Pagina 4 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 140

Onderwerp: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Dus het reuzenrad is nu groen? Straks dan toch eens gaan kijken misschien. :P

Zou het verder niet erg vinden mochten ze het gewoon zomaar een leuker kleurtje geven. Niks te fel, maar wel een nieuw laagje verf wat wat meer bij kinderland past ofzo. En het lijkt me toch niet dat ze weer voor wit zouden gaan? Ik bedoel, het reuzenrad heeft er toch altijd nog net uitgezien met uitzondering van wat uitslag die d'r met de drukspuit zo weer af is? Iets wat ik dan eerder zou doen zijn de interieurs van de monorail treintjes ofzo... Daar kan je de verf gewoon lostrekken alsof het 'n sticker is. Of diverse railingen bij wachtrijen/rotsen wild water slide.

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ze gaan toch met wat sterkers mogen afkomen dan hun reuzenrad eens een dringend een verfbeurtje te geven, om er voor te zorgen dat het daar weer in orde is hoor.

Pas als ik terug wat positieve dingen hoor overwaaien via fora en vrienden die het park toevallig eens bezoeken, zal ik overwegen om ook eens te gaan. Maar eerlijk is eerlijk, zelfs vorig jaar was ik het niet aan het overwegen. (ondanks FC)
    Je vois la vie en des biscuits.

3. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ik geloof het pas als ik het zie, maar het reuzenrad schilderen zou typisch BJL zijn; iets opknappen waar niemand zich ooit aan heeft gestoord terwijl de rest van het park uit elkaar valt van gebrek aan liefde/onderhoud.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Ik geloof het pas als ik het zie, maar het reuzenrad schilderen zou typisch BJL zijn; iets opknappen waar niemand zich ooit aan heeft gestoord terwijl de rest van het park uit elkaar valt van gebrek aan liefde/onderhoud.
    Jup, die wildwaterbaan eens opknappen bvb. Zal waarschijnlijk een klein mirakel zijn als er daar iets aan veranderd is tijdens dit winteronderhoud...

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Zou dat daar een verplichte cursus zijn dat het management moet volgen?
    "Nutteloze beslissingen voor gevorderden"
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

6. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Evejur Bekijk post
    Zou dat daar een verplichte cursus zijn dat het management moet volgen?
    "Nutteloze beslissingen voor gevorderden"
    Is volgens mij de enige voorwaarde om daar aangenomen te worden voor zo'n functies. Het mag al een tijdje duidelijk zijn dat er daar veel zijn die niet bekwaam zijn.

Ze hadden dat geld beter in El Rio gestoken. Rad weg en een lift, theming opfrissen, extra golven,...
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post

Ze hadden dat geld beter in El Rio gestoken. Rad weg en een lift, theming opfrissen, extra golven,...
    Denk dat er met elke attractie wel iets schort in dat park de laatste jaren. Elke attractie kan daar een grondige opknapbeurt gebruiken.

Ik heb mijn hoop voor het huidige management al opgegeven. Hopelijk rap een nieuwe groep die dat daar eens probeert te redden.

8. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Denk dat er met elke attractie wel iets schort in dat park de laatste jaren. Elke attractie kan daar een grondige opknapbeurt gebruiken.

Ik heb mijn hoop voor het huidige management al opgegeven. Hopelijk rap een nieuwe groep die dat daar eens probeert te redden.
    Correct: elk jaar slaagt het management houten planken tegen spleten in de romp van het Bobbejaanlandschip dat aan het zinken is. Na een tijdje ziet dat schip er niet meer uit omwille van de vele opknapwerken en wilt niemand meer dit schip nemen. Het moment is nu gekomen dat niemand nog op het schip wilt. Met het opknappen van x-aantal effecten bij de Revolution op kop.

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Correct: elk jaar slaagt het management houten planken tegen spleten in de romp van het Bobbejaanlandschip dat aan het zinken is. Na een tijdje ziet dat schip er niet meer uit omwille van de vele opknapwerken en wilt niemand meer dit schip nemen. Het moment is nu gekomen dat niemand nog op het schip wilt. Met het opknappen van x-aantal effecten bij de Revolution op kop.
    De Revo is inderdaad wel een van de voorbeelden waar het goed mis loopt. Toch best intrigerend hoe dat park het elk jaar opnieuw weer weet open te blijven.

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    De Revo is inderdaad wel een van de voorbeelden waar het goed mis loopt. Toch best intrigerend hoe dat park het elk jaar opnieuw weer weet open te blijven.
    Ik geef je gelijk! De Revolution is echt een voorbeeld waar het goed misloopt! Het komende seizoen ga je waarschijnlijk niet meer moeten verwachten dan nieuwe lampen in het station en thats it. Voor de rest een leeg station en lelijke decoratie in de wachtrij alsof het lijkt dat ze plaats te kort komen in de opslag plaats onder de Revolution. Ik heb me zelfs laten wijsmaken dat de kratten die in de wachtrij staan gebruikt werden om decor stukken van The Forbidden Caves te vervoeren.

Maar ik maak me altijd zorgen om indoor attracties in Bobbejaanland. In iedere indoor attractie in Bobbejaanland zijn defecten. Bij El Paso zijn dat beelden of doelen die niet werken, bij Indiana River decor stukken die niet werken, bij The Forbidden Caves een half afgebroken wachtrij, de trilplaat in de lift die amper nog trilt, vuur effect in de collectie kamer waar 3/4de nog van werkt...
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

11. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ik ben ook eens benieuwd wat ze dit jaar gaan doen in bobbejaanland maar de grote veranderingen zullen we waarschijnlijk niet moeten verwachten anders hadden we waarschijnlijk ook wel al iets geweten.

12. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Wat zijn de nieuwigheden voor 2016? Is het waar dat men een nieuwe weg aan het aanleggen is tussen Indiana River en Adventure Valley? Ook hoor ik geruchten dat er (terug) wordt gewerkt aan de lichteffecten in het station en in de hal van de Revolution zelf. Klopt dit allemaal?

Met vriendelijke groeten

Bobbejaanland
    Hoi, wat we precies in 2016 allemaal gaan doen, is nog niet beslist. Hou onze Facebookpagina goed in de gaten om op de hoogte te blijven. Groetjes
    Als je bovenstaand antwoord krijgt, weet je al waar de klepel dit seizoen gaat hangen. Als ze eind januari nog niet eens op de hoogte zijn met wat ze allemaal gaan doen... Tja, dan vraag ik mij af of dat ze hier een bedrijf aan het leiden zijn of één of ander zielig vzw'tje.

13. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Bobbejaanland

Als je bovenstaand antwoord krijgt, weet je al waar de klepel dit seizoen gaat hangen. Als ze eind januari nog niet eens op de hoogte zijn met wat ze allemaal gaan doen... Tja, dan vraag ik mij af of dat ze hier een bedrijf aan het leiden zijn of één of ander zielig vzw'tje.
    Bobbejaanland gaat niets vrijgeven van wat ze aan het doen zijn in het park. Als je erg nieuwsgierig bent kun je best op 26 maart naar het park gaan.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Bobbejaanland

Laat me raden ... Je vroeg het op de Facebook pagina die niet beheerd wordt door het pretpark zelf ?
    Dan kan je inderdaad conclusies trekken ... OF nee, toch niet . Wacht toch gewoon af , als er echt iets spectaculair zal veranderen zullen ze het wel communiceren .

15. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door chupacalabra Bekijk post
    Laat me raden ... Je vroeg het op de Facebook pagina die niet beheerd wordt door het pretpark zelf ?
    Dan kan je inderdaad conclusies trekken ... OF nee, toch niet . Wacht toch gewoon af , als er echt iets spectaculair zal veranderen zullen ze het wel communiceren .
    Spectaculair en Bobbejaanland samen in 1 zin is ondertussen al 12 jaar geleden. 2004 hebben ze 3 grote attracties gezet, alles wat erna is gekomen, is rommel (of is ondertussen ook alweer weg). De kans dat we dit jaar iets gaan moeten verwachten acht ik onwaarschijnlijk. Zelfs een schilderbeurt van iets dat WEL verf nodig heeft, zou ik al heel wat vinden.
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Spectaculair en Bobbejaanland samen in 1 zin is ondertussen al 12 jaar geleden. 2004 hebben ze 3 grote attracties gezet, alles wat erna is gekomen, is rommel (of is ondertussen ook alweer weg). De kans dat we dit jaar iets gaan moeten verwachten acht ik onwaarschijnlijk. Zelfs een schilderbeurt van iets dat WEL verf nodig heeft, zou ik al heel wat vinden.
    Begrijp ik volledig ... Mogelijk niet geheel onterecht .
    Maar een onwetend sociaal media bedrijfje contacteren, om dan wat interpretaties eraan te kleven; dat wilde ik maar even aanklagen .
    OF het nu volledig professioneel is om een ander bedrijf je sociale media te laten doen laat ik nog even in het midden ;-) .

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Vraag anders eens of de Fly Away al verkocht is!

18. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ik heb een beetje schrik voor Bobbejaanland... Dit jaar is zowat het uitblink jaar van vele parken in de buurt die al langer het publiek weet te prikkelen. Naar wat ik heb horen vallen is het zo dat TFC (niet dat dit iemand verbaast) totaal niet heeft opgebracht wat ze daar hadden gehoopt. Neem daarbij dat de twee grootste Belgische parken iets gaan openen wat vele malen eenvoudiger is om te promoten, wat sowieso wat klanten zal afsnoepen van BJL. Dan nog Taron, Baron dat al vorig jaar een succes was, WH,...

Vraag mij echt af wat dit jaar zal brengen voor het park... Ben ik aan het doemdenken, of is het park echt wel bijna aan het einde van zijn latijn... Geen idee.
    Life is like a Rollercoaster...

Denk dat als ze dit jaar overleven, ze heel blij mogen zijn. Willen ze volgend seizoen bezoekers teruglokken, moeten ze alvast stevig uit de hoek gaan komen

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Als die nieuwe eigenaar van PR evenveel (lees: weinig) wil investeren in het park als het huidige PR management dan gaat het alleen nog maar meer bergaf gaan. Maar we moeten niet alles steken op PR. Als je 5 miljoen ter beschikking krijgt dan kan je ook voor iets anders kiezen dan een attractie die net een jaar eerder open ging in een zusterpark en waar alle abonnementshouders al van geproefd hebben. Los van dat werken simulatoren nu eenmaal niet in pretparkland. Dat zouden directies nu toch stilaan moeten doorhebben zou je denken. Als je dan ook nog persberichten leest waarin ze vermelden dat ze de komende jaren met het weinig budget dat ze krijgen iets willen doen aan theming bij Sledgehammer en Dizz maar ze vergeten daarbij de meest problematische attractie van allemaal (aka El Rio) te noemen dan weet je dat met de huidige Bobdirectie alleen maar kan fout lopen. Om nog maar te zwijgen van Kleve's zijn droomplannen om iets op de vijver te doen.

Bij deze dus een oproep om niet alleen een nieuwe investeerder maar ook een nieuw directieteam. Eenmaal hij Slagharen op punt heeft moet Wouter Dekkers maar eens langs komen als je het mij vraagt.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience, that's important!

Bookmarks

Posting Regels