Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 6 7 8 9 10
Weergeven resultaten 181 tot 193 van 193

Onderwerp: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

1. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Laat die B&M maar komen in 2018 .
    Op de plaats van het reuzenrad, zelfs Oblivion in AT neemt meer plaats in en dat moet toch de kleinste B&M ooit zijn. PS ik weet dat je het niet serieus bedoelde hoor.

2. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Citaat Origineel gepost door zomerfun Bekijk post
    Op de plaats van het reuzenrad, zelfs Oblivion in AT neemt meer plaats in en dat moet toch de kleinste B&M ooit zijn. PS ik weet dat je het niet serieus bedoelde hoor.
    Het station op die plek en dan achter weerwolf/vampire door.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

3. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Het station op die plek en dan achter weerwolf/vampire door.
    en niet vergeten de plek van de tornado...

4. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Ik heb een aantal mensen horen speculeren dat die locatie wel eens geschikt zou kunnen zijn voor een Gerstlauer SkyFly.

5. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Citaat Origineel gepost door viperkesvp Bekijk post
    Ik heb een aantal mensen horen speculeren dat die locatie wel eens geschikt zou kunnen zijn voor een Gerstlauer SkyFly.
    Was het eerste waar ik aan dacht toen ze zeiden dat het reuzenrad zou verdwijnen. Sowieso verwacht ik hier iets dat zowel voor thrill als voor kinderen geschikt zal zijn. En als het dat niet wordt, verwacht ik hier 2 attracties te zien die dit kunnen oplossen.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

6. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

ze kunnen er ook een kopie van Lost Gravity zetten

7. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Ik denk niet dat we daar voorlopig veel moeten verwachten. "De zone wordt klaargemaakt voor de toekomst" is uiteraard een marketingpraatje dat doet verdoezelen dat er eigenlijk niks gaat gebeuren voorlopig. Het enige wat ze daar zouden kunnen doen is zoals Ignace zegt een doorsteek maken naar het gebied achter de Weerwolf voor een hypercoaster of iets in die aard (al zouden ze op de Tornado/Vertigo-site wel meer ruimte hebben voor de wachtrij en dergelijke). Op dat pleintje voor Weerwolf zie ik geen attractie komen, te druk en dan had die er al lang geweest. Het grondoppervlak van het reuzenrad is uiterst minimaal en is quasi verwaarloosbaar om een attractie op te zetten. Die extra 10 m² die vrijkomt gaat niet de trigger zijn om daar nu plots een attractie te kunnen zetten.

Nu er volgend jaar geen attractie komt en Pulsar afgelopen weekend met 2 boten en meestal toch alle 5 rijen kon draaien hoop ik dat probleemkindjes Gold River, Flash Back en Calamity Mine weer de nodige aandacht krijgen. Haal bij die eerste die vreselijk lelijke en kapotte waterval weg, geeft Flash Back nog eens een schilderbeurt inclusief reiniging met hogedrukreiniger en die laatste mag ook eens voor de rotsen bij Calamity Mine gebruikt worden. Vooral Flash Back verdient toch wat aandacht met defecte effecten, afgebladerde verf en vuile vaargeulen.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

8. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Aan die vuile vaargeulen en andere vuile attracties met water gaat niets kunnen gedaan worden zolang ze vijverwater gebruiken. Dit kan enkel worden opgelost door chloorwater zoals in zo goed als elk park ter wereld dat ik al heb gedaan...

Walibi, ondanks de toevoeging van Pulsar, is hopeloos achterop geraakt op andere parken in de buurt van BE. Deze achterstand is echt niet meer op te halen. Phantasialand heeft zo goed als heel zijn park volledig vernieuwd op 15 jaar tijd met Taron en Black Mamba als hoogtepunten. Europapark heeft Blue Fire, Silver Star en Wodan als topattracties en zo veel andere razend goeie rides. Disneyland is onevenaarbaar als totaal ervaring. Zelfs de Efteling heeft al een B&M staan... Walibi haalt deze achterstand nooit meer in...

Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Aan die vuile vaargeulen en andere vuile attracties met water gaat niets kunnen gedaan worden zolang ze vijverwater gebruiken. Dit kan enkel worden opgelost door chloorwater zoals in zo goed als elk park ter wereld dat ik al heb gedaan...
    Euh, huh ? een aantal attracties zijn inderdaad met chloorwater, maar dat is zeker niet de meerderheid hoor .

10. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post

Walibi, ondanks de toevoeging van Pulsar, is hopeloos achterop geraakt op andere parken in de buurt van BE. Deze achterstand is echt niet meer op te halen. Phantasialand heeft zo goed als heel zijn park volledig vernieuwd op 15 jaar tijd met Taron en Black Mamba als hoogtepunten. Europapark heeft Blue Fire, Silver Star en Wodan als topattracties en zo veel andere razend goeie rides. Disneyland is onevenaarbaar als totaal ervaring. Zelfs de Efteling heeft al een B&M staan... Walibi haalt deze achterstand nooit meer in...
    Efteling heeft alvast geen chloorwater.

Walibi loopt helemaal niet achter bij de parken in het buitenland. Je neemt hier net toevallig de 4 grootste parken in een straal van een paar honderd kilometer als voorbeeld, maar dat betekend nog niet dat WB het achterlijke neefje onder de pretparken is. Niet elk park hoeft de grootste te zijn of het hardste te groeien. Sommige willen gewoon op nationaal niveau meespelen ipv heel Europa over de vloer te hopen ontvangen. Hoogmoed komt voor den val, zoals ze in de Efteling meermaals zo mooi zeggen.

En als Walibi achterloopt op de Efteling alleen omdat die tweede een B&M heeft: zo'n achterstand is snel ingehaald.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

11. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Efteling heeft alvast geen chloorwater.

Walibi loopt helemaal niet achter bij de parken in het buitenland. Je neemt hier net toevallig de 4 grootste parken in een straal van een paar honderd kilometer als voorbeeld, maar dat betekend nog niet dat WB het achterlijke neefje onder de pretparken is. Niet elk park hoeft de grootste te zijn of het hardste te groeien. Sommige willen gewoon op nationaal niveau meespelen ipv heel Europa over de vloer te hopen ontvangen. Hoogmoed komt voor den val, zoals ze in de Efteling meermaals zo mooi zeggen.

En als Walibi achterloopt op de Efteling alleen omdat die tweede een B&M heeft: zo'n achterstand is snel ingehaald.
    Dat dus. Ik hoop dat we hier niet weer die water-discussie moeten voeren?
    Je vois la vie en des biscuits.

12. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

Vuile vaargeulen zijn nooit een issue geweest in Walibi, deze werden zo ver ik weet vroeger ieder jaar mooi uitgekuist, daarom niet persé voor seizoensopening, maar toch altijd ten laatste een maand erna. Dit jaar is er helemaal niets aan gedaan. Chloorwater kan je niet verwachten in Walibi, daar ze met natuurlijke vijvers werken.

13. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2016!

"Bijna" 140.000 bezoekers tijdens Halloween (bijna-evenaring van record in 2014) en de drukste zomer sinds 2009.

Voor de rest had het park in het begin van het jaar wel last van de aanslagen in Brussel met veel minder bezoekers als resultaat.

Bron: http://wonderworldweb.over-blog.com/...-belgique.html

Ik heb eerlijk gezegd wel mijn twijfels over de getallen met Halloween. Waar het in recordjaar 2014 dagen achter elkaar nog soms 2h tot 2h30 wachten was, zijn de wachttijden dit jaar vrijwel nooit boven 60 min gestegen. Ook de spookhuizen openden een stuk later, waardoor die ook niet echt extra volk hebben opgevangen. De eerste nocturne en de laatste seizoensdag waren trouwens rustig vond ik.

Bookmarks

Posting Regels