Pagina 5 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 81 tot 100 van 140

Onderwerp: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Talocan Bekijk post
    Als die nieuwe eigenaar van PR evenveel (lees: weinig) wil investeren in het park als het huidige PR management dan gaat het alleen nog maar meer bergaf gaan. Maar we moeten niet alles steken op PR. Als je 5 miljoen ter beschikking krijgt dan kan je ook voor iets anders kiezen dan een attractie die net een jaar eerder open ging in een zusterpark en waar alle abonnementshouders al van geproefd hebben. Los van dat werken simulatoren nu eenmaal niet in pretparkland. Dat zouden directies nu toch stilaan moeten doorhebben zou je denken. Als je dan ook nog persberichten leest waarin ze vermelden dat ze de komende jaren met het weinig budget dat ze krijgen iets willen doen aan theming bij Sledgehammer en Dizz maar ze vergeten daarbij de meest problematische attractie van allemaal (aka El Rio) te noemen dan weet je dat met de huidige Bobdirectie alleen maar kan fout lopen. Om nog maar te zwijgen van Kleve's zijn droomplannen om iets op de vijver te doen.

Bij deze dus een oproep om niet alleen een nieuwe investeerder maar ook een nieuw directieteam. Eenmaal hij Slagharen op punt heeft moet Wouter Dekkers maar eens langs komen als je het mij vraagt.
    Wouter Dekkers is misschien bekwamer dan wat wij de laatste jaren in Bobbejaanland hebben gehad, maar heeft tenslotte ook maar de simulator geopend die jij afkraakt in je post als een niet-werkende attractie. En De Santa Monica Pier gebouwd. En Nickland... Willen we zo'n dingen in Bobbejaanland?

Akkoord dat het met het park beter zou gaan, maar de ziel er terug in krijgen? Lijkt me niet.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Talocan Bekijk post
    Bij deze dus een oproep om niet alleen een nieuwe investeerder maar ook een nieuw directieteam. Eenmaal hij Slagharen op punt heeft moet Wouter Dekkers maar eens langs komen als je het mij vraagt.
    Toegegeven: deze NL'er komt minder als praatjesmaker over dan de huidige (sous-)chef van BJL, maar z'n passage bij MPG was toch niet echt een meerwaarde.
    MPG krijgt 2 jaar na z'n simulator (en zonder Dekkers) een launch coaster, om concurrentieschade door PHL te beperken. Dan mogen ze van mij MPG opnieuw even na-apen in Lichtaart.

@Ignace: Nickland is een succes. Los van de - op het eerste gezicht - schreeuwlelijke kleuren en gebrekkig onderhoud aan de rapid, is hier tenminste wel samenhangende thematisatie. Misschien niet de meest originele, maar leuk voor - en steeds druk bezocht door - (jonge) kinderen. En dankzij de gerichte merchandising vloeit hier een veel grotere inwaartse kasstroom dan je genereert met de verkoop van b.v. nep-nummerplaten.

Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Idd Dekkers opende ook een simulator, maar weet je nog zijn huidige plannen, die van een grote achtbaan die hij wou openen aan de ingang? Thorst Bachhuis heeft gewoon de plannen van Dekkers weer van onder het stof uit gehaald...

En ik ben er honderd procent zeker van dat die belevingstunnels geen keuze waren van de heren Klev e en Dekkers, die werden gewoon verplicht door PR.

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Volgens mij werden die belevingstunnel ook verplicht door PR want tenslotte zijn het nog steeds zei die hun geld geven aan de parken en akkoord een directeur van een park kan zeggen dat hij dit wil maar als die van PR zeggen van wij willen dat zal dat dan ook worden ben daar vrij zeker van.

Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door nicooke Bekijk post
    Volgens mij werden die belevingstunnel ook verplicht door PR want tenslotte zijn het nog steeds zei die hun geld geven aan de parken en akkoord een directeur van een park kan zeggen dat hij dit wil maar als die van PR zeggen van wij willen dat zal dat dan ook worden ben daar vrij zeker van.
    Zo zal het voor Bobbejaanland gelopen kunnen zijn ...
    Hoe zou zo'n onderhandeling lopen ? "Hallo ik ben van PR en wil niet 1 maar 3 belevenistunnels zetten op 5 jaar tijd ... wat doet ge aan uw prijs ? " klaar . Goed onderhandelt van mij ... Nu met vogele-pik eens bepalen waar die moeten komen .

6. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door chupacalabra Bekijk post
    Hoe zou zo'n onderhandeling lopen ? "Hallo ik ben van PR en wil niet 1 maar 3 belevenistunnels zetten op 5 jaar tijd ... wat doet ge aan uw prijs ? " klaar . Goed onderhandelt van mij ... Nu met vogele-pik eens bepalen waar die moeten komen .
    Dat laatste vind ik nu niet eigenlijk. De locatie is wel doordacht en goed gekozen van TFC. Los van de beleving en de attractie zelf staat dat daar zeker niet 'random'.
    Je vois la vie en des biscuits.

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Wouter Dekkers is misschien bekwamer dan wat wij de laatste jaren in Bobbejaanland hebben gehad, maar heeft tenslotte ook maar de simulator geopend die jij afkraakt in je post als een niet-werkende attractie. En De Santa Monica Pier gebouwd. En Nickland... Willen we zo'n dingen in Bobbejaanland?

