Pagina 1 van 49 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 967

Onderwerp: Bobbejaanland [2015]

1. Standaard Bobbejaanland [2015]

Fly Away verdwijnt uit het park na dit seizoen en zal plaats maken voor een nieuwe attractie in 2015. Dat meld BJL nostalgie op facebook.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

2. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ideale plek om een drop tower te zetten...?

3. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Geen verlies. Een verschikkelijk misselijkmakende machine.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

4. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ben ook blij dat die weg is. Ik ben vorig jaar misschien tien keer in het park geweest, en geen enkel moment overwogen Fly Away te doen. Een plaatje voor het oog, maar een afschuwelijk ding om zelf in te zitten.

Nu, als de nieuwigheid geen fameuze thrill word, zit BJL schever dan ooit op zijn attractieverhouding... Er was voor de sloop van Breakdance en Mambo al té weinig thrill... Vroeger had BJL massa's kick-attracties, nu is het precies hoe softer hoe beter... Zie maar naar King Kong en de slapste spinner ooit...
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

5. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ik verwacht eigenlijk niet meer dan Walking Waterballs, kikkers of vliegende fietsen op die plaats. Daar kan je toch nauwelijks iets kwijt? Een S&S Swing zou ook nog gaan maar daar geloof ik gewoon niet in.
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

6. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ze zijn het zichzelf toch wel verplicht om een thrill te plaatsen. Zoals ik zei een drop tower (waren daar al eens geen geruchten rond?), of een Air Race,... genoeg mogelijkheden toch?

De attractie zelf zal ik ook zeker niet missen. 1 maal gedaan en krijg nog pijn als ik eraan terug denk...

7. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ik hoop op nen droptower.

8. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Ik verwacht eigenlijk niet meer dan Walking Waterballs, kikkers of vliegende fietsen op die plaats. Daar kan je toch nauwelijks iets kwijt? Een S&S Swing zou ook nog gaan maar daar geloof ik gewoon niet in.
    Niet vergeten dat er op het plein waar nu Fly Away staat vroeger een vijftal attracties hebben gestaan (Breakdance, Condor, Paardjesbaan, Pony Express + op de ruimte van Fly Away een gigantische speelhal). De ruimte daar is niet te onderschatten.

9. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door Matthieu Bekijk post
    Ze zijn het zichzelf toch wel verplicht om een thrill te plaatsen. Zoals ik zei een drop tower (waren daar al eens geen geruchten rond?), of een Air Race,... genoeg mogelijkheden toch?
    Dat 1 van de 2 torens van Mirabilandia naar BJL komt? Dat gerucht is volgens mij al bijna 10 jaar oud .
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

10. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Dat 1 van de 2 torens van Mirabilandia naar BJL komt? Dat gerucht is volgens mij al bijna 10 jaar oud .
    Dan zal het mss ooit eens kloppen he
    Nja, alle gekheid op een stokje, ik hoop echt op iets nieuws, geen occasie-attractie.
    Van héél ver eens dromen van een premier coaster zoals ze in HoPa aan het neerzetten zijn, maar
    dan komen we weer op hetzelfde neer => plaats......

11. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Dat is nu een attractie dat ik niet ga missen. ik heb hem vorig jaar nog eens een kans gegeven en er weer misselijk uitgekomen. Ik vermoed dat deze naar een ander park uit de groep gaat?
    Ik hoop op een nieuwe thrill attractie. Ze hebben er normaal gezien daar plaats genoeg voor met het plein dat er nog naast ligt. Is het niet het hele rood omcirkelde gedeelte dat ze dan hebben
    Bijgesloten Thumbnails Bijgesloten Thumbnails Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Naamloos.jpg
Bekeken: 656
Grootte:  65.7 KB  

12. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Dan zie ik liever twee twedehansjes verschijnen dan een nieuwe attractie... Wat is het verschil? Dat de tweede al een paar jaar gedraaid heeft? Geloof me als ik zeg dat niemand daar iets om geeft als het een tof ding is.

Verder moeten ze nu toch echt een stoppen met vervangen en weer wat groeien, er is toch plek zat voor een nieuw schommelschip, breakdance, ... Natuurlijk stellen die dingen weinig voor maar ik vind ze toch nog steeds heel tof om te doen en met mij ook nog veel anderen.

Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ach kom, toch geen Thrill ride. Bijna elke park heeft een mega investering gedaan vorig jaar, buiten BJL.
    Ze moeten op zijn minst met een coaster komen, een launch die gedeeltelijk over de parking gaat moet toch kunnen? Als ze eentje kopen voor moviepark kunnen ze ineens eentje bijkopen voor BJL.

Trouwens ik zie Fly away nog opduiken in Slagharen, denk maar. Hun enterprise ging normaal weg, en nu gaat die van BJL in Jules verne thema plots weg? Nee, die gaat naar daar en zo is het jules verne thema in slagharen compleet.

14. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Je kan daar net héél veel kwijt. Je hebt daar nog een pleintje naast, een parking waar je over kan gaan,... Plaats genoeg voor een coaster!
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

15. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Heb dit nieuws (jammergenoeg) eerst moeten lezen op Looopings, maargoed.

Ben blij dat dat ding weg is. Ik meed dat ding sowieso. En als ik een ieder hier boven lees was ik niet de enige. Wat een marteling was me dat.

Wat er in de plaats zal komen, dat blijft gissen. Een coaster, zoals Punisher hier boven al vermeld kan je volgens mij vergeten. Ik denk dat het parkbestuur Dizz nog steeds ziet als redelijk 'nieuw' genoeg. 3 jaar is, om eerlijk te zijn, eigenlijk ook wel nog nieuw genoeg hé.

Een thrill gaat er volgens mij daar komen. Een kinderattractie lijkt me niet echt te passen daar in dat gebied van het park, maarja, BBJ weet altijd wel rare stunts uit te halen. Welek soort thrill, geen flauw benul. Een Droptower? Lijkt me sterk. Zo'n dingen liggen meestal redelijk centraal in het park. (Ik ga nu waarschijnlijk veel tegenreactie's krijgen op dit, maargoed)
    Je vois la vie en des biscuits.

16. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Niemand gaat de Fly Away missen!
    In seizoen 2013 waren al vele plaatsen defect.
    Bobbejaanland kan daar een ideale Drop Tower neer planten.
    Maar als Bobbejaanland voor een Drop Tower kiest zal ik hem wel naar de Speedy Bob zetten.
    Bobbejaanland kan hierdoor op hun Drop Tower een grote Cowboy hoed monteren met de grote B op. (JB Josee & Bobbejaan)
    Ik zou op de plaats van de Fly Away in seizoen 2015 niets zetten. Dan zien hoe veel er dat seizoen in het laatje gekomen is. Zo kan Bobbejaanland verder uit werken naar iets wat daar beter past. Je hebt de Revolution in de buurt. Dus kan ideaal een Top Spin attractie of zo neer te planten in de zelfde stijl.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

17. 13-02-2014, 18:25

18. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Volgens Themepark.nl is er een plan om een darkride op deze locatie te bouwen, vergelijkbaar met Thors Hammer en de onder constructie zijnde darkride in MoviePark. Er zou namelijk een grote loods worden gebouwd die verbonden gaat worden met het gebouw van Revolution.
    Shambhala Nr. 1

19. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Citaat Origineel gepost door timvergauwen Bekijk post
    Volgens Themepark.nl is er een plan om een darkride op deze locatie te bouwen, vergelijkbaar met Thors Hammer en de onder constructie zijnde darkride in MoviePark. Er zou namelijk een grote loods worden gebouwd die verbonden gaat worden met het gebouw van Revolution.
    Wow, fantastische zet hoor Bobbejaanland. "Laten we een darkride bouwen aan de kant waar geen buren zitten en we eigenlijk nog grote attracties kunnen plaatsen. Lijkt ons een puik idee en totaal geen verspilling van ruimte!".

Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Maar als het dit is, vind ik het persoonlijk een belachelijke zet. Of ze moeten mij met die darkride echt van mijn stoel weten te blazen maar dan nog...
    Life is like a Rollercoaster...

20. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ik heb zonet ook vernomen..

http://www.pretparkfansite.be/2014/0...bobbejaanland/

Ik vind het alweer jammer dat er een attractie moet verdwijnen om één bij te plaatsen.. Ik hoop dat ze een grote attractie plaatsen, want voor een kleintje hadden ze toch plaats genoeg?? Om fly away te laten staan...

De Enterprise "Fly Away" in Bobbejaanland start aan zijn laatste pretparkseizoen. Na de zomer van 2014 zal er een einde komen voor Fly Away.. Deze attractie moet plaatsmaken voor een nieuwe attractie dat in de loop van 2015 zal openen. Het was al een hele tijd geleden dat "Het plezantste land" nog eens een attractie mocht openen, maar volgend jaar is het dan toch zover! Welke attractie "Fly Away" zal vervangen is nog niet bekend gemaakt..

21. Standaard Re: Bobbejaanland [2015]

Ik vind het jammer. Het ding ziet er goed uit, is redelijk uniek en is verzorgd in de omgeving ingewerkt. Dat zijn drie dingen die we met garantie op onze buik mogen schrijven bij een vervanger.

Bobbejaanland heeft genoeg coasters. Het is absurd er nog een te zetten tenzij een deftige. Het lijkt me weinig waarschijnlijk dat als dat voor een vijftigjarig jubileum al niet lukt dat voor een random seizoen wel lukt. Een darkride heeft een deftig budget nodig om aan te slaan en het is moeilijker te verkopen in reclame.
    '''''''

Bookmarks

Posting Regels