Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 37 43 44 45 46 47
Weergeven resultaten 921 tot 925 van 925

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2014

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door vbgenechten Bekijk post
    Heb jij een foto gemaakt van ik en mijn vrienden omdat we verkleed waren of moet ik een andere pretparksite zoeken? :P
    Binnen enkele dagen staan mijn foto's online. Dan moet je maar eens kijken, want ik heb geen idee .

Citaat Origineel gepost door 8baannerd Bekijk post
    Als ik me goed herinner, mochten er geen opnames (foto én video) gemaakt worden van de Halloween show...
    Vorig jaar hebben we ook toestemming gekregen om enkele stukken te gebruiken voor Parkspot hoor.

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Kom juist terug van Bobbejaanland.
    De warmste 1 november gehad en dat konden we ook zien aan de massa's mensen die er waren. Wachtrijen die uitpuilden, shops en restaurants waar ik het geld letterlijk hoorde rinkelen, uitverkochte theaterzalen, een Bobbejaanland waar er een half uur na officiële sluiting nog steeds mensen in de wachtrij stonden en een gigantisch wtf? gehalte toen ik mensen in de Banana Battle zag zitten op 1 november bleven mij vandaag de dag bij.

Ook de Halloween-ervaring bleef mij bij. De geweldige show Nightmares deed mij even denken dat ik naar een show aan het kijken was in Europa-Park, of zelfs, ik durf het zeggen, beter was dan wat ik in Europa-Park heb gezien. Het familiaire karakter van Halloween in Bobbejaanland maakt mij blij en stelt mij op m'n gemak, dit heeft er ook voor gezorgd dat ik in mijn leven de eerste keer mazes heb gedaan.
    The House of Phobia was een ware verademing op thematisch vlak, want hoe je het ook draait of keert, Cowboy Town is het enige sterk gethemede stukje Bobbejaanland. De scares waren doeltreffend en het polonaisegedoe (of hoe ze het hier noemen), stoorde me niet echt. Ook is er een storytelling die men enigszins kan terugvinden in de maze. Mijn eerste ervaring snakte gewoon naar meer angst.
    TLoE werd dan logischerwijs de tweede maze. Alhoewel hier meer verschilldende settings waren, ontbrak voor mij hier de verhaallijn. Dit neemt natuurlijk niet weg dat dit ook een leuke maze is, het slachthuis met de Colruyt-koelkastflappen vond ik bv. wel een leuke scène, maar wat er voor en er na kwam liet me eerlijk gezegd wel koud. Wel schrok ik natuurlijk wel evenhard bij een scare als in HoPh. Toch mag deze maze er absoluut wezen en mag die ook blijven. Wie heeft trouwens dat muurkussen bedacht, het heeft mij gevloerd
    Over de algemene sfeer kan ik zeggen dat die goed is, de miniparade, de sfeer in Cowboy Town en de versierde ingang maken het al behoorlijk, toch zou er naar mijn mening toch nog iets meer mogen gedaan worden. Ik heb geen enkel rookmachien gezien, vele sfeerlampen stonden uit en het feit dat er niet overal strobalen en pompoenen liggen maakt het geheel, zeker met zo'n goed weer, een beetje minder sfeervol. Ook halloweenmuziek was er, maar ze moeten wel dringend eens hun boxen nakijken want wat voor schurende geluiden daar uitkwamen, niet normaal.

Kortom, Halloween in Bobbejaanland heeft voor mij bewezen dat er nog andere manieren zijn om mensen te amuseren. Niet de stuipen op het lijf jagen, als ze dat nog niet eens willen zoals in Walibi Belgium, maar zelf bepalen wat je wilt en wat niet. Bobbejaanland geeft in mijn ogen die mogelijkheid wel. Ze voorzien voor elke leeftijdscatagorie een bepaald soort Halloween. Van 3 t.e.m. 70 jaar. Iemand van 5 kan in Trick or Treat, iemand van 14 kan in Mirror Mansion, iemand van 17 jaar kan in HoPh en de bomma kan met haar kleinkind van 9 jaar naar Nightmares gaan kijken. WB is echt gefocust op de leeftijdsgroep 16-30 en alles daarbuiten is bijzaak. Jonger dan 16 wordt je in springkasteel gedropt, ouder dan 30 tja, wat willen die, een show, ah nee, die is er niet?

