Pagina 3 van 49 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 41 tot 60 van 967

Onderwerp: Bobbejaanland [2015]

1. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Vermits men reeds in mei 2014 zou starten met de bouwwerkzaamheden, verwacht ik toch een behoorlijk project. Voor mij mag dit gerust een mooie darkride zijn. Achtbanen heeft BJL genoeg (al zijn het niet de grote thrills), waterattracties zijn er nergens zo veel en voor een puke ride gaan mensen niet naar een pretpark maar naar de kermis. BJL trekt - net als Plopsaland - duidelijk de kaart van de families en daar is niets mis mee. Wie meer sensatie in thrill zoekt kan in andere parken terecht in binnen- en buitenland.

2. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

De Fly Away is intussen al verwijderd van de website van Bobbejaanland. Geen goed teken lijkt me...

http://www.bobbejaanland.be/be/attracties/fly-away

3. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Amedee Bekijk post
    De Fly Away is intussen al verwijderd van de website van Bobbejaanland. Geen goed teken lijkt me...

Als ik het zo zie kan het zijn dat Bobbejaanland opent zonder Fly Away en dat daar dan heel het seizoen een grote bouw werf gaat zijn...
    Als dat zo is dan heeft Bobbejaanland in seizoen 2014 maar 2 Thrill-rides.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

4. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Amedee Bekijk post

Als ik het zo zie kan het zijn dat Bobbejaanland opent zonder Fly Away en dat daar dan heel het seizoen een grote bouw werf gaat zijn...
    Als dat zo is dan heeft Bobbejaanland in seizoen 2014 maar 2 Thrill-rides.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

5. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

We zullen wel zien op de wintermeeting hé.

6. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door scoobydoo Bekijk post
    Vermits men reeds in mei 2014 zou starten met de bouwwerkzaamheden, verwacht ik toch een behoorlijk project. Voor mij mag dit gerust een mooie darkride zijn. Achtbanen heeft BJL genoeg (al zijn het niet de grote thrills), waterattracties zijn er nergens zo veel en voor een puke ride gaan mensen niet naar een pretpark maar naar de kermis. BJL trekt - net als Plopsaland - duidelijk de kaart van de families en daar is niets mis mee. Wie meer sensatie in thrill zoekt kan in andere parken terecht in binnen- en buitenland.
    Bij een familie horen ook de pubers die thrills en spanning willen en het enig park in België waar zij nu nog waar krijgen voor hun geld is Walibi... Van derest geraken zij zonder taxi mama nergens want zomaar even de trein naar het buitenland nemen kost meer dan hun budget meetstal toelaat lijkt me...

Iedereen is verbaasd dat de bezoekersaantallen van Walibi stabiel blijven omdat er al tien jaar niks nieuws meer is gebouwd maar dat verbaast me niks omdat ze gewoon geen concurentie hebben... Zowel Plopsa als Bobbejaanland laten een hele grote doelgroep liggen die volgensmij sneller beslist om naar een pretpark te gaan dan een familie omdat die veel meer geld kwijt zijn dan zoon/dochter die alles uit eigen zak betaalt.

7. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Als die darkride er komt is het vrij logisch dat Fly Away dit jaar al zal sluiten, anders kunnen ze nog niet veel werk uitvoeren.

En dat Fly Away weg moet zal vast wel met iets technisch te maken hebben, maar nog meer met het feit dat er een attractie weg zal moeten als er eentje bijkomt om de personeelskosten te drukken. Anders hebben ze volgend jaar 2 (?) man personeel extra nodig vanwege een extra attractie. Als Fly Away wegvalt is die personeelskost alweer weg.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

8. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door rboogie13044 Bekijk post
    We zullen wel zien op de wintermeeting hé.
    Het is al bevestigd. https://twitter.com/teamlooopings/st...64716412928000

9. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door joris_f Bekijk post
    Sinds wanneer bevestigd Looopings nieuws dat uit BBJ komt?
    Je vois la vie en des biscuits.

10. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Sinds wanneer bevestigd Looopings nieuws dat uit BBJ komt?
    95% van wat looopings bekend maakt komt uit. Hoe je het ook draait of keert, voor nieuwtjes is dit 1 vande meer geloofwaardige sites.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

11. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    95% van wat looopings bekend maakt komt uit. Hoe je het ook draait of keert, voor nieuwtjes is dit 1 vande meer geloofwaardige sites.
    Ja, oké. Maar ik bedoel dat alleen BBJ zo een nieuws kan bevestigen in de zin van officieel bevestigen, nee?
    Aan hun geloofwaardigheid moet ik toch de laatste tijd twijfelen. Ze zoeken echt gewoon het negatieve nieuws op en vergeten de positieve dingen. Ik krijg dagdagelijks les over gelijkaardige mediavormen, en looopings moet hier niet voor onderdoen. (Die zijn eigenlijk gewoonweg een schoolvoorbeeld van te subjectieve nieuwsverslaggeving met afkeer van lezers tot gevolg, lees, reacties )

12. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Ja, oké. Maar ik bedoel dat alleen BBJ zo een nieuws kan bevestigen in de zin van officieel bevestigen, nee?
    Aan hun geloofwaardigheid moet ik toch de laatste tijd twijfelen. Ze zoeken echt gewoon het negatieve nieuws op en vergeten de positieve dingen. Ik krijg dagdagelijks les over gelijkaardige mediavormen, en looopings moet hier niet voor onderdoen. (Die zijn eigenlijk gewoonweg een schoolvoorbeeld van te subjectieve nieuwsverslaggeving met afkeer van lezers tot gevolg, lees, reacties )
    Als ze nu een persbericht gaan uitsturen dat ze wéér een attractie wegdoen komt er nog minder volk naar het park. Het park loopt nu al leeg. Dan zouden ze zichzelf in negatief daglicht stellen. En als ze een nieuwe attractie voor 2015 nu al aankondigen zou er helemaal geen kat meer komen dit jaar. Met die aankondiging zullen ze vast nog wel even mee wachten. Misschien wat borden dit seizoen in het park zelf om de nieuwsgierigheid van die 28 mensen die wel nog naar BJL gaan dit jaar te prikkelen om het jaar erna terug te komen.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

13. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Als ze nu een persbericht gaan uitsturen dat ze wéér een attractie wegdoen komt er nog minder volk naar het park. Het park loopt nu al leeg. Dan zouden ze zichzelf in negatief daglicht stellen. En als ze een nieuwe attractie voor 2015 nu al aankondigen zou er helemaal geen kat meer komen dit jaar. Met die aankondiging zullen ze vast nog wel even mee wachten. Misschien wat borden dit seizoen in het park zelf om de nieuwsgierigheid van die 28 mensen die wel nog naar BJL gaan dit jaar te prikkelen om het jaar erna terug te komen.
    Je moet ook niet overdrijven hé... Je lijkt Looopings wel.

Geen elk park pakt trouwens uit dat er attracties verdwijnen. Heeft Walibi een speciaal persbericht uitgestuurd toen de Inferno wegging? Ik dacht het niet. Waarom verwachten jullie dit dan wel Bobbejaanland en niet van Walibi Belgium?

14. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post

Geen elk park pakt trouwens uit dat er attracties verdwijnen. Heeft Walibi een speciaal persbericht uitgestuurd toen de Inferno wegging? Ik dacht het niet. Waarom verwachten jullie dit dan wel Bobbejaanland en niet van Walibi Belgium?
    Wie zegt dat te verwachten? In welk opzicht heeft Jefke88 geen overschot van gelijk?

15. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Wie zegt dat te verwachten? In welk opzicht heeft Jefke88 geen overschot van gelijk?
    Inderdaad... Da's nu ook niet echt iets dat ik verwacht eerlijk gezegd.

16. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Als je de berichten die ze nadien terug weg halen omdat het fout was niet mee rekent ja!
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

17. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Gel Bekijk post
    Als je de berichten die ze nadien terug weg halen omdat het fout was niet mee rekent ja!
    Dat is zo'n 2 keer gebeurd denk ik. Hoeveel artikels hebben ze ondertussen al? Een paar honderd?

18. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Looopings is inderdaad, ondanks zijn sarcastische schrijfstijl die ik soms weet te appreciëren, dikwijls snel
    op de hoogte van een nieuwtje. Hoe ze het weten is me echter ook een raadsel...

19. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Bobbejaanland kan nog geen concrete info geven over de Fly Away. Dus hoe Looopings dat te weten gekomen is blijft een raadsel volgens mij klopt de info van Looopings niet!

20. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    Bobbejaanland kan nog geen concrete info geven over de Fly Away. Dus hoe Looopings dat te weten gekomen is blijft een raadsel volgens mij klopt de info van Looopings niet!
    Het is wel al van de site, dat is een sterk voorteken.

Bookmarks

Posting Regels