Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 14 20 21 22 23 24
Weergeven resultaten 461 tot 474 van 474

Onderwerp: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

1. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Het probleem met Disney Paris is toch ook helemaal niet een tekort aan bezoekers?
    Nog niet, maar als ze zo doorgaan zie ik dat wel gebeuren: meer en meer mensen ontdekken dat ze een veel beter kwaliteit krijgen in andere parken.
    Mensen die 10 jaar geleden in Disney Paris zijn geweest, praten er vol enthousiasme over. Mensen die minder dan 5 jaar geleden geweest zijn al veel minder. De (negatieve) reclame begint zo stilaan zijn werk te doen, zeker met de huidige verhalen over gesloten attracties.
    Ik ken in ieder geval niemand in mijn vriendenkring die nog terug wil naar Disney Paris, ik ken er verschillende die elk jaar enkele dagen Efteling of Europapark doen, inclusief overnachting.

2. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door wimvg Bekijk post
    Nog niet, maar als ze zo doorgaan zie ik dat wel gebeuren: meer en meer mensen ontdekken dat ze een veel beter kwaliteit krijgen in andere parken.
    Mensen die 10 jaar geleden in Disney Paris zijn geweest, praten er vol enthousiasme over. Mensen die minder dan 5 jaar geleden geweest zijn al veel minder. De (negatieve) reclame begint zo stilaan zijn werk te doen, zeker met de huidige verhalen over gesloten attracties.
    Ik ken in ieder geval niemand in mijn vriendenkring die nog terug wil naar Disney Paris, ik ken er verschillende die elk jaar enkele dagen Efteling of Europapark doen, inclusief overnachting.
    ik hoop dat met de 25ste verjaardag daar verandering in komt. Nu ik denk dat als Disney de touwtjes in handen heeft dat het park er sterk op vooruit zal gaan en dat het niet onmiddellijk duurder gaat worden. WDW is nu toch ook niet zo duur als je dit vergelijkt met Parijs? Heb WDW eens berekend en dat komt voor ons op ongeveer 400 euro per dag incl ingang en dining plan (dit is zonder promoties). Voor hetzelfde in Parijs komt dit op ongeveer 570 euro per dag (ook zonder promoties)
    Coastercount: 131

Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door smartieke Bekijk post
    ik hoop dat met de 25ste verjaardag daar verandering in komt. Nu ik denk dat als Disney de touwtjes in handen heeft dat het park er sterk op vooruit zal gaan en dat het niet onmiddellijk duurder gaat worden. WDW is nu toch ook niet zo duur als je dit vergelijkt met Parijs? Heb WDW eens berekend en dat komt voor ons op ongeveer 400 euro per dag incl ingang en dining plan (dit is zonder promoties). Voor hetzelfde in Parijs komt dit op ongeveer 570 euro per dag (ook zonder promoties)
    Wij betalen in juni ongeveer 213€ per persoon per dag voor 8 overnachtingen in WDW All-stars Movie resort, inclusief Deluxe dining plan en ultimate ticket. (hopper en waterparks)
    Aan die prijs kan Parijs nooit tippen aangezien ze zelfs geen dining plan hebben, enkel half-board.
    Coastercount: 799 coasters (inclusief de snelste, hoogste, grootste daling en meeste inversies ter wereld )
    Proud member of Rollercoaster Friends & Pretparken.be.

4. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door fkl8 Bekijk post
    Wij betalen in juni ongeveer 213€ per persoon per dag voor 8 overnachtingen in WDW All-stars Movie resort, inclusief Deluxe dining plan en ultimate ticket. (hopper en waterparks)
    Aan die prijs kan Parijs nooit tippen aangezien ze zelfs geen dining plan hebben, enkel half-board.
    daarmee dat ik ook bedoel dat WDW niet duur is in vergelijking met parijs. Via waar boek jij?

5. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Het probleem met Disney Paris is toch ook helemaal niet een tekort aan bezoekers?
    De bezoekersaantallen lopen wel terug en zijn ondermaats als je ze vergelijkt met de Amerikaanse parken. Oké, 2015 is slecht geëindigd met de aanslagen in Parijs en alle bekende gevolgen in de maanden erna, maar dan nog!

Disneyland in Anaheim is kleiner dan Paris, maar telt toch bijna dubbel zoveel bezoekers. Het tweede park - daar weliswaar wat groter - soortgelijk verhaal. Alle Amerikaanse parken scoren quasi beter dan het Europese park. Enkel Hong Kong Disneyland scoort slechter dan Paris, maar daar is men wel bezig met grootse uitbreidingsplannen in het park.

