Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergeven resultaten 41 tot 43 van 43

Onderwerp: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

1. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door coasterfrenzy Bekijk post
    Is auteursrecht niet Europees geregeld? Volgens mij is China een van de weinige landen waar ze ermee kunnen weg komen. Als Belg heb je alle mogelijkheden om looopings te dwingen de foto te verwijderen of anders boete te betalen. Je zou ook zeker niet de eerste zijn.
    Inderdaad. Plus je kan je ook gewoon op het NL recht baseren om schade vast te stellen hoor? Beetje vreemde logica anders hé. Dan zou iedereen buiten België al jouw rechten (meer specifiek jouw persoonsrechten) mogen schaden...

Met de logica: "je kan er toch niks aan doen, want hij trekt er zich niks van aan" ga je inderdaad niet ver komen. Persoonlijk zou ik het wel verder trekken en ze in eerste instantie verzoeken om het weg te halen. Als ze dat niet willen doen dan zou ik het zelfs verder trekken, gewoon wetende dat ik in mijn recht zou zijn (en eventuele kosten zouden uiteindelijk toch door Looopings moeten betaald worden, aangezien elke auteurswet in elk land in de EU in het voordeel van de auteur is.)
    Je vois la vie en des biscuits.

Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

-Bootvaart is stuk gegaan met de grellige waterval van de voorgaande dagen, iets onderwater gelopen dat er niet goed bestand tegen was .
    -King Kong had volgens mij iets met de hydraulic .
    -monorail reed niet met MNM omdat er radio kabels door het spoor liepen . Die de dagen ervoor getrokken werden .
    van el paso weet ik niets .

3. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Kan er iemand zeggen of er nu iets gewijzigd is aan de beelden van MM?
    Live faster. Live harder. Live stronger.

Bookmarks

Posting Regels