Pagina 5 van 47 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 81 tot 100 van 925

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2014

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door Oblivion100 Bekijk post
    Ik begin het te haten om jaar in - jaar uit over een zoveelste zielige flatride te speculeren. Wij verdienen beter, de pretparken zijn ons dit verschuldigd na jarenlange opslag van entree.
    Erg dat ik jouw daarin gelijk moet geven Sander

Akkoord, ik was gisteren tevreden van het dagje Walibi. Zeer positieve veranderingen daar en ik geef hun ook nog wel een jaartje op 2 om hun zaken op orde te krijgen. Maar ze missen wel hun grote attractie, die echte eyecatcher. De eyecandy voor de staalfanaten onder ons. Want eerlijk is eerlijk, hun topachtbanen zijn niet meer wat ze ooit waren. Weerwolf heeft me een lichte hoofdpijn bezorgd, vampire en cobra mag je nooit een topper noemen en de Turbine is leuk, maar geen absolute topper in het aanbod.
    Maar met de huidige evolutie in Walibi kan ik daar wel de nodige goede investeren zien.(En dan heb ik het over het park zelf, niet hun nieuwe achtbaan)

Bobbejaanland heeft nog steeds niet door die negatieve spiraal gebroken. Jaar na jaar gaat het achteruit, steeds meer en meer triestige berichten en ervaringen...
    Een topper helpt die park niet meer, daarvoor zijn er enkele structurele problemen.
    Het is jammer dat onze pretpark toekomst moet komen van iemand die ooit een blokje op tv moest vullen met een pratende hond en onze buurlanden.
    Wij rijden niet snel, jullie rijden traag...

Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Sorry, maar Bobbejaanland ging in mijn ogen de laatste twee jaar er toch weer op vooruit hoor, maar er blijft nog werk aan de winkel, Walibi doet het op dat gebied veel beter.

Maar dat park met de man en zijn pratende hond, ging er ondanks de nieuwe zone in mijn ogen op gebied van pannes op achteruit.

Meerdere bezoeken aan Bobbejaanland dit jaar: geen enkele panne
    Meerdere bezoeken aan Walibi dit jaar: een enkele panne
    Een bezoek aan Plopsaland dit jaar: ontelbare pannes

3. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Op gebied van pannes, als we enkel daarop moeten gaan letten is Efteling zowat het slechtste park van Europa (vorig bezoek lagen Python én JeDD én DVH eruit, voor de eerste uren!)

In Walibi heb ik dit jaar al een grote panne geweten en ben maar een keer geweest. Als ik mijn schaarse bezoekjes Walibi ga afwegen tot de ruime bezoekjes Plopsa gaat de panneweegaschaal nog steeds naar Wavre overslaan.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

De nieuwe aflevering van BBJ TV gaat echt wel een beetje te ver. Het was al vreemd dat ze zo'n figuur als Bam introduceerde. Maar nu is het toch wel duidelijk dat die mannen van BBJ TV wel een heel vreemde manier van werken hebben.

Kijk hier (tussen 1:20 en 2:10 en vooral rond de tweede minuut)
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Het familievriendelijke Bobbejaanland !

6. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Het is toch duidelijk dat die BBJ TV speciaal voor jongeren is gemaakt. Ik zie er niets mis mee. :-)

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Het is er al afgehaald...
    I'm married to myself, and haters go hate. 'Cause I don't care. I LIKE IT and nobody can take away this feeling.

8. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door addictedtocoasters Bekijk post
    Staat nog steeds op Youtube, is ook niet meer dan een hijgende heenenweerbewegende Bam op een knuffel luipaard.

'k Zie de humor er nog wel in, flauw en puberaal maar ach ze doen niemand kwaad dus wat maakt het uit...

http://www.youtube.com/watch?v=P-5g5...bkfMpVxMJEJGhA

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Hoe ik het ook probeer te draaien en keren, ik kan maar eens niet accepteren dat Bobbejaanland van een ooit zo sfeervol en übergezellig familiepark veranderd is naar een (hoe zeg ik dit het best ...) mediageil-tienergericht-puberlokkend-wannabe "cool" investeringsloos park ... Ik blijf het eeuwige schande vinden ...
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door addictedtocoasters Bekijk post
    Het staat er nog gewoon op hoor.
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

Dit filmpke is nu niet echt het familiale dat Bobbejaanland naar voor wil brengen, al vond ik de decolte van de presentatrice wel leuk

Maar inderdaad, de kwaliteit van de filmpjs is smakeloos, al zal de jeugd dit misschien wel leuk vinden.

12. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Die filmpjes zijn gewoon marginaal en grappig. Het is geen Plopsaland hé... Niet dat er iets mis is met de filmpjes van Plopsa, maar in BBJL zal je gewoon nooit iemand op een bij zien vliegen, of een piraat schip ahoy piraatjes horen zeggen. Ok, die van BBJL gaan er soms ook een beetje over, maar je moet dat gewoon met een korreltje zou nemen. Zo snel moet je nu ook niet gedegouteerd worden van iets.
    I'm married to myself, and haters go hate. 'Cause I don't care. I LIKE IT and nobody can take away this feeling.

het heeft niets met degoutatie te maken hoor

En het is leuk dat ze nu meer de sociale media opzoeken, maar het niveau vind ik minder.

14. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Ik vind het simpelweg geen niveau hebben...
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken

15. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door Phadd-F Bekijk post
    Ik vind het simpelweg geen niveau hebben...
    Inderdaad. Het filmpje straalt het niveau uit zoals ze dat daar nog hebben in BJL. Voeten omhoog !
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

16. Huh Re: [Bobbejaanland] 2014

De Belgische parken gaan veel bezoekers verliezen aan PHL, Toverland en Efteling. De leegloop is denk ik al wat begonnen. Als we eerlijk zijn dan betalen we veel te veel inkom voor een park dat al jaren middelmatig vermaak nog aanbied en waar nieuwe spectaculaire dingen uitblijven. ( Zowel BJL als Walibi) Walibi dan nog eens met zijn kinderthema Wab en Skunx wat nergens op trekt als voormalig thrillpark. En een duidelijk thematiek zou ook meer mensen trekken zowel Walibi en Bobbejaanland missen dat. Plopsaland is goed bezig en een goed kinder en familiepark daar gaan ze ook nog mensen aan verliezen als dit park groter en groter gaat worden in de toekomst. Hoe Bellewaerde het nog zo goed blijf doen is ook wonderenswaardig. Maar zijn hebben dan ook wel veel natuur in park en wat meer afgebakende themazone's.

Fly away, speedy bob, Dream catcher en Typhoon mogen ze ook direct opladen van mij. Bobbejaanland mag dan veel coasters hebben maar het zijn veel middelmatige familiebanen. De enigste echt nog goede coaster is de Revolution die ze in zijn eer zouden moeten herstellen.

Ik verwacht of een dubbele drop toren, of een S&S screaming swing, een Skywheel of iets dergelijks. Voor een nieuwe grote coaster lijkt me de plaats nogal beperkt of er moet iets verdwijnen.

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door Laafje Bekijk post
    Voor een nieuwe grote coaster lijkt me de plaats nogal beperkt of er moet iets verdwijnen.
    Bwa... verplaats de Fly Away naar bijvoorbeeld de plaats van de verdwenen Speedy Bob en we hebben een mooie plaats voor een Intamin Mega-Lite ...

18. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Als dat er zou komen zou ik flippen!
    Shambhala Nr. 1

de meeste dromen zijn bedrog....

Maar mocht hij er ooit komen, ben ik er niet meer weg te slaan natuurlijk.

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Die baan kan nooit op die locatie komen, dan zou die in de weg staan van de slingerbeweging van SH en te laag zijn op bepaalde plekken voor de auto's om eronder door te rijden. Ook ligt hij dan te laag voor het stuk pad onder de bocht. Houd er ook rekening mee dat Dizz nog niet op de google maps-afbeelding staat.

Bookmarks

Posting Regels