Pagina 4 van 52 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 1034

Onderwerp: [WB] Nieuwe Attractie 2016 - Pulsar

1. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Ja dat het met Mack wel in orde komt twijfel ik ook niet aan. Maar, als ze net als in Walibi Holland de baan willen openkrijgen tegen seizoensstart 2016 (= maart 2016), kan de bouwtijd hooguit 16 maanden bedragen. Er zijn nog geen werken gespot. De link leggen met die bouwtijd om daarmee te zeggen dat het een hele grote achtbaan wordt klopt niet, want er is simpelweg geen bouwtijd van 18 tot 30 maanden.

Wie weet krijgen we een mega blitze darkride of waterattractie, want ik heb van die directeur tijdens de fanday enkel maar gehoord dat er een Major Mack RIDE komt. Ik heb het woord coaster niet horen vallen, dat heb ik enkel erna bij de fans gehoord.
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

2. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Ja dat het met Mack wel in orde komt twijfel ik ook niet aan. Maar, als ze net als in Walibi Holland de baan willen openkrijgen tegen seizoensstart 2016 (= maart 2016), kan de bouwtijd hooguit 16 maanden bedragen. Er zijn nog geen werken gespot. De link leggen met die bouwtijd om daarmee te zeggen dat het een hele grote achtbaan wordt klopt niet, want er is simpelweg geen bouwtijd van 18 tot 30 maanden.

Wie weet krijgen we een mega blitze darkride of waterattractie, want ik heb van die directeur tijdens de fanday enkel maar gehoord dat er een Major Mack RIDE komt. Ik heb het woord coaster niet horen vallen, dat heb ik enkel erna bij de fans gehoord.
    Tja, wie weet zijn ze wel al begonnen, maar weet gewoon nog niemand dat natuurlijk. Als het op een plek is waar niemand verwacht of een plek achter een reeks bomen, tja...
    Je vois la vie en des biscuits.

3. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Tja, wie weet zijn ze wel al begonnen, maar weet gewoon nog niemand dat natuurlijk. Als het op een plek is waar niemand verwacht of een plek achter een reeks bomen, tja...
    Graven, boren, beton storten of bomen ontwortelen valt wel op hoor . Zoiets zal ook niet met de hand gebeuren en zou vanuit de Dalton Terror wel opgevallen zijn.
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

4. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Graven, boren, beton storten of bomen ontwortelen valt wel op hoor . Zoiets zal ook niet met de hand gebeuren en zou vanuit de Dalton Terror wel opgevallen zijn.
    Ik meende het ook niet voor de volle 100% wat ik zei hoor
    Wat wel kan is at ze al land aan het opmeten zijn en dergelijke. Van die paaltjes kloppen etc. (Ik hoop toch dat ze dat aan het doen zijn of een dezer dagen aan gaan beginnen)

5. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

2016 is nog ver weg.. de meeste attracties kunnen op slechts enkele maanden worden geplaatst. Zelfs een grote coaster kan binnen een half jaar geplaatst worden. Ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat we werkzaamheden zien.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

6. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Op basis van de nuance die te horen was tijdens de bekendmaking. Er was even twijfel toen werd gezegd wanneer de ride voorzien is, dan was het vrij letterlijk: ''Will open during 2016 season'' op april zou ik dus niet rekenen

7. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Mag van mij iets later openen hoor, we mogen al blij zijn dat er iets nieuws komt

8. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Ja dat het met Mack wel in orde komt twijfel ik ook niet aan. Maar, als ze net als in Walibi Holland de baan willen openkrijgen tegen seizoensstart 2016 (= maart 2016), kan de bouwtijd hooguit 16 maanden bedragen.
    Er werd tijdens de fandag specifiek gezegd 'seizoen 2016'.. Uiteraard kan dat ook het begin van het seizoen betekenen, maar ik vermoed eerder mei/juni. Als ze hem eind maart 2016 wilden openen hadden ze dat wel zo aangekondigd, denk ik.

