Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 22

Onderwerp: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

1. Standaard Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Welke attractie heeft Plopsaland De Panne bijvoorbeeld nog nodig ?
    Laatst aangepast door fkl8 : 29-12-2015 om 20:46 Reden: Hoofdletters / leestekens

Standaard Re: welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft

Citaat Origineel gepost door ward Bekijk post
    welke attractie heeft plopsaland de panne bevoorbeeld nog nodig
    Een houten achtbaan...... he wacht eens

Nee Plopsa mist voor mij een rapid river

3. Standaard Re: welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft

De Efteling en Europa Park missen absoluut een thrill ride. Ze doen het inmiddels goed qua coasters, maar een mooie flatride missen ze echt nog wel. Phantasialand laat prima zien dat zoiets ook geschikt kan zijn voor de hele familie met Talocan. Een goede en heftige rit voor de durvers (die zitten immers ook in de familie) en een fijne show voor de achterblijvers die niet durven.

WalibiNL, Port Aventura, Alton Towers, Liseberg en vast nog wel meer grote parken missen een goede Darkride.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

4. Standaard Re: welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft

Hmm, wel een zeer korte inleiding van het topic..

Bobbejaanland: Minstens 1 Thrill achtbaan er bij, liefst meer. Ook nog een paar Thrill rides.

WB: Mag ook nog een paar opvul attracties hebben.

BPB: Een grote goede achtbaan,.. Ahja, die komt er al in 2017

EP: Misschien een grote inversie achtbaan die wat meer op hun nieuwe modellen trekt, of een grote Alpine Blitz.

HP: Een grote achtbaan die geen zeer doet. Maar daar zijn ze ook al mee bezig in 2017

Toverland: Nog een grote attractie er bij.
    170 Europese nieuwe credits in 2015! Coaster-count maal 3. Europese Bobslee bingo.

5. Standaard Re: welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft

Citaat Origineel gepost door Jonathan Bekijk post
    Bobbejaanland: Minstens 1 Thrill achtbaan er bij, liefst meer. Ook nog een paar Thrill rides.
    Goede conclusie.
    Een extra thrill ride is zeker nodig na het verlies van Fly Away. Een extra inversie achtbaan lijkt me ook wel zinvol. Probleem is dat dat parkje volgebouwd geraakt. Dizz was hierbij echt wel een gemiste kans voor een degelijke achtbaan naar mijn mening. Dreamcatcher vervangen door één met inversies is ook een mogelijkheid. Voor een goede thrill ride heb je dan weer niet zoveel plaats nodig. Bij speedy bob is er nog ruimte genoeg en ook naast El Paso is er nog wel een open ruimte. Aan die kant van het park heb je dan weer last van buurtbewoners. Een half ingegraafde topspin zie ik wel zitten daar. Achja, we mogen al eens dromen voor m'n thuisparkje, dat geen bezoekje meer waard is.

Citaat Origineel gepost door coasterfrenzy Bekijk post
    De Efteling en Europa Park missen absoluut een thrill ride.
    Hoewel Baron een prachtding is zou een thrillride wel mogen in de periode 2020-2025.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience, that's important!

Standaard Re: welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft

WB: Mag ook nog een paar opvul attracties hebben.

BPB: Een grote goede achtbaan,.. Ahja, die komt er al in 2017

EP: Misschien een grote inversie achtbaan die wat meer op hun nieuwe modellen trekt, of een grote Alpine Blitz.

HP: Een grote achtbaan die geen zeer doet. Maar daar zijn ze ook al mee bezig in 2017

Toverland: Nog een grote attractie er bij.
    Bobbejaanland: volledig akkoord

BPB: er was niet echt iets dat ik mistte in dat park, maar die grote achtbaan mag zeker komen

EP: tja, misschien eens een achtbaan die niet 'net niet' is

HP: bedoel je nu Holiday Park of Heide Park? in beide parken vond ik geen van de grote achtbanen pijnlijk, op de oude vekoma's na, dus weet niet zo goed waarom je dat vermeld. Mocht je het over Holiday Park hebben, naar mijn weten is de volgende achtbaan die men daar gaat bouwen een familiale, zoals Steve meermaals aanhaalde. Voor Heide Park is volgens mij nog niks bekend.

