Pagina 2 van 45 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 12 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 889

Onderwerp: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

1. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Tjah, effecten terug in ere herstellen. Wat bleef daar op het einde nog van over? Snorharen heb ik nooit zien werken tijdens mijn 3 bezoeken (augustus, september en oktober) en ook de waterval net voor de tijgertunnel werkt niet meer. Transportband in station Flash Back nooit zien werken dit seizoen, alsook de tandwielen boven het afdak op dat pleintje voor FB. Herstellen is 1, in ere houden 2. Trouwens, ze zijn al van seizoen 2005 (!!) met NIKS anders bezig dan dingen te herstellen. En het is nog niet 100% in orde...
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

2. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door jarno97 Bekijk post
    Net zoals ojoh hoop ik ook dat de skunx zone niet komt bij de wild west gedeelte en dat Calamity Mine wordt omgevormd naar die stenen met lichtstrepen in enzo. Dat lijkt me veel beter te passen dan wat rock en roll brol neer te plaatsen. Kunnen ze dan een kleine skunx zone maken bij de go-karts ofzo. Dat is volgens mij de beste plaats om te doen.
    Die lichtstrepen op die rotsen kan nooit lukken omdat je daar overdag geen steek van zult zien. (Hoewel ze daar bij nocturnes wel toffe dingen mee zouden kunnen doen.) Logischer lijkt mij dat ze die strepen er zo opzetten en dan kunnen ze nog steeds op de plekken waar die lijnen samenkomen een lamp steken die dan een beetje flikkert.

Of het laatste stuk maakt men helemaal indoor en dan kan men dit samen met een gillende rokken animatronic wel doen natuurlijk.
    Laatst aangepast door vbgenechten : 19-11-2013 om 17:35 Reden: Auto correct maakte een paar dingen onduidelijk.

3. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Sta me toe te spreken uit een van de weinige kennisvelden die ik heb. Er zijn wel degelijk LED-strips die een voldoende lichtopbrengst hebben om overdag deftig zichtbaar te zijn. Bij overzonnige dagen zouden ze iets of wat kunnen inboeten aan zichtbaarheid maar op het grootste deel van de dagen denk ik dat ze echt wel zichtbaar kunnen zijn overdag. Uiteraard met een nocturne zou het natuurlijk een volledig effect geven. Dus ik denk echt wel dat men dit effect zou kunnen inbouwen.

Wat ik me altijd afgevraagd heb is waarom men een metro gebruikt heeft in de cartoons en geen trein. Metro is natuurlijk moderner en rijdt vnl ondergrond maar treinen hebben ze in meerdere parken wel een of ander model van staan.

4. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Tjah, effecten terug in ere herstellen. Wat bleef daar op het einde nog van over? Snorharen heb ik nooit zien werken tijdens mijn 3 bezoeken (augustus, september en oktober) en ook de waterval net voor de tijgertunnel werkt niet meer. Transportband in station Flash Back nooit zien werken dit seizoen, alsook de tandwielen boven het afdak op dat pleintje voor FB. Herstellen is 1, in ere houden 2. Trouwens, ze zijn al van seizoen 2005 (!!) met NIKS anders bezig dan dingen te herstellen. En het is nog niet 100% in orde...
    Hier kan ik je 100% in volgen. Het is inderdaad iets waar ik bij verschillende bezoeken wel eens moet vloeken. Het park had verschillende effecten dan volledig op orde, ze frequent laten werken blijft een groot probleem. En wat jij nu net verteld is in mijn ogen het grootste probleem van het park. Het is daarom dat ik ook een beetje 'wisselvallig' naar het nieuwe seizoen kijk. Toch op dat vlak dan. Ik was tevreden om dat sproeidak na 5 jaar opnieuw in werking te zien, alsook de snorharen van de tijger én de nevel in de tunnel. Of het misteffect op FlashBack. De snorharen en het waterplafond heb ik tijdens al mijn bezoeken zien werken. Maar het is inderdaad een geval 'typisch Walibi' dat men moeite doet om ze te herstellen, maar dan maar heel af en toe te laten werken.

