Pagina 2 van 49 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 12 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 967

Onderwerp: Bobbejaanland [2015]

Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Gel Bekijk post
    Je kan daar net héél veel kwijt. Je hebt daar nog een pleintje naast, een parking waar je over kan gaan,... Plaats genoeg voor een coaster!

Net wat ik ook dacht!

Mocht het dan toch een darkride worden, zoals Themepark oppert, laat het dan alstublieft Temple Of Fear zijn

Pretparkbeest wist ook dit nog te vertellen, dit jaar zullen er acht nocturnes zijn, vijf in de zomer en drie met Halloween op 25, 26 en 31 oktober.

3. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Op de kalender van BBJ staat het nochtans niet zo vermeld. Ik zie enkel een Halloween nocturne op de 25ste.

4. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Bobbejaanland heeft al zo weinig thrills, echt jammer want van deze attractie kan ik echt genieten. Ik heb eigenlijk nooit echt last gehad van het systeem om te liggen. Ik hoop dan echt dat er een thrill anno 2014 in de plaats zal komen. Een Zamperla Air race zou mooi zijn als opvolger en niet eens duur ook.

Maar ik heb het gevoel dat Reunidos van thrills niet te veel van moet weten voor Bobbejaanland.
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

Als er thrill zou komen zou ik persoonlijk wel graag een Sky Fly zien verschijnen van Gerstlauer.

6. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Maar 1 oplossing: RMC of GCI! met een daarbij leuk horend horecapunt waar het gezellig vertoeven is.
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

7. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Op de kalender van BBJ staat het nochtans niet zo vermeld. Ik zie enkel een Halloween nocturne op de 25ste.
    Kalender zal weldra aangepast worden, want we hebben een persdossier ontvangen en hierin staat dat er effectief 3 nocturnes zullen zijn met Halloween: 25, 26 en 31 oktober!

8. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door flyingtiger Bekijk post
    Kalender zal weldra aangepast worden, want we hebben een persdossier ontvangen en hierin staat dat er effectief 3 nocturnes zullen zijn met Halloween: 25, 26 en 31 oktober!
    Dat is een goede zaak. Capaciteitverbetering vergeleken met vorig jaar. Het zag er echt niet gezellig uit op de foto's.

Al lijkt een thrillride echt wel iets waar Bobbejaanland naar streeft. Ze willen toch weer niet zo'n suffe attractie. Ik denk dat ze zich op de kaart willen zetten. Ze voelen denk ik ook wel de hete adem van Plopsaland, De Efteling en zeker van WB. Voor WB denk ik nog het meest van al, vooral van hun (mogelijke) nieuwe attractie voor 2016.

9. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Ze voelen denk ik ook wel de hete adem van Plopsaland, De Efteling en zeker van WB. Voor WB denk ik nog het meest van al, vooral van hun (mogelijke) nieuwe attractie voor 2016.
    Bobbejaanland is al een tijdje gesmolten/gesublimeerd door de hete adem van de parken die jij noemt .

BJL beschouwt Plopsa trouwens ook niet als concurrent, het park zou te ver weg liggen . Of dat zei Rudi althans toch. Heerlijk die naïviteit daar .
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

10. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Goed om te horen dat ze dan toch extra nocturnes doen. Laten we hopen dat ze, met de attractie die er bij komt, er weer wat leven komt in de Belgische preptarkgemeenschap. (Bedoel ik mee, dat WB misschien door krijgt dat ze met nog iets straffers moeten uitpakken etc., zodat er een concurrentiestrijd ontstaat. Da's goed voor menig pretparkfan.)
    Je vois la vie en des biscuits.

11. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Evejur Bekijk post
    Geen verlies. Een verschrikkelijk misselijkmakende machine.
    Ben ik het absoluut niet mee eens.
    Ik ben er geen superfan van , maar ik vond het best een leuke attractie...
    En waarom moet Fly Away gaan en mag een gedrocht/ramp/misbaksel als King Kong wel blijven staan?
    En ga nu niet zeggen, "omwille van de ruimte die vrijkomt" want die is er met hopen.
    Wéér een attractie weg voor den hond zijn gat.

