Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7
Weergeven resultaten 121 tot 140 van 140

Onderwerp: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Blijken die rare random teksten toch nog een doel te hebben? Geen haan die daar ooit naar gekraakt heeft dus grappig vind ik het alvast wel. Al verwacht ik niet dat men echt dingen in die thema's gaat decoreren... Mexico is er al wel, maar ik zou niet direct weten wat een Oostenrijk Thema zou kunnen krijgen. Of hoe dat er Engeland zelfs zou moeten uitzien... Misschien gaat het vooral over de horeca? Aangezien dat eerste plaatje een grote hamburger is met wat op 'n milkshake of Smoothie lijkt op de achtergrond.

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Kan me niet indenken dat ze El Rio plots in een Oostenrijks thema gaan steken en dat ze Tyfoon in een Mexicaans thema gaan steken. Horeca kan idd een goede gok zijn! En een likje verf voor het reuzenrad...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience, that's important!

Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door vbgenechten Bekijk post
    Blijken die rare random teksten toch nog een doel te hebben? Geen haan die daar ooit naar gekraakt heeft dus grappig vind ik het alvast wel.
    Krakende hanen, typerend voor dit park

Gokje, london, london eye, zone rond reuzenrad, Oostenrijk, Typhoon met wat bergen en een boottochtje er naast, Mexico is duidelijk het cowboy/Mexicaanse dorp.

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

ale hup, direct dan maar een nieuwe naam voor het park: Holiday Country.
    582 Coasters (109 in Deutschland) Personal World Class Favorites: Formula Rossa / TTD / The Voyage / Millennium Force / Helix / Taron

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ik gok hoogstens op wat lelijke 2D-panelen die maximum 2 jaar zullen blijven.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

6. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Hm, ben toch wel benieuwd moet ik eerlijk zeggen. Hopelijk maken ze er eindelijk iets moois van...

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Matthieu Bekijk post
    Hm, ben toch wel benieuwd moet ik eerlijk zeggen. Hopelijk maken ze er eindelijk iets moois van...
    Bobbejaanland pakt groter uit dan wat ze werkelijk doen...
    Ik herinner me de nog de renovatie van de Revolution toen schreef men: Dit jaar word Revolutionair! Een leeg station en een lege wachtrij was dus revolutionair voor hun. Als ik hun foto zie verwacht ik nieuwe horeca menu's en thats it.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

8. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Het nieuws is toch enigszins groter dan algemeen verwacht werd in dit topic: artikel op onze site.

Ik heb wel meteen een nieuw topic aangemaakt wat betreft dit nieuws, zodat er daar verder gepost kan worden voor specifiek deze 2 nieuwigheden en hier de algemene discussie voortgezet kan worden.
    Algemeen verantwoordelijke Pretparken.be

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ik vrees dat een zoveelste poging tot het reanimeren van de revolution en een escape-room niet de investeringen gaan zijn die het park op termijn ook iets opleveren. Dit levert hooguit een paar onwetende mensen op die afgaan op de reclame en dan ook weer weten hoe de rest van het park er bij ligt.

Wat mij betreft hadden ze dat geld beter opgespaard voor het deftig oplappen van enkele versleten of verloederde stukjes bobbejaanland.
    '''''''

10. 25-02-2016, 13:09

Reden
    verplaatst

11. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ik ben vandaag eens een kijkje gaan nemen aan Bobbejaanland en het was een zeer vervelende zaak om er te geraken. De brug in O.L.V. Olen is onderbroken, waardoor ik een hele omweg heb moeten doen. Maar dat ten zeide. De steenweg vlak voor het park is trouwens nog steeds niet voorzien van asfalt. (Het kruispunt als je van Herentals komt richting Lichtaart zou normaal af moeten zijn bij opening) Eenmaal bij de ingang van Bobbejaanland viel het me direct op dat het smurfenhuisje nog steeds aanwezig is. In de General Store was er licht te zien, dus ik veronderstel dat men daar alles aan het klaar maken was. Voor de rest zag ik weinig verschil. Ik hoop nog wat verbetering te zien in het park als ik eenmaal aanwezig ben op 26 maart.

