Pagina 5 van 20 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 81 tot 100 van 382

Onderwerp: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

1. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Hierbij paar foto's van Mount Mara & Nightmare Motel.

Bron: bobfans
    Bijgesloten Thumbnails Bijgesloten Thumbnails Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12240140_1081139285271625_4834150567623370229_n.jpg
Bekeken: 246
Grootte:  34.3 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12378097_1081138581938362_2926164007587354594_o.jpg
Bekeken: 224
Grootte:  109.1 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12419346_1081138698605017_5925186829577132536_o.jpg
Bekeken: 228
Grootte:  53.0 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12525239_1081138621938358_6275442185371021499_o.jpg
Bekeken: 175
Grootte:  29.9 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12891070_1081138641938356_9101314632508033672_o.jpg
Bekeken: 199
Grootte:  80.9 KB  

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12898267_1081139321938288_6773231392158777134_o.jpg
Bekeken: 196
Grootte:  58.9 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12901041_1081138655271688_5094584993963872651_o.jpg
Bekeken: 164
Grootte:  22.9 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12909563_1081138631938357_902817664574145584_o.jpg
Bekeken: 190
Grootte:  72.2 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  12916079_1081139288604958_5409906633388888308_o.jpg
Bekeken: 185
Grootte:  77.2 KB  

Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Ik moet zeggen dat het station er beter uitziet dan verwacht... props aan BJL. Die donkere lampen zien er sfeervol uit. Zie ik ook goed dat ze de treintjes in het zwart hebben geverfd? Ziet er best wel vet uit. Ze hebben er blijkbaar meer geld in gestopt dan gedacht... Enkel, haalt die "één persoon per karretje"-maatregel de capaciteit niet te veel naar beneden? Dat vond ik een ontzettend groot voordeel aan Revo, het feit dat je niet lang moest wachten...

En... hoe is de rit?
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 26-03-2016 om 21:53

3. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door Dinosaurus Bekijk post
    Ik moet zeggen dat het station er beter uitziet dan verwacht... props aan BJL. Die donkere lampen zien er sfeervol uit. Zie ik ook goed dat ze de treintjes in het zwart hebben geverfd? Ziet er best wel vet uit. Ze hebben er blijkbaar meer geld in gestopt dan gedacht... Enkel, haalt die "één persoon per karretje"-maatregel de capaciteit niet te veel naar beneden? Dat vond ik een ontzettend groot voordeel aan Revo, het feit dat je niet lang moest wachten...

En... hoe is de rit?

http://www.looopings.nl/weblog/5184/...chttijden.html

Ja dus!
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience, that's important!

Was BJL niet dat park dat enkele jaren geleden zo trots was op zijn "korte wachtrijen"? TFC was ook al zo'n ramp qua wachttijden, met alle negatieve commentaren op FB tot gevolg. Blijkbaar leren ze dus niet uit hun fouten. Om die reden hoop ik dat dit VR-gedoe niet lang duurt, hoe leuk het ook moge zijn...

5. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Ik zie nog steeds geen lengte- of leeftijdsgrens voor de MM op http://www.bobbejaanland.be/attractions/mount-mara. Zou 'em graag eens doen met m'n jongste (net geen 1.20 m).

6. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Ik was er gisteren geweest. Het is wel mooi gedaan en het filmpje was wel cava MAAR 50 min aanschuiven voor dit met ocharme 1500 man int park gaat er zwaar over ook al was dit maar een softopening.
    Ze hebben precies niet veel geleerd van de FC waar je ook massa's tijd moest aanschuiven terwijl dit toch altijd het park is geweest met de minste wachttijden.
    Het is wel een mooie investering maar gebruik het geld toch maar voor andere dingen want srr maar het park zag er slecht uit vooral in cowboydorp maar ja

7. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Gistere zeiden ze op perron dat ze 13 jaar moeten zijn voor een brilletje

12 jaar of 1.30 voor de VR ervaring.

9. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

In BJL zouden ze beter niks doen. Stilstaan is achteruitgaan maar ik hun geval is proberen vooruit te gaan nog meer achteruit gaan. Als je geen deftige investeringen kunt doen, doe er gewoon geen. In ieder geval, dit jaar nog minder bezoekers, nog meer besparen enz...
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

Mount Mara was alvast geen slechte investering, vandaag gedaan en moet zeggen dat hij geweldig leuk is.

11. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Mount Mara was alvast geen slechte investering, vandaag gedaan en moet zeggen dat hij geweldig leuk is.
    Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Alleen hoop ik wel dat ze het uitdelen en ophalen nog vlotter kunnen doen verlopen... Op rustige dagen is het geen ramp dat het even kan duren. Maar als er veel meer volk is dan vrees ik dat de wachttijd erg hard kan gaan oplopen..

Citaat Origineel gepost door slimmerik Bekijk post
    In BJL zouden ze beter niks doen. Stilstaan is achteruitgaan maar ik hun geval is proberen vooruit te gaan nog meer achteruit gaan. Als je geen deftige investeringen kunt doen, doe er gewoon geen. In ieder geval, dit jaar nog minder bezoekers, nog meer besparen enz...
    Je neemt me de woorden uit de mond... dit is hetgeen ik al heel de tijd probeer te zeggen in dit topic. Door alle goedkope aanpassingen van de afgelopen jaren is Revo er almaar slechter op geworden. Dus a.u.b. BJL, pak 'm grondig aan of doe niets.

En dat filmpje van BJLRevoFans op FB / YT is te belachelijk voor woorden. Waarom laat men alle effecten aan staan terwijl iedereen die brilletjes opheeft??!!! WTF??!!! Je ziet toch geen reet van de effecten en zo? De klok en effecten met die rare muziek erbij is werkelijk geen zicht. Amateurisme troef.

Schandalig dat ze deze klassieker zo blijven verknallen, al blijf ik die nieuwe lampen in het station wel tof vinden...
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 27-03-2016 om 21:56

Je neemt me de woorden uit de mond... dit is hetgeen ik al heel de tijd probeer te zeggen in dit topic. Door alle goedkope aanpassingen van de afgelopen jaren is Revo er almaar slechter op geworden. Dus a.u.b. BJL, pak 'm grondig aan of doe niets.

En dat filmpje van BJLRevoFans op FB / YT is te belachelijk voor woorden. Waarom laat men alle effecten aan staan terwijl iedereen die brilletjes opheeft??!!! WTF??!!! Je ziet toch geen reet van de effecten en zo? Die klok en effecten met die rare muziek erbij is werkelijk geen zicht. Amateurisme troef.

Schandalig dat ze deze klassieker zo blijven verknallen, al blijf ik die nieuwe lampen in het station wel tof vinden...
    Misschien ben jij wel degene die wat moet zien dan zijn neus lang is. Mount Mara is pas toegankelijk voor kinderen van 12 jaar of 1.30 meter. Kleinere mogen nog steeds meerijden met de begeleider, zonder bril, dan hebben zij op deze manier ook iets aan de rit.

Citaat Origineel gepost door slimmerik Bekijk post
    Ik neem aan dat je hem al uitgetest hebt?

Misschien ben jij wel degene die wat moet zien dan zijn neus lang is.
    Amai, jij hebt lange tenen...

En wat de kleine kindjes betreft: nu zitten die op een klok te gapen met muziek die er niet bij hoort. Ja, ik vind dat amateuristisch.

Amai, jij hebt lange tenen...

En wat de kleine kindjes betreft: nu zitten die op een klok te gapen met muziek die er niet bij hoort. Ja, ik vind dat amateuristisch.
    Uw manier van posten is totaal afkrakend, terwijl je de achterliggende reden niet kent, vind ik een beetje dom.

Maar bon iemand met Revolutionfanaat in de titel zal nooit iets nieuws aanvaarden op zijn favoriete ride

Wat betreft de kindjes, zou je ze dan liever een ritje in het pikdonker geven, dat kan ook niet he...

Uw manier van posten is totaal afkrakend, terwijl je de achterliggende reden niet kent, vind ik een beetje dom.

Maar bon iemand met Revolutionfanaat in de titel zal nooit iets nieuws aanvaarden op zijn favoriete ride

Wat betreft de kindjes, zou je ze dan liever een ritje in het pikdonker geven, dat kan ook niet he...
    Ummm, een paar posts geleden was ik positief over de nieuwe lampen in het station. De nieuwe wachtrij ziet er ook tof uit op het eerste gezicht. Dus neen, ik ben niet negatief over alles. En dan nog, is dat een reden om zo bot uit te hoek te komen? Ik heb toch niemand persoonlijk aangevallen? Ik geef kritiek, da's alles... als je daar niet tegen kunt, dan is dat jouw probleem.

En voor je begint te zeuren over die "Revolution-fanaat", ga eens terug naar pagina 4 en lees wat ik daar geschreven heb. Ik wil zeker verandering, maar ben niet tevreden met de goedkope en ongerijmde manier waarop men verandert. Deze baan heeft gewoon een serieuze opknapbeurt nodig met effecten om u tegen te zeggen. Door de bezoekers een brilletje op hun neus te zetten, verander je niets aan het feit dat de effecten er verloederd bijliggen...

18. Standaard Re: 2016 Bobbejaanland: Mount Mara & Nightmare Motel

Verandering is inderdaad bij sommigen lastig te aanvaarden. Geef ze nog wat tijd daar bij BBJ voor die VR op een rendabele manier te gebruiken. T'is tenslotte ook nog maar dag 2 voor hun hé.

Die tussenoplossing voor de film toch te tonen vind ik op zich toch een betere oplossing dan gewoon het scherm uit te laten, zodat die kinderen letterlijk in de donker zitten?
    Of nee, ze moeten kinderen verbieden (O wee, dat mag niet hoor!) of ze moeten de cappaciteit naar omlaag halen door echt 1 per trein te zetten, en niet meer. (O wee, extra wachttijden, laten we daar kritiek dan maar op geven). Dit is dus gewoon de middenweg, en in mijn ogen de beste oplossing op dit moment.

Persoonlijk ben ik wel fan van de technologie an sich (Kom er veel mee in contact door men studies); en elke (relatief) nieuwe toepassing zie ik graag komen. (Zeker in België!)
    Je vois la vie en des biscuits.

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    of ze moeten de cappaciteit naar omlaag halen door echt 1 per trein te zetten, en niet meer. (O wee, extra wachttijden, laten we daar kritiek dan maar op geven).
    Dat is al zo.

Ennuh, willen degenen die lopen te klagen dat sommigen niet tegen verandering kunnen eens lezen wat ik op pagina 4 heb gepost? Dan denk ik eerder dat sommigen niet tegen kritiek kunnen...

Door de bezoekers een brilletje op hun neus te zetten, verander je niets aan het feit dat de effecten er verloederd bijliggen...
    door die VR zijn de effecten niet belangrijk meer voor de mensen die oud genoeg zijn voor de VR ervaring, dat is net het mooie aan dit concept.

willen degenen die lopen te klagen dat sommigen niet tegen verandering kunnen eens lezen wat ik op pagina 4 heb gepost?
    Oke, je wil dus enkel veranderingen als ze op jouw manier gebeuren en zonder VR zijn?

Bookmarks

Posting Regels