Pagina 2 van 10 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 196

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2017

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Laatste keren dat ik er was, was het toch wel heel erg druk (Hemelvaartweekend en Halloween nocturne), waarbij we tijdens de Halloween nocturne 0 attracties hebben kunnen doen (enkel alle haunted houses en Fear Theater).

In september ben ik op een weekdag geweest (dus 10u00 - 17u00) en toen hebben we veel kunnen doen op één dag, maar ook niet alles wat we wilden doen.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Ondertussen vertelt Bobbejaanland dikke leugens op hun website en Facebook. De Addict Pass staat doorgestreept aan 89 euro en zou nu uitzonderlijk aan 79 euro te koop zijn. Maar 89 euro heeft die Pass nooit gekost. Deze praktijken zijn in België verboden.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

3. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Ondertussen vertelt Bobbejaanland dikke leugens op hun website en Facebook. De Addict Pass staat doorgestreept aan 89 euro en zou nu uitzonderlijk aan 79 euro te koop zijn. Maar 89 euro heeft die Pass nooit gekost. Deze praktijken zijn in België verboden.
    Als je een Addict-pas tijdens het seizoen koopt, kost hij wel degelijk 89 euro, hoor. De Pro 69 en de Fan 59. Buiten het seizoen zijn ze altijd 10 euro goedkoper.

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Amedee Bekijk post
    Als je een Addict-pas tijdens het seizoen koopt, kost hij wel degelijk 89 euro, hoor. De Pro 69 en de Fan 59. Buiten het seizoen zijn ze altijd 10 euro goedkoper.
    Ik heb mijn Addictpas midden augustus 2016 gekocht aan 79 euro.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Ik heb mijn Addictpas midden augustus 2016 gekocht aan 79 euro.
    Dat is dan een abonnement 2017 vermoed ik. Dat is dan al de voorverkoopprijs van abonnementen 2017. Als je in juli een Addict 2016 kocht, kostte hij 89 euro. De Addict 2017 zal ook weer 89 euro kosten vanaf 1 april, als het park terug open is.

6. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Weet er iemand al iets of er werken zijn in Bobbejaanland want is nogal akelig stil daar al was het vorig jaar ook zo.

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door nicooke Bekijk post
    Weet er iemand al iets of er werken zijn in Bobbejaanland want is nogal akelig stil daar al was het vorig jaar ook zo.
    In oktober werd er me verteld dat er op de planning stond om wat gebouwen op te knappen. Ik vermoed dat het om de gebouwen in cowboy stad gaat of de binnenkant van Kinderland.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

8. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    In oktober werd er me verteld dat er op de planning stond om wat gebouwen op te knappen. Ik vermoed dat het om de gebouwen in cowboy stad gaat of de binnenkant van Kinderland.
    Gebouwen op te knappen, ergo, er voor zorgen dat ze komende seizoen niet instorten of gaan ze dat eens echt opknappen?
    Je vois la vie en des biscuits.

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

In de Belgische parken staan ze tijdens de wintermaanden de laatste jaren meer stil dan dat er wordt gewerkt. Ik verwacht dus geen grote opknapwerken in Bobbejaanland.

Al kwam Bobbejaanland wel vorig jaar met Mount Mara op de proppen. Ik verwacht dit jaar eerder een nieuwe show en wat evenementjes.

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Vorig jaar was het ook lange tijd stil uit Bobbejaanland en kwam men uit het niets af met Mount Mara én Nightmare Motel.

Beide attracties kunnen aangepast worden, dus hier verwacht ik mogelijks een update van. Verder verwacht ik ook dat Bug Escape een permanent gegeven wordt, al dan niet met een update.

En restauraties zijn altijd nodig, en zouden permanent moeten deel uitmaken van de planning en geen excuus mogen zijn om parken geen nieuwigheden te al dan niet te kunnen aanbieden, maar spijtig genoeg gebeurt het veel te vaak (en ook bij de grote spelers zoals DLRP)

11. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Vorig jaar was het ook lange tijd stil uit Bobbejaanland en kwam men uit het niets af met Mount Mara én Nightmare Motel.

Beide attracties kunnen aangepast worden, dus hier verwacht ik mogelijks een update van. Verder verwacht ik ook dat Bug Escape een permanent gegeven wordt, al dan niet met een update.

