Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 6 7 8 9 10
Weergeven resultaten 181 tot 197 van 197

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2017

1. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Earlyspencer Bekijk post

BTW: Kunnen Facebookers a.j.b. wat meer leestekens en nodige hoofdletters gebruiken? Ze zijn er gvd even zuinig op als BJL op arbeidsuren. Die indoor-bobslee in BJL maakt me trouwens erg nieuwsgierig
    Blijven hopen op dat eerste zou ik zo zeggen.

Indoor-bobslee zullen ze de revolution wel mee bedoelen zeker? Anders heb ik de laatste jaren toch wel iets gemist denk ik.
    Je vois la vie en des biscuits.

2. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Jak Bekijk post
    Een greep uit de recensies van afgelopen dagen op Facebook. Er zijn er ook iets betere bij, de toon is echter negatief, maar ik geef ze geen ongelijk. Op deze manier hou je toch geen pretpark open? Op deze manier moeten ze zelfs vroeger sluiten in de zomervakantie, omdat er dan HELEMAAL niemand naar het park wilt gaan.

Rampzalig
    Schrijnend
    Huiveringwekkend (en dan is het nog geen Halloween)

Bobbejaanland bezoek ik nu enkel nog met Halloween. Dan doen ze toch iets meer moeite en blijven de attracties nog iets langer open. Ookal blijven de openingsuren ook daar problematisch (lees: tot 17u).
    *schrapt BJL opnieuw uit zijn agenda* (alsof ze er in stond). Ik snap echt niet dat dat park nog aantrek heeft ... Geen attracties met hoge herhalingswaarde, geen enkele coaster die echt deftig te noemen is, verschrikkelijke operations, verschrikkelijk onderhoud, absurde prijzen, ...
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

3. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Hmm, de commentaren op Facebook zijn inderdaad moordend, maar dat is niet meer dan terecht ook. Zoiets doe je niet. Het feit dat ze in de zomer wel een uur gaan langer open houden als het écht druk is zoals gesuggereerd wordt, geloof ik niet. Typhoon is blijkbaar ook nog maar beperkt open, van 11 tot 15 uur. Big Bang en Banana Battle heb ik de indruk dat ze ook nog niet zijn open geweest, die Glijbaan regelmatig gesloten.

Maar ja, gelukkig kunnen de bezoekers op houten paletten gaan zitten in een gloednieuwe, nagelwitte zithoek. Dat is het belangrijkste nu toch?
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

4. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Ik was er zondag toevallig ook, ging er nog eens een blogpostje over maken. Maar de algemene indruk van het park kan ik maar met één woord omschrijven: triestig.

Het begint al met die nieuwe speeltuin. We hebben er even op staan kijken, maar wat daar in hemelsnaam uniek aan is hebben we niet kunnen vinden. Die bloemen aan dat gebouw ernaast ziet er zo ad random en wtf uit. De locatie ervoor is ook zo slecht gekozen. Je komt binnen in een pretpark waar je meer dan € 30 voor betaalt, dan is een speeltuin toch niet het eerste wat je wil zien. Een speeltuin die er niet veel anders uitziet dan degene die je in eender welk stadspark kan aantreffen, gratis dan nog.

Veel attracties openden later dan 10 uur, niet erg klantvriendelijk maar ze zijn niet het enige park dat dat doet. Wel leek er gewoon niks van gedachte achter te zitten, waar je bij Walibi nog kunt begrijpen dat de achterkant iets later opent omdat drie kwart van het publiek daar ook later komt ging bv. Typhoon later open. Half elf of elf uur, dat weet ik precies niet meer. Maar soit, je enige achtbaan met inversies die vlakbij de ingang ligt later openen... toont puur dat het om besparingen gaan en klantvriendelijkheid hun niks kan schelen.

Ik wist niet eens dat het park tot 18U open was. Ik veronderstelde dat het tot 17U was, net als alle andere dagen in de paasvakantie. Toen we de borden bekeken leek dat gewoon te kloppen: quasi alle attracties sloten voor 17U. 16U30 of 16U45. Pas later op facebook merkte iemand op dat op de website stond dat het park tot 18U open was. Smartphone bovenhalen, site van het park erbij... en ja, daar stond inderdaad op dat het park tot 18U open was. Ik toch eens aan het onthaal gaan luisteren waar bevestigd werd dat het park 's morgens beslist heeft een uur vroeger te sluiten. Het stond op de schermen aangeduid. Onthaalmedewerker was wel heel vriendelijk en voelde zich er ook toch wat ongemakkelijk bij.

