Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 39 45 46 47 48 49
Weergeven resultaten 961 tot 967 van 967

Onderwerp: Bobbejaanland [2015]

1. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Pretparkfreak7 Bekijk post
    Voor de rest is bobbejaanland -zoals al vaak aangehaald- in verval, maar ik vond wel dat afgezien van de ontbrekende balken de voorgevel van kinderland er opmerkelijk fris bij stond. De fly-away resten zijn voor bobbejaanland-normen ook verrassend goed uit het parkzicht verdwenen.
    De thematisatie (gele platen dat op de schijf zaten) liggen onder het station van de Revolution trouwens, kan je goed zien als je ergens vanachter gaat zitten en eens naar beneden kijkt .
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

2. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

En het Halloweenprogramma is er...

http://halloween.bobbejaanland.be/#mazes

3. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    En het Halloweenprogramma is er...

http://halloween.bobbejaanland.be/#mazes
    Eerlijk? Ziet er nog best goed uit eerlijk gezegd. Zeker blij met de twee nieuwe mazes, al heb ik geen idee waar we deze mogen verwachten. Nu is het enkel afwachten naar de uitwerking er van uiteraard.

Wel nog steeds een groot contrast met Walibi als je dat zo bekijkt. Twee scarezones valt nog mee (ten opzichte van de 5 in WB), al is hier best laat maar activiteit zo te zien. Ook in principe maar 3 échte mazes in vergelijking met de 5 a 6 mazes van Walibi Belgium dit jaar (tot dusver geeft de site van walibi er zelfs 8 (?!) aan), maar daar zal waarschijnlijk de 4D ook bijberekend zitten...

Blijf het wel zonde vinden van de ocharme twee nocturnes...
    Life is like a Rollercoaster...

4. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Eerlijk? Ziet er nog best goed uit eerlijk gezegd. Zeker blij met de twee nieuwe mazes, al heb ik geen idee waar we deze mogen verwachten.
    Wel ik kan je vertellen waar je deze 2 nieuwe mazes kunt verwachten.
    The Doll Factory is de plaats vervanger van The Labyrint Of Evil en Bazaar Bizarre is de plaats vervanger van Mirror Mansion.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

5. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ondertussen is men al nieuwe platen aan het plaatsen op de gevel van kinderland. Deze keer rode rechthoekige platen ipv latjes. Helaas zagen ze er al wel uit alsof ze even in de zon gelegen hebben, ze hadden toch al iets afgebleekt als je 't mij vraagt. Foto heb ik wel niet.

6. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Vandaag een dagje Bobbejaanland aangedaan,

Moet zeggen dat het weer een tof dagje was. (Zoals ik eigenlijk altijd heb.) Dit jaar is er zowel een "scarezone" In het cowboydorp als in Adventure Valley. Beiden vind ik eigenlijk best wel kaal, maar in de loop van volgende week zouden er nog wel nieuwe dingen bijgeplaatst worden heb ik horen zeggen van personeel. De acteurs zagen er best wel tof uit, maar echt eng zijn ze wel niet. En kijhard uithalen naar mensen zit er ook niet in. Ze wandelen eerder wat rond en maken foto's met soms eens iemand die van hun wegrent.

Voorlopig heb ik ook maar twee spookhuizen gedaan, "The house of Phobia" Die nog steeds hetzelfde is als de vorige jaren, en "Bazaar Bizar" die op de plaats van de "Mirror mansion" gekomen is. Het spookhuis is het best te vergelijken met "Walibi's Secret" Je krijgt ook een brilletje waarmee je zicht dan wat veranderd word, en onderweg kom je dan clowns tegen, maar ook de spiegels van vorig jaar zijn er nog wel. Kvind het best een toffe upgrade, vooral omdat ik de Mirror mansion vorig jaar echt helemaal niks vond. Daarnaast mochten we hem nu met twee doen. (Op het einde van de dag was er geen rij, en wij waren de laatste mensen) Dus dat heeft misschien ook wel geholpen.

De show van de Desperado Ghost is een grote downgrade van vorig jaar, hoewel er nu wel een verteller is die het verhaal... njah, verteld. D'r zijn een paar trukjes, maar niks groots zoals de vorige jaren. De waar vroeger Desperado City was vind ik dan wel veel gezelliger. Je zit omheen het 'podium' met een rij mensen die op kussen op de grond zit, drie rijen bankjes, en dan daarachter nog een rij mensen die rechtstaat dus ik vond het wel een veel gezelligere set-up dan het gewone theater. Achteraf wandel je dan ook buiten langs de Saloon waar je ribbetjes en Chicken Wings kunt kopen.

Nog een grote downgrade vind ik persoonlijk de show in het cowboydorp. Waar die van vorig jaar nog een beetje eng was vind ik deze dit jaar veel kinderachtiger. En hij word ook nietmeer op 'n podium opgevoerd, dus daardoor zie je helaas ook minder.

Edit:
    De El Rio zag er ook meer aangekleed uit dan vorig jaar. Maar echt duidelijk vanuit de attractie zelf heb ik niet gezien. Hier konden we niet in omdat we zelf weer rondliepen in Halloween outfit! :P

7. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Vandaag was het de beurt om Bobbejaanland te ontdekken met Halloween 2015. Ik heb de show wel niet gedaan maar wel de aanwezige haunted houses. De sfeer in de beide scarezone's was naar mijn mening beter dan in Walibi Belgium en met leuke figuranten zoals demonen, wandelende bomen en bloederige skeletten...mooi.

- The doll factory.

De aanpassingen tegenover vorig jaar zijn wel goed zichtbaar. Er heerst een beklemmende sfeer in deze walk through die vooral de nadruk legt op 'ranzig. Op televisieschermen kan je volgen hoe iemand word opengesneden terwijl je naast het slachtafval wandelt.
    Sommige dingen in dit huis zou kunnen voorkomen in een nachtmerrie en dat is nu juist de bedoeling en vond het daarom erg geslaagd. Een maze op hoog niveau.

- House of phobia

Brullen in de oren en vooral donker. Ik vond dit huis minder dan Doll factory ondanks het sfeertje ongeveer gelijkwaardig is.
    Ik vond dat er iets te weinig acteurs bij waren maar met dat gezegd is het nog steeds een goede maze net zoals de jaren voorheen.

- Bazaar bizarre

Een beetje vergelijkbaar met 'Walibi's secret maar dan met acteurs in clown outfit en een maze met spiegels. Een felle verbetering met 'Mirror mansion en vooral...dit huis is een +12 huis en was vandaag met kinderen in het park.
    Dit is een ideaal huis om kinderen kennis te laten maken met horror maze's en had de juiste setting om hen geen nachtmerrie's te bezorgen terwijl het toch al een leuk huis is met de nodige jumpscare's en een goede sfeer. Zeker de moeite waard.

ondanks we met kinderen waren hebben ze 'Trick or treat niet gedaan.+8 jaar is te jong om kinderen te weigeren en de echt kleine kinderen willen vaak niet zonder een oudere aan de hand in een onbekende zone. Daardoor hebben ze het niet gedaan...jammer. De leeftijd 8-12 heeft eigenlijk geen beleving in het park...daarom zou Trick or treat tot 12 jaar mogen wat helaas niet het geval is.
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

Bookmarks

Posting Regels