In 2005 is men begonnen met opknappen, maar jammer genoeg heeft men toen eigenlijk in theorie niks gedaan. Men is eigenlijk pas vanaf 2007 begonnen met een drastische schoonmaak van Calamity Mine en Radja River. In het geval van die laatste, de helft daarvan. Maar als je het eventjes op papier bekijkt, dan duurt dat inderdaad lang. En dan is het jammer om te zien dat Calamity Mine en Radja River -die trouwens in 2010 ook nog eens een halve beurt heeft gekregen- qua netheid opnieuw gelijkenissen met 2004 beginnen te vertonen.

Nu goed, ik ben wel benieuwd naar wat men deze winter allemaal van plan is in Waver.

5. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Mja kvind ook wel altijd "grappig" hoe men het sproeidak als defect bestempeld. Het is nooit echt defect geweest he, het is een "service" van het park geweest naar klanten toe die zaagden dat ze te nat werden hierdoor. Het park heeft op de spuiten 90° bochten gezet om zo het effect van een watervalmuur te krijgen. Toegegeven zeer slechte poging! Nu x aantal jaar en veel gezaag later is het dak er terug, of het dit seizoen altijd gewerkt heeft weet ik niet maar het is terug. Ik vind het pure azijnpisserij om te zagen op een spuiter die niet goed zou spuiten (heb ik dit seizoen gelezen met een denigrerende ondertoon) of helemaal niet spuit. Hoe deze juist werken weet ik niet, maar ik vermoed niet dat elke kop zijn eigen pomp heeft, en als er eens een bladje of een verstopping in een buis zit ga ik echt het park niet afkraken omdat een sproeier er niet geraakt en deze niet onderhouden wordt. Men kan niet constant alles controleren en onderhouden. Wat volgens mij trouwens een reden zou kunnen zijn voor de snorharen is eveneens de nattigheid. Enerzijds willen fans deze terug omdat ze er ooit gestaan hebben en anderzijds willen anderen ze weg omdat ze te nat zijn. Ik denk dat het als parkdirectie voor deze zaken echt niet makkelijk is om de juiste beslissing te nemen. Ik kan heel slecht geloven dat deze zaken altijd kapot zijn, dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Ach ik hoop dat het park snel naar buiten komt met informatie en foto's. Het kan maar helpen om te speculeren ...

6. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door K-ToF Bekijk post
    2011 was inderdaad, ook in mijn ogen, een rampzalig jaar met pannes die je niet meer op één hand kan tellen. Maar ben je de laatste twee jaar dan nog in Walibi geweest?
    Neen, de laatste 2 jaar ben ik niet meer geweest. Ik ga pas terug als ze uitpakken met een écht nieuwe attractie van formaat. Dat zal een spectaculaire rollercoaster moeten zijn of een darkride van wel heel hoog niveau dan.

Er zijn in de buurt namelijk andere parken die beter te bieden hebben. Europapark heeft met Blue Fire, Wodan en Silver Star de beste banen uit de buurt... Phantasialand heeft ook enkele kleppers waaronder Black Mamba die pakken beter is dan Vampire. Bovendien staat daat volgend jaar weer een nieuwe attractie klaar. Dan is er nog Disneyland waarvan dat iedereen mag zeggen wat hij wil, maar Disney blijft een unieke TOPsfeer hebben in mijn ogen. Elke vierkante meter is knap afgewerkt. Zodus... investeren beste Walibi, dat is de boodschap

7. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Neen, de laatste 2 jaar ben ik niet meer geweest. Ik ga pas terug als ze uitpakken met een écht nieuwe attractie van formaat. Dat zal een spectaculaire rollercoaster moeten zijn of een darkride van wel heel hoog niveau dan.