Al bij al heeft Bobbejaanland me weten te bekoren al zijn er echt dingen waar ik mijn nagels van afbeet.
    - Dizz openen om 11u wanneer je park al propvol zit om 10u00, dit kan echt niet meer in mijn ogen.
    - Typhoon openen en een kwartier later er een karretje afhalen, je houdt het niet voor mogelijk.
    - Je halloweenverlichting laten staan en toch niet gebruiken voor een opening tot 19u bv.
    - Wie heeft beslist om het pretpark al te doen sluiten om 17u, een logisch boerenverstand weet toch dat 1 november iedereen vrij is?
    - Ik wil wel eens weten hoeveel eten er verkocht werd indien het park bv. tot 19u openen was, ik zie de braadworsten al verkopen

Eigenlijk komt het er op neer dat in het algemeen de halloween extra's zeer goed geregeld waren, maar de gewone operations te wensen over lieten, de snelste dispatching vond plaats bij de Oki Doki waar de rij niet uitpuilde door een razendsnel werktempo.

3. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

net ook terug van een druk dagje BJL

en ik kan mij in de meeste dingen wel vinden wat jak zegt

maar toch een groot WTF gehalte gehad vandaag

- Wachtrijen die vreselijk lang waren...
    - Van de spookhuizen was ik eigenlijk niet echt content ( uur regeling) spookhuizen gaan open om 12uur en om 2 uur sluiten ze voor een 30 min... Euh WTF?

spookhuizen op zich waren goed... Jij werd goed verdeeld

Was al bij al een goed halloween in BJL
    2017: EP, Efteling, Duinrell, Tvoerland, bobbejaanland, walibi, plopsaland, PHL(maybe)

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Jak vat goed samen hoe ik Halloween in BJL ervaren heb vorige jaren (dit jaar niet geweest). Het evenement op zich is eigenlijk echt leuk, makelijk de beste periode om Bobbejaanland in te treffen, en zoals gezegd geschikt voor de hele familie.

Die operations blijven inderdaad zonde. In de Efteling gisteren kregen de bezoekers een comfortuur, terwijl de wachtrijen "slechts" rond de 30-40 minuten schommelden bij 90% van de attracties. Natuurlijk weten we niet of Bobbejaanland wel de nodige vergunning heeft, of dat de vakbond dit toestaat of dergelijke... Maar het blijft jammer dat ze een zulke extra niet aan de bezoekers kunnen bieden.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2014

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Die operations blijven inderdaad zonde. In de Efteling gisteren kregen de bezoekers een comfortuur, terwijl de wachtrijen "slechts" rond de 30-40 minuten schommelden bij 90% van de attracties. Natuurlijk weten we niet of Bobbejaanland wel de nodige vergunning heeft, of dat de vakbond dit toestaat of dergelijke... Maar het blijft jammer dat ze een zulke extra niet aan de bezoekers kunnen bieden.
    Ik was in juni ook in Bobbejaanland en toen viel me op dat alles aan de attracties wel goed verloopt. Kan Bobbejaanland niet omgaan met dit soort massaevenementen? Neen, ik denk dat ze dit best wel aan kunnen. Ze weten denk ik wel wat hun zwaktes zijn. Zo zag ik in het park al extra lichtpanelen met de showtijden op (zoals in Banana Bos) en het uitdelen van een Halloweenprogramma aan de kassa's en ingangen, blijken toch maatregelen te zijn tot betere communicatie. Alleen zie je soms nog dat het echt onproffesioneel is, de allomgekende klokjes zijn een doorn in het oog, showtijden zijn enkel te vinden op old school banners en aan de urinoirs in het mannentoilet, maar als je communicatie enkel verloopt via affiches in het park zelf scheelt er wel wat. Gisteren is de eerste Nightmares-show bv. 15 minuten later begonnen omdat ze nog affiches moesten ophangen met de mededeeling dat ze vandaag filmen voor de zomerspot. Konden ze dat niet om 10u ophangen, i.p.v. 11u45?

Bookmarks

Posting Regels