En restauraties zijn altijd nodig, en zouden permanent moeten deel uitmaken van de planning en geen excuus mogen zijn om parken geen nieuwigheden te al dan niet te kunnen aanbieden, maar spijtig genoeg gebeurt het veel te vaak (en ook bij de grote spelers zoals DLRP)
    Zover er mij verteld is wordt er het meest aan park onderhoud tijd besteed. Natuurlijk zal dat gaan om de standaard dingen die altijd gebeuren en her en der waarschijnlijk een nieuwe verflaag of zo... Vele grotere dingen moeten we denk ik helaas niet gaan verwachten. De attracties worden trouwens niet ge-update (stond al sinds toen niet op planning). Mount Mara werd trouwens de eerste maanden van het afgelopen seizoen meerdere malen ge-update en dat niet alleen technisch maar ook op manier van werken om het wat vlotter te laten verlopen.

Wat we enkel kunnen doen is natuurlijk onze fantasie de vrije loop laten gaan en gissen wat men van plan zou kunnen zijn voor het komende seizoen.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

12. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    Zover er mij verteld is wordt er het meest aan park onderhoud tijd besteed. Natuurlijk zal dat gaan om de standaard dingen die altijd gebeuren en her en der waarschijnlijk een nieuwe verflaag of zo... Vele grotere dingen moeten we denk ik helaas niet gaan verwachten. De attracties worden trouwens niet ge-update (stond al sinds toen niet op planning). Mount Mara werd trouwens de eerste maanden van het afgelopen seizoen meerdere malen ge-update en dat niet alleen technisch maar ook op manier van werken om het wat vlotter te laten verlopen.

Wat we enkel kunnen doen is natuurlijk onze fantasie de vrije loop laten gaan en gissen wat men van plan zou kunnen zijn voor het komende seizoen.
    Zelfs in mijn fantasie kan ik gen hoopvol beeld meer scheppen voor BBJ om eerlijk te zijn. ;-) Dat park moet dringend eens van mentaliteit wijzigen, voor het te laat is (als het dat nog niet is).

13. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Zelfs in mijn fantasie kan ik gen hoopvol beeld meer scheppen voor BBJ om eerlijk te zijn. ;-) Dat park moet dringend eens van mentaliteit wijzigen, voor het te laat is (als het dat nog niet is).
    Daar heb je een punt!

14. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Sommigen zijn voor en anderen tegen, maar zelf ben ik ook fan van Wouter Dekkers. Als je kijkt wat hij dit jaar alleen realiseert in Slagharen:
    - nieuwe achtbaan
    - vernieuwd kindergebied
    - 100 nieuwe vakantiehuizen
    - 3 nieuwe/vernieuwde restaurants
    - nieuwe ingang

Het park pakt enkel uit met een nieuwe achtbaan en nieuwe vakantiehuizen in de promotie, terwijl de rest meer als gewoon onderhoud beschouwd wordt! Dit noem ik vooral een goede mentaliteit. Ik geef Yves Peeters nog even het voordeel van de twijfel, aangezien hij pas laat in het seizoen de rol van Roland Kleve heeft kunnen overnemen, maar ik hoop dat ze deze winter toch niet helemaal stil hebben gezeten en dat hij eens goed gaat praten met Wouter Dekkers om te zien hoe je het moet aanpakken.

15. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Bobbejaanland pakt voor komend seizoen uit met Wondergarden en Restaurant The Lake House.
    Meer info:

http://www.bobbejaanland.be/ontdek/a...s/wondergarden

http://www.bobbejaanland.be/ontdek/r...the-lake-house

16. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Een nieuwe speeltuin en een vernieuwd restaurant dus. At least it's something natuurlijk, maar dit trekt geen nieuwe bezoekers...

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post
    Een nieuwe speeltuin en een vernieuwd restaurant dus. At least it's something natuurlijk, maar dit trekt geen nieuwe bezoekers...
    Je neemt me de woorden uit de mond!

18. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Wij hebben iets meer info bemachtigd . Je leest er meer over in ons nieuwsbericht.
    Algemeen verantwoordelijke Pretparken.be

19. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Beetje vreemd. Gaat men de doelgroep van de gezinnen met kinderen proberen aan te spreken, terwijl dat voordien toch eerder de jongeren waren?
    in dat geval lijkt het me nuttig om Kinderland ook een upgrade te geven.

20. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Net wat BJL nodig had, een groene zone...

gevalletje 'niets willen bouwen maar wel in het nieuws willen komen'?
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

Bookmarks

Posting Regels