Uiteindelijk zijn tal van parken hun voorbij gesprint met s`werelds eerste. Het is tijd voor een inhaalbeweging, een investering van wereldniveau die thrillseekers van overal naar hier trekt. Een attractie om U tegen te zeggen. Tijd voor DE uberattractie waar wij nu decenium lang op zijn aan het wachten. Buitengewone proporties, geen doodgewone boomerang of een zoveelste kleine flatride. Een custom Intamin (megalite), B&M (flying/wing) of megacoaster van Mack is wat de Benelux nodig heeft om te herleven.

Aldus Sander`s droom . Back to reality
    Ik begin het te haten om jaar in - jaar uit over een zoveelste zielige flatride te speculeren. Wij verdienen beter, de pretparken zijn ons dit verschuldigd na jarenlange opslag van entree.

Het probleem hier in belgie is ook de beperkte oppervlakte die parken hebben, al denk ik dat Walibi nog het best geplaatst is om een grote coaster te plaatsen

En dan heb je nog die zeurende buren...

19. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door Oblivion100 Bekijk post
    ... Wij verdienen beter, de pretparken zijn ons dit verschuldigd na jarenlange opslag van entree.
    En dit blijf ik de meest bizarre standpunt vinden dat een fan kan hebben eerlijk gezegd. Ik snap echt niet wat fans dezer dagen wel niet verwachten van een park als ik kijk hoe wij met onze denkmentaliteiten veranderd zijn. Zijn we misschien niet té verwend op vlak van pretparken? Als we al gaan zeggen dat het schandalig en onacceptabel is dat een park geen nieuwe attracties zet, dan moeten we bij onszelf eens gaan denken wat wij zelf nu eigenlijk verwachten van een park. Een park is geen liefdadigheidsactie, en teert ook belange na niet op zijn fans. Wat kan hen dat nou schelen? Zolang er geld in het laadje komt, moet er buiten onderhoud niet extreem veel geïnvesteerd worden. Neem daar nog eens bij dat attracties zetten serieus duurder is geworden, het vele langer duurt om een goedkeuring te krijgen hier in Europa en de gemiddelde Belg precies egocentriser denkt dan wat anders. Waarmee zijn wij bezig als we al gaan klagen over kinderen die zich amuseren "omdat ze te veel lawaai maken...". Ik zeg het je, de oude dagen van grote investeringen zijn al lang gedaan. De enige parken die nu kunnen investeren in grote dingen, zijn parken die goede buren hebben of een rijke groep/belangrijk persoon achter het roer. Heb je deze combi niet, ben je gedoemd. En laat Bobbejaanland en deels Walibi in dat scheutje varen. Bobbejaanland heeft zo een egocentrisch volk naast hun, dat ze zelfs bang zijn dat mensen in hun tuin kunnen kijken (waazin gewoon) + de groep heeft amper geld voor giga investeringen. Walibi heeft nog ergere buren, die gewoon het park een milieucontract hebben aangesmeerd tot 2050 wat eigenlijk betekend dat ik 3/4 van het park geen nieuwe attracties mogen worden gebouwd. Dat even ter zijde en sorry voor het off-topic. Als mensen dit zien als goed discussievoer, dan maak ik er wel een nieuw topic over aan.

Ik zie Bobbejaanland niet onmiddellijk iets nieuws zetten, gezien ze al een ruim aanbod hebben en Parque Reunidos dit ook wel zal vinden.
    Life is like a Rollercoaster...

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door Oblivion100 Bekijk post
    Ik begin het te haten om jaar in - jaar uit over een zoveelste zielige flatride te speculeren. Wij verdienen beter, de pretparken zijn ons dit verschuldigd na jarenlange opslag van entree.
    Een amen van jewelste en een groot applaus graag ...
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

Bookmarks

Posting Regels