Pagina 4 van 30 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 587

Onderwerp: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

1. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Dan is alleen de vraag nog, waar komt hij?
    En wanneer . Komt die glijbaan er deze winter al of is dit pas iets voor de in loop van volgend jaar? Aqualibi gaat bij mijn weten altijd 3 weken dicht in december, dus dat zou wel het ideale moment zijn.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

2. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Ik zie het nog wel gebeuren dat die boa opent in het midden seizoen. Dan komen alle bezoekers van de paasvakantie nog eens terug om de nieuwe attractie te ontdekken, al denk ik dat dit voor een zwembad anders ligt dan bij een attractiepark.

3. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

http://fdewb-fansdewalibibelgium.ekl...ium-a113404872

Op dit artikel staat dat er kinderattracties uit Playworld zijn verplaatst naar de ingang. Zouden deze open zijn tijdens kerst, net zoals vroeger?

Ze zouden volgend weekend sint vieren met toevoeging van deze attracties.

De bron is mij even ontgaan, maar ik heb het voorbij zien gaan op mijn Facebook.
    Laatst aangepast door Jak : 23-11-2014 om 21:47 Reden: Correctie + toevoeging

4. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Dat de Achtbaan treinen op de parking staan Oké
    tot daar kan ik volgen voor revisie en onderhoud.

Maar die kleine attracties op de Mainstreet van Walibi ?

-fibi’s bubble swirl
    -wab mini tour
    -skunx airlines

Vraag me af wat ze hier van zin zijn.
    Plaats aan het maken voor een Station nieuwe Coaster ?

Met in het Achterhoofd rekening mee houden dat de aankondiging van een nieuwe attractie voor 2016.
    Bekend is gemaakt tijdens de Fanday in het naast gelegen Country Cantina.

5. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Vroeger openden er in de winter naast Aqualibi wel vaker wat kinderattracties. Allicht gaan ze dit herinvoeren.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

6. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Op bovenstaande site zijn ook de prijzen voor de abonnementen te zien voor 2015, die zijn toch ook weer wat duurder geworden. Hopelijk ook dit jaar weer korting de eerste maand van het seizoen.

7. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Vroeger openden er in de winter naast Aqualibi wel vaker wat kinderattracties. Allicht gaan ze dit herinvoeren.
    Dit moet toch een hele klus zijn om alles in orde te brengen qua veiligheid en qua crowd dispatching. Geen duidelijke paden en wachtrijen, ik zie zo eigenlijk iemand zijn hoofd stoten aan een bakje van de Fiby Bubble Swing of hoe dat ding ook noemt. Langst de andere kant, op de kermis kan een gek ook zomaar op een draaiende breakdance springen, al kan een kermisexploitant dat minder deren dan een pretpark.

8. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Hmm... Merkwaardig dit zeg.

Denk niet dat ze naast Aqualibi gaan komen te staan (toch niet permanent). Zoals al aangehaald hier: het zou onmogelijk zijn om de veiligheid en een vlotte bezoekersstroom te garanderen in die buurt. (tenzij ze bomen enzo wegdoen langs de zijkant, daar kan je wel nog kinderattracties kwijt... Of het event-plein met die containers...)

Ik denk dus eerder dat ze oftewel: een grondig onderhoud gaan krijgen (zodat ze weer wat jaren mee kunnen) of ze gewoon weg gaan uit Walibi om dan, zoals hier ook al vermeld, plek te maken voor de coaster van 2016...

Ben benieuwd...
    Je vois la vie en des biscuits.

9. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Inderdaad!

Hopelijk pakt men de draad weer: kerstbomen, paar kinderattracties ter extra bij Aqualibi.
    En waarom niet uitbreiden; Walibi heeft dan wel geen ideale ingangszone zoals Plopsaland, maar het biedt wel mogelijkheden. Waarom ook geen schaatsbaan en wat hutjes met warme dranken en een geopende Caroussel? Mits wat goede reclame kan men het aantal bezoekers aan Aqualibi in de wintermaanden best opkrikken.

Het zijn de komende weekends trouwens Sint Weekends in Aqualibi.

10. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door Tken Bekijk post
    Inderdaad!