De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    Ik ben vandaag eens een kijkje gaan nemen aan Bobbejaanland en het was een zeer vervelende zaak om er te geraken. De brug in O.L.V. Olen is onderbroken, waardoor ik een hele omweg heb moeten doen. Maar dat ten zeide. De steenweg vlak voor het park is trouwens nog steeds niet voorzien van asfalt. (Het kruispunt als je van Herentals komt richting Lichtaart zou normaal af moeten zijn bij opening) Eenmaal bij de ingang van Bobbejaanland viel het me direct op dat het smurfenhuisje nog steeds aanwezig is. In de General Store was er licht te zien, dus ik veronderstel dat men daar alles aan het klaar maken was. Voor de rest zag ik weinig verschil. Ik hoop nog wat verbetering te zien in het park als ik eenmaal aanwezig ben op 26 maart.

Dus door een bezoekje aan de poort weet je dat er geen veranderingen zijn in het park ? mmmm

13. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Dus door een bezoekje aan de poort weet je dat er geen veranderingen zijn in het park ? mmmm
    Kon moeilijk binnen gaan he Het enigste wat ik kon zien was dat het smurfenhuisje er nog staat. Bij de poort aan Parking D ben ik niet geweest.

14. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    Ik ben vandaag eens een kijkje gaan nemen aan Bobbejaanland en het was een zeer vervelende zaak om er te geraken. De brug in O.L.V. Olen is onderbroken, waardoor ik een hele omweg heb moeten doen. Maar dat ten zeide. De steenweg vlak voor het park is trouwens nog steeds niet voorzien van asfalt. (Het kruispunt als je van Herentals komt richting Lichtaart zou normaal af moeten zijn bij opening)
    Om meteen aan de goede kant (BJL en BJL-parking) uit te komen op de Lichtaartseweg en de drukte te vermijden, rijd ik steeds voortijdig de R15 af en verder via de Watertorenstraat (Umicore). Is het baandeel van de Lichtaartseweg - vanuit Olen berijdbaar? Dank.

15. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door Earlyspencer Bekijk post
    Om meteen aan de goede kant (BJL en BJL-parking) uit te komen op de Lichtaartseweg en de drukte te vermijden, rijd ik steeds voortijdig de R15 af en verder via de Watertorenstraat (Umicore). Is het baandeel van de Lichtaartseweg - vanuit Olen berijdbaar? Dank.
    De Lichtaartseweg vanuit Olen is berijdbaar, maar de brug over het Albert kanaal voor verder richting Bobbejaanland te gaan is onderbroken tot 6 april. Normaal zou het kruispunt van de Herentalsesteenweg richting de Olensteenweg als je van Herentals komt richting Bobbejaanland terug beschikbaar moeten zijn voor de opening, want momenteel zijn ze daar nog aan het werken aan de gang.

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Grote dingen zullen er inderdaad niet veranderd zijn , dat zouden ze wel aangekondigd hebben . Op deze foto zie ik wel dat die "hokjes" weg zijn waar de poortmensen in konden schuilen .
    ik heb me laten vertellen dat de wachtrij van de revolution aangepast zou worden (stukje onder station ofzo, met de weg naast de banana battle enkel nog zou dienen als uitgang, ingang zou via dat oud terras zijn) , De Grill 20m verplaatst is en de zitplaatsen van de Gallerij een make over hebben gekregen .

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

In de Gazet van Antwerpen stond vandaag dat de brug naar Olen niet tijdig af gaat zijn. Twee weken langer geen verkeer mogelijk, en daarna zou het nog twee weken beurtelings rijden zijn...

18. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door chupacalabra Bekijk post
    ik heb me laten vertellen dat de wachtrij van de revolution aangepast zou worden (stukje onder station ofzo, met de weg naast de banana battle enkel nog zou dienen als uitgang, ingang zou via dat oud terras zijn) , De Grill 20m verplaatst is en de zitplaatsen van de Gallerij een make over hebben gekregen .
    Dus de vroegere wachtrij van de Revolution wordt de uitgang en de vroegere uitgang wordt dan de ingang?
    En de Grill, bedoel je dan Desperado Grill? Komt die dan in een nieuw gebouw? Nightmare Motel komt daar ook in de buurt toch?
    En wat bedoel je juist met zitplaatsen van de Galerij?

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Dus de vroegere wachtrij van de Revolution wordt de uitgang en de vroegere uitgang wordt dan de ingang?
    En de Grill, bedoel je dan Desperado Grill? Komt die dan in een nieuw gebouw? Nightmare Motel komt daar ook in de buurt toch?
    En wat bedoel je juist met zitplaatsen van de Galerij?
    De wachtrij wordt een stukje verlegd, de uitgang blijft de uitgang, maar in plaats van naar buiten te gaan na het draaipoortje moet je via de Banana Battle terug richting Mc Revolution. De aanschuifrij gaat dan van buiten, naar een nieuwe deur , naar de oude ingang .
    Het kan dat "dat ding" de Desperado Grill heet; meer info heb ik niet . Ik weet juist iets van een verhuis . Nightmare Motel en de grill zouden buren kunnen worden .
    Je hebt in de gallerij het self-service gedeelte en het zit-gedeelte ..

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Citaat Origineel gepost door chupacalabra Bekijk post
    De wachtrij wordt een stukje verlegd, de uitgang blijft de uitgang, maar in plaats van naar buiten te gaan na het draaipoortje moet je via de Banana Battle terug richting Mc Revolution. De aanschuifrij gaat dan van buiten, naar een nieuwe deur , naar de oude ingang .
    Het kan dat "dat ding" de Desperado Grill heet; meer info heb ik niet . Ik weet juist iets van een verhuis . Nightmare Motel en de grill zouden buren kunnen worden .
    Je hebt in de gallerij het self-service gedeelte en het zit-gedeelte ..
    Ok thx wellicht 30 april nog eens bezoekje brengen

21. Standaard Re: [Bobbejaanland] De toekomst van Bobbejaanland: Smurfengeur en maneschijn

Ik was enkele weken geleden nog eens in BJL, iets wat ondertussen ruim twee jaar geleden was.
    Ondanks de niet altijd even geslaagde investeringen van de laatste jaren heeft Bobbejaanland mij altijd nauw aan het hart gelegen. Toegegeven, grotendeels vanwege de sentimentele waarde.

Maar wat ik begin mei in Lichtaart zag was werkelijk om van te janken...

Het was stralend weer en er heerste een gezellige drukte in het park; redenen genoeg om voor het nodige personeel te zorgen. De helft van de horeca bleef echter gesloten en fotopunten werken voortaan geautomatiseerd.

Attracties, paden en beplanting liggen er verwaarloosd bij. Het lijkt wel of heel dat park nog steeds in winterstop zit.

De decoratie aan de gevel van Indiana River hangt letterlijk weg te rotten. En ook binnen is de attractie nog maar een schim van wat het ooit was. Pijnlijk om deze klassieker zo achteruit te zien gaan.

Revolution werd leeggeplukt en opgesmukt met Heras-hekken, schreeuwerige stickers en bouwafval.
    De toevoeging van VR is leuk als gimmick maar heeft vooral een desastreus effect op de capaciteit. Het duurde gemiddelde vijf minuten om een trein te laten vertrekken. Gevolg: wachtrijen van 1,5 uur en meer.

Ik kan nog wel even doorgaan met oplijsten, maar ik vrees dat het allemaal weinig zin heeft. BJL is in mijn ogen sterk achteruit gegaan en ik kan maar moeilijk begrijpen dat iemand hier de volle €32 voor wil neertellen. Voor enkele euro's meer rijd ik met plezier een stukje verder.

22. 12-06-2016, 18:10

Reden
    Negativisme

23. 12-06-2016, 18:55

Reden
    Niet meer van toepassing :)

Bookmarks

Posting Regels