Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Revolution terug naar originele stijl

1. Standaard Re: Revolution terug naar originele stijl

Kan dit niet verplaatst worden naar het 2014 topic van Bobbejaanland? Tenzij jullie vinden dat deze baan een eigen topic verdient, maar zou het vrij onlogisch vinden omdat dat praktisch het enige discussiepunt is in het 2014 topic van Bjl op dit moment ...
    Life is like a Rollercoaster...

2. Standaard Re: Revolution terug naar originele stijl

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Kan dit niet verplaatst worden naar het 2014 topic van Bobbejaanland? Tenzij jullie vinden dat deze baan een eigen topic verdient, maar zou het vrij onlogisch vinden omdat dat praktisch het enige discussiepunt is in het 2014 topic van Bjl op dit moment ...
    In het Hopatopic mag er niets van Speedypassen geplaatst worden, en nu dit. WAT IS HET TOM
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

3. Standaard Re: Revolution terug naar originele stijl

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    In het Hopatopic mag er niets van Speedypassen geplaatst worden, en nu dit. WAT IS HET TOM
    Ik ben moeilijk vandaag: STOMME TOM TOCH !

[Trouwens, in Hopa topic heb ik zelf enkele extra foto's van Speedypassen geplaatst na Yelle, dus inderdaad niet in alles zit logica I know . Dat even terzijde]

Van mij mag het verder bestaan hoor, maar is gewoon niet de eerste keer dat er van dezelfde onderwerpen meerdere topics worden gecreëerd. Ik merkte het enkel op hé, ben geen moderator dus ik heb op dat vlak niets te zeggen .
    Life is like a Rollercoaster...

Standaard Re: Revolution terug naar originele stijl

Alle relevante posts zijn verplaatst naar het Bobbejaanland 2014 topic.
    Dit topic wordt gesloten.
    Coastercount: 799 coasters (inclusief de snelste, hoogste, grootste daling en meeste inversies ter wereld )
    Proud member of Rollercoaster Friends & Pretparken.be.

Bookmarks

Posting Regels