Pagina 4 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 110

Onderwerp: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Dus je wil niet dat ze er uit zien als die blinkende beelden als bijvoorbeeld Plopsa ze heeft?

2. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Grappig dat de vergelijking met Plopsa bovengehaald wordt, want daar kan je, als je héél goed kijkt en weet waar je moet kijken, ook smurfen spotten.
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken
    Que sera, sera. Whatever will be, will be. The heroes of Wembley

Citaat Origineel gepost door Phadd-F Bekijk post
    Grappig dat de vergelijking met Plopsa bovengehaald wordt, want daar kan je, als je héél goed kijkt en weet waar je moet kijken, ook smurfen spotten.
    In het Bos van Plop onderandere he Fredje

4. 19-03-2014, 15:14

Reden
    Off-topic

5. 19-03-2014, 15:18

Reden
    Off-topic

6. 19-03-2014, 15:35

Reden
    Off-topic

7. 19-03-2014, 16:02

Reden
    Off-topic

8. 19-03-2014, 16:07

Reden
    Off-topic

9. 19-03-2014, 16:15

Reden
    Off-topic

10. 19-03-2014, 16:19

Reden
    Off-topic

11. 19-03-2014, 16:22

Reden
    Off-topic

12. 19-03-2014, 16:24

Reden
    Off-topic

13. 19-03-2014, 16:27

Reden
    Off-topic

14. 19-03-2014, 17:34

Reden
    Off-topic

15. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Dan zeg ik: Lang leve toverland.. waar ze geen matte en/of blinkende statische beelden neerzetten, maar tenminste nog animatronics paatsen in plaats van goedkope plastic rommel (ik heb het uiteraard over de Dwervels)
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

16. 19-03-2014, 21:56

Reden
    Off-topic

17. 19-03-2014, 21:59

Reden
    Off-topic

18. 19-03-2014, 22:00

Reden
    Off-topic

19. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Ik sluit me hierbij lol. Hopelijk haalt Toverland nooit van zulke beelden in hun park, of toch niet op grote schaal.

Citaat Origineel gepost door Amedee Bekijk post
    Hebben Heide-Park en Alton Towers dan hun 'identiteit' verloren door er Madagascar of Ice Age te laten rondlopen?
    Ik ben nog nooit naar Heide Park en Alton Towers geweest, dus kan ik niet weten hoe ver men die thema's daar heeft doorgedreven. Ik weet niet of hun folders volstaan met Madagascar en Ice Age. Ik weet ook niet of men daar praat over het "teruggaan naar de roots" en wat nou precies de 'ziel' van die parken is. Ik zie dat er in Alton Towers een 4D-film draait van Ice Age; dat men in BJL het 4D-theater opnieuw zou gebruiken voor een smurfenfilm, zou ik nog niet zó rampzalig (maar ook niet goed) vinden. Dat er her en der (kleine) verwijzingen naar de Smurfen zouden komen, tot daar aan toe... maar als men terug naar de roots en de 'oorspronkelijke ziel' van het park wil, mogen die verwijzingen uiteraard niet in-your-face worden, moet de marketing niet volledig in het teken staan van de Smurfen en moeten ze al hélemaal niet de Flying Orca en Rotonde beginnen ombouwen - dat kasteeltje maakt toch deel uit van die attractie, of vergis ik mij? - tot smurfenattracties. De Smurfen een cowboyoutfit geven en in Bobbejaans cabriolet - of een lookalike daarvan - laten rijden, vind ik eerder op een persiflage van die 'oorspronkelijke ziel' en zelfs van de Smurfen zélf lijken.

Oftewel: waar ik mij vooral aan erger, is dat men niet lijkt te weten wélke weg men nu wil inslaan. Roland zegt altijd dat hij terug naar de roots wil, terwijl men door beslissingen zoals deze - door het smurfenthema zó ver uit te werken, vooral in de marketing dan, en dat terwijl Roland blijft benadrukken dat BJL geen smurfenpark wordt, ik snap er echt niets meer van - juist wégdrijft van die 'originele ziel'. Ik zou het trouwens niet erg vinden als men een compleet nieuwe weg zou inslaan met BJL - het park is toch een thematische puinhoop -, maar dan moet die nieuwe 'identiteit' grondig uitgewerkt worden (lees: moet er dus ook behoorlijk geïnvesteerd worden) en moet men niet meer lopen pronken met de roots van het park. Men moet gewoon prioriteiten leren stellen, anders wordt het vlees noch vis. Gooien we het over een nieuwe boeg, of gaan we terug naar de roots?
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 20-03-2014 om 00:11

21. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Het kasteeltje hoort bij geen enkele attractie volgens mij, althans toch zeker niet in jaaaren. De meeste bezoekers zagen dit zelfs amper staan/liggen en gingen er al zeker niet langslopen. Het is nochtans een mooi bouwwerk en nu wordt het opnieuw zichtbaar (doordat de motorbootjes weg zijn) en toegankelijk (aangezien de brug over het water opnieuw wordt gebruikt en nu daar uitkomt). Alle waterloopjes en watervallen zullen opnieuw werken en het wordt het kasteel van Gargamel, dat is toepasselijk en subtiele decoratie.

De Flying Orca wordt subtiel aangepast: op de windhaak komt een smurf die op de orca 'surft' en op elke orca op de molen zelf komt ook een smurf (vb. eentje met een vislijn). Ook niet overdreven dus.

Marketinggewijs is het logisch dat nu alles over de smurfen gaat, elk jaar verwerkt een park de nieuwigheden in z'n folder, reclamespots, reclameaffiches, etc. Dat is zo voor elk park, elk seizoen dus de opmerking dat de marketing niet in-your-face moet worden is misplaatst.

De rest van het park behoudt zijn sfeer en ziel: de authentieke El Paso is nog verder gerenoveerd, de huisjes in het cowboydorp (tandarts, schooltje, etc.) zijn ook gerestaureerd en ook de houtstructuren in het cowboydorp worden onder handen genomen. Tevens worden nog meer zaken met hout omkaderd (zoals de Nintendo, het basketkraam, etc.) zodat er meer eenheid komt en dus natuurlijke materialen.

Men mag gerust kritisch zijn, men mag eigen meningen hebben, maar men moet wel redelijk blijven. Ik heb de indruk dat BJL met de beschikbare budgetten echt wel z'n best doet om het park er langzaam maar zeker terug bovenop te krijgen.

Citaat Origineel gepost door flyingtiger Bekijk post
    Het kasteeltje hoort bij geen enkele attractie volgens mij, althans toch zeker niet in jaaaren. De meeste bezoekers zagen dit zelfs amper staan/liggen en gingen er al zeker niet langslopen. Het is nochtans een mooi bouwwerk en nu wordt het opnieuw zichtbaar (doordat de motorbootjes weg zijn) en toegankelijk (aangezien de brug over het water opnieuw wordt gebruikt en nu daar uitkomt). Alle waterloopjes en watervallen zullen opnieuw werken en het wordt het kasteel van Gargamel, dat is toepasselijk en subtiele decoratie.
    Als men uit de rondvaart kwam, ging je toch sowieso via de brug langs het kasteeltje naar de uitgang?

Men mag gerust kritisch zijn, men mag eigen meningen hebben, maar men moet wel redelijk blijven. Ik heb de indruk dat BJL met de beschikbare budgetten echt wel z'n best doet om het park er langzaam maar zeker terug bovenop te krijgen.
    In deze mening volg ik je volledig.

23. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Als men uit de rondvaart kwam, ging je toch sowieso via de brug langs het kasteeltje naar de uitgang?
    Als ik veronderstel dat het gaat over DIT kasteeltje, op het pad tussen de Kettingmolen en de Bootrondvaart? De achterzijde van het kasteeltje aan de uitgang van de Bootrondvaart.

Citaat Origineel gepost door fun4life Bekijk post
    Als ik veronderstel dat het gaat over DIT kasteeltje, op het pad tussen de Kettingmolen en de Bootrondvaart? De achterzijde van het kasteeltje aan de uitgang van de Bootrondvaart.
    Het gaat inderdaad over dat kasteeltje, de waterspuwers en watervallen werkten dus werkelijk al jaren niet meer, het zou wel leuk zijn deze terug te zien werken.

Tussen haakjes, met Halloween was het kasteeltje al in de spotlight gezet en ik moet zeggen dat dit super was.

25. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Dus je wil niet dat ze er uit zien als die blinkende beelden als bijvoorbeeld Plopsa ze heeft?
    Juist wel, alleen niet zoals Lui op de foto's die hierboven al geplaatst zijn maar eerder als Kaatje en Kamiel en in de wickey zone.
    Alsnog bedoeld ik vooral dat die smurfen alles moeten zijn wat de beelden deFun Brigade niet zijn of waren.