Er zijn in de buurt namelijk andere parken die beter te bieden hebben. Europapark heeft met Blue Fire, Wodan en Silver Star de beste banen uit de buurt... Phantasialand heeft ook enkele kleppers waaronder Black Mamba die pakken beter is dan Vampire. Bovendien staat daat volgend jaar weer een nieuwe attractie klaar. Dan is er nog Disneyland waarvan dat iedereen mag zeggen wat hij wil, maar Disney blijft een unieke TOPsfeer hebben in mijn ogen. Elke vierkante meter is knap afgewerkt. Zodus... investeren beste Walibi, dat is de boodschap
    Vergeet je nog Toverland (Dwervelwind is bijzonder goed), Heide Park (dit dichterbij ligt dan Europapark voor de doorsnee Vlaming), zelfs Tripsdrill, Holidaypark en Nigloland (Nieuwe Mack) vind ik meer dan noemenswaardige parken die echt zover niet liggen. Er is keuze te over, en de meeste mensen zetten die stap, toch steeds meer en meer.
    Concurrentie is heel goed, en parken kunnen daar van profiteren.

Klein vb: Ga je naar Bobbejaanland en ben je tevreden zul je al sneller een dagje Walibi ook overwegen. Had je een rotdag, of dag zonder herhalingswaarde zal er een bezoekje Walibi niet meer inzitten... En zo is het ook omgekeerd. Maar dat moet men blijkbaar nog leren begrijpen in België... 20 jaar geleden deed een gemiddeld gezin 1 park per jaar, terwijl dit nu wel richting 2 a 3x gaat. Profiteer daar toch van!
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

8. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door vampire Bekijk post
    Klein vb: Ga je naar Bobbejaanland en ben je tevreden zul je al sneller een dagje Walibi ook overwegen. Had je een rotdag, of dag zonder herhalingswaarde zal er een bezoekje Walibi niet meer inzitten... En zo is het ook omgekeerd. Maar dat moet men blijkbaar nog leren begrijpen in België... 20 jaar geleden deed een gemiddeld gezin 1 park per jaar, terwijl dit nu wel richting 2 a 3x gaat. Profiteer daar toch van!
    Kijk, dat denk ik ook. Voor sommige bedrijven is het niet slecht om eerst ferm verlies te maken, om zo tot actie te komen en dubbel zo hard terug te slaan. Ik wens een park als Walibi Belgium geen gigantisch verlies toe, maar een daling in het bezoekersaantal zou misschien wel eens goed zijn om CdA wakker te schudden en in actie te schieten. De bewijzen dat een nieuwe investering echt wel zijn nut heeft hebben ze zwart op wit. Bellewaerde deed het goed dankzij Huracan Condor, maar in augustus lokte Walibi Belgium ook 17% meer bezoekers dankzij Psyké Underground. Zelfs extra investering (500.000 EUR) in tijdelijke attracties tijdens Halloween loont, want dit jaar kwamen er 30% meer bezoekers naar het park tijdens Halloween, in vergelijking met vorig jaar.

Het probleem met Walibi Belgium is dat het park elk jaar genoeg volk blijft aantrekken om goede cijfers voor te leggen. Da's nu ondertussen bijna 10 jaar zo, en ik zie daar de komende jaren geen verandering in komen. En als het geld binnen blijft komen, is dat voor CdA reden te meer om de geldkraan voor een nieuwe attractie dicht te laten. En eigenlijk, kan je ze dan ongelijk geven? Ik geef ook liever geen geld uit als dat niet nodig is. Toch ben ik er van overtuigd dat een nieuwe attractie van een aanzienlijk kaliber een enorme boost zal geven aan een park als Walibi Belgium. Walibi Belgium is een mooi voorbeeld van een 'net niet' park; een park dat alles in huis heeft om een toppark te worden, maar waar net die ene attractie ontbreekt om zichzelf opnieuw op de pretparkkaart te zetten. Hopen op een nieuwe attractie voor hun 40ste verjaardag doe ik niet, maar het zou in elk geval zeer mooi meegenomen zijn.

9. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Een tijdje geleden werd op Looopings al gemeld dat de re-branding niet zou opbrengen wat men er van verwacht had. Zo werd er zelfs gespeculeerd dat het hele Music Battle concept in de vuilbak gegooid zouden worden.