Toverland: ja, daar moet gewoon niet enkel een nieuwe attractie bijkomen, maar gewoon een uitbreiding van het park om het groeiend aantal bezoekers te blijven volgen. Hopelijk kiezen ze voor hun mega coaster idee als volgende investering, al lijkt het me eerder rond de vijvers te gaan draaien en dan hoop ik dat de plannen voor een watercoaster nog niet helemaal in de vuilbak terecht kwamen.

7. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Of heeft jonathan het over hansapark? Harrypotterland? Happy poland?

Een B&M flyer. Welk park? Elk park .

(Inclusief de parken die er al 1 hebben).

Voorts mogen er wel eens terug wat meer grote, klassieke darkrides gebouwd worden.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

8. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Oei, de HP stond voor Holiday Park, maar ik bedoel eigenlijk dat filmpark, MPG xD Waar waren mijn gedachten toch.. (Klinkt het nu al een pak logischer dat alle grote achtbanen pijnlijk zijn? )

@Bob: BPB Heeft veel en leuke achtbanen, maar geen enkele grote die echt goed is. Voor een SLC ga je niet naar daar. Big One is heel groot en indrukwekkend, maar de rit vond ik tegenvallen, dus zeker een leuke baan, maar kan je daarom niet DE topper van het park noemen. De houten achtbanen vind ik ook leuk, maar niet snelgenoeg ofzo om ook van een giga topper te spreken. De Bobslee baan vond ik een van de beste dat ik al gedaan heb, maar een Bobslee baan kan je nu ook niet een giga topper noemen. De paardjes zijn zalig, maar ook dat weer is geen giga topper... Dus kort weg, heeeeeeel veel leuke attracties, maar ik mis er net nog een echte grote achtbaan die zalig veel kick geeft,.. Als er z'n baan zou bijkomen, dan is dat park in alle opzichten mijn nummer 1! Nu enkel voor de sfeer op 1
    170 Europese nieuwe credits in 2015! Coaster-count maal 3. Europese Bobslee bingo.

Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Oei, de HP stond voor Holiday Park, maar ik bedoel eigenlijk dat filmpark, MPG xD Waar waren mijn gedachten toch.. (Klinkt het nu al een pak logischer dat alle grote achtbanen pijnlijk zijn? )

@Bob: BPB Heeft veel en leuke achtbanen, maar geen enkele grote die echt goed is. Voor een SLC ga je niet naar daar. Big One is heel groot en indrukwekkend, maar de rit vond ik tegenvallen, dus zeker een leuke baan, maar kan je daarom niet DE topper van het park noemen. De houten achtbanen vind ik ook leuk, maar niet snelgenoeg ofzo om ook van een giga topper te spreken. De Bobslee baan vond ik een van de beste dat ik al gedaan heb, maar een Bobslee baan kan je nu ook niet een giga topper noemen. De paardjes zijn zalig, maar ook dat weer is geen giga topper... Dus kort weg, heeeeeeel veel leuke attracties, maar ik mis er net nog een echte grote achtbaan die zalig veel kick geeft,.. Als er z'n baan zou bijkomen, dan is dat park in alle opzichten mijn nummer 1! Nu enkel voor de sfeer op 1

Veel logischer

BPB bekijk ik eigenlijk in totaliteit en dan mis er niet echt iets. ja, een steengoede thrillcoaster is zeker geen slechte aanwinst, maar het is net het nostalgische aspect dat het park zo aantrekkelijk maakt.

10. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Wat is er mis met een topcoaster die niet gigantisch groot is? Niemand klaagt toch dat bv Piraten te klein is?

