Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 62

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2017

1. Standaard [Bobbejaanland] 2017

Zijn dit de voorbereidingen voor de nieuwe Halloween maze The Bug Escape of een nieuwe attractie voor volgend jaar?
    Iemand enig idee?

Bron: https://twitter.com/parcplaza

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Dit zouden voorbereidingen zijn voor the bug Escape.

Geeft me best wel hoop dat dit alweer een mooi spookhuis kan worden als ze d'r al zoveel moeite om liggen te steken.. Geen huisje ergens binnen gepropt waar nog ruimte was. Maar echt een ruimte gemaakt voor het huis. Als je snapt wat ik bedoel.

En het lijkt me ook best groot te worden als ik zie dat er ook nog een hele lap grond achteraan klaargemaakt word.

3. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Amai als ze nu nog moeten beginnen met bouwen voor halloween dan vrees ik toch dat het niet vet zal worden.

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

tja, het ziet er naar uit dat er allemaal gaten voor palen op gelijke afstand worden geboord. Dan kun je met houten panelen toch snel een doolhof maken, type doolhof in Plopsa Coo. Met een beetje volk staat dat op een dag of twee helemaal in elkaar hoor.

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door smartieke Bekijk post
    Amai als ze nu nog moeten beginnen met bouwen voor halloween dan vrees ik toch dat het niet vet zal worden.
    Hoezo? Ik kan me niet inbeelden dat Walibi veel vroeger/later begint hoor?
    Je vois la vie en des biscuits.

Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Het is trouwens ook niet geweten of deze indoor of outdoor wordt....

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Leuk om te zien dat men van een deel gebruikt van de voormalige Time Tunnel. Zo word er een leeg vlak in het park gelijk weer wat opgevuld.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

8. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

http://www.bobbejaanland.be/plan-je-bezoek/kalender

De kalender voor volgend seizoen staat online. Vele dagen waarop het park maar geopend is tot 17u. Zo ook alle weekdagen in de zomervakantie tot 17u en in het weekend tot 18u. Er zijn geen dagen meer dat het park tot 19u is geopend.

Enkel op feestdagen en de weekends daarrond is het park nog tot 18u geopend en in de weekends in september.
    Wel zie ik het gebeuren dat ze sluitingsuur 17u zetten, maar langer open blijven bij drukte. Zo kunnen ze zonder veel schuldgevoel de poorten dichtgooien op rustige dagen en op drukke dagen kunnen ze langer openblijven zonder ruzie te hebben met de buren.

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    http://www.bobbejaanland.be/plan-je-bezoek/kalender

De kalender voor volgend seizoen staat online. Vele dagen waarop het park maar geopend is tot 17u. Zo ook alle weekdagen in de zomervakantie tot 17u en in het weekend tot 18u. Er zijn geen dagen meer dat het park tot 19u is geopend.

Enkel op feestdagen en de weekends daarrond is het park nog tot 18u geopend en in de weekends in september.
    el zie ik het gebeuren dat ze sluitingsuur 17u zetten, maar langer open blijven bij drukte. Zo kunnen ze zonder veel schuldgevoel de poorten dichtgooien op rustige dagen en op drukke dagen kunnen ze langer openblijven zonder ruzie te hebben met de buren.
    0 dagen in november ? De Halloweenperiode is ook "raar" een week open, de daaropvolgende week tijdens de 'werkdagen' gesloten, en dan 2 nocturnes ?
    Had de directeur in een interview niets gezegd à la"we zien de populaire avondopeningen, waarom zouden we er dan geen extra doen" ??
    volgens mij zijn ze in het voorjaar ook meer open dan voorgaande jaren, en in het najaar minder ? Of is dat een illusie ?
    ik zou de uitleg omtrent de sluitingsuren aannemelijk kunnen noemen, maar dan moet het ook nog wel effectief GEBEUREN . bovendien zou ik er als operator precies niet zomaar mee kunnen lachen . Je maakt afspraken om kinderen op te halen, iets te gaan eten, cinema te gaan etc... maar dan beslist het park plots: oh ja, een uurtje langer open . Daar gaan al je plannen !
    EDIT: bedenking: misschien is de sluitingsuur van het park effectief de sluiting van de attractiewachtrijen ?

