Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 43

Onderwerp: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

1. Standaard Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

In Bobbejaanland hangt vandaag een bordje bij Mount Mara 'gesloten wegens modificatie'. Iemand een idee wat er gemodificeerd wordt aan de attractie?
    Bijgesloten Thumbnails Bijgesloten Thumbnails Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  IMG-20160627-WA0003.jpg
Bekeken: 190
Grootte:  39.8 KB  

2. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Alé, en het reuzenrad en de monorail moeten ook weer dicht omdat er schoolreisjes zijn. Duidelijk dat PR niet op bezoek is in het park vandaag, anders waren ze wel open geweest. Oki Doki vandaag welgeteld 5,5 uur open.

Dieptriest.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

3. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Enerzijds denk ik dat ze hem sluiten omwille van de vele kleine kinderen, omdat het vlotter zou gaan en omdat het bij kinderen misschien leuker is om Revolution te doen?

Anderzijds zijn ze misschien bezig met een update te geven van de software, zodat de laatste helix vlotter verloopt?
    Live faster. Live harder. Live stronger.

4. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Vrijdag was Mount Mara ook dicht vanwege dezelfde reden. Ik heb volgens mij zo'n zeer klein vermoeden wat men aan het veranderen is. Als ik het moet geloven wat er me ingefluisterd werd aan het begin van dit seizoen.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

5. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    Vrijdag was Mount Mara ook dicht vanwege dezelfde reden. Ik heb volgens mij zo'n zeer klein vermoeden wat men aan het veranderen is. Als ik het moet geloven wat er me ingefluisterd werd aan het begin van dit seizoen.
    Nu maak je me wel benieuwd
    Live faster. Live harder. Live stronger.

6. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Bedoel je hiermee dat ze de Revolution defintief gaan verwijderen en heel de dag Mount Mara gaan laten rijden?

Kortom, men is nu alle effecten van de Revolution aan het verwijderen?

7. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Bedoel je hiermee dat ze de Revolution defintief gaan verwijderen en heel de dag Mount Mara gaan laten rijden?

Kortom, men is nu alle effecten van de Revolution aan het verwijderen?
    Er is vanaf dit seizoen een nieuwe mediaplayer geïnstalleerd voor de klokfilm. Dus de Revolution definitief vervangen door Mount Mara gaat niet gebeuren.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

8. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Waarom kunnen een monorail en een reuzenrad niet open met schoolreisjes?

9. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door Desperado Bekijk post
    Waarom kunnen een monorail en een reuzenrad niet open met schoolreisjes?
    Omdat kindjes tegenwoordig zo weinig opvoeding krijgen dat er vanalle rotzooi uit gesmeten word. Ik heb gehoord dat er een rugzak uit het reuzenrad gegooid is dus ik geef zo overschot van gelijk... krijg dat meer eens op je kop als daar nog 'n Cola of water in zit... De monorail zal wel een gelijkaardige reden hebben.

10. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door vbgenechten Bekijk post
    Omdat kindjes tegenwoordig zo weinig opvoeding krijgen dat er vanalle rotzooi uit gesmeten word. Ik heb gehoord dat er een rugzak uit het reuzenrad gegooid is dus ik geef zo overschot van gelijk... krijg dat meer eens op je kop als daar nog 'n Cola of water in zit... De monorail zal wel een gelijkaardige reden hebben.
    Het sluiten van die attracties is een te makkelijke oplossing, alsof het krapuul alleen maar naar Bobbejaanland trekt. Het feit dat jongeren zich met zoiets gaan bezig houden wil zeggen dat ze zich vervelen en dat is uiteraard best gênant als je dat als park gaat moeten toegeven.

Misschien moeten ze er eens voor zorgen dat je om 10 uur tenminste in een attractie kan.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

11. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Wat stel jij dan voor alles oplossing? Kippengaas rond alle bakjes doen? Of een net spannen boven de paden?

Dat er zo'n dingen gebeuren lijkt me eerder te wijden aan een fout in de mentaliteit of opvoeding van sommige kinderen. Toen ik mij vroeger verveelde haalde ik zo'n kutstreken toch niet uit hoor. Net zoals ik niet begin te schrijven op muren of aan ieder touw/ding wat los zit te sleuren... Maar ja, kinderen die troep naar beneden gaan kleuren is natuurlijk een rechtstreeks gevolg van attracties die niet open zijn om tien uur!

Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

BJLRevoFans, zou je a.u.b. kunnen zeggen wat men nu precies aan het veranderen is? Dat soort vage posts van: "ik weet wat er gaat gebeuren, maar ik zeg het jullie lekker niet" voegen helemaal niets toe aan dit topic.

Revolution was gewoon open vandaag .
    Citaat Origineel gepost door Dinosaurus Bekijk post
    Je moet gek zijn om één van je toppers halverwege het seizoen te gaan sluiten. Dat ze de monorail en het reuzenrad sluiten, vind ik nog niet zó erg, maar een attractie als Revo/MM moet gewoon open zijn. Ik heb het gehad met dit park.
    Leg mij ook eens uit waarom er geen motor stuk kan gaan, as kan scheuren, relais kapot kunnen gaan, PLC kaarten stuk kunnen gaan etc ?? Dat kan jij toch helemaal niet weten ?

Sorry, chupa, ik had de afbeelding niet gezien en dacht dat Revo ook gesloten was, al blijft 16u30 wel een bijzonder vroeg uur om te sluiten. 'k Heb mijn vorige post dan ook aangepast. Ik ben soms ietsje te rap met posten

Maar dan nog, dat soort dingen moeten ze zo veel mogelijk tijdens de winterstop aanpakken. Aangezien Revo gewoon open was, veronderstel ik dat het iets met de VR te maken heeft. Kapotte motor of dat soort dingen zullen het dus wel niet zijn.

Als BJLRevoFans nu ietsje duidelijker kon zijn...
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 27-06-2016 om 19:19

Sorry, chupa, ik had de afbeelding niet gezien en dacht dat Revo ook gesloten was. 'k Heb mijn vorige post dan ook aangepast. Ik ben soms ietsje te rap met posten

Maar dan nog, dat soort dingen moeten ze zo veel mogelijk tijdens de winterstop aanpakken. Ik veronderstel trouwens dat het iets met de VR te maken heeft.
    Als BJLRevoFans nu ietsje duidelijker kon zijn...
    Ik ken dat fenomeen helaas :-) , niet erg .
    Sommige aanpassingen aan die VR kan je helaas niet doen tijdens de winterstop hè .
    Volgens mijn informatie moet je je niet ongerust maken en gaat er niks speciaal gebeuren hoor . Het lijkt me érg sterk als BJLRF beter geïnformeerd is .
    EDIT: nuja het kan altijd , ik heb net 2weken in Italië vertoefd ...

16. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

BJLRevoFans, zou je a.u.b. kunnen zeggen wat men nu precies aan het veranderen is? Dat soort vage posts van: "ik weet wat er gaat gebeuren, maar ik zeg het jullie lekker niet" voegen helemaal niets toe aan dit topic.
    Dit vage antwoord zeg ik niet voor niets. Het is GEEN zekerheid wat ik vernomen heb en wil het safe spelen.

17. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Is het dan misschien niet beter voor jouw geloofwaardigheid om het dan niet te posten als je geen duidelijke bron kan vermelden? Als ik onzekerheden wil lezen ga ik wel de Dag Allemaal of de Story gaan kopen en dat doornemen.
    Je vois la vie en des biscuits.

18. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Is het dan misschien niet beter voor jouw geloofwaardigheid om het dan niet te posten als je geen duidelijke bron kan vermelden? Als ik onzekerheden wil lezen ga ik wel de Dag Allemaal of de Story gaan kopen en dat doornemen.
    De bron is een personeelslid waar ik mee gepraat heb, maar het blijft iets waar GEEN zekerheid over is.

19. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    De bron is een personeelslid waar ik mee gepraat heb, maar het blijft iets waar GEEN zekerheid over is.
    Dus we kunnen het bijgevolg beter negeren? Ik heb eigenlijk zelfs meer vertrouwen in de berichten van chupacalabra, waar ik ook de oorsprong niet precies van af ken. (Maar die doet tenminste niet zo geheimzinnig en onduidelijk?)
    Je vois la vie en des biscuits.

20. Standaard Re: Mount Mara alweer gesloten wegens 'modificatie'!

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Dus we kunnen het bijgevolg beter negeren? Ik heb eigenlijk zelfs meer vertrouwen in de berichten van chupacalabra, waar ik ook de oorsprong niet precies van af ken. (Maar die doet tenminste niet zo geheimzinnig en onduidelijk?)
    Ik heb wat meer info gekregen en u mag inderdaad negeren wat ik zei. Excuses.

Bookmarks

Posting Regels