Blackpool heeft Revolution; Revolution heeft misschien wel de sterkste airtime van heel Europa. In mijn ogen is Grand National ook een absolute topbaan, hetzelfde met Nickelodeon Streak. Een grote, supergoede coaster is natuurlijk overal welkom, maar geen gemis in PBB in mijn ogen.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

11. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Walibi B: Een achtbaan van het kaliber Goliath of Piraten zou zeker niet misstaan. En een vervanger voor de Enterprise.
    Walibi H: Een darkride (niveau COT of meer. Liefst zelfs meerdere, 1 grote en 1 kleine)
    Efteling: Log flume mis ik hier
    Europa Park: meer thrill-rides
    Disneyland Paris: waterattracties (spillwater, log flume, rapid river)
    Bellewaerde: een houten achtbaan, sowieso een achtbaan van +800m
    Plopsaland de Panne: een nieuwe grote darkride, liefst samen met Bos van Plop en een Rapid
    Heide Park: een darkride (niveau COT of meer)
    Blackpool Pleasure Beach: Een Wing coaster die zich door het park slingert met 'echte' near misses
    Alton Towers: een darkride (niveau COT of meer) en meer thrill rides
    Thorpe Park: een darkride (niveau COT of meer)
    Port Aventura: een darkride (niveau COT of meer)

Etc.

Het lijkt me logisch dat ik in veel parken goede darkrides mis. Attracties zoals CoT, El labyrint del Minotaur, Maus au Chocolat en Ratatouille geven echt een meerwaarde aan het aanbod. En ze hebben een grote herhalingsfactor, wat voor een darkride niet altijd het geval is. Een must dus voor veel parken.
    Waterattracties vind ik ook echt tof en geven je dag toch een extratje (Disney faalt daar enorm in vind ik)
    Achtbanen mogen er altijd bijkomen bij parken, maar veel parken hebben hierin een redelijk aanbod.
    Always look at the bright side of life!

12. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

@Bob: BPB Heeft veel en leuke achtbanen, maar geen enkele grote die echt goed is.
    Excuseer?
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

13. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Citaat Origineel gepost door Michielsken Bekijk post
    Alton Towers: een darkride (niveau COT of meer) en meer thrill rides
    Hoewel AT vooral gefocust is op topachtbanen, hebben ze toch ook wel leuke darkrides? Hex en Duel zijn wat mij betreft toch top in Europa. Als we spreken over niveau 'COT of meer' zitten die daar wat mij betreft al.

Waarmee ik niet bedoel dat er geen darkride mag bijkomen van het niveau Spiderman
    Hotelovernachting Hassloch: €40. Inkom Holiday Park: €23. De first drop van Expedition GeForce backseat: onbetaalbaar!

14. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Wat is er mis met een topcoaster die niet gigantisch groot is? Niemand klaagt toch dat bv Piraten te klein is?

Blackpool heeft Revolution; Revolution heeft misschien wel de sterkste airtime van heel Europa. In mijn ogen is Grand National ook een absolute topbaan, hetzelfde met Nickelodeon Streak. Een grote, supergoede coaster is natuurlijk overal welkom, maar geen gemis in PBB in mijn ogen.
    Revolution vind ik ook een hele goede baan, maar net niet die absolute topper voor mij. En een baan zoals Alpine Blitz of Piraten zou voor mij ook goed zijn hoor in BPB

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Excuseer?
    Ja nu trek je mijn uitspraak uit zijn verklaring, ik heb er niet voor niks een hele boek tekst bij gezet he Lees dat dus nog maar is.

15. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Ja nu trek je mijn uitspraak uit zijn verklaring, ik heb er niet voor niks een hele boek tekst bij gezet he Lees dat dus nog maar is.
    Ik lees alleen maar contradicties, Big One is een leuke baan die tegenvalt bijvoorbeeld. Iets dat tegenvalt vind ik nu niet echt leuk .

Nieuwe banen in Blackpool passen esthetisch niet vind ik, zie de SLC (al maken die watereffecten veel goed). Daarom moet ik die Mack Megacoaster daar ook nog eerst zien vooraleer ik enthousiast word.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

16. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Ik lees alleen maar contradicties, Big One is een leuke baan die tegenvalt bijvoorbeeld. Iets dat tegenvalt vind ik nu niet echt leuk .