Akkoord dat het met het park beter zou gaan, maar de ziel er terug in krijgen? Lijkt me niet.
    In verband met die ziel kan je wel gelijk hebben. Maar Nickland lijkt me een perfecte toevoeging binnen het movie thema. En verder mogen we zeker niet VanHelsing vergeten...wat een prachtbaan! Ik wil die belevingstunnel als attractie op zich niet helemaal afkraken. Maar blijf het een vreemde keuze vinden om een zelfde soort attractie te bouwen als een zusterpark een jaar eerder.

Citaat Origineel gepost door nicooke Bekijk post
    Citaat Origineel gepost door chupacalabra Bekijk post
    Niet helemaal van overtuigd dat het geregisseerd is door PR. Beide zijn van een verschillende bouwer. Als het van bovenuit gestuurd is ga je toch niet werken met twee bouwers?
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience, that's important!

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Dat laatste vind ik nu niet eigenlijk. De locatie is wel doordacht en goed gekozen van TFC. Los van de beleving en de attractie zelf staat dat daar zeker niet 'random'.
    Als je heel die ruimte bekijkt die daar beschikbaar is , is dat de enige plaats die groot genoeg was om een degelijke nieuwe achtbaan te plaatsen .
    Ik heb met paint (ik kan helaas niet beter ) de vloerplaten van de andere achtbanen even omkaderd ... Dit was écht nog een groot stuk beschikbare grond , die ze nu verknoeid hebben .

Bob Express inderdaad niet , dat was wat zot .

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

De kans op een degelijke nieuwe achtbaan is enkele jaren geleden met Dizz al verknoeid!
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience, that's important!

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

ik denk dat ze in de toekomst toch is opzoek moeten gaan naar een grote publiekstrekker zoals een achtbaan want plopsaland en walibi openen in 2016 ook een nieuwe achtbaan. ik vermoed dat de nieuwe achtbaan zal komen op de plaats van de dreamcatcher want ik heb van verschillende medewerkers gehoord dat de baan zijn laatste jaren aan het draaien is.

11. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Timpoeli Bekijk post
    Ik vermoed dat de nieuwe achtbaan zal komen op de plaats van de dreamcatcher want ik heb van verschillende medewerkers gehoord dat de baan zijn laatste jaren aan het draaien is.
    Waw, dat er nog zo hoopvolle mensen zijn die zo over BBJ denken. Sterk.

Een nieuwe achtbaan zetten in de plek van dreamcatcher. Zelden zo gelachen in dit topic :-)
    Je vois la vie en des biscuits.

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Waw, dat er nog zo hoopvolle mensen zijn die zo over BBJ denken. Sterk.

Een nieuwe achtbaan zetten in de plek van dreamcatcher. Zelden zo gelachen in dit topic :-)
    Het is ook zever, zie een ander topic . Maarja, als er een achtbaan zou verdwijnen na verloop van jaren zal het waarschijnlijk wel de oudste zijn . Die redenering kan iedereen maken natuurlijk .
    Maar als je eerlijk bent ... Lijkt (van uitzicht) die baan technisch nog in een goede conditie te zijn en zijn er treinen (in andere parken) die slechter en met minder comfort rijden dan de dreamcatcher .
    Laatst aangepast door chupacalabra : 07-02-2016 om 17:50 Reden: correctie

en volgens looopings bey bey Smurfjes...

14. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Uit bronnen wist ik dat het een contract van 2 jaar was. Ik heb het artikel van de rioolwebsite Looopings gelezen en ben best blij dat ze het contract niet verlengt hebben! De smurfen hadden geen meerwaarden in het park en had zeker geen link met de cowboy mascotte Bobbejaan. Ik ben enkel bang wat men gedaan heeft tijdens deze winter sluiting... :/
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

De kostuums hebben ze alvast verkocht gekregen

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Mijnheer Kleve had gezien dat het op niks trok .

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Betekent dit de terugkeer van de Fun Brigade?

18. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Kvond hewt al vreemd toen ik ze enkele dagen geleden zag opduiken in de reclame voor ketnet-pasen-plopsaindoorhasselt-toestanden. Alleen vraag ik me nu af wat er in de plek komt... De Smurfen waren misschien wel niet zo populair, maar ik kan me niet inbeelden dat hetzelfde met cowboy Bobbie en die vreemde paarden minder genant word.

19. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Update:
    Bobbejaanland presenteert nieuwe show in het Theater: Harmony
    Tijdens de nieuwe show Harmony maak je een spannende reis door het koninkrijk van water, lucht en aarde. Magie, prachtige creaties en niet te vergeten spectaculaire stunts van acrobaten laten je dromen met je ogen open!

Bobbejaanland laat nu al weten dat Halloween doorgaat. Er zijn nog zekerheden in het leven.
    Bangeriken en schrikschijters, onthoud deze data: 22 oktober t.e.m. 6 november 2016. Op die dagen kom je beter niet. Ik herhaal: kom niet! Blijf weg, ga iets anders doen, want Halloween in Bobbejaanland wordt erger dan ooit!

Verder afwachten welke evenementen en shows er nog bij komen, maar eerlijk denk ik dat dit het wel is voor komend pretparkjaar voor Bobbejaanland. Al kijk ik wel uit wat ze nieuw gaan doen dit jaar met Halloween, dat evenement heeft potentieel en is bijna altijd een succes geweest als het op bezoekersaantallen komt, zeker de nocturnes.

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Bobbejaanland Bekijk post
    Ik herhaal: kom niet! Blijf weg, ga iets anders doen.
    Komt in orde !
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

Bookmarks

Posting Regels