Over het personeel heb ik gemengde gevoelens. Niemand is echt onbeleefd hoor, dat zeker niet. Maar ik had de indruk dat er toch heel wat nieuwe mensen aangenomen zijn en nog niet goed ingewerkt zijn. De persoon waarbij we ons middageten bij bestelden had het niet onder controle en onze bestelling ging een beetje de mist in. Het eten vanvoor in Bobby's Kitchen (zo noemt dat denk ik?) was trouwens schandalig duur, 15 euro voor een menu... En ik maar klagen over Plopsa's horecaprijzen, maar in Lichtaart kunnen ze er ook wat van.

Operatrice van El Paso bleek ook niet echt gemotiveerd te zijn. Mijn maat vroeg of hij foto's mocht nemen tijdens de rit waarop het antwoord volgde: "aja, als de rit toch vertrokken is kan ik er toch niets meer aan doen"... Tja, wat een mentaliteit zeg... Niet dat ik op het (hele) personeel wil afgeven, want er zijn er toch echt die het goed menen met het park. Als je dan hoort dat personeel vrijwillig gewerkt heeft aan het cowboydorp om dat op te knappen. Zegt meteen hoe veel de directie om hun park geeft...

Om toch met een iets positievere noot af te sluiten: de omvorming van Dizz naar Naga Bay vond ik niet geheel slecht. Het is een verbetering al verpesten die hekkens de sfeer toch wel. En de remmen van de baan, nog steeds.

Bobbejaanland staat ten dode opgeschreven, lijkt mij onmogelijk goed te komen.

Edit: Banana Battle niet open gezien. Rij aan Mount Mara was +- 45 minuten ondanks dat er quasi geen volk in het park rondliep, als je gewoon de Revolution deed zat je er in vijf minuten in maar de projector stond wel niet aan.
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken

5. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Het is hier ook altijd hetzelfde... Bobbejaanland pakt ons elk jaar bij het pitje!

Eerst denken we van: okew, ze doen wat aan onderhoud en ze doen toch enige moeite om goed te beginnen, waarna we na de eerste weken zien dat de renovaties eigenlijk niets voorstellen, dat de openingsuren erbarmelijk zijn, personeel niet goed ingewerkt is, de operations nog steeds slecht zijn en het park niet veel om onderhoud geeft.

6. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Phadd-F Bekijk post
    Rij aan Mount Mara was +- 45 minuten ondanks dat er quasi geen volk in het park rondliep, als je gewoon de Revolution deed zat je er in vijf minuten in maar de projector stond wel niet aan.
    Hmmm... Het kan zijn dat men de projector was vergeten aan te zetten. Maar ben je zeker dat de projector echt uit stond? Want ik ben op 2de openingsdag langs geweest en ik zag tijdens mijn rit Revolution ook geen film, maar je zag wel dat het scherm oplichten. Dus de film starte gewoon niet op.
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

7. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Weet ik nu niet meer, ik weet wel dat ik geen film zag.
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan
    Phadd-F's coaster counter: 423 coasters [359 staal - 64 hout] in 99 parken

8. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Het park onaangekondigd vroeger sluiten kan echt niet, toch niet zonder een geldige reden. Dat men 's ochtends al beslist - nog voor je weet hoeveel volk er zal afkomen - begrijp ik echt niet, tenzij ze in Lichtaart plots over een glazen bol beschikken? Indien ze als het (echt) druk is dan eens de inspanning doen om langer open te blijven, zou ik hier nog enigszins begrip voor hebben, maar ook dat zal er zeker niet van komen!

Ik wist niet dat het zo erg gesteld was met BBJ, maar het baart mij grote zorgen. Met Yves aan het roer hoopte ik op een verbetering, en die leek er met Halloween (pendelbussen) en de opfrissingen te komen, maar als ik hier lees dat het personeel vrijwillige Cowboy-Stasd opknapt en dat er opnieuw zo'n wantoestanden gebeuren, tjah, dan weet ik niet wat er speelt. Heeft PR zo weinig vertrouwen in BBJ dat er enorm op het budget bespaard wordt of moet de directie dringend eens op roadtrip gaan om te zien hoe het anders kan?

Laat Wouter Dekkers maar snel overkomen naar BBJ! Die kan het misschien wel redden!
    Live faster. Live harder. Live stronger.

9. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

ik ben vrijdag 14/4 geweest, en het was echt om te huilen.
    Met abo Slagharen eerst gaan aanschuiven aan de eerste kassa om een papieren dagticktet te krijgen...