We waren die dag eens aan't brainstormen wat het zou kunnen zijn.. Ik stelde al snel de VR coaster voor en mijn vader voegde daaraan toe "met gesloten bakjes en tv schermen ipv brilletjes" omdat dan het buren-probleem ook meteen opgelost zou zijn.

9. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Ik had alleszins de indruk dat de opening ergens voorzien is tijdens het seizoen 2016, ik herinner mij de exacte woorden niet meer maar het leek daar toch meer naar te neigen. Er is zeker niet gezegd dat de attractie zou klaar zijn aan het begin van het seizoen.

10. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Ik hoop niet dat het een VR coaster word.

11. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Wat is een VR coaster?

Zou het kunnen dat ze een lange bouwtijd voorzien om mogelijke technische problemen met het world first aspect te kunnen oplossen?

Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door Jonathan Bekijk post
    Wat is een VR coaster?
    Virtual Reality Coaster, denk ik.

13. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door bertvdb Bekijk post
    Ik hoop niet dat het een VR coaster word.
    Denk niet dat we dat ooit gaan zien gebeuren... Lijkt me extreem ongemakkelijk en slecht voor je nek. En dan nog heb je coasters die sneller of trager zullen gaan dan dat die dingen geprogrammeerd zijn dus als dat out of sync gaat word iedereen kotsmisselijk en gaan ze d'r nooit meer in. En dan moeten die brilletjes ook nogeens netjes gekuist worden na ieder ritje... Nee, dat komt er volgens mij nooit, of toch niet in de korte nabije toekomst.

14. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door vbgenechten Bekijk post
    Denk niet dat we dat ooit gaan zien gebeuren... Lijkt me extreem ongemakkelijk en slecht voor je nek. En dan nog heb je coasters die sneller of trager zullen gaan dan dat die dingen geprogrammeerd zijn dus als dat out of sync gaat word iedereen kotsmisselijk en gaan ze d'r nooit meer in. En dan moeten die brilletjes ook nogeens netjes gekuist worden na ieder ritje... Nee, dat komt er volgens mij nooit, of toch niet in de korte nabije toekomst.
    Bwa, als je hun filmpje van hun VR concept zag, leek het me toch goed uitgewerkt, sensoren op de wielen enzo, waarschijnlijk om
    net die out of sync tegen te gaan.
    Nu, als je het mij vraagt is dergelijk VR concept vooral goed voor indoor coasters, genre TOTNH, maar da's een andere discussie

15. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door Jonathan Bekijk post
    Wat is een VR coaster?
    Een Virtual Reality coaster inderdaad..

Dit filmpje laat het eigenlijk nog beter zien:

16. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Ik zou pas teleurgesteld zijn, moesten ze zo een VR coaster plaatsen..
    www.Parkreviews.be - Online Thrills!
    Nog meer filmpjes in 2017! ParkReviews

17. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door FallerFreak Bekijk post
    Ik zou pas teleurgesteld zijn, moesten ze zo een VR coaster plaatsen..
    Idd, Dat is zowat het enige dat ik echt erg zou vinden. Een nachtmerrie dan! Dat is een coaster degraderen tot een simulator

18. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Dan zet je gewoon dat spel niet op uw hoofd he

19. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Dan zet je gewoon dat spel niet op uw hoofd he
    +1

Denk niet dat ze voor een VR-coaster zullen kiezen. Ze zeggen misschien wel dat het een unieke ride wordt, maar ik ben zeker dat ze na hun laatste unieke experiment (Vertigo) wel hun lesje geleerd hebben met technologie die nog niet op punt staat. (Althans, dat hoop ik.)

We zien wel wat de tijd brengt zeker...

20. Standaard Re: [2016] Nieuwe Attractie

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post

maar ik ben zeker dat ze na hun laatste unieke experiment (Vertigo) wel hun lesje geleerd hebben met technologie die nog niet op punt staat. (Althans, dat hoop ik.)
    Deze keer hebben ze wel een betrouwbare fabrikant genomen hé en geen kabelbaanfabrikant die het te hoog in zijn bol gekregen had.

Bookmarks

Posting Regels