Pagina 45 van 45 EersteEerste ... 35 41 42 43 44 45
Weergeven resultaten 881 tot 889 van 889

Onderwerp: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

1. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Altijd leuk om met een chirogroep naar een pretpark te gaan. In Walibi Belgium weten ze precies wel goed hoe ze met jeugdgroepen moeten omgaan. 3 jaar geleden ook met onze chirogroep naar BBJ geweest en ze behandelde ons echter als boeren. Beleefdheid een 0/10 maar goed dat ik weet dat het in WB OK is. Vele operatoren weten helemaal niet hoe ze met groepen moeten omgaan en verliezen daardoor snel hun geduld. Ze geven vaak de gezinnetjes een voorkeursbehandeling, maar groepen laten ze aan hun lot over.

Geluk voor jullie dat er zo weinig volk was...

2. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Het weekend voor de Halloween nocturnes is een garantie voor weinig volk, vandaag moest men zelfs wachten op een beetje volk op coasters zoals Vampire en Psyké underground terwijl Vampire met één trein reed vandaag.
    één lastig puntje gehad vandaag, een meningsverschil met een personeelslid die ons wegjaagde van de bankjes aan Calamity mine omdat we niet consumeerde. Ik ben nog net gaan zitten na Calamity en Dalton en moesten weg...dat zou ik wel gedaan hebben als het vol was...maar er was niemand en geneerde dan ook niemand, anders zou ik zelf weggegaan zijn. Ook heeft deze zone geen gewone bankjes om even uit te blazen, dat was bijzonder storend vandaag.

Voor de rest...tsja...mijn 9e keer walibi dit jaar was erg rustig...end of story...en Loup- Garou is een rammel bak. Halloween krijgt zienderogen meer vorm en zelfs op dagen dat er overal attracties waren zonder wachtrij, zie je nog steeds 'Speedy pass' mensen die vaak langer gewacht hadden dan de normale wachtenden. Het 'geld in het water smijten' gezegde is hier van toepassing.
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

3. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door pompoen Bekijk post
    ...zelfs op dagen dat er overal attracties waren zonder wachtrij, zie je nog steeds 'Speedy pass' mensen die vaak langer gewacht hadden dan de normale wachtenden. Het 'geld in het water smijten' gezegde is hier van toepassing.
    haha zeg dat wel. Heb er zaterdag ook veel gezien (+we gaven ze allemaal een boze blik als ze ons plaatsje innamen op de loup-garou xD)
    Je vois la vie en des biscuits.

4. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Geluk voor jullie dat er zo weinig volk was...
    Vorig weekend was dat ook zo, zowel zaterdag als zondag. En vandaag ook weer, dus niks wereldschokkends.
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

5. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    maar groepen laten ze aan hun lot over.
    Wat verwacht je dan van een operator als groep? Groepen zorgen (en dat is gewoon een vaststelling, geen verwijt)) voor oponthoud (die wil bij die zitten, die daar en dit en dat). Zeker ook groepen waarbij een deel dan nog moeten begeleidt worden door een volwassene
    (plopsaland). In Bobbejaanland zullen ze soms ook wel niet echt de makkelijkste groepen op bezoek krijgen.(http://www.looopings.nl/weblog/1873/...ejaanland.html) In walibi hebben ze daar wsl weinig tot geen last van omdat ze simpelweg weinig tot niet open zijn op schooldagen.

Als je als groep gewoon normaal doet waarom zou er dan een probleem zijn?
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

6. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Citaat Origineel gepost door slimmerik Bekijk post

Als je als groep gewoon normaal doet waarom zou er dan een probleem zijn?
    Inderdaad, en als je vriendelijk doet dan zie je de operators meestal ook wel glimlachen. De meeste beginnen zelf spontaan tegen ons te praten, grapjes maken etc. Ik zie echt het probleem niet hoor

Klein voorbeeldje
    Toen we eergisteren in de Radja River zaten, mochten we 5 keer blijven zitten van Geatan (of hoe je het ook schrijven mag), hij had de slappe lach toen we de na de 3de keer allemaal doorweekt wouden blijven zitten.
    Na de 4de keer wouden we er uit, maar mochten we niet van hem xD
    Je vois la vie en des biscuits.

7. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Eventjes een 'luchtig' tussendoortje.

Het verscheen inmiddels op Looopings, maar ondertussen zijn er ook vrienden en kennissen van mij die hiermee op de proppen kwamen. Wie zegt dat Walibi Belgium niet aan theming doet, is grondig mis. Naast de gekende rotsen en waterpartijen maakt een naakte dame uit een blootblaadje het 'mooie weer' tijdens een ritje Calamity Mine. De arme blote blote dame was eventjes geleden blijkbaar duidelijk te zien in de technische ruimte bij het oprijden van de tweede lift-hill!

Kortom, in Walibi Belgium werken dus blijkbaar best gezonde 'sloebers'

8. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

pics or it didnt happen ;-)

Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2014!

Here you go

Bookmarks

Posting Regels