Pagina 3 van 20 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 41 tot 60 van 382

Onderwerp: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Markske Bekijk post
    In sommigen hun ogen misschien een stomme vraag: maar wat is dat van Revolution en kleine kinderen? Zijn er speciale openingsuren ofzo?
    Hoe dit zal werken is niet meegedeeld denk ik.

2. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Hoe dit zal werken is niet meegedeeld denk ik.
    Dat zou ik graag willen weten als vader van 4 kinderen tussen 2 en 9 jaar. M'n 2 oudste beginnen interesse te krijgen in achtbanen en zou hun graag revolution laten ervaren maar vorig jaar schrikte het gebulder "van dat vreemd, onbekend ding daarbinnen" hun af. Als ze die speciaal openingsuren vb een ander programma doen, lichten aan, ... zo'n dingen?

3. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Dat zou ik graag willen weten als vader van 4 kinderen tussen 2 en 9 jaar. M'n 2 oudste beginnen interesse te krijgen in achtbanen en zou hun graag revolution laten ervaren maar vorig jaar schrikte het gebulder "van dat vreemd, onbekend ding daarbinnen" hun af. Als ze die speciaal openingsuren vb een ander programma doen, lichten aan, ... zo'n dingen?
    Als je met lichten aan bedoeld, de werklichten aan, dan ga je pech hebben. Dat doen ze zelden, en op uitzonderlijke momenten.
    Maar tijdens de non-VR tijden gaat hij gewoon zoals vorig jaar te doen zijn lijkt me? Aanpassingen gaan ze daar niet aan doen hoor :-)
    Je vois la vie en des biscuits.

4. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Als je met lichten aan bedoeld, de werklichten aan, dan ga je pech hebben. Dat doen ze zelden, en op uitzonderlijke momenten.
    Maar tijdens de non-VR tijden gaat hij gewoon zoals vorig jaar te doen zijn lijkt me? Aanpassingen gaan ze daar niet aan doen hoor :-)
    Er moet toch iets anders zijn, anders zou men niet spreken van aparte tijden voor kinderen ??

5. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Er moet toch iets anders zijn, anders zou men niet spreken van aparte tijden voor kinderen ??
    Blijkbaar wordt de minimumlengte verhoogd als er ritten met VR zijn. Een paar uur per dag zou terug naar de oude situatie gegaan worden waardoor de minimumlengte dezelfde blijft wat nu het geval is. Of dat is toch wat ik uit het bericht opmaak.

Ik verwacht vooral veel chaos en onduidelijkheden (BJL op zijn best), want er zullen ook wel gezinnen zijn die tijdens de 'VR-periode' zonder bril willen en dan is hun kind plots te klein. BJL kiest nu ook juist de attractie uit met de langste achtbaantrein ter wereld. 60 brillen uitdelen gaat heel wat tijd vragen vrees ik.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

6. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Het zou inderdaad een pak handiger zijn om beide wachtrijen te gebruiken. Eentje voor de gewone ervaring en de andere voor VR.. en dan ook niet meteen de hele trein vol te proppen met VR, maar slechts een bepaald aantal karretjes (ook beter voor de ervaring).
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

7. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Blijkbaar wordt de minimumlengte verhoogd als er ritten met VR zijn. Een paar uur per dag zou terug naar de oude situatie gegaan worden waardoor de minimumlengte dezelfde blijft wat nu het geval is. Of dat is toch wat ik uit het bericht opmaak.

Ik verwacht vooral veel chaos en onduidelijkheden (BJL op zijn best), want er zullen ook wel gezinnen zijn die tijdens de 'VR-periode' zonder bril willen en dan is hun kind plots te klein. BJL kiest nu ook juist de attractie uit met de langste achtbaantrein ter wereld. 60 brillen uitdelen gaat heel wat tijd vragen vrees ik.
    Citaat Origineel gepost door coasterfrenzy Bekijk post
    Het zou inderdaad een pak handiger zijn om beide wachtrijen te gebruiken. Eentje voor de gewone ervaring en de andere voor VR.. en dan ook niet meteen de hele trein vol te proppen met VR, maar slechts een bepaald aantal karretjes (ook beter voor de ervaring).
    Zoals aangegeven door jefke88 en coasterfrenzy zal het niet evident worden, en lijkt het mij ook de beste oplossing om de 2 wachtrijen te openen, met boven elke wachtrij de naam 'Mount Mara (VR)' en 'Revolution (non-VR)'. Plaats dan bij elke wachtrij ook een meetpaal om zo de minimumlengte te meten en je hebt geen discussies.

Bijkomende voordelen:
    - beide ervaringen kunnen de hele dag beleefd worden
    - geen discussies van 'ik heb lang moeten wachten en mag er nu toch niet op' of 'ik heb lang moeten wachten maar ik wil zonder VR' of 'ik heb lang moeten wachten omdat ik dacht dat het nu VR was'
    - de Gears kunnen doorheen de dag opgeladen en afgewisseld worden zodat er geen platte batterijen ontstaan
    - in geval van drukte/kalmte kunnen de capaciteiten makkelijk bijgestuurd worden

Ik ben in elk geval benieuwd hoe het zal evolueren...

8. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Nightmare Motel staat nu ook vermeld op de website van BBJ, alsook op het interactieve parkplan. Attractie komt dus niet te liggen in The Doll Factory (gelukkig!) maar in Cowboy Stad naast de lunaparken. Ik vermoed dat er een deel van de lunaparken ruimte gemaakt hebben, zodat ze ook Bazaar Bizarre kunnen houden.

Ik dacht trouwens ook ergens gelezen te hebben dat ze in 2016 4 haunted houses zouden hebben (dus ééntje meer dan vorig jaar), maar of ze hiermee doelen op Nightmare Motel weet ik niet. Ik vraag me ook af of je als abonnementhouder Nightmare Motel gratis kan bezoeken of dat je hiervoor zal moeten bijbetalen...

9. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

In MPG mag je als abonnementshouder éénmalig gratis in hun nieuwe betaalspookhuis. Ik kan me voorstellen dat ze dit ook in BJL doen, gezien het toch bij dezelfde groep hoort. Het zal me ook niets verbazen als nog andere parken in de groep met Pay-rides op de proppen komen. Als het niet dit jaar is, dan wellicht volgend jaar (tenzij het in BJL en MPG totaal flopt natuurlijk).
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

10. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Nightmare Motel staat nu ook vermeld op de website van BBJ, alsook op het interactieve parkplan. Attractie komt dus niet te liggen in The Doll Factory (gelukkig!) maar in Cowboy Stad naast de lunaparken. Ik vermoed dat er een deel van de lunaparken ruimte gemaakt hebben, zodat ze ook Bazaar Bizarre kunnen houden.
    Dus een spooky thema in een cowboy stad? Zucht...consequente theming zullen ze daar ook nooit leren.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience, that's important!

11. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Aha, good to know! En Mirabilandia pakt dit jaar ook uit met een soortgelijk concept: Legends of Dead Town (http://themeparkfreaks.eu/2016/03/mi...-of-dead-town/)

12. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Talocan Bekijk post
    Dus een spooky thema in een cowboy stad? Zucht...consequente theming zullen ze daar ook nooit leren.
    Kan perfect ingepast worden. In Mirabilandia veranderen ze ook het thema van Phobia naar een dat past binnen de Far West Valley. Vraag is of BJL dit ook zal doen natuurlijk.

En in de States trouwens heb je echte voormalige western stadjes die nu ghost towns geworden zijn, een daarvan is zelfs omgetoverd naar een toeristische attractie met ook scare actor enzo . Wij wilden dit in 2014 doen, maar hebben t moeten skippen door een megafile
    Algemeen verantwoordelijke Pretparken.be

13. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Aha, good to know! En Mirabilandia pakt dit jaar ook uit met een soortgelijk concept: Legends of Dead Town (http://themeparkfreaks.eu/2016/03/mi...-of-dead-town/)
    In Mirabilandia is het niet echt uitpakken met soortgelijk concept he, het is gewoon restylen van de bestaande walkthrough Phobia naar de Far West Valley
    Algemeen verantwoordelijke Pretparken.be

14. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Talocan Bekijk post
    Vroeger was er toch ook een soort van spookhuis in Cowboystad, dus wat is het probleem eigenlijk? Beide dingen zijn naar mijn inzien perfect compatibel. Bovendien vond ik het cowboydorp in Bobbejaanland nooit echt geslaagd. Er zijn wel details, maar het cowboydorp in WB is bv. geslaagder, gewoon door de opzet en het feit dat de huisjes naar binnen staan geeft een geslaagder effect dan dat ze allemaal naar buiten staan.
    http://www.bjlnostalgie.be/index.php.../mystery-hotel

15. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Vroeger was er toch ook een soort van spookhuis in Cowboystad, dus wat is het probleem eigenlijk? Beide dingen zijn naar mijn inzien perfect compatibel. Bovendien vond ik het cowboydorp in Bobbejaanland nooit echt geslaagd. Er zijn wel details, maar het cowboydorp in WB is bv. geslaagder, gewoon door de opzet en het feit dat de huisjes naar binnen staan geeft een geslaagder effect dan dat ze allemaal naar buiten staan.
    http://www.bjlnostalgie.be/index.php.../mystery-hotel
    Ik ben het met je eens, maar wat bedoel je precies met dat de huisjes naar binnen/buiten gericht staan?

In Disneyland staat er ook een spookhuis in de Far West.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

16. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Ik ben het met je eens, maar wat bedoel je precies met dat de huisjes naar binnen/buiten gericht staan?

In Disneyland staat er ook een spookhuis in de Far West.
    De huisjes in walibi staan grotendeels in een soort van cirkel, met hun gevels allemaal naar het 'plein' gericht, met als middelpunt de Dalton Terror. Je hebt meer een gesloten gevoel, een 'dorp'-gevoel daar. In BBJ staan ze indd eerder naar buiten gericht.

Dat denk ik toch dat er mee bedoeld wordt
    Je vois la vie en des biscuits.

Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Oei oei oei, BJL kennende gaat dit een rommelboel van jewelste worden, zeker als ze die VR en non-VR willen combineren. En dan nog... hebben ze nog niet genoeg aan Revo geprutst de laatste jaren? Eerst zegt Kleve dat ze de netten laten hangen, dan halen ze de netten weg en gaan ze 'terug naar het oude thema', en nu doen ze weer dit. Weten ze nog überhaupt wat ze moeten aanvangen met dit ding? Als je 'm wil opknappen, doe het dan GRONDIG én met een visie. Zoals eerder gezegd, zou Dizz hier een geschiktere kandidaat voor zijn.

Wat gaan ze doen met de muziek en de film trouwens? Gaan die gewoon blijven, of gaan ze die terug vervangen zoals enkele jaren geleden? Of gaan ze gewoon alle effecten uitzetten?

En, lees ik nu goed dat die Smurfen ook weer verdwijnen? Pffttt...
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 06-03-2016 om 00:55

18. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

In MPG mag je als abonnementshouder éénmalig gratis in hun nieuwe betaalspookhuis. Ik kan me voorstellen dat ze dit ook in BJL doen, gezien het toch bij dezelfde groep hoort.
    Ik hoop (maar betwijfel) dat ze me met m'n verslaafden-pas éénmalig gratis in de maze/jailbraek zouden binnen laten.

Het zal me ook niets verbazen als nog andere parken in de groep met Pay-rides op de proppen komen. Als het niet dit jaar is, dan wellicht volgend jaar (tenzij het in BJL en MPG totaal flopt natuurlijk).
    Dat BLJ als eerste in de BeNe met zo'n betaal-attractie een trendsetter kan zijn, geloof ik dan weer wel. Krom is de redenering van BJL zeker niet:
    1. Met zeer weinig investeringen presenteren ze een nieuwe attractie.
    2. Ze passen het succes van Halloween toe maar zorgen er gelijktijdig voor dat Halloween nog steeds een bijzondere periode blijft in het park.
    3. Ze kunnen gebruik maken van de expertise uit de zusterparken PdA en Mira.

19. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Dinosaurus Bekijk post
    Oei oei oei, BJL kennende gaat dit een rommelboel van jewelste worden, zeker als ze die VR en non-VR willen combineren. En dan nog... hebben ze nog niet genoeg aan Revo geprutst de laatste jaren? Eerst zegt Kleve dat ze de netten laten hangen, dan halen ze de netten weg en gaan ze 'terug naar het oude thema', en nu doen ze weer dit. Weten ze nog überhaupt wat ze moeten aanvangen met dit ding? Als je 'm wil opknappen, doe het dan GRONDIG én met een visie. Zoals eerder gezegd, zou Dizz hier een geschiktere kandidaat voor zijn.

Wat gaan ze doen met de muziek en de film trouwens? Gaan die gewoon blijven, of gaan ze die terug vervangen zoals enkele jaren geleden? Of gaan ze gewoon alle effecten uitzetten?
    Er is inderdaad de laatste jaren veel geprutst met de Revo. Sinds 2008 is heel de boel omzeep gebracht. Nu met Mount Mara zie ik om kosten te besparen terug diezelfde legernetten hangen in het station en in de wachtrij. De muziek die ik dan zie gebruiken is misschien terug Animals And Cannibals om ook kosten te kunnen besparen voor een nieuwe soundtrack te laten maken. Als de soundtrack van Bones On The Beach en de klokfilm moet worden afgewisseld zie ik dit als behalve goed komen. Dan start de Revolution wel eens enkele keren op met de instelling van Mount Mara.

Dan nog maar te zwijgen op drukke dagen... Deel maar eens eerst 60 brillen uit vooraleer je kunt starten. Er zijn al genoeg mensen die op drukke dagen de wachtrij verlaten omdat het te lang duurt en opzoek gaan naar iets anders.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

20. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Weer zo'n extreem nageatieve ondertoon zeg... Raak je dat zelf niet beu? Beetje hoop in de capabelheid van het personeel wat daar staat en de film soms eens moet afwisselen, kan eens mislopen. Maar ik denk niet dat dat meer regel dan uitzondering zal zijn.

Waarom zou het uitdelen van brillen de wachttijd doen oplopen? Bij The Forbidden Caves worden er evenveel brilletjes uitgedeeld, dus dat zullen ze bij de Revolution nu ook wel kunnen. En daar sta je toch ook niet met z'n zestigen nogeens een half uur te wachten tot je eindelijk je brilletje ontvangen hebt?. Daarnaast sta je nu ook meestal in het station te koekeloeren terwijl je wacht eer het treintje weer helemaal naar beneden geraakt is. Tijd genoeg om ook nogeens brilletjes te kunnen uitdelen lijkt me dus.

Dat er op drukke dagen volk vertrekt is jammer. Maar d'r zit ook gewoon een maximum op de snelheid waarmee de wachtrij vooruit gkan gaan. En als mensen dan willen vertrekken dan is dat gewoon hun goede recht. Ik denk niet dat het mogelijk is om de capaciteit van 1.200 naar 2.000 te verhogen dusjah. Misschien moeten ze dan leren wachten, of zoals jij zegt, een andere attractie opzoeken.

Bookmarks

Posting Regels