Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 20 26 27 28 29 30
Weergeven resultaten 581 tot 587 van 587

Onderwerp: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

1. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Mensen lief toch alweer hetzelfde gezever zoals zo vaak.

Ten eerste ik speel ni op de man, ik neem gewoon op wat op mij slaagt en ook daar geef ik een mening over. Je wordt hier verdomme keer op keer afgesnauwd of als dommerik bestempeld omda ge ni alle dagen van de week in een of ander pretpark zit op deze aardkloot. En ja ik stoor mij daaraan, en ja ik zeg dan maar even dat mijn reactie ook gewoon kan gemeden worden door et op voorhand aan te kondigen. Leer hier eerst zelf eens discussieren eh seg!

Alsof ik niet weet dat een kok maaltijden moet afwerken die voor tien uur binnenkomen! Ook daar was de opmerking van maar werkervaring in een zo een zaak blijkbaar nodig. En dan nog snappen ze het ni. Ja een kok moet verder doen en opruimen maar zelden krijg je iets voor het sluitingsuur van de keuken nog een tafel laat staan een menu aangeboden. Gewoon omdat ze tussendoor beginnen opruimen en dat heus niet voor een tafel Terug gaan beginnen vuilmaken. Het vb dat aangehaald werd ging over een kok die desserts aan het afwerken was, ga jij plots nog een dagmenu bestellen met soep, voorgerecht, hoofdschotel en dessert? In uw dromen!

En dan zegt een mens al eens iets goed zonder letterlijk te citeren, is die waarop het slaagt toch ook niet mee zeker! Ik zeg toch dat aanhalen dat het over zaken gaat die andere parken ook doen je goed bezig bent!?

2. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

We begonnen met de openingsuren van Walibi Belgium afgelopen zomer, nu hebben we het over restaurants, koks, dessertjes en maaltijden. Hoe sommige zaken een bizarre wending kunnen nemen.

Ik herinner mij nog in de Six Flags periode dat het park tijdens de zomer dagelijks open was van 10u00 tot 21u00. En ik heb het park die jaren vaak bezocht in de zomer, en eerlijk, die waren nog vrij druk bezocht ook. Toch viel het op dat de interesse na één à twee jaar bij sommige mensen verdwenen was om nog zo lang in het park rond te hangen. Kort daarna werden de zomeropeningsuren een uurtje verkort naar 20u00, om later nog eens af te zakken naar 19u00.

Het park blijkt dit jaar echter een sterk zomerseizoen gehad te hebben. Misschien moet men volgend jaar opnieuw kiezen voor openingsuren tot 18u00, maar een flexibel systeem toepassen waarbij het park tot ten laatste 20u00 open blijft?

3. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Dit jaar was dan ook prachtig weer. Zeker de helft van de zomer kon je buiten op het terras vertoeven. Helaas is niet elke zomer zo. Maar op zo`n dagen is het gewoon fijn dat je park later open is... In België helaas moeilijk te plannen. En met onze arbeidsreglementen zie ik zo`n flexibel systeem zeer somber in, al is dat wel de beste oplossing.
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

4. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door K-ToF Bekijk post
    Het park blijkt dit jaar echter een sterk zomerseizoen gehad te hebben. Misschien moet men volgend jaar opnieuw kiezen voor openingsuren tot 18u00, maar een flexibel systeem toepassen waarbij het park tot ten laatste 20u00 open blijft?
    Maar mag dat wel? Was er geen milieuwetgeving ofzoiets dat dat maar tot maximaal 19 uur mocht?
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

5. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Volgens VTM Nieuws ontving Walibi deze zomer 15 % meer bezoekers, voornamelijk dankzij het schitterende weer!
    Life is like a Rollercoaster...

6. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Ja, door nieuwe attracties zal het bezoekersaantal niet stijgen

7. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Maar mag dat wel? Was er geen milieuwetgeving ofzoiets dat dat maar tot maximaal 19 uur mocht?
    Daar heb ik geen flauw benul van eigenlijk. Ik heb die milieuvergunning ooit gelezen, maar dat is ondertussen al eventjes geleden.

Wat ik mij wel herinner, is dat men vroeger vooral moest kijken naar het aantal decibels dat men produceerde. Voor een bepaald uur (ik dacht 19u00) mocht men dan x-aantal decibels verbruiken, na dat uur mocht men dan minder decibels verbruiken. Toen sloten, rond 19u00, Turbine en Bounty.

Hoe dat nu juist zit weet ik niet. Feit is wel dat het park x-aantal avondopeningen per jaar mag hebben. Toen die milieuvergunning uitkwam, had men uiteraard nog minder nocturnes dan nu. Volgens mij is het perfect mogelijk om het park tijdens de zomer een uurtje langer open te houden, maar helaas zijn het de buurtbewoners die daar vast tegen protesteren.

Bookmarks

Posting Regels