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door chupacalabra Bekijk post
    0 dagen in november ? De Halloweenperiode is ook "raar" een week open, de daaropvolgende week tijdens de 'werkdagen' gesloten, en dan 2 nocturnes ?
    Had de directeur in een interview niets gezegd à la"we zien de populaire avondopeningen, waarom zouden we er dan geen extra doen" ??
    volgens mij zijn ze in het voorjaar ook meer open dan voorgaande jaren, en in het najaar minder ? Of is dat een illusie ?
    ik zou de uitleg omtrent de sluitingsuren aannemelijk kunnen noemen, maar dan moet het ook nog wel effectief GEBEUREN . bovendien zou ik er als operator precies niet zomaar mee kunnen lachen . Je maakt afspraken om kinderen op te halen, iets te gaan eten, cinema te gaan etc... maar dan beslist het park plots: oh ja, een uurtje langer open . Daar gaan al je plannen !
    EDIT: bedenking: misschien is de sluitingsuur van het park effectief de sluiting van de attractiewachtrijen ?
    Ik ben er wel van overtuigd dat er nog gesleuteld gaat worden aan die kalender, want de hele herfstvakantie valt praktisch in de maand november. Misschien staat die maand er nog niet op, omdat het juist in die week is dat ze nog nocturnes willen plannen. Ik zie het bv gebeuren dat ze op woensdag 1 november en zaterdag 4 november 2017 een nocturne willen gaan organiseren. Bovendien kloppen vaak de openingsuren niet. Op de folder van Bobbejaanland in 2015 stond bv. dat in weekends het park tot 18u open was, terwijl dit in realiteit was tot 19u. Voor de weekdagen in de grote vakanties stond er wel dat ze tot 19u open waren, terwijl ze eigenlijk maar tot 18u open waren.

De site van de Belgische pretparken mag je eigenlijk maar vertrouwen, een maand voor de openingsdag.

11. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Als je in een pretpark werkt en je bent al maar open tot 5u dan heb je totaal geen klagen, integendeel zelfs. Ik heb geen idee hoe de werknemers daar nog aan hun uren geraken.
    En de attracties sluiten altijd vroeger dus ik zie geen enkele reden waarom het nu anders zou zijn (revo, el rio en dreamcatcher sluiten dan al om 16.30u)

Over de kalender zelf: ik dacht dat het vorig jaar al niet meer erger kon, maar het kan dus wel nog erger. Bijna alle weekends en weekdagen in juli/augustus open tot 17u. De weekends in september staan dan wel tot 18u maar dat zal een vergissing zijn (wsl kennen ze nog niet goed het verschil tussen blauw en rood). Nee, serieus, dit kan je niet meer ernstig noemen.
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

12. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Whahaha, als dat zo is ga ik te voet naar Scherpenheuvel .

Sluiten om 17h tijdens de zomervakantie is nog erger dan belachelijk. Aflopende zaak daar in Bobbejaanland .
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

13. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Whahaha, als dat zo is ga ik te voet naar Scherpenheuvel .

Genoteerd.
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken

14. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Phadd-F Bekijk post
    Genoteerd.
    Jefke woont in Aarschot en ligt 10km van Scherpenheuvel, dus die uitdaging is niet zo spectaculair ^^
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

Citaat Origineel gepost door slimmerik Bekijk post
    Jefke woont in Aarschot en ligt 10km van Scherpenheuvel, dus die uitdaging is niet zo spectaculair ^^
    hahahahaha heerlijk .
    Voor bezoekers zijn de openingsuren zelden laat genoeg hè .

16. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    De site van de Belgische pretparken mag je eigenlijk maar vertrouwen, een maand voor de openingsdag.
    Terwijl die van buitenlandse parken (soms) wel heel duidelijk zijn, alleen niet altijd op tijd gepubliceerd naar mijn reislustige goesting.