Verder hoop ik gewoon dat ze de smurfen in een duidelijk zone houden met een optreden in het cowboydorp en niet gaan rond lopen en soms eens zeggen dat ze daar wel mooi zouden staan dus we zetten ze daar maar, of hier is nog plek en we hebben toch nog een beeldje extra.
    Laatst aangepast door vbgenechten : 20-03-2014 om 16:30 Reden: auto correct is een ....

Citaat Origineel gepost door vbgenechten Bekijk post
    Howard wel, alleen niet zoals Lui op de foto's die hierboven al geplaatst zijn maar eerder als Kaatje en Kamiel en in de wickey zone.
    Alsnog bedoeld ik vooral dat die smurfen alles moeten zijn wat de beelden van hun gepensioneerde Fun Brigade niet zijn.
    De funbrigade was dan wel geen succes maar de auto blijft een geliefde fotoplek, ook al weet geen kat meer wat die Funbrigade nu juist was. Maar ik hoop inderdaad ook dat de beelden van betere kwaliteit zijn.

De Flying Orca wordt subtiel aangepast: op de windhaak komt een smurf die op de orca 'surft' en op elke orca op de molen zelf komt ook een smurf (vb. eentje met een vislijn). Ook niet overdreven dus.

Marketinggewijs is het logisch dat nu alles over de smurfen gaat, elk jaar verwerkt een park de nieuwigheden in z'n folder, reclamespots, reclameaffiches, etc. Dat is zo voor elk park, elk seizoen dus de opmerking dat de marketing niet in-your-face moet worden is misplaatst.

De rest van het park behoudt zijn sfeer en ziel: de authentieke El Paso is nog verder gerenoveerd, de huisjes in het cowboydorp (tandarts, schooltje, etc.) zijn ook gerestaureerd en ook de houtstructuren in het cowboydorp worden onder handen genomen. Tevens worden nog meer zaken met hout omkaderd (zoals de Nintendo, het basketkraam, etc.) zodat er meer eenheid komt en dus natuurlijke materialen.

Ik vind het goed dat men de motorbootjes heeft weggedaan en dat men de pontonbrug aan Bob Express - eindelijk! - opnieuw gaat gebruiken. Maar why the f*ck moet Gargamel in dat kasteeltje zitten? Ja, ik weet dat hij in een kasteel woont, maar gaat men dan dat kasteeltje volledig verne*ken met allerhande verwijzingen naar hem? Best zonde voor zo'n mooi kasteeltje, hoewel het er op de foto's nogal vervallen uitziet. Ik zie trouwens dat Gargamels kasteel een strooien dak heeft. En smurfen op orca's? Waar zijn er dan orca's te zien in de Smurfen? In de intro van de Smurfen-tekenfilm zie je een smurf op een ooievaar zitten, niet op een orca. De Smurfen wonen immers in een bos, niet in de zee; dat is eerder iets voor de Snorkels.

Omtrent de marketing: ik erger mij vooral aan het feit dat Roland benadrukt dat Bobbejaanland géén smurfenpark wordt, terwijl de marketing iets anders doet vermoeden. Dat er vermelding is van de Smurfen, tot daar aan toe, maar als je je niet als smurfenpark wil profileren, dan moet je uiteraard je folders niet volstouwen met smurfen. Men moet keuzes maken. Pas op: ik vind het goed dat men het cowboydorp heeft aangepakt - dat erg in verval was geraakt de afgelopen jaren - en dat men El Paso verder heeft gerenoveerd. Ik heb ook respect voor het feit dat ze dit allemaal met krappe budgetten moeten doen. Toch blijf ik de komst van de Smurfen een vreemde en onlogische zet vinden, zie ook deze uitspraken van Roland Kleve op Rides.nl:

Citaat Origineel gepost door Rides.nl
    “Bobbejaanland en de Smurfen hebben met elkaar gemeen dat ze afkomstig zijn van Belgische families”, vertelt Roland Kleve. “De Smurfen van de familie Culliford – Pierre Culliford was de echte naam van Peyo – en Bobbejaanland van de familie Schoepen. Beide merken staan bol van de authenticiteit. Ik ben er apetrots op dat de Smurfen nu naar ons park komen.”
    Citaat Origineel gepost door Rides.nl
    “We dateren uit hetzelfde jaar. In 1959 verscheen het eerste zelfstandige Smurfenavontuur: Les Schtroumpfs Noirs. En in datzelfde jaar werd de waterplas gegraven waar Bobbejaanland rond ontstond. Ons beider geschiedenis gaat terug naar 1959, dus dat zit wel goed!”
    Als je zo begint, kun je op den duur álles aan "de roots van het park" koppelen. Ik denk niet dat de Schoepens en de Cullifords ooit een hechte band met elkaar hebben gehad, al kan ik mij hierin vergissen. Behalve Jommeke - en dat is bovendien érg lang geleden - heeft geen enkel stripfiguur voet aan wal gezet in Bobbejaanland. Voor stripfiguren moest men in Walibi zijn (Kuifje, Lucky Luke,...); daar hadden de Smurfen trouwens zeker op hun plaats geweest, aangezien zij ook nog dat smurfenpark in Frankrijk hadden (het huidige Walygator dus). Uiteraard gaat dit niet meer op sinds het verdwijnen van de stripfiguurtjes van enkele jaren geleden - toen Walibi nog onder het bewind van Star Parks stond - en al hélemaal niet meer sinds de rebranding.

Anyway, ik blijf het allemaal maar vaag vinden. Men had zich dit jaar beter gefocust op de vernieuwing van de Revolution.
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 20-03-2014 om 22:45

Citaat Origineel gepost door Dinosaurus Bekijk post
    Ik vind het goed dat men de motorbootjes heeft weggedaan
    Nu moet je me toch eens helpen want ik me totaal niet herinneren dat er de laatste jaren nog motorbootjes in het park waren.

Maar why the f*ck moet Gargamel in dat kasteeltje zitten? Ja, ik weet dat hij in een kasteel woont, maar gaat men dan dat kasteeltje volledig verne*ken met allerhande verwijzingen naar hem? Best zonde voor zo'n mooi kasteeltje, hoewel het er op de foto's nogal vervallen uitziet. Ik zie trouwens dat Gargamels kasteel een strooien dak heeft.
    Het kasteeltje heeft jarenlang staan verloederen en ik denk zelfs dat maar weinig mensen ooit de moeite deden om er achter door te lopen en er naar te kijken, dus ook al krijgt het een Smurfenkleedje, dit brengt het kasteeltje tenminste terug wat in de aandacht.

En smurfen op orca's? Waar zijn er dan orca's te zien in de Smurfen? In de intro van de Smurfen-tekenfilm zie je een smurf op een ooievaar zitten, niet op een orca.
    Tja zo kan ik wel heel wat voorbeelden opnoemen waar nooit een haan naar kraait.

- wat doen de Daltons op een vrije val toren, in die tekenfilms heb ik nooit dergelijke toren gezien.
    - Wat heeft Maya met een boomstam, bijen zitten toch in de bloemen en niet op een boomstam die naar een houtzagerij getransporteerd word.
    - ooit al een Orka gezien in een achtbaan, toch vind je vele achtbanen terug met een orka

en ga zo maar verder...

Omtrent de marketing: ik erger mij vooral aan het feit dat Roland benadrukt dat Bobbejaanland géén smurfenpark wordt, terwijl de marketing iets anders doet vermoeden.
    Het is toch niet meer dan normaal dat de Smurfen in de marketing gebruikt worden, destijds stond ook Yogi Bear op de folders en toen kraaide er geen haan naar en die kreeg dan enkel maar een 4D film met de Smurfen gaan ze wel wat meer doen.

Pas op: ik vind het goed dat men het cowboydorp heeft aangepakt - dat erg in verval was geraakt de afgelopen jaren - en dat men El Paso verder heeft gerenoveerd. Ik heb ook respect voor het feit dat ze dit allemaal met krappe budgetten moeten doen.
    En denkt ge nu dat ze daar extra volk door gaan trekken door dit bijvoorbeeld in hun folders te gebruiken, woehoe ze hebben het cowboydorp geschilderd en de animatronics hersteld, laten we er snel naartoe gaan!! Nee, het cowboydorp dat opgeknapt is zal enkel zorgen dat de mensen een aangename ervaring hebben eens ze in het park zijn, maar het zal geen nieuwe bezoekers aantrekken.

