Pagina 4 van 4 EersteEerste 1 2 3 4
Weergeven resultaten 61 tot 65 van 65

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2017

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door bobby turbo Bekijk post
    Aan een mijn trein heeft dit park echt geen behoefte familiale toestanden genoeg. Nee breek Dreamcatcher af en en zet daar een achtbaan met de nodige punch. De plek waar Speedy Bob staat zou ik opvullen met een freefall, zo dat er meer thrill in het park komt.
    Hmmm... Ja inderdaad klinkt ook zeer goed!
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Op de plek van speedy Bob past echt geen mijntrein en al helemaal geen RMC. Een kleine woodie van de gravity Group daarentegen, zou volgens mij een fantastische toevoeging zijn.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

3. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Op de plek van Dreamcatcher zou ik een loopingcoaster plaatsen, want in het park mag er net iets meer thrill komen, ook op vlak van achtbanen.

Naast de Speedy Bob zou ik net als bobby turbo een freefall plaatsen, die deels onder de grond gaat (en dat idee had ik al langer dan wat men nu in Amerika van plan is!)
    Live faster. Live harder. Live stronger.

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Op de plek van Dreamcatcher zou ik een loopingcoaster plaatsen, want in het park mag er net iets meer thrill komen, ook op vlak van achtbanen.

Naast de Speedy Bob zou ik net als bobby turbo een freefall plaatsen, die deels onder de grond gaat (en dat idee had ik al langer dan wat men nu in Amerika van plan is!)
    Als Bobbejaanland zulke stap zou kunnen overwegen zou een contract met Intamin de beste optie zijn. Dan zat ik te denken aan een Intamin Sky Jump en een Intamin LSM/Hydraulic Launch Coaster. Dan haalt Bobbejaanland twee attracties binnen die uniek zijn binnen de Benelux.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    Als Bobbejaanland zulke stap zou kunnen overwegen zou een contract met Intamin de beste optie zijn.
    Gerstl. en een bescheiden Mack zijn helaas het hoogst haalbare voor een PR-park, vrees ik.

Dan zat ik te denken aan een Intamin Sky Jump
    In Zweden staat er een half-opgerichte met voorlopig illegaal statuut. Misschien kan die aan 1/2 prijs gekocht worden? Of anders kopen ze alleen de bovenste helft over ... Totempaal-thema ligt voor de hand.

... en een Intamin LSM/Hydraulic Launch Coaster.
    Staat er niet ééntje te koop in ... jawel: Zweden?. Helaas met maar een beperkte capaciteit en een (te) korte track. Daarentegen wel vrachtschepen genoeg van Göteborg naar Antwerpen.

Ome Donald beweerde onlangs dat er verschrikkelijke dingen gebeuren in Zweden. Had hij het over de statuten van 'Ikaros' en 'Wildfire'? Die laatste zou niet misstaan op de huidige zone van Rusty (sic) Bob + achterliggende extra parking-zone + Dreamcatcher

En nu terug ontwaken uit de zoetste droom en uitkijken naar ... een speeltuin in aanbouw.
    Jag hatar Svenska trädkramare!

Bookmarks

Posting Regels