En dat klopt in zekere zin. Het concept van de vernieuwde wereld van Walibi zou volgens Central Park blijven. Maar in de nabije toekomst zouden bepaalde figuren uit The Music Battle langzaam maar zeker naar de achtergrond verdreven worden. Volgens Central Park zouden vooral Squad en de andere bandleden van The SkunX stilaan in de vergetelheid gedumpt worden. Met andere woorden, het agressieve kantje van The Music Battle moet plaats maken voor de iets vriendelijkere mascottes van WAB.

10. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Dit is zowat het scenario dat ik het meest haalbaar vind en voor ogen zie. Deze beslissing zal wel vrij recent genomen zijn vermoed ik. Ik hoop dan ook dat ze nog twee keer nadenken over de battle LLC vs rebranding. Dat het op de schop gaat kan ik mee leven, maar ik hoop dat ze nadenken over een mogelijke aanpassing van het Skunx gebied. Plannen die jaren geleden gemaakt zijn moeten nu eenmaal af en toe bijgestuurd worden. De evolutie van de rebranding heeft aangetoond dat The Skunx niet zo populair zijn dus moeten deze verdwijnen, dus zou het dom zijn om nu nog een hele zone naar hen te themen. Ik hoop dat ze dat bij de directies ook begrijpen en zeker gaan doen. Jammer voor de parken die reeds een Skunx zone hebben, geluk voor ons dat bij ons geen mogelijks dubbel werk zou gedaan worden. Ik ben benieuwd wanneer we meer info gaan krijgen, maar naar jaarlijkse gewoonte is Walibi daar altijd zo karig mee

11. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door ojoh Bekijk post
    Jammer voor de parken die reeds een Skunx zone hebben, geluk voor ons dat bij ons geen mogelijks dubbel werk zou gedaan worden. Ik ben benieuwd wanneer we meer info gaan krijgen, maar naar jaarlijkse gewoonte is Walibi daar altijd zo karig mee
    Dan toch nog een voordeel dat walibi een beetje traag is met hun vernieuwingen en renovaties...
    Ik denk dat we die info wel gaan kunnen vergeten en dat we gaan moeten wachten op april of mogelijks op foto's van walibi zelf op hun Facebook/instagram...
    Je vois la vie en des biscuits.

12. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door ojoh Bekijk post
    Jammer voor de parken die reeds een Skunx zone hebben, geluk voor ons dat bij ons geen mogelijks dubbel werk zou gedaan worden. Ik ben benieuwd wanneer we meer info gaan krijgen, maar naar jaarlijkse gewoonte is Walibi daar altijd zo karig mee
    Walibi Belgium heeft weldegelijk een Skunx-zone (die wel voornamelijk over Squad gaat), namelijk de kinderzone bij Tuf tuf club en niet te vergeten het Skunxstation van de musicXpress met de bijhorende trein. Als ze dus beslissen de Skunx te schrappen, zullen ze weldegelijk hier en daar wat moeten herdoen.
    Met "figuren naar de achtergrond halen" zie ikzelf niet dat ze een volledige band gaan schrappen maar eerder 1 of 2 figuren sterk naar voren gaan brengen. Daarmee vergooien ze het concept niet maar kunnen ze dieper ingaan op bepaalde verhaallijnen, en die verhaallijnen gaan telkens over Walibi en Squad, de andere bandleden spelen hierin niet zo zwaar mee.
    We zien wel wat het volgend seizoen zal brengen. Tot nu toe is het alleszins opvallend stil in Waver...

13. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door Walibi Band Bekijk post
    Walibi Belgium heeft weldegelijk een Skunx-zone (die wel voornamelijk over Squad gaat), namelijk de kinderzone bij Tuf tuf club en niet te vergeten het Skunxstation van de musicXpress met de bijhorende trein. Als ze dus beslissen de Skunx te schrappen, zullen ze weldegelijk hier en daar wat moeten herdoen.
    Met "figuren naar de achtergrond halen" zie ikzelf niet dat ze een volledige band gaan schrappen maar eerder 1 of 2 figuren sterk naar voren gaan brengen. Daarmee vergooien ze het concept niet maar kunnen ze dieper ingaan op bepaalde verhaallijnen, en die verhaallijnen gaan telkens over Walibi en Squad, de andere bandleden spelen hierin niet zo zwaar mee.
    We zien wel wat het volgend seizoen zal brengen. Tot nu toe is het alleszins opvallend stil in Waver...
    Maar ik denk dat ojoh gewoon bedoelde dat er nog geen echt groot, goed uitgewerkt themagebied was rond de Skunx. Er zijn wel 2 a 3 attracties die omgevormd zijn maar daar blijft het ook bij. Het is nu niet dat er echt al veel huiznen zijn herverfd/gedecoreerd naar die Skunx-achtige dingen... Er zijn andere walibi parken waar dat thema al veel verder is uitgevoerd als gebied.

14. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Dank u Joran om dat even te verduidelijken. In België is het zo dat het hele LLC gebied zou omgevormd worden naar Skunx. Daar is reeds moord en brand voor geschreeuwd, en toegegeven ik ben er ook geen voorstander van om dat stukje naar dat thema te transformeren. Naar mijn mening (zie elders) kan dat een veel beter thema krijgen en is er elders plek voor the Skunx.

Wat betreft hun concept dien ik toch even te counteren dat ik vermoed dat het battlen niet lang meer gaat duren. De allereerste rode draad is muziek, en dat is een erg brede lijn om op te wandelen. De tweede zijdraad is die battle, en die is veel minder breed. Hoeveel keer wint de band van Squad in een show, in een film of in een streetbattle? Ik heb er nog geen geweten en net daar komt de aap uit de mouw. Walibi is nog steeds een hoofdpersonage en die heeft zijn band WAB. WAB is zowaar een beetje de hoofdband. Terwijl the Skunx gebaseerd zijn op nevenpersonages. Ik denk dat het aannemelijker is dat het park een band schrapt lees drie personages dan dat het park vijf personages (fibi, haaz, zenko, Loko en Motiv). Het is dan wel baai baai battle maar muziek kan blijven verder gaan. Bovendien zie ik Squad af en toe wel nog eens opduiken als de slechterik (zo een beetje de Scar van de familie) en kan deze zijn attracties dus wel behouden. Maar het zou gewoon niet slim zijn om dan een hele grote zone nog te herthemen naar Skunx.

In alle geval, we zullen moeten wachten op foto's en of berichten van het park.

15. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door Walibi Band Bekijk post
    Heb het nooit anders geweten. Ze schieten daar altijd pas in actie na het openingsweekend. Als je tijdens het openingsweekend gaat kom je altijd in een onverzorgd park terecht.

Mijn verwachtingen voor 2014? Momenteel is er waarschijnlijk een groot feest gaande omdat de ombouwing van LLC naar Skunxgebied niet doorgaat en ze daardoor zo minder werk hebben. Een plan B zullen ze waarschijnlijk niet hebben maar aangezien ze geen rechten meer zouden hebben op Lucky Luke verwacht ik een Dalton Terror met onthoofde mannetjes op de gondels en de attractie heet enkel nog Terror. De 6 cm² van de rotsen van Calamity Mine die nog niet met mos overgroeid zijn worden over een tijdspanne van 4 maanden groen geverfd en de attractie gaat verder door het leven als Calamossy Mine. Verder zal de Ardennen de attractie net moeten laten voorgaan in de verkiezing meest groene zone in België. In Coo vrezen ze dan weer de titel grootste waterval van België kwijt te geraken, aangezien die voortaan onder de eerste lifthill van de Flash Back stroomt.

Geen grote verwachtingen dus betreffende het park, alleen dat de prijs waarschijnlijk wel weer een euro zal stijgen en men nog druk aan het vergaderen is welke attractie een volledig jaar SBNO zal zijn.

