Weergeven resultaten 1 tot 11 van 11

Onderwerp: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

1. Standaard Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

De tweede jaargang van Brakesection Magazine zit er ondertussen al weer op. Tien maanden lang hebben we hard gewerkt om jullie een leuk pretparktijdschrift toe te sturen. Gedurende het jaar hebben we geluisterd naar jullie suggesties en opmerkingen en waar mogelijk bijgestuurd. Zo kreeg de cover een update, blijven we sleutelen aan de layout (we worden steeds beter ) en gingen we op bezoek bij enkele onderwerpen die door lezers gesuggereerd werden.

Achter de schermen zijn we druk bezig met het plannen van jaargang 3 en zijn de abonnementen in de verkoop gaan voor 2016 (je hebt toch al verlengd?). Op basis van de eerste planning hebben we al negen redenen kunnen formuleren die een idee geven van wat je dit jaar zal kunnen verwachten.

We zijn heel benieuwd naar wat jullie van jaargang 2 vonden, om zo jaargang 3 nog beter te kunnen maken. Wat vond je goed? Wat las je graag? Wat was minder? Wat kan beter? Wat MOET beter? Laat het ons hier even weten, zodat we er rekening mee kunnen houden!

Alle feedback is welkom

Citaat Origineel gepost door Even het geheugen opfrissen: dit was jaargang 2.
    #1 April 2015

#2 Juni 2015

#3 Augustus 2015

#4 Oktober 2015

#5 December 2015
    | Heb jij je abonnement voor 2017 al? -> Brakesection Magazine by Pretparken.be - Nederlandstalig tijdschrift voor pretparkliefhebbers |

2. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Ook in 2017 komt Brakesection Magazine terug, grootser dan ooit! Wederom vraagt Tom wekelijks jullie feedback, zodat wij kunnen blijven verbeteren en artikels leveren aan de hand van jullie voorkeuren. Zo wordt Brakesection Magazine in 2017 meer dan ooit jouw pretparktijdschrift “voor fans, door fans”.

Even onderstaande link openen en de vraag beantwoorden neemt ongeveer een halve minuut in beslag:
    http://www.brakesection.be/wat-wil-jij-lezen-in-2017/
    Laatst aangepast door yelle8 : 03-01-2017 om 23:07
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

3. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Ik heb de tweede jaargang met veel plezier gelezen. De uitgaves zijn professioneler qua opmaak. De diversiteit aan artikels is verbeterd. Ik kom echter nog vrij vaak typ- en spellingsfouten tegen, het zou fijn zijn moest een finale proofreader ervoor kunnen zorgen dat dit niet meer voorvalt. Een tekst staat of valt met zijn nauwkeurigheid.

Naar mijn interesse mogen jullie vooral voortwerken met "professionele artikels" enerzijds (interviews met pretpark management, achter de schermen info, ...) en de "persoonlijke artikels" anderzijds (op de werkvloer; tripverslagen van attracties en events).

Keep up the good work, zou ik zeggen!

De enquete heb ik ook ingevuld

4. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Citaat Origineel gepost door Simon42 Bekijk post
    Ik heb de tweede jaargang met veel plezier gelezen. De uitgaves zijn professioneler qua opmaak. De diversiteit aan artikels is verbeterd. Ik kom echter nog vrij vaak typ- en spellingsfouten tegen, het zou fijn zijn moest een finale proofreader ervoor kunnen zorgen dat dit niet meer voorvalt. Een tekst staat of valt met zijn nauwkeurigheid.
    Ons finaal naleesteam is ondertussen al flink uitgebreid tegenover de eerste (en tweede) jaargang, zo staat er bijvoorbeeld al niet meer in dat een bepaalde achtbaan kilometers hoog is Is er werkelijk nog zo'n substantieel aantal spelfouten in een nummer te vinden?
    Staffmember Pretparken.be
    Volg ons op Facebook, Twitter, Instagram en Youtube - Ga supergoedkoop op uitstap dankzij de pretparkdeals op Pretparken.be!

5. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Enquette ook ingevuld! Heb voor de eerste keer ook een nummer gekocht en was aangenaam verrast! Persoonlijk ga ik ze wel enkel kopen indien de inhoud relevant lijkt voor mij. Een vage omschrijving om maar te zeggen dat ik niet alle nummers heb gekocht. (Ook omdat ik het uit het oog ben verloren etc.)

Misschien een suggestie is om ook een online versie te maken? Ik zie mezelf rapper te betalen als ik elke maand in men mailbox een pdf/magazine krijg (simplistisch voorbeeld, je kan ook met een app werken, of een soort van betaalmuur op de site). Als je dan de online versie goedkoper gaat aanbieden (bv 3,99€ per magazine) zou je er toch een extra inkomstenstroom aan moeten overhouden (aangezien je minder printkosten moet betalen)?

Als ik de enige hierin ben (wat best mogelijk is) mag je men suggestie compleet negeren.
    Je vois la vie en des biscuits.

6. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Misschien een suggestie is om ook een online versie te maken? Ik zie mezelf rapper te betalen als ik elke maand in men mailbox een pdf/magazine krijg (simplistisch voorbeeld, je kan ook met een app werken, of een soort van betaalmuur op de site). Als je dan de online versie goedkoper gaat aanbieden (bv 3,99€ per magazine) zou je er toch een extra inkomstenstroom aan moeten overhouden (aangezien je minder printkosten moet betalen)?
    Ik heb het al een paar keer overwogen, maar eigenlijk komt de keuze om het toch niet te doen steeds op hetzelfde neer: Brakesection Magazine hoeft echt geen winst te maken... We maken het omdat het (volgens ons) gewoon supertof is om een papieren tijdschrift te hebben.

Nu, we hebben een groot aantal abonnees nodig om het voor een aanvaardbare prijs te kunnen drukken en verzenden en uit de kosten te geraken. Dat is tot nu toe altijd al gelukt. Mocht er ook een online/app/pdf-versie bestaan, dan zou ik daar eigenlijk geen geld willen voor vragen (informatie op het internet moet zoveel mogelijk gratis blijven).

De enige reden dat we geld vragen voor Brakesection Magazine is om die druk- en verzendkosten te kunnen betalen. Veel mensen zouden dan geen abonnement meer nemen op een papieren versie, waardoor we voor diegenen die dat wel leuk vinden meer dan 10 euro per nummer zouden moeten vragen... en dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.

Dat is een beetje het idee achter waarom we geen online-versie hebben.

Bedankt voor de feedback allemaal!
    Vanavond komt de tweede vraag online op Brakesection.be
    | Heb jij je abonnement voor 2017 al? -> Brakesection Magazine by Pretparken.be - Nederlandstalig tijdschrift voor pretparkliefhebbers |

7. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Citaat Origineel gepost door tovan Bekijk post
    Ik heb het al een paar keer overwogen, maar eigenlijk komt de keuze om het toch niet te doen steeds op hetzelfde neer: Brakesection Magazine hoeft echt geen winst te maken... We maken het omdat het (volgens ons) gewoon supertof is om een papieren tijdschrift te hebben.

Nu, we hebben een groot aantal abonnees nodig om het voor een aanvaardbare prijs te kunnen drukken en verzenden en uit de kosten te geraken. Dat is tot nu toe altijd al gelukt. Mocht er ook een online/app/pdf-versie bestaan, dan zou ik daar eigenlijk geen geld willen voor vragen (informatie op het internet moet zoveel mogelijk gratis blijven).

De enige reden dat we geld vragen voor Brakesection Magazine is om die druk- en verzendkosten te kunnen betalen. Veel mensen zouden dan geen abonnement meer nemen op een papieren versie, waardoor we voor diegenen die dat wel leuk vinden meer dan 10 euro per nummer zouden moeten vragen... en dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.

Dat is een beetje het idee achter waarom we geen online-versie hebben.

Bedankt voor de feedback allemaal!
    Vanavond komt de tweede vraag online op Brakesection.be
    Het idee dat alles op internet gratis moet zijn valt tegen te spreken hoor. Voor extra content bestaat er zeker en vast een betaalmogelijkheid hoor, zeker wanneer die gericht is op een niche markt. Uiteindelijk zijn er daar ook uren van jullie tijd (dat uiteindelijk ook een kost is) in gekropen en is het ergens een evidentie dat daar voor betaald wordt.

En het ging ook niet echt over winst maken, ik had het vooral om met de omzet die je uit het online verkoop haalt, kan je dan de print/verzendkosten ook een stuk mee dekken lijkt me. Nu, ik heb geen zicht over jullie boekhouding dus het is after all maar een gedachte.

8. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Uiteindelijk zijn er daar ook uren van jullie tijd (dat uiteindelijk ook een kost is) in gekropen en is het ergens een evidentie dat daar voor betaald wordt.
    Klopt helemaal, maar er zijn nog veel andere mensen die hier op het forum, voor de artikels op de site, op andere websites... er hun tijd in steken en dan zou ik het persoonlijk een beetje hypocriet vinden om voor "onze tijd" wel geld te vragen

Maar ik apprecieer je gedachte zeker! Voorlopig ga ik het op papier houden (dat blijft het hele idee ), maar moest dat ooit om één of andere reden niet meer lukken dan is een (al dan niet gratis) online magazine zeker een goede optie!

9. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

He, ja..

Eigenlijk hebben we de artikels op de site al als online versie voor recent nieuws, fotoreeksen etc. Het magazine zelf levert meer diepgang en uniekere artikelen.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

10. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Citaat Origineel gepost door coasterfrenzy Bekijk post
    He, ja..

Eigenlijk hebben we de artikels op de site al als online versie voor recent nieuws, fotoreeksen etc. Het magazine zelf levert meer diepgang en uniekere artikelen.
    Wat als je die diepgang en unieke artikelen ook online zou kunnen aanbieden achter een betaalmuur? (zoals bv De Standaard, Humo, De Morgen, Het Nieuwsblad... doen.)

Maargoed, ik ga er over stoppen, anders ga ik mezelf iets te veel herhalen hier.

11. Standaard Re: Feedback gevraagd: Wat vonden jullie van jaargang 2 van Brakesection Magazine?

Er zijn maar liefst al 60 nieuwigheden in de Europese pretparken aangekondigd. Een beetje teveel om ze allemaal uitvoerig te gaan bespreken in Brakesection Magazine, daarom vragen we jullie, onze trouwe lezers, om jullie mening! Welke nieuwigheden mogen volgens jou zeker niet ontbreken in Brakesection Magazine 2017? Laat het ons hier weten.
    Staffmember Pretparken.be
    Volg ons op Facebook, Twitter, Instagram en Youtube - Ga supergoedkoop op uitstap dankzij de pretparkdeals op Pretparken.be!

Bookmarks

Posting Regels