Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6
Weergeven resultaten 101 tot 110 van 110

Onderwerp: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit, maar dan echt nooit onvriendelijk personeel ervaren heb in Bobbejaanland, misschien ligt de fout voor het onvriendelijk optreden wel bij de bezoekers zelf, en pannes, er zijn er wel eens maar veel minder dan in eender welk Belgisch park.

2. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Ik zei gewoon dat het personeelsbeleid daar een groot werkpunt is, nu moet iedereen gaan bevestigen of ontkennen of het personeel daar nu vriendelijk was op zijn dag van het bezoek of niet. Ik heb het over 'beleid', niet over of iemand al dan niet goeiedag tegen je zegt of dat je al dan niet een panne hebt gezien op uw bezoekdag.

Maar goed, ik blijf erbij, de smurfen naar het park brengen doen ze omdat ze anders niks meer te bieden hebben, toch niet iets waarvoor je graag terug wilt komen, de andere problemen die het park heeft worden ermee niet opgelost. Wat ze hopen uiteraard is een stijging in bezoekers, zien of dat lukt..
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

3. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Ik ga toch wel redelijk veel per jaar naar Bobbejaanland en zoveel fans vinden het personeel daar zo onvriendelijk en daar heb ik bij elk bezoek op gelet of dit waar is op drukke en rustige dagen. Maar sinds de tijdperk van Bobbejaan ben ik nog geen enkele keer iemand tegen gekomen met onvriendelijk gedrag, integendeel, eerder mensen die graag een praatje maken. Misschien heb ik altijd geluk gehad maar onvriendelijk personeel in Bobbejaanland? Sinds 2004 niet meer gezien. Onvriendelijk personeel in een pretpark KAN ook niet meer anno 2014. Er zijn nu maar weinig tot geen pretparken waar het personeel geen vriendelijkheid is opgedragen want tenslotte zijn de bezoekers de klanten die moeten terugkeren. Onvriendelijk personeel was aanvaardbaar (door één of ander reden) in de jaren 90, maar sinds Walibi Holland' daar een verandering in bracht, heeft elk pretpark als een vuurpijl dat voorbeeld gevolgd. Bobbejaanland is niet het park waar ik onvriendelijk personeel heb gezien, als ik ergens kritiek op heb is het ongeïnteresseerd personeel en die zijn er soms wel meer. Vooral in Plopsaland, Plopsa Indoor en Coo heb je dat nog het meest. In Blackpool, Walygator parc, Europa park en Phantasialand zie ik dat ook. En zelfs in Bobbejaanland heb je ook hier en daar zo iemand, maar dat ze je afsnauwen, je boos bekijken, ze in je gezicht blazen van frustratie...vroeger wel.
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

4. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Ik kan het hier niet direct quoten maar op de Twittervan Looopings is een foto verschenen van een neger Smurf... Hoe halen ze het in hun hoofd daar. Ik zei nog dat ze het concept gingen verkrachten, maar dat ze zo laag zouden vallen daar...
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Bedoel je deze foto?

Er is dus wel degelijk een strip van de smurfen genaamd de zwarte smurf, daarin bijt de zwarte smurf de andere smurfen in hun staart zodat deze ook zwart worden, deze strip is trouwens in de US geband en heet daar The Purple SMurf.

6. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Ik kan het hier niet direct quoten maar op de Twittervan Looopings is een foto verschenen van een neger Smurf... Hoe halen ze het in hun hoofd daar. Ik zei nog dat ze het concept gingen verkrachten, maar dat ze zo laag zouden vallen daar...
    Denk je nu echt dat Bobbejaanland die merchandising zelf maakt?

7. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Citaat Origineel gepost door Amedee Bekijk post
    Denk je nu echt dat Bobbejaanland die merchandising zelf maakt?
    Nee ik denk niet dat er in BJL een fabriek staat waar ze die dingen maken nee. Ze moeten die dingen bestellen dus is het wel bewust aangekocht.

Die Zwarte Smurf is bij mijn weten niet bepaald gekend bij het grote publiek dus sta mij toe dit vreemd te vinden.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

8. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Nee ik denk niet dat er in BJL een fabriek staat waar ze die dingen maken nee. Ze moeten die dingen bestellen dus is het wel bewust aangekocht.
    De dochter van Peyo, heb ik ooit gelezen, houdt de touwtjes streng in de hand, niets gebeurd zonder haar toestemming. Ze moet dus haar akkoord gegeven hebben voor de zwarte smurf.

9. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Waarom mag dit al niet meer... Jezus! In de wereld bestaan toch ook personen met iets donkere tinten. Goed voor de kinderen om te zien dat mensen (en in dit geval smurfen) verschillend zijn. Typisch weer van Looopings... Racisme is wanneer een individu wordt uitgesloten en die zwarte smurf ligt tussen de blauwe. Goed geïntegreerd dus in Bobbejaanland.

10. Standaard Re: [2014] Smurfen in Bobbejaanland

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Waarom mag dit al niet meer... Jezus! In de wereld bestaan toch ook personen met iets donkere tinten. Goed voor de kinderen om te zien dat mensen (en in dit geval smurfen) verschillend zijn. Typisch weer van Looopings... Racisme is wanneer een individu wordt uitgesloten en die zwarte smurf ligt tussen de blauwe. Goed geïntegreerd dus in Bobbejaanland.
    Feit! Het zou pas racisme zijn als die zwarte niet te koop was

Bookmarks

Posting Regels