In dit topic verwacht ik wel nog een overvloed aan woorden als 'hoop', 'ze doen hun best' en 'aan de mensen in Wavre ligt het niet'.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

16. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Gho, ik zou het jammer vinden al de Skunx weg zouden gaan. Straffer nog denk ik dat het logischer is als vooral Squad blijft. Ik en denk nog anderen vinden het net leuker dat er 'goede' en een 'kwade/evil/agressievere' kan bestaat. Ook zeggen dat Squad niet populair is, net zoals de andere figuren van de Skunx, snap ik niet. Telkens als ik ze zag kregen zij veel aandacht en vooral in de battle in Walibi Holland won de Skunx wel meermaals. Zeker de tweens, de doelgroep waarvoor heel dit gedoe bedoeld was, trekken zich meer aan tot de 'ruigere' band van de Skunx. Laat ze dus maar blijven.
    Life is like a Rollercoaster...

17. 02-12-2013, 11:49

18. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Ik denk niet dat ze aan een icoon zoals de delton terror gaan komen. (zie bericht Jefke88)
    Ik hoop allezins dan toch dat walibi er voor zal betalen om de dalton terror te behouden. Als dit niet zo zou zijn, zou dat enorm jammer zijn. (1 van hun big 7 weg...)
    Daarom denk ik dat het zo'n vaart wel niet zal lopen.

Om even in te pikken op het feit dat de skunx wel door mensen geliefd zijn:Lijkt me neit meer dan normaal, elk idee/concept heeft voorstanders/tegenstanders. Uiteindelijk hangt het dan toch weer van het parkbestuur af of het goed al dan niet slecht is.

19. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Ik denk niet dat ze aan een icoon zoals de delton terror gaan komen. (zie bericht Jefke88)
    Ik hoop allezins dan toch dat walibi er voor zal betalen om de dalton terror te behouden. Als dit niet zo zou zijn, zou dat enorm jammer zijn. (1 van hun big 7 weg...)
    Daarom denk ik dat het zo'n vaart wel niet zal lopen.
    Dan moet ik je toch teleurstellen. Want of die SkunX-zone er nu komt of al zal het iets anders worden, de characters van Lucky Luke en de Daltons zal toch verdwijnen. Als ik mij niet vergis zijn de rechten voor Lucky Luke ook enorm duur.

Het idee om afstand te doen van Lucky Luke en de Daltons is er trouwens al langer dan vandaag in het park. En verdwijnen ze niet dit seizoen, dan zal het het volgende zijn.

20. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Voor de Dalton Terror en het hele LLC stuk zijn er eigenlijk maar twee opties:

1) (de meest voor de hand liggende) Walibi laat de rechten voor wat ze zijn en herthematiseerd het hele gebied. Alle verwijzingen naar Lucky Luke verdwijnen en resto's / attracties krijgen een andere naam en look. In het geval van Big7-attractie Dalton Terror zal deze wel gewoon blijven staan en dezelfde rit aanbieden he. Tis niet omdat er een andere personage of figuur het bakje optakelt dat de hele attractie verloren is.

2) (veel minder voor de hand liggend) De grote directie koopt met het Walibi-entertainmentbedrijf (datgene dat is opgericht met de start van de rebranding) de rechten van Lucky Luke en gaat hiermee Studio 100 achterna die ook steeds meer en meer "kleine" figuren opkopen. Zo kan het hele LLC blijven bestaan en kunnen ze via die weg op strips ed ook nog centjes binnenrijven. Hoewel ik dit niet zie gebeuren is het wel een mogelijkheid want alles en iedereen is te koop als je maar genoeg centjes betaalt.

21. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Walibi Belgium heeft onlangs trouwens dienst gedaan als een ware crime-scene. Toch een speciaal 'fait-diversken' dat leuk te weten is. Een paar maanden geleden is er een bende inbrekers in het park gevat, die verantwoordelijk waren voor verschillende inbraken in de buurt van het park. De dieven werden echter betrapt en de poltie is er samen met politiehonden achterna gegaan. De dieven zijn het park in gevlucht en hebben zich verschuild in...Radja River. Uiteindelijk zijn de twee inbrekers gevat dankzij de speurhonden en zitten de dieven nu achter slot en grendel.
    Laatst aangepast door K-ToF : 03-12-2013 om 22:41

Bookmarks

Posting Regels