Een dark ride aan die kant zou echt nog lomper dan lomp zijn.
    Ik heb ook even genoeg van de coasters die ze daar uit hun mouw schudden voor een jubileum kunnen ze het nog niet fatsoenlijk dus laat staan gewoon even tussen door.

Achja ik verwacht er gewoon niets van, tenzij ze bij de sloop werken van het huis van Bobbejaan een grote sok met geld gevonden hebben....
    Laatst aangepast door timdewinter : 14-02-2014 om 19:43 Reden: iets vergeten

12. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door timdewinter Bekijk post
    Ben ik het absoluut niet mee eens.
    Ik ben er geen superfan van , maar ik vond het best een leuke attractie...
    En waarom moet Fly Away gaan en mag een gedrocht/ramp/misbaksel als King Kong wel blijven staan?
    En ga nu niet zeggen, "omwille van de ruimte die vrijkomt" want die is er met hopen.
    Wéér een attractie weg voor den hond zijn gat.

Een dark ride aan die kant zou echt nog lomper dan lomp zijn.
    Ik heb ook even genoeg van de coasters die ze daar uit hun mouw schudden voor een jubileum kunnen ze het nog niet fatsoenlijk dus laat staan gewoon even tussen door.

Achja ik verwacht er gewoon niets van, tenzij ze bij de sloop werken van het huis van Bobbejaan een grote sok met geld gevonden hebben....
    Ik ben ook geen fan van de Fly Away maar vond hem wel eens leuk om een keertje te doen.
    Wat je mening over King Kong betreft kan ik je daar 100% gelijk in geven.
    Naast de Speedy Bob staat ook nog een grootte leegte van de voormalige linker kant...

Een nieuwe dark ride zal inderdaad ook wel lomp zijn Bobbejaanland heeft al: El Paso, Indiana River en de Revolution. Drie dark rides voor zo'n park is voldoende!
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

13. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    Ik ben ook geen fan van de Fly Away maar vond hem wel eens leuk om een keertje te doen.
    Wat je mening over King Kong betreft kan ik je daar 100% gelijk in geven.
    Naast de Speedy Bob staat ook nog een grootte leegte van de voormalige linker kant...

Een nieuwe dark ride zal inderdaad ook wel lomp zijn Bobbejaanland heeft al: El Paso, Indiana River en de Revolution. Drie dark rides voor zo'n park is voldoende!
    Nuja een droptoren tegen SB plakken hoeft nu ook weer niet, dat zou gewoon geen zicht zijn...
    Het ging mijn niet om het aantal, 2 van de 3 die je geeft tellen voor mij trouwens ook maar half. Het ging meer over het feit dat ze aan deze kant van het park meer kunnen.

Soms snap ik het hier niet, als Los Piratos weggaat klaagt iedereen weer een dark-ride die weggaat. Nu dat er een nieuwe zou bijkomen klaagt iedereen weeral. BJL heeft 7 coaster , 5 waterattractie, diverse kinderattracties en 2 Thrill-rides. Hun desperado city is weg en ook hun 4D cinema. Persoonlijk vind ik een dark-ride wel goed. Eentje die aansluit bij revolution. Daarna kunnen ze dan de rotonde wegdoen en daar een nieuwe droptoren zetten. Trouwens wie zegt dat er geen 2 attracties bijkomen?

15. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Bobbejaanland kan dit allemaal makkelijk oplossen.
    De Revolution heeft een industrieel thema. De Fly Away heeft ook en industrieel thema dat gebaseerd is op de stijl van Jules Verne.
    De Sledgehammer lijkt min of meer op een soort van industrieel iets... Kun je niet echt een speciaal thema op plakken.
    Dus al Bobbejaanland de Fly Away afbreekt kunnen ze best iets plaatsen met het zelfde thema. King Kong en Banana Battle vervolgens verwijderen. Bobbejaanland kan dan vervolgens een geheel Thema gebied maken: Hekken in industrieel thema plaatsen, industriële decorstukken... noem maar op! Als Bobbejaanland van PR toestemming krijgt kan dit allemaal. Het kan erg mooi worden wat dat betreft.
    Trouwens op de plaats van de Bobby Drop kan Bobbejaanland ook nog wat plaatsen.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Wow, fantastische zet hoor Bobbejaanland. "Laten we een darkride bouwen aan de kant waar geen buren zitten en we eigenlijk nog grote attracties kunnen plaatsen. Lijkt ons een puik idee en totaal geen verspilling van ruimte!".

Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Maar als het dit is, vind ik het persoonlijk een belachelijke zet. Of ze moeten mij met die darkride echt van mijn stoel weten te blazen maar dan nog...
    Zouden ze die darkride dan niet beter ter hoogte van Oki Doki zetten, zodat ze eindelijk de Time Tunnel kunnen afbreken?

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans
    Revolution is een overdekte achtbaan, Indiana River is een darkride én een boomstammenbaan, en El Paso is een shooter. Een 'traditionele' darkride heeft Bobbejaanland dus nog niet; zo'n attractie zou er dan ook niet misstaan volgens mij.

King Kong en Banana Battle vervolgens verwijderen.
    Banana Battle verwijderen zou ik een vreemde zet vinden, dan zie ik liever Revolution een nieuwe in- en uitgang krijgen aan de kant van Fly Away. King Kong en Banana Battle zijn immers nog niet zo oud.

Persoonlijk lijkt een darkride mij net iets te hoog gegrepen voor Bobbejaanland, rekening houdend met de krappe budgetten waarmee ze het in Lichtaart moeten stellen. Och ja, we zien wel, zeker?
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 14-02-2014 om 22:23

17. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door punisher Bekijk post
    Soms snap ik het hier niet, als Los Piratos weggaat klaagt iedereen weer een dark-ride die weggaat. Nu dat er een nieuwe zou bijkomen klaagt iedereen weeral. BJL heeft 7 coaster , 5 waterattractie, diverse kinderattracties en 2 Thrill-rides. Hun desperado city is weg en ook hun 4D cinema. Persoonlijk vind ik een dark-ride wel goed. Eentje die aansluit bij revolution. Daarna kunnen ze dan de rotonde wegdoen en daar een nieuwe droptoren zetten. Trouwens wie zegt dat er geen 2 attracties bijkomen?
    Bij gaat het niet over het feit dat de nieuwe attractie mogelijk een darkride wordt, mij gaat het eerder ofdat ze de ruimte van Fly Away gaan gebruiken voor deze nieuwe ride. Als dit het geval is, is dat gewoon, sorry voor de verwoording, gatachterlijk. BJL heeft zo een beetje hetzelfde probleem als Walibi waarbij ze aan één zijde van het park amper tot niets nieuws kunnen bouwen. Als ze iets nieuw willen bouwen aan de linker zijde, dan mag deze niet hoog zijn en moet deze zo min mogelijk decibels produceren. De rechterzijde van het park heeft dit probleem een pak minder en is dan ook de enige zijde waar het park wat in de hoogte kan werken. Nu ze daar (misschien) een groot stuk lap grond willen voor opofferen aan de zijde die wel nog potentieel heeft, is de kans weer kleiner dat dit pak nog maar iets van hoge attractie kan plaatsen. Ik hoop dat ze deze dan, zoals Dinosaurus al zegt, beter op de locatie van de oude Time Tunnel plaatsen. Zo investeren ze in een nieuwe attractie die geen geluid produceert en vormt men samen met Indiana River en El Paso een muur aan deze kant van het park wat de geluidsoverlast ook weer eens een stuk verkleint.