Hopelijk pakt men de draad weer: kerstbomen, paar kinderattracties ter extra bij Aqualibi.
    En waarom niet uitbreiden; Walibi heeft dan wel geen ideale ingangszone zoals Plopsaland, maar het biedt wel mogelijkheden. Waarom ook geen schaatsbaan en wat hutjes met warme dranken en een geopende Caroussel? Mits wat goede reclame kan men het aantal bezoekers aan Aqualibi in de wintermaanden best opkrikken.

Het zijn de komende weekends trouwens Sint Weekends in Aqualibi.
    Mini kerst-markt daar in Waver, count me in!

11. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Leuk nieuwtje dit!

Bron: Walibiband.be
    Life is like a Rollercoaster...

12. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Het zat er aan te komen dat men iets ging doen tijdens de Sinterklaas -en kerstperiode. Mooi initiatief. Lijkt mij erg gezellig om daar een beetje cava of zo te gaan lurken. Misschien toch maar eens overwegen om met mijn ballenknijper in de kabas naar Waver te trekken...

13. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

En nu ineens zijn lange openingstijden geen probleem. Het is dan maar een heel klein stukje park dat open is, maar nu zijn ze bijna iedere dag minstens open tot 20 uur en soms zelfs 23 uur. En dit terwijl in de zomer alles om 18 uur al gesloten is in het park... Ook bziar dat die attracties sluiten op woensdag en vrijdag, behalve dan weer op woensdag 3 december. Ik hoop dat ze er zelf nog aan gaan uitkunnen .
    Laatst aangepast door jefke88 : 27-11-2014 om 14:52

14. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Ja ik begrijp hun openings-dagen en uren regeling nu ook niet volledig, maar bon, wat maakt het uit, ben al blij dat ze dit doen! Ben blij dat ze weer wat initiatief tonen!

15. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Zo gek is dat toch niet? Aqualibi is altijd al langer opgebleven. Logisch ook, dat is indoor en maakt praktisch geen geleuidsoverlast. En 5 kinderattracties en wat kraampjes aan de ingang van het park, ver verwijderd van de buren, zal nauwelijks tot helemaal geen geluidshinder zorgen.
    Life is like a Rollercoaster...

16. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Zo gek is dat toch niet? Aqualibi is altijd al langer opgebleven. Logisch ook, dat is indoor en maakt praktisch geen geleuidsoverlast. En 5 kinderattracties en wat kraampjes aan de ingang van het park, ver verwijderd van de buren, zal nauwelijks tot helemaal geen geluidshinder zorgen.
    Nou, het is inderdaad niet gek wat ze doen, maar het feit dat ze het nu wél doen en al die jaren voorheen niet, dat maakt het gek?

17. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Waar trek je dan de grens? De attracties staan in Walibi en dus ook outdoor. Blijkbaar zijn er dan toch wat meer mogelijkheden qua late opening dan het lijkt.

18. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Sebiet krijgen we nog een Winter Walibi :-). Allitereert daarenboven nog eens leuk.

19. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Sebiet krijgen we nog een Winter Walibi :-). Allitereert daarenboven nog eens leuk.
    Haha, inderdaad! Toevallig iemand op het forum die al foto's heeft van vandaag? Ben wel écht benieuwd hoe ze het hebben aangepakt.

Net gelezen op internet:

«C’est un concept qu’on teste et si Halloween s’adresse plus aux ados, là, ce sont les enfants qui seront à la fête», confirme Aleksandra Vidanovski, porte-parole du parc wavrien au quotidien L’Avenir.

(Dit en meer: http://wonderworldweb.over-blog.com/...-belgique.html)

Vind ik persoonlijk echt zeer goed verantwoord! Halloween voor de oudere (met die 16+ spookhuizen enzo) en Kid's Parc nu voor de kleinere. Zo had ik het nog niet bekeken. Slim bedacht daar in Waver.
    Laatst aangepast door Joran : 28-11-2014 om 14:39 Reden: toevoeging artikel

20. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten - 2015!

In de mail die ik daarnet heb gekregen van het park staat dat het kidspark enkel open is in het weekend en de kerstvakantie van 10 uur tot 18 uur, dus blijkbaar kloppen die openingstijden op de affiche hierboven niet.

Bookmarks

Posting Regels