Voor stripfiguren moest men in Walibi zijn (Kuifje, Lucky Luke,...); daar hadden de Smurfen trouwens zeker op hun plaats geweest, aangezien zij ook nog dat smurfenpark in Frankrijk hadden (het huidige Walygator dus).
    Dus mocht Bobbejaanland nu Nickelodeon figuurtjes in het park introduceren mag dat volgens deze redenatie wel, ah ja want enkele zusterparken uit dezelfde groep hebben momenteel al een Nickelodeon gedeelte??

Anyway, ik blijf het allemaal maar vaag vinden. Men had zich dit jaar beter gefocust op de vernieuwing van de Revolution.
    Ik weet niet of je het per ongeluk gemist hebt, maar Revolution heeft dit jaar effectief een make over gekregen, dat is toch al in het lang en breed verteld op meerdere kanalen, en daarbovenop hebben ze echt wel veel opknapwerk verricht in de rest van het park, eetkraampjes vernieuwd, gebouwtjes opgeknapt, El Rio opgeknapt, Indiana River opgeknapt, dit alles was dus overbodig zolang men maar Revolution had opgeknapt??

Mag ik je ook even aanraden het interview met Roland op deze site te lezen, want je quote steeds Rides terwijl op deze site toch een uitgebreider interview staat en ik het dan ook gepaster vind hiernaar te quoten.

http://www.pretparken.be/article/135...Roland%20Kleve

29. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Ik volg Bobby Turbo wel in bovenstaande. De komst van de smurfen zal volgens mij bij de doorsnee bezoeker misschien wel
    een extra trigger zijn om het park eens te bezoeken. Dat het kasteeltje gebruikt wordt in de theming hierrond juich ik enkel toe,
    de laatste jaren heb ik nooit de moeite gedaan om er nog eens te passeren, dat zal dit jaar misschien anders worden.
    Ik wacht af tot ik het zelf zie. In eerste instantie liep ik er ook niet echt warm voor, maar begin nu toch wat nieuwsgierig te worden

Het is toch niet meer dan normaal dat de Smurfen in de marketing gebruikt worden, destijds stond ook Yogi Bear op de folders en toen kraaide er geen haan naar en die kreeg dan enkel maar een 4D film met de Smurfen gaan ze wel wat meer doen.
    Zoals ik gezegd heb, heb ik er niets op tegen dat er her en der vermelding is van de Smurfen in de folders. Maar hebben ze het Bobbejaanland-logo destijds een Yogi-hoedje gegeven op de B? Hebben ze de Flying Orca en het kasteeltje omgebouwd voor Yogi? Het gaat er hem om HOE ver je erin gaat. Met de Smurfen gaan ze nét iets te ver, vind ik, vooral dan omdat ze "terug naar de roots" willen. Smurfen behoren duidelijk NIET tot die roots.

Citaat Origineel gepost door bobby turbo
    En denkt ge nu dat ze daar extra volk door gaan trekken door dit bijvoorbeeld in hun folders te gebruiken, woehoe ze hebben het cowboydorp geschilderd en de animatronics hersteld, laten we er snel naartoe gaan!!
    Waar heb ik beweerd dat ze het vernieuwde cowboydorp in hun marketing moeten betrekken? Dat ze daar geen volk zouden mee lokken, dat besef ik maar al te goed...

Dus mocht Bobbejaanland nu Nickelodeon figuurtjes in het park introduceren mag dat volgens deze redenatie wel, ah ja want enkele zusterparken uit dezelfde groep hebben momenteel al een Nickelodeon gedeelte??
    Ik zei dat er in Walibi zelf óók stripfiguren te zien waren destijds, zoals Kuifje en Lucky Luke, en dat de Smurfen prima in dat kader hadden gepast. Bij Bobbejaanland denkt niemand aan strips, met uitzondering van Jommeke (en dat is dan nog in een ver verleden).

Ik weet niet of je het per ongeluk gemist hebt, maar Revolution heeft dit jaar effectief een make over gekregen, dat is toch al in het lang en breed verteld op meerdere kanalen, en daarbovenop hebben ze echt wel veel opknapwerk verricht in de rest van het park, eetkraampjes vernieuwd, gebouwtjes opgeknapt, El Rio opgeknapt, Indiana River opgeknapt, dit alles was dus overbodig zolang men maar Revolution had opgeknapt??
    Met "zich focussen op de vernieuwing van de Revolution" bedoel ik dat men er zich marketinggewijs had moeten op focussen. Onder vernieuwing versta ik trouwens niet enkel het vervangen van enkele kapotte lampjes, maar ook het plaatsen van nieuwe effecten. Als je dat vuur en dat brekend glas terug zou zetten tijdens de afdaling of een vette lasertunnel door rook zou projecteren *droom droom* waar nu de rode kerstlampjes zijn, dan zouden mensen dat toch wel opmerken zeker? Men zou hem als "(ver)nieuw(d)" kunnen verkopen en het zou prima passen binnen de "back to the roots"-filosofie.