Bron: http://www.teaconnect.org/images/fil...852_160525.pdf
    Live faster. Live harder. Live stronger.

daarmee dat ik ook bedoel dat WDW niet duur is in vergelijking met parijs. Via waar boek jij?
    Wij hebben nu geboekt via Disney UK
    Die hebben interessante packs (ultimate ticket en gratis memorymaker) en het was goedkoper via de UK dan via de US zelf.
    Coastercount: 799 coasters (inclusief de snelste, hoogste, grootste daling en meeste inversies ter wereld )

7. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Over welke hotels heb je het dan eigenlijk? Ik zie mij geen 570 euro per dag betalen in Disney...
    In januari hebben wij 580 euro (voor 2 personen) / 290 per persoon betaalt voor 3 nachten, 4 dagen park, half-pension en golden forest club (sequoia).
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

8. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Ik heb enorm genoten van Walt Disney World, maar goedkoop kan je het nu niet noemen. Zoals je zelf zegt betaal je 231 euro per persoon per dag ofwel 1700 euro per persoon voor 8 dagen Disney World, zonder vluchten! Als de vlucht +/- 400 euro kost, is dat 2100 euro per persoon in nog niet eens één van de betere Disney hotels. Want er zijn betere hotels dan het All-stars movie Resort. Bovendien begint in juni ook het regenseizoen in Florida en heb ben je nog niet in Universal Studios geweest voor die prijs.

Ik ben ervan overtuigd dat het een supervakantie gaat zijn, want ik heb van Disney World genoten, maar goedkoop kan je het echt niet noemen. 8 Dagen Disney World vind ik persoonlijk wel wat lang, dus ga zeker ook eens naar Universal en Sea World.

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Ik heb enorm genoten van Walt Disney World, maar goedkoop kan je het nu niet noemen. Zoals je zelf zegt betaal je 231 euro per persoon per dag ofwel 1700 euro per persoon voor 8 dagen Disney World, zonder vluchten! Als de vlucht +/- 400 euro kost, is dat 2100 euro per persoon in nog niet eens één van de betere Disney hotels. Want er zijn betere hotels dan het All-stars movie Resort. Bovendien begint in juni ook het regenseizoen in Florida en heb ben je nog niet in Universal Studios geweest voor die prijs.

Ik ben ervan overtuigd dat het een supervakantie gaat zijn, want ik heb van Disney World genoten, maar goedkoop kan je het echt niet noemen. 8 Dagen Disney World vind ik persoonlijk wel wat lang, dus ga zeker ook eens naar Universal en Sea World.
    Ik ben al naar Florida geweest hoor. En de vlucht, tja, wij gaan 3 weken in totaal dus maakt die prijs niet veel uit.
    En eerlijk gezegd, de All-stars resort zijn beter dan dan Cheyenne en Santa Fe in Parijs en in vergelijking nog goedkoper ook.
    Vergeet ook niet dat in die 213€ ook al ons eten inbegrepen is, nog zoiets dat niet mogelijk is in Parijs.

10. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Citaat Origineel gepost door slimmerik Bekijk post
    Over welke hotels heb je het dan eigenlijk? Ik zie mij geen 570 euro per dag betalen in Disney...
    In januari hebben wij 580 euro (voor 2 personen) / 290 per persoon betaalt voor 3 nachten, 4 dagen park, half-pension en golden forest club (sequoia).
    Berekend op de 1ste week van juli voor 3 personen in Davy Crockett met vol pension optie.

11. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Vergeet ook niet dat in die 213€ ook al ons eten inbegrepen is, nog zoiets dat niet mogelijk is in Parijs.
    Klopt, maar Disney Paris was dan ook niet in handen van The Walt Disney Company, dus ik hoop dat zulke initiatieven in de toekomst ook naar Parijs komen nu het officieel een park wordt van Walt Disney Company.

12. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Klopt, maar Disney Paris was dan ook niet in handen van The Walt Disney Company, dus ik hoop dat zulke initiatieven in de toekomst ook naar Parijs komen nu het officieel een park wordt van Walt Disney Company.
    Ik hoop dat er veel zal veranderen zoals vriendelijker personeel, betere opvolging van het rook- en selfiestickverbod, een betere kwaliteit van eten en vooral eindelijk terug meer voordelen en deftiger prijzen van de hotels voor de jaarpashouders.

13. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Vriendelijkheid is het enige waar ik niet eens op hoop... Kan Disney zelfs niets aan veranderen - Je zit nog altijd in Parijs, één van de onvriendelijkste plaatsen op de wereld waar ik al ben geweest en ik ben nu toch al ergens geweest

14. Standaard Re: Toekomstplannen Disneyland Resort Parijs

Vriendelijkheid is het enige waar ik niet eens op hoop... Kan Disney zelfs niets aan veranderen - Je zit nog altijd in Parijs, één van de onvriendelijkste plaatsen op de wereld waar ik al ben geweest en ik ben nu toch al ergens geweest
    Dat is wel zeer kromme logica... Nu weet ik wel ineens waarom het eten in Paultons Park zo slecht is.

Er werken veel te veel mensen in Disneyland, althans mijn ervaring. Je komt aan in het station van BTM en van de hoeveel-mensen-zijn-het-al staan er minstens vijf met hun vingers te draaien. Als je met zulke 'werkdruk' nog niet eens beleefd kunt doen tegen je klanten... Voor een park dat deze prijs vragen mag er ook aan deze immens belangrijke factor van het belevingsaspect gewerkt worden.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Bookmarks

Posting Regels