Verschillende attracties gewoonweg niet open of vroegtijdig gesloten, wachtrij revolution +1h, Mount Mara durf ik niet eens raden. En geen film te zien voor de revolution-rijders. Even getimed, het duurde 9,5 minuten tussen twee vertrekmomenten, dus zelfs geen 7 treinen per uur.... Waar is de tijd dat dit een topper was: https://youtu.be/hQsO7Ys2R-U
    Dreamcatcher met één trein, dus wachtrij tot buiten de houten palissades
    Typhoon hele dag een lange rij, en dan gesloten om 15h
    Speedy Bob aanschuiven tot buiten het gebouw
    Naga bay: meer dan 40min
    okidoki: wachtrij volledig vol, één trein..
    Iets eten aan Friet El Rio of Mc Monkey: wachtrij van 45min en langer..
    En park gesloten om 17h, zonder uitzondering.

Ik hoorde verschillende ontgoochelde reacties bij het naar buiten gaan. Als je die dag de volle pot hebt betaald ben je echt wel gekl...
    Werk aan de winkel!

10. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Nog heel eventjes en jullie kunnen weer beginnen uitkijken naar BiG! Hou de komende dagen zeker onze facebookpagina in de gaten voor meer info. Wie kan er al niet wachten? #BiG2

Aankondiging voor een nieuwe attractie?

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  17992156_10155113418745822_5794672946602650107_n.jpg
Bekeken: 37
Grootte:  10.7 KB

Bron:facebook Bobbejaanland

11. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door nicooke Bekijk post
    Nog heel eventjes en jullie kunnen weer beginnen uitkijken naar BiG! Hou de komende dagen zeker onze facebookpagina in de gaten voor meer info. Wie kan er al niet wachten? #BiG2

Aankondiging voor een nieuwe attractie?

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  17992156_10155113418745822_5794672946602650107_n.jpg
Bekeken: 37
Grootte:  10.7 KB

Bron:facebook Bobbejaanland
    BIG is de Belgian Influencer Gathering en geen nieuwe attractie haha...
    Dat is een dag dat een deel van de Belgische YouTubers samen komen naar het park voor meet en greets enz...
    De beste Facebookpagina van de Revolution! www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans
    Vergeet zeker ook geen bezoekje te nemen naar de website: www.revolutionfans.weebly.com

12. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Als er weinig volk komt, kan je je beter afvragen waarom dit zo is ipv later te openen en vroeger te sluiten.
    Mijn opperbazin maakt dezelfde fout: te weinig leraars, dus gaan die meer en langer moeten werken.
    https://www.youtube.com/watch?v=WyYfb3WUIcE
    Jag hatar Svenska trädkramare!

13. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk post
    BIG is de Belgian Influencer Gathering en geen nieuwe attractie haha...
    Dat is een dag dat een deel van de Belgische YouTubers samen komen naar het park voor meet en greets enz...
    Belgian influencer gathering...

Prachtig evenement voor een prachtig park lijkt me.

14. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Hier een aankondiging over het event vorig jaar (eerste editie, zat. 6 aug.)
    http://www.bobbejaanland.be/blog-nie...ncer-gathering
    Ik citeer graag het onderste zinnetje uit die aankondiging: "Tickets kosten 30 euro (toegang tot Bobbejaanland + BiG event) en 15 euro (voor zij die al een ticket of abonnement hebben voor Bobbejaanland)"
    Jag hatar Svenska trädkramare!

15. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Earlyspencer Bekijk post
    Hier een aankondiging over het event vorig jaar (eerste editie, zat. 6 aug.)
    http://www.bobbejaanland.be/blog-nie...ncer-gathering
    Ik citeer graag het onderste zinnetje uit die aankondiging: "Tickets kosten 30 euro (toegang tot Bobbejaanland + BiG event) en 15 euro (voor zij die al een ticket of abonnement hebben voor Bobbejaanland)"
    Whut. Ik ben echt in de war hierdoor. Dus stel, je koopt een ticket van tegen de 30 voor het park en je zou om een of andere reden geen toegang hebben tot het BIG-event (afgezet deel van het park dan ofzo?) moet je nog eens 15 betalen. Maar als je een totaal ticket koopt is het maar 30 euro of wat? Ik snap er geen snars van.

Prachtige tekst om te lezen ook:

"Ondersteund door talloze prachtige attracties zal de crème de la crème van de Belgische YouTube-wereld aanwezig zijn om samen met fans op de foto te gaan, handtekeningen uit te delen, een show te presenteren en de bezoekers een hele dag te vermaken."

Brakke youtubers die denken dat hun leven zinnig genoeg is om het met iedereen te delen matchen met een brak park.

(Ik nodig jullie altijd om eