Pagina 4 van 49 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 967

Onderwerp: Bobbejaanland [2015]

1. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Het is wel al van de site, dat is een sterk voorteken.
    Dat is waar! Ik denk gewoon dat het beste is om af te wachten.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

2. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Looopings een goede informatie-site vinden is wat cru, al hebben ze meestal wel de waarheid voor geschoteld. Maar dan nog keur ik het niet goed, gezien ik niet wil weten langs welke wegen ze aan sommige informatie geraken. Sommige zaken die ze uitspoken zijn volgens de Belgische/Europese wetgeving echt wel illegaal dus het verbaast mij eigenlijk dat er nog geen enkel park klacht heeft ingediend. Zo maar plannen online zwieren die eigenlijk niet moggen verspreid worden is (als deze aan de hand van te hacken verkregen zijn, maar ook door derde die dit eigenlijk niet eens mogen verspreiden) nog steeds illegaal en dus strafbaar. Waarom ik looopings lees is eigenlijk hetzelfde als waarom ik soms op links klik van de facebookpagina van HLN of het Nieuwsblad: die reacties zijn gewoon geniaal leesvoer als je je even verveelt.

Maar nu terug on-topic. Ondanks wat blijf ik het jammer vinden dat ie verdwijnt. Vond het wel een gein ding en had daar nu niet overdreven pijn in (als je er deftig inkruipt, was er eigenlijk niet heel veel pijnlijks aan). Ook gewoon dat een nieuwe attractie er komt ten koste van een oude vind ik zeer jammer. Dat park is al half beton door alles wat ze de afgelopen jaren al weg gebonjourd hebben.
    Life is like a Rollercoaster...

3. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ik zie het hier nog niet staan maar gisteren werd op de wintermeeting bevestigd dat Fly Away dit seizoen niet meer zal openen om plaats te maken voor een nieuwe attractie in 2015. Roland wou/kon nog niet zeggen wat het zal worden maar hij heeft meerdere keren gezegd dat FA in het midden van de zone ligt die ze voor de nieuwigheid willen gebruiken, wat (misschien droom ik te veel) mij doet vermoeden dat het toch iets (redelijk) groot zal worden.. Er werd wel gevraagd of FA niet op de vrije ruimte naast Speedy Bob zou kunnen komen en dat ging hij nog bekijken, al verwacht ik daar niet te veel van.

Er komt dus, volgens hem, zeker een nieuwe attractie in 2015 maar welke ligt nog niet helemaal vast. Er zijn momenteel nog 2 opties, maar daar wou hij verder ook niet op in gaan.

4. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Interessant interview met Roland Kleve op OiP: http://www.pretparkland.be/
    * De Smurfen zullen worden uitgebreid naar attracties (men vermoedt waarschijnlijk de Bootvaart, na toevoeging van Garagamels Kasteel);
    * De nieuwe attractie zal waarschijnlijk geen achtbaan zijn;
    * Het wordt een attractie, toegankelijk voor heel de familie;
    * Een nieuwe attractie met storytelling;
    * Men legt de link met de nog te openen Lost Temple in MPG;

=> Luister zelf ook nog maar eens voor meer info...

Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Over het doortrekken van de Smurfen blijft hij wat vaag, vind ik. Wel jammer dat de nieuwe attractie geen achtbaan wordt, want een tweede thrillbaan lijkt mij toch écht geen overbodige luxe in BJL. Nou goed, we zullen zien eind juli/begin augustus. Hopelijk wordt het geen nieuwe Smurfenattractie.

6. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ik denk wel niet dat ze die Smurfen enkel en alleen gaan gebruiken voor het entertainment en de souvenirs. Wat Smurfen langst het nieuwe springkussen, de overkappingen van de kinderattracties die allemaal veranderen in grote paddestoellehuisjes met dan de oude attracties er geherthematiseerd terug in, een bootvaart met de Smurfen, mooie tekeningen van de Smurfen op de Draaimolen; ik zie het allemaal wel zitten. Al blijven dit natuurlijk dromen ;-)

Een grote Smurfenattractie op die locatie tussen iconen als Sledgehammer en Revolution lijkt mij ook echt niet ideaal qua setting.

Het klinkt misschien wel heel heel heel vergezocht maar bij het opnoemen van de verdwenen attracties zegt hij wel dat Roland blij is dat de interviewers de lijn leggen met de verdwenen attracties en toevallig zijn 2 van die 3 attracties met projectieschermen en filmtechnieken. Misschien mogen we een soort van interactieve Lost Temple met geweertjes verwachten met 4D effect. Klinkt wel heel fantasievol :-)

Dat zou wel de domste plaats zijn om zoiets te zetten, dat is de ideale plek voor een achtbaan, verst weg liggend van de buren enzo

Zouden ze zoiets niet beter in de buurt van Indiana River zetten, als het dan toch een indoorattractie wordt? Kunnen ze eindelijk de Time Tunnel afbreken. Vind het trouwens ook zonde dat ze geen nieuwe ingang voor Revo bouwen aan die kant... kan me inbeelden dat het wat raar aanvoelt om van Banana Battle plots in het nogal futuristische gebeuren van de Revo te belanden. Maar goed, behalve enkele stickers is daar toch niet veel decor te zien...
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 29-06-2014 om 22:39

Over de Smurfen, het is al langer geweten dat men bij de Orka Ride ook smurfen wilde toevoegen.

10. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    * De nieuwe attractie zal waarschijnlijk geen achtbaan zijn;
    * Het wordt een attractie, toegankelijk voor heel de familie;
    * Een nieuwe attractie met storytelling;
    Sebiet komen ze nog met een 3D simulator af... van een ontgoocheling gesproken dan. Jammer, als ze spreken van iets toegankelijk voor de hele familie verwacht ik er niets speciaals meer van.
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken

11. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

word toch tijd dat er nog eens een goeie coaster komt in bobbejaanland, familie-attracties genoeg daar toch?

Een nieuwe achtbaan had ik eigenlijk niet verwacht. Dizz is nog niet zo oud, en een goede dark-ride kunnen ze daar wel eens gebruiken. Als er ooit een nieuwe achtbaan komt zal er een andere verdwijnen, daar ben ik zeker van.
    Persoonlijk had ik liever een Thill-ride gehad maar ja.

Trouwens een nieuwe familie attractie kan nog wel spectaculair zijn, als het zoiets word als ratatouille ofzo?

Of iets zoals de lost temple maar dan met aliens, aansluitend op de revolution en op sledgehammer. Hoop dat het een mooi gebied word.

13. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Iets als Ratatouille? Geloof je het zelf
    Nee, ik verwacht er niet teveel van. Meestal ben ik iemand met nogal snel grote verwachtingen, maar ditmaal heb ik dat echt niet. Sorry BJL, maar wat dat betreft niet veel krediet meer hier...
    Wedergeboorte! Ik ga proberen actiever te zijn in de toekomst. Goed nieuws hé

Coaster Counter: 82 in 15 parken

14. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Dit is echt slecht nieuws. Ik denk dat ze een goede houten coaster wel kunnen gebruiken. Zeer populair, kan een uitdagende rit geven en toch wel meestal geschikt voor de hele familie omdat er geen loopings inzitten.
    Met de zoveelste familie attractie en geen trills gooien ze toch een heel publiek weg.

15. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Nu hebben ze ervoor gezorgd dat de Flat-thrillrides nog maar bestaat uit 1 (pseudo 2) atttractie(s), gaan ze weer al een familie-attractie plaatsen (de vierde op rij). Plus, neem er dan nog eens bij dat ze een darkride willen zetten op de nog enige deftige resterende locatie voor een grote outdoor attractie...

Dat is de 3de strike Bobbejaanland: jullie verwijderen weer een attractie ten koste van een ander, introduceren zonder enige samenhang de smurfen en nemen nu de bizarste beslissing voor een indoor attractie te zetten. 3 strikes = you're out!

- Dit als alles zo ook is, het enige waarmee ze mij nog kunnen verbazen is een Huntik attractie, maar daar gaan ze nooit het budget voor hebben...-
    Laatst aangepast door Belgiumcoasterfreak : 29-06-2014 om 23:11

16. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

On grona lund hing er blijkbaar plattegrond waar twister in het park zou passen (de wei waar vroeger dat dinogeval stond was aangeduid). Als ze zo'n baan neerzetten dan zou ik nogal juichen, voor dit ( als het effectief vergelijkbaar word met the lost temple)... Leuk voor een keer misschien maar ik betwijfel of het veel herhalingswaarde gaat hebben.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

17. 29-06-2014, 22:41

Pff, iedereen is hier steeds zo negatief en pessimistisch. Waarom een familie attractie hier steeds negatief onthaald word blijft voor mij een raadsel. Iedereen klaagt steeds over BJL dat ze nooit een iets gethemed doen. En nu ze die kaart eindelijk kiezen dan is het wederom kritiek dat ze krijgen? Ik begrijp het echt niet goed.

Coaster hebben ze voldoen, wel geen van topniveau. Maar zo zijn er meer parken. Waterattractie's ook voldoende. Kinderattracties zeker en vast. Thrill hebben ze te weinig en qua familie attracties is het aanbod ook pover. Alleen El Paso en de bootvaart blijft over, de rest is al echt voor kinderen of een coaster. Desperado, en de cinema welke ook familie attracties zijn werden verwijderd. Dus ik vind dit als toekomstige vader een zeer goede keuze. Eindelijk eens een dark-ride voor Belgie, want zoveel zijn er niet meer. En toen Los Piratos verwijderd werd kwam er bakken kritiek, nu komt er terug eentje bij en is het weer kritiek. Mss moeten we ons aansluiten bij Loooping die zijn net dat tikkeltje erger als hier. Of mss moeten we afwachten tot er meer info is voor we hier begingen te spreken van een teleurstelling enzo....

19. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Volg je wel hierin, eerst afwachten wat er precies komt en hoe ze het zullen doen, misschien wordt het een darkride van het niveau van COT

20. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door punisher Bekijk post
    Pff, iedereen is hier steeds zo negatief en pessimistisch. Waarom een familie attractie hier steeds negatief onthaald word blijft voor mij een raadsel. Iedereen klaagt steeds over BJL dat ze nooit een iets gethemed doen. En nu ze die kaart eindelijk kiezen dan is het wederom kritiek dat ze krijgen? Ik begrijp het echt niet goed.

Coaster hebben ze voldoen, wel geen van topniveau. Maar zo zijn er meer parken. Waterattractie's ook voldoende. Kinderattracties zeker en vast. Thrill hebben ze te weinig en qua familie attracties is het aanbod ook pover. Alleen El Paso en de bootvaart blijft over, de rest is al echt voor kinderen of een coaster. Desperado, en de cinema welke ook familie attracties zijn werden verwijderd. Dus ik vind dit als toekomstige vader een zeer goede keuze. Eindelijk eens een dark-ride voor Belgie, want zoveel zijn er niet meer. En toen Los Piratos verwijderd werd kwam er bakken kritiek, nu komt er terug eentje bij en is het weer kritiek. Mss moeten we ons aansluiten bij Loooping die zijn net dat tikkeltje erger als hier. Of mss moeten we afwachten tot er meer info is voor we hier begingen te spreken van een teleurstelling enzo....
    Dit is niet zozeer pessimistisch, maar net wat realistisch. En jet is niet de keuze van attractie waar veel mensen kritiek op hebben, maar de locatie voor die attractie. En terecht dat daar kritiek op is, want als Bobbejaanland een dark ride plaatst op de oude locatie van Fly Away, vraag ik mij af wat voor een toekomstbeeld ze daar hebben. Die locatie, wat toch een mooie oppervlakte is, is bij mijn weten nog de enige geschikte locatie voor een deftige uitdoor uitbreiding, met name een grote coaster waar BJL al langer nood aan heeft. Nu ze daar een darkride willen plaatsen, verspillen ze kostbare uitbreidingsgebieden voor een ride dat wél overal geplaatst kan worden. Waarom bouwen ze dan geen gigantische hal naast Indiana River/achter Oki Doki zodat ze één grote geluidsmuur hebben tegen de woonwijk? Want op de gehele linkerkant van het park mag niks van buitenattracties nog geplaatst worden...

Ik vrees er een beetje voor. Zeker gezien ik vind dat ze meer nood hebben aan een nieuwe thrill in plaats van alweer een familie-attractie (er zijn er echt wel meer dan wat jij beschrijft. Sommige waterattracties en achtbanen zijn voor geheel de familie, bijna 3/4 van deze attracties, dus ze hebben hier echt geen tekort aan. Als je dan kijkt naar thrills bieden ze Typhoon, Sledge Hammer en eventueel Aztek Express (= pseudo familieattractie), that's it).

Een top achtbaan voor Belgie, dat heb ik al lang opgegeven.
    Ik ben al blij dat er na 3 jaar eindelijk nog eens iets komt in BJL. Hun laatste toevoeging was trouwens een familie-achtbaan, dus wederom een achtbaan zou ook maar raar zijn. En wie had gezegd dat dit dan een top-baan zou worden en niet weer een familie achtbaan? Nee dan heb ik het liever zo.

En hopelijk komt er dan ooit eindelijk eens een thrill-ride bij.

Trouwens nog een vraagje, heb je de plannen als gezien? Want je zegt dat ze deze dark-ride wél overal kunnen plaatsen? Hoe weet jij dat ben jij? Als ze die plaats kiezen dan zal het wel een grote dark-ride worden en dan denk ik niet dat die ergens anders had kunnen staan.

Bookmarks

Posting Regels