Nogmaals: ik heb écht wel respect voor hetgeen ze doen met de krappe budgetten die ze vanuit Spanje krijgen. Maar dat smurfengedoe blijf ik maar een vreemde zet vinden. Sorry.

31. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Nogmaals: ik heb écht wel respect voor hetgeen ze doen met de krappe budgetten die ze vanuit Spanje krijgen. Maar dat smurfengedoe blijf ik maar een vreemde zet vinden. Sorry.
    Ik begrijp je standpunt wel, maar je moet ook beseffen dat jonge kinderen nu vaak niet willen naar Bobbejaanland. Als de ouders beslissen om naar een pretpark te gaan, vragen ze meestal aan de kinderen welk pretpark zij willen bezoeken. Dit doen ze omdat ze één hun kind die keuze en dat plezier willen gunnen en twee omdat ze meestal zelf niet zoveel pretparkervaring hebben. Omdat de figuren van Studio 100 vaak op tv komen, prefereren de kinderen dus bijna altijd Plopsaland DP, omdat dit park het meest aansluit wat ze zien tijdens de schoolperiode.

Nu dat Bobbejaanland Smurfen introduceert in zijn park, zullen sommige kinderen misschien ook wel eens zeggen om de smurfen in het echt te willen gaan zien. En dit... kunnen ze in Bobbejaanland. Er wordt een enerzijds een band gesmeed met de ouders die afgelopen jaren wat verloedert is en kindjes kijken op naar de grote achtbanen en komen op hun 10, 12 en 14 jaar nog eens terug. Het is vicieuze cirkel van de Belgische bevolking op pretparkgebied.

Want desondanks ik in Vilvoorde woon, waar heel veel jonge gezinnen wonen, trekken ze er liever op uit naar Plopsaland dan naar Bobbejaanland, ja ook Walibi dat hier op amper 30km vandaan ligt wordt vaak ingeruild voor Plopsaland. Ik blijf hopen dat Plopsa zijn patent op kinderen eindelijk eens verliest, zo komt er terug wat concurrentie...

En het grappige is dat Roland Kleve het volgende zegt in het interview op deze site:

Citaat Origineel gepost door Roland Kleve
    Nou… kijk, je doet dit vanuit het perspectief hoe kan je de beleving in het park verbeteren? Ik denk dat je met de komst van de Smurfen echt een toegevoegde waarde creëert en ik wil daar niet meteen een commercieel plaatje aanhangen. Ons doelpubliek is heel ruim, we zijn een familiepark en de Smurfen spreken zowel jong als oud aan, zijn authentiek, zijn Belgisch en dat is het voornaamste, in ons business model willen we effectief groeien qua kwaliteit en performance.
    Ach ja, we zullen wel zien zeker?
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 22-03-2014 om 14:40

33. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

En het grappige is dat Roland Kleve het volgende zegt in het interview op deze site:Ach ja, we zien wel in april zeker?
    Volgens mij is het dus wél een manier om kinderen te lokken. Wat wil je, Bobbejaanland blijft nog altijd een commercieel bedrijf, geen vzw.

34. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Wat heeft iedereen toch met die f*cking roets? Denken jullie echt dat bobbejaanland beter is als er enkel cowboys rondlopen en we attracties hadden als looping star en bobby drop? Bobbejaanland blijft het cowboypark maar er zijn zoveel pretparken in de wereld die in hun park een westerthema hebben. Ze gaan terug naar hun roets om terug een echt familiepark te worden en daar gaan de smurfen echt wel hun steentje bijdragen. Jonge kinderen zijn niet te vrede meer met kinderland omdat het geen gezicht heeft, terwijl moest je nu die kindermolens aan de typhoon naar een smurfen thema veranderen dan heeft het een gezicht. Denk aan het kindergedeelte in holidaypark vroeger, vroeger was het niet populair, nu staat er maja en willie op die oude molens en zijn ze terug in.

Bookmarks

Posting Regels