Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergeven resultaten 21 tot 37 van 37

Onderwerp: Veiligheid Walibi Belgium

1. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Ik heb ook net gezegt dat het de hele dag door werd gedaan!!
    Wij gingen rond kwart voor zes op de Radja River..

2. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Citaat Origineel gepost door punisher Bekijk post
    Waarom reageer jij er dan op als je er geen tijd aan verspilt? Trouwens als u hier post en u mening plaats dan vraag je automatische andere mensen hun mening, indien u daar niet tegen kan post dan niets aub.
    Je hebt gelijk! Ik ben er klaar mee in elk geval^^
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Citaat Origineel gepost door K-ToF Bekijk post
    Neen, dan klinkt het verhaal dat Walibi Belgium een B&M Hypercoaster van 125 meter en 37 inversies gaat bouwen voor 2016 nog realistischer.
    Hoe, ik dacht dat dit nog geheim moest blijven

Citaat Origineel gepost door Coasterfan69 Bekijk post
    Iedereen denkt er het zijne van.. Maar mijn verhaal klopt als een bus!!

Het park neemt de klacht serieus, en zal het verder behandelen.. Volgens mij kunnen ze toch de beelden van de camera's rond de attractie herbekijken?!

We hebben met enkele gezinnen samen een klacht ingediend in het park!

En uw artikel is zo waarheidsgetrouw, dat het na enkele uren alweer verdwenen is van de site?!

want nu valt er achter uw link dit te lezen: De gevraagde website bestaat helaas niet (meer) of er is een typefout gemaakt. Zo kom je op de startpagina

5. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Ik was zondag (gisteren) ook in het park. Het was een aangename drukte met maximale wachtrijen van ongeveer 25 minuten. Radja River heb ik rond 10:45 gedaan. Boten werden maar gedeeltelijk gevuld en zwemvesten werden rijkelijk uitgedeeld. Dit verhaal zou me ook verbazen...

Ps. het park lag er erg net bij, zonder maar 1 enkele storing gezien te hebben

6. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Hoe, ik dacht dat dit nog geheim moest blijven
    Ooooh, k*kkerij ! Nu heb ik de primeur voor binnen twee jaar verklapt!

Anyway, nu dat artikel daadwerkelijk verdwenen is, dan is de geloofwaardigheid zeker ver te zoeken.

7. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Soit, slotje zeker? Of zijn er mensen die dit willen blijven discussiëren?
    Always look at the bright side of life!

8. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Citaat Origineel gepost door Michielsken Bekijk post
    Soit, slotje zeker? Of zijn er mensen die dit willen blijven discussiëren?
    Ja, ik wil nog wel een uitleg van de topicstarter waarom die pagina ineens verwijderd is .
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Ja, ik wil nog wel een uitleg van de topicstarter waarom die pagina ineens verwijderd is .

Ik eigenlijk ook wel, want wie een discussie wil voeren, moet toch ook kunnen verklaren waarom hij het het artikel opnieuw verwijdert.

10. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Alsof hij hier nog een bericht gaat plaatsen, het bericht is ook van de facebookpagina verdwenen. Slotje is wel op zijn plaats.
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken

11. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Oh ja, aan zij die mijn post hebben gelezen van de B&M Hyper van 125 meter hoog met 37 inversies...dit is dus NIET waar! Want ik zie dat binnenkort nog gekopiëerd staan op amateurwebsitjes van het zevende knoopsgat

12. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Oh ja, aan zij die mijn post hebben gelezen van de B&M Hyper van 125 meter hoog met 37 inversies...dit is dus NIET waar! Want ik zie dat binnenkort nog gekopiëerd staan op amateurwebsitjes van het zevende knoopsgat
    Was ik nu net positief gaan denken
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

Ale, en ik dacht nog wel dat je meende

Verdomme, wat een tegenslag

14. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

@Ignace: Voor de allereerste keer ooit moet ik zeggen dat ik een spontane lach op mijn gelaat laat verschijnen bij het lezen van jouw post. Meer bepaald bij de tekst tussen haakjes van je eerste zin. Bootjes die zinken? Dat gebeurt bij elke deftige rapid wel is Hilarisch

En om dan on topic te gaan, weinig geloofwaardig verhaal!

15. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Heel vreemd verhaal, zoals hierboven gezegd, Walibi heeft toch een goed beleid inzake veiligheid... En idd, niemand die foto's neemt hiervan? Dan kan ik bvb ook zeggen dat ze in Chiapas mensen op elkaars schoot deden zitten... Maar zonder harde bewijzen... nah...
    En de lifthill/band speciaal trager laten takelen/draaien.... Ja dat kan, als er in een ander bootje mss iemand moet in- of uitstappen die slecht te been is ofzo. Nee, ruikt idd beetje naar wannabe-looopings...

16. Standaard Re: Veiligheid Walibi Belgium

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Bwa, dit is een typisch looopingsmanier van schrijven hoor, zeker als het over Walibi gaat.
    Ik heb nog nooit een artikel op Looopings gezien in gebrekkig Nederlands. En je kunt zeggen wat je wilt, maar ze bellen alles eerst even na. Ik mis in het inmiddels verdwenen artikel over die volle boten dan ook vooral de hoor- en wederhoor. En natuurlijk de foto.

Goed, aangezien het artikel in kwestie verdwenen is en blijkbaar iets te ongeloofwaardig kan zijn gaat hier een slotje op.
    Aan iedereen dank om de berichtencounter een boost te geven
    Coastercount: 799 coasters (inclusief de snelste, hoogste, grootste daling en meeste inversies ter wereld )
    Proud member of Rollercoaster Friends & Pretparken.be.

Bookmarks

Posting Regels