Pas op, de locatie is vooralsnog onbekend, ook is er nooit officieel gezegd geweest dat het weldegelijk om een darkride gaat. Dus hou mij nog in om definitieve uitspraken te doen.
    Life is like a Rollercoaster...

18. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Bobbejaanland kan dit allemaal makkelijk oplossen.
    De Revolution heeft een industrieel thema. De Fly Away heeft ook en industrieel thema dat gebaseerd is op de stijl van Jules Verne.
    De Sledgehammer lijkt min of meer op een soort van industrieel iets... Kun je niet echt een speciaal thema op plakken.
    Dus al Bobbejaanland de Fly Away afbreekt kunnen ze best iets plaatsen met het zelfde thema. King Kong en Banana Battle vervolgens verwijderen. Bobbejaanland kan dan vervolgens een geheel Thema gebied maken: Hekken in industrieel thema plaatsen, industriële decorstukken... noem maar op! Als Bobbejaanland van PR toestemming krijgt kan dit allemaal. Het kan erg mooi worden wat dat betreft.
    Trouwens op de plaats van de Bobby Drop kan Bobbejaanland ook nog wat plaatsen.
    Banana battle wegdoen vind ik dom omdat ik deze op warme dagen best wel lachen vind om te doen, dat deze misplaatst is vind ik wel maar hij staat er nu en ziet er qua thema nog best goed uit naar Bjl normen dus laat die maar lekker staan. Dan mag men liever Dizz weghalen of de buitenboomstammetjes maar die kan je dan weer niet gemakelijk vervangen... Maar voor we over weghalen beginnen mag men eerst de plek van de verwijderde attracties weer gaan benutten, iets van een topspin in jungle thema op de plek van bobby drop? Iets, maakt niet uit wat op de plek van linker Speedy bob, ...

19. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door vbgenechten Bekijk post
    Banana battle wegdoen vind ik dom omdat ik deze op warme dagen best wel lachen vind om te doen, dat deze misplaatst is vind ik wel maar hij staat er nu en ziet er qua thema nog best goed uit naar Bjl normen dus laat die maar lekker staan. Dan mag men liever Dizz weghalen of de buitenboomstammetjes maar die kan je dan weer niet gemakelijk vervangen... Maar voor we over weghalen beginnen mag men eerst de plek van de verwijderde attracties weer gaan benutten, iets van een topspin in jungle thema op de plek van bobby drop? Iets, maakt niet uit wat op de plek van linker Speedy bob, ...
    Inderdaad, Bobbejaanland zou eerst de gaten in het park moeten opvullen, alvorens een oude attractie te verwijderen om er nadien een nieuwe op te zetten. Bobbejaanland is net als gatenkaas, waarbij de gaten de verdwenen attracties voorstellen. Ik hoop dat die attractie wel van een serieus kaliber is, want een attractie wegdoen dat doe je niet zomaar. Men zou daar beter investeren in opvulattracties. Waar het vroeger afwisselend topper-opvullertje was, zijn het nu allemaal toppertjes. Niet omdat die attracties van wereldniveau zijn, maar doodgewoon omdat opvullers verdwenen zijn en de "grote" attracties gepromoveerd zijn tot topper, althans dat is wat Bobbejaanland denkt, vermoed ik. Waar de mensen in 2004 Draaimolen=>Tyfoon=>Breakdance=>Sledgehammer=>Mamb o=>Bobby Drop=>Revolution=>Glijbaan=>El Rio=>Speedy Bob deden, doen ze in seizoen 2014 Draaimolen=>Tyfoon=>Sledgehammer=>DIZZ=>Revolution =>El Rio=>Speedy Bob.

Zou het niet kunnen, en ik zeg dit niet zomaar, maar omdat ik al eens praat met de mensen die er werken, dat het verwijderen van de attractie niet enkel te maken heeft met de nieuwe attractie, maar omwille van de technische kant van de attractie?

Bookmarks

Posting Regels