Nieuwe banen in Blackpool passen niet, zie de SLC. Daarom moet ik die Mack Megacoaster daar ook nog eerst zien vooraleer ik enthousiast word.
    Big One had 10 keer meer kunnen zijn dan wat het nu is, dus ja dat is een tegenvaller. Maar een baan met die hoogte en snelheid en lengte kan je nu ook moeilijk haten ofzo, dus ja, ik vind dat een toffe baan, maar toch stelde die teleur, ik had er veel meer van verwacht

"Nieuwe banen passen niet in Blackpool". Ik ga niet akkoord met die uitspraak. Het is niet omdat wij als fans een SLC al 100x gedaan hebben en die pijnlijk vinden en niet meer boeiend, dat de rest er ook zo over denkt. Bij mijn bezoek stond daar heel de dag door de langste wachtrij van over heel het park. Je kan de achtbaan dus minstens populair noemen bij de lokale mensen. Daarbij moet elke achtbaan ooit gebouwd worden en nieuw zijn, voor het in het rijtje van antieke achtbanen kan passen he.

17. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Gewoon "leuk" niet hetzelfde als "wow, wat een topper".

Nieuwe banen in Blackpool passen esthetisch niet vind ik, zie de SLC (al maken die watereffecten veel goed). Daarom moet ik die Mack Megacoaster daar ook nog eerst zien vooraleer ik enthousiast word.
    Volledig akkoord. Ik moet zeggen dat zowel Wallace & Gromit als Nickland goed zijn ingewerkt, waardoor je geen last heb in de rest van het park. Nickland ligt in een soort kuil waardoor je het amper ziet en W&G ziet er nu al klassiek uit (fantastische darkride trouwens - dik respect dat een park daar nog in investeert).

Zoals je aan geeft past InFusion inderdaad niet echt in het park. Zelfs niet nu hij al wat ouder is (zoals dat bij The Big One wel heeft gewerkt). Volgens mij ligt dat vooral aan de gebruikte kleuren. Vroeger was alles wit, rood en blauw, terwijl deze baan volledig blauw is en in andere tinten blauw.. Een nieuwe, moderne baan zal dus vooral passen door een goed kleurgebruik. Ze moeten daar geen gele of groene baan gaan zetten.

Overigens is dit wel een van de meest complete parken die ik ken. Enkele Thrill-rides, veel achtbanen, veel darkrides, meer dan genoeg familie- en kinderattracties. Voor mij dus geen opmerking hierover.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

18. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Plopsa De Panne mist voor mij nog een Rapid River en een extra darkride.
    Die darkride die ooit gepost is geweest over Samson en Gert in een gekregen hotel of zoiets -> prachtig en zou perfect passen.

Efteling heeft idd een thrill nodig om 'compleet' aan te voelen.

Ep is voor mij persoonlijk goed in orde. Darkride, waterattracties, coasters, shows. meer moet het voor mij niet zijn.

Disney mist nog een goeie waterattractie en Splash Mountain zou echt perfect zijn.
    Mijn vrouw heeft 'song of the south' nooit gezien maar vindt dit nog altijd 1 van de leukste log flumes er zijn.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

19. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

Citaat Origineel gepost door siroccofreakske Bekijk post
    Hoewel AT vooral gefocust is op topachtbanen, hebben ze toch ook wel leuke darkrides? Hex en Duel zijn wat mij betreft toch top in Europa. Als we spreken over niveau 'COT of meer' zitten die daar wat mij betreft al.

Waarmee ik niet bedoel dat er geen darkride mag bijkomen van het niveau Spiderman
    Ik vond Hex wel goed, maar het is en blijft een madhouse, en dat soort attracties heeft nu toch niet gigantisch veel herhalingswaarde. Duel vond ik minder, gewoon omdat er verschillende soortgelijke attracties zijn die beter zijn. Persoonlijk vind ik CoT nog wel van een niveau hoger. SpiderMan zou zalig zijn, maar ook een utopie denk ik...
    Always look at the bright side of life!

20. Standaard Re: Welke attracties vinden jullie dat een bepaald pretpark nog nodig heeft ?

als ze in holiday park toch een family achtbaan gaan plaatsen vind ik dat ze een vekoma suspended family coaster of een family coaster van B&M moeten plaatse. Als ze die dan zouden plaatsen tussen de lichthouse tower en de stormschiff dan kunnen ze daar meteen een soort haven van maken als ze de achtbaan een soort haven/reddings-helikopter thema meegeven. dan ziet dat er ongeveer zo uithttps://www.youtube.com/watch?v=Dx0y_1-qbkI

Bookmarks

Posting Regels