Pagina 1 van 47 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 925

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2014

Standaard [Bobbejaanland] 2014

Volgens Looopings zou er een nieuwe attractie komen tegen 2014, indien het personeel voor niet te veel problemen zou zorgen dit jaar. Indien wel problemen, geen nieuwe attractie. Volgens loopings zou het ook een 2de hands attractie worden, daar er geen budget is voor een nieuwe.

Hierbij de link naar Looopings.

http://www.looopings.nl/

2. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Er was me iemand voor. Ik weet dat er plannen waren voor een Freefall tower, maar of dat het nu gaat worden betwijfel ik. Ik denk eerder aan de Revolution is back. Al zou dat wel leuk zijn maar ik hoop toch op een nieuwe attractie.

3. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door rboogie13044 Bekijk post
    Ik denk eerder aan de Revolution is back.
    Heb ik iets gemist?

Freefall zou trouwens zalig zijn, die ene keer dat ik persoonlijk contact het met Roland Kleve hadden we het er nog over

4. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Had BJL al niet eens geprobeerd een freefall aan te schaffen of te krijgen van één of ander spaans park? In ruil voor Fly Away (omg dat zou echt fantastisch zijn)? Toen klaagden de buren, blijkbaar willen ze zo'n attractie absoluut echt niet.

BJL heeft vlug terug échte thrills nodig, in de glorieperiode stonden er steeds 7 stevige thrillrides ofzo. Allemaal een gemis momenteel.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Ik gok eerder op iets dat we al reeds nieuw gekregen hebben in de andere parken.
    Een twist en Splash Mss? Of anders ook een go-kart track, aangezien zowel Moviepark als Slagharen dat gebouwd hebben, zie ik dat nog wel komen in BJL

6. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    Had BJL al niet eens geprobeerd een freefall aan te schaffen of te krijgen van één of ander spaans park? In ruil voor Fly Away (omg dat zou echt fantastisch zijn)? Toen klaagden de buren, blijkbaar willen ze zo'n attractie absoluut echt niet.
    Hmm ik ben geen voorstander van ruilhandel en ik vind Fly Away trouwens best leuk.
    Verder zie ik een freefall wel graag komen.

Wel spijtig dat er altijd zoveel rekening moet gehouden worden met de buren. Geklaag van mensen gaat in België ( en andere landen )
    blijkbaar altijd voor op zaken waar meerdere mensen belang aan kunnen hebben.

7. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Met deze attractie zou ik echt ontzettend blij zijn...

Plaats hem waar Sancta Maria stond en je hebt weer een vaste waarde aan de ingang !

8. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Behalve dan dat de versie van Nigloland ongeloofelijk saai is en een veel te kort programma heeft, maar een moderen octopus van Gerstlauer zou wel leuk zijn.

9. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Had BJL al niet eens geprobeerd een freefall aan te schaffen of te krijgen van één of ander spaans park? In ruil voor Fly Away (omg dat zou echt fantastisch zijn)?
    'In ruil voor' vind ik zelf niet zo fantastisch... Nieuwe thrills zijn welkom maar niet ten koste van bestaande attracties.

10. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door dusk Bekijk post
    'In ruil voor' vind ik zelf niet zo fantastisch... Nieuwe thrills zijn welkom maar niet ten koste van bestaande attracties.
    Vind ik ook hoor, maar als ik dan toch één attractie moet kiezen om te verdwijnen is het toch Fly Away .

11. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Wat heb jij zo tegen Fly Away? Ik vind dat toch wel een zeer genietbare attractie...
    I'm married to myself, and haters go hate. 'Cause I don't care. I LIKE IT and nobody can take away this feeling.

12. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door addictedtocoasters Bekijk post
    Wat heb jij zo tegen Fly Away? Ik vind dat toch wel een zeer genietbare attractie...
    Hij is imo pijnlijk én saai en een verkrachte variant op een attractietype dat doorgaans wel leuk is.

Hij is imo pijnlijk én saai en een verkrachte variant op een attractietype dat doorgaans wel leuk is.
    Kan ik alleen maar bijstaan! Ik vind hem zelf al pijnlijk als vrouw, dus wil niet weten wat dat is voor mannen die dan nog een zaakje hangen hebben. Vind hem ook gewoon zeer oncomfortabel op zich, niet rekening houdende met pijnlijke posities/houdingen bij momenten, gewoon doordat ik het zeer benauwd krijg in zo'n harnas. Heb voor de rest echt zelden last van claustrofobie of iets in dat genre (eigenlijk alleen maar in dichte glijbanen voor de rest die me te nauw zijn, bij brede banen weer niks) maar bij fly away kan ik niet snel genoeg uit dat ding zijn. Elke keer denk ik ah, ik geef 'm nog een kans, maar achteraf denk ik dan telkens "nooit weer".

Die dat vroeger in walibi stond (inferno, als ik juist ben?) vond ik daarentegen wel zeer leuk en voornamelijk het feit dat daar geen lapbars of iets dergelijks bij aan de pas kwamen, maakten daar destijds nog echt een thrill van. Voor de doorgewinterde pretparkfanaat niets speciaals, maar voor de gewone dagbezoeker lijkt dit type attractie me een zeer leuke opvuller.

14. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Ik had eigenlijk al lang een vraag in me hoofd zitten over een enterprise, een normale, niet zo een als fly away, hoe zit je erin vast?

15. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Niet allez ja met zo'n dom riempje.

Verder lijkt zo'n octupus mij ook maar een minithrill, om jeugd aan te spreken zal het toch straffer moeten zijn bijvoorbeeld een deftige topspin of toch iets dat overkop gaat. Voor mezelf blijft de freefall natuurlijk de ultieme droom.

16. 10-07-2013, 22:52

17. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Die octopus lijkt me echt niks voor Bobbejaanland.
    Ik heb een filmpje gezien van een suspended octopus van de firma Gerstlauer en dat zag er wel leuk uit.
    Laat ons hopen dat Spanje eindelijk nog eens iets nieuw laat zetten ipv weg te halen.

18. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door zilliboy69 Bekijk post
    Die octopus lijkt me echt niks voor Bobbejaanland.
    Ik heb een filmpje gezien van een suspended octopus van de firma Gerstlauer en dat zag er wel leuk uit.
    Laat ons hopen dat Spanje eindelijk nog eens iets nieuw laat zetten ipv weg te halen.
    Dit was een ombouw van de enige Schwarzkopf octopus met overslag gondels. Doordat de kracht die vrijkwam zo groot was, was het onmogelijk nog veilig te draaien. (Gondels sloegen soms tegen de grond) Na jaren in opslag gestaan te hebben, heeft Gerstlauer deze attractie omgebouwd tot een soort suspended octopus. En dat is idd een bijzonder leuke attractie! Alleen weet ik niet of Gerstlauer plannen heeft er nog te maken, aangezien het hier een omgebouwde attractie betreft. Van mij mag zoiets zeker komen!
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

19. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door vampire Bekijk post
    Dit was een ombouw van de enige Schwarzkopf octopus met overslag gondels. Doordat de kracht die vrijkwam zo groot was, was het onmogelijk nog veilig te draaien. (Gondels sloegen soms tegen de grond) Na jaren in opslag gestaan te hebben, heeft Gerstlauer deze attractie omgebouwd tot een soort suspended octopus. En dat is idd een bijzonder leuke attractie! Alleen weet ik niet of Gerstlauer plannen heeft er nog te maken, aangezien het hier een omgebouwde attractie betreft. Van mij mag zoiets zeker komen!
    Als ze Parkour kopen en neerzetten in BJL koop ik direct een abo !
    Toch verwacht ik niets van de uitbreiding, hoogstens wat vliegende fietsen.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

Van mij mag die sky roller er ook komen van Gerstlauer.
    Op de air race van Zamperla.

Stiekem spreekt een delerium van Huss mij ook wel aan, er bestaat nog geen denk ik, en dat ziet er best indrukwekkend uit.

21. Standaard Re: [Bobbejaanland 2014]

Citaat Origineel gepost door ArneV Bekijk post
    Niet allez ja met zo'n dom riempje.

Verder lijkt zo'n octupus mij ook maar een minithrill, om jeugd aan te spreken zal het toch straffer moeten zijn bijvoorbeeld een deftige topspin of toch iets dat overkop gaat. Voor mezelf blijft de freefall natuurlijk de ultieme droom.
    Een Huss enterprise met een riempje? Dat heb ik nog nooit gezien ?

Bookmarks

Posting Regels