Dat van de Herfstvakantie kan niet anders zijn dan een vergissing (van BJL, niet van het Ministerie van Onderwijs).
    De kalender zal dus wel nog wijzigen. Geen ramp aangezien 99% van de bezoekers dagjesmensen zijn uit Be, Zuid-NL en Westelijk-Dui.

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Voor bezoekers zijn de openingsuren zelden laat genoeg hè .
    Absoluut, maar een pretpark in volle zomer openhouden tot amper 17h vind ik schandalig. De dag begint pas om dat tijdstip op een hete zomerdag bij wijze van spreken. Dat uurtje langer open blijven waar sprake van is, moet ik ook nog zien gebeuren.

18. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Zeer vreemde kalender. Positief vind ik alvast dat er inderdaad meer openingsdagen zijn in het voorjaar dan andere jaren. In het voorjaar is men elke maandag open, en op heel wat weekdagen ook.

De zomerperiode is inderdaad best vreemd te noemen, en ook hier zouden ze toch wel enkele nocturnes kunnen plannen: het is later donker, dus in veel verlichting moet dan niet geïnvesteerd worden, en kan een meerwaarde zijn mits het juiste entertainment, aangezien ook WB hiermee gestopt is. Als ik dan zie dat het park in de week om 17u sluit en in het weekend om 18u... dan moet hier nog aan gewerkt worden!

September is dan weer hetzelfde als de voorbije jaren, maar oktober is pas heel erg raar te noemen. Elk jaar openen ze hun Halloweenevent ook voor de Zuid-Nederlanders. Voorgaande jaren viel hun vakantie één week voor de onze. Voor 2017 is de vakantie in Zuid- en Midden-Nederland 2 weken voor de Belgische, en de Noord-Nederlandse 1 week voor de Belgische. Gezien de Noord-Nederlanders niet zo interessant zijn, wordt hier geen rekening mee gehouden. Hierdoor zal het park dus een week Halloween vieren (voor de Nederlanders), een week sluiten en dan weer een week Halloween vieren (voor de Belgen). De kalender voor november zal dus wel snel toegevoegd worden, maar op dit moment zijn we nog november 2016. Ik verwacht later deze week de aanpassing te zien.

Wat betreft de uren... als ze open zijn tot 17u, hoop ik ook dat ALLES open is tot 17u (dus geen sluiting van wachtrijen om 16u15 of 16u30), maar nog meer hoop ik dat de uren nog wat verlaat zullen worden, toch zeker in zomer en weekends.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

19. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Of ze zien de bui al hangen in Lichtaart tijdens de zomer. Efteling opent Symbolica, Phantasialand heeft dit jaar een verpletterende indruk nagelaten met Klugheim en zie ik volgend jaar opnieuw massa's volk trekken, niet iedereen heeft Pulsar al gezien en in Plopsaland opent een houten achtbaan. Waarom zou je eigenlijk naar Bobbejaanland moeten trekken. Hun laatste nieuwigheid zie ik geen herhalingsbezoekers trekken, en al helemaal niet als nog maar de helft van het verhaal over blijft... Ze zullen volgend jaar heel sterk uit de hoek mogen komen om volk van die parken weg te trekken. Al kan een verlaging van het terugkomtarief van 9 euro naar 9 cent ofzo wel helpen.

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Vooral ook je bent daar om 10.00 u tegen 11.00 u doe je een eerste attractie, rond 13.00 u iets eten met een koffietje, rustig aan, alle tijd. Daarna nog wat over gebleven dingen doen, of misschien zelfs iets voor de 2 de keer. Als je alles rustig aan doen en alle echt redelijk leuke dingen al 2 of zelfs 3 keer hebt gedaan dan is het om 16.00 a 16.30 u toch wel tijd om naar huis te gaan, voordat de verveling echt begint toe te slaan. (tenminste mijn ervaring de laatste keren)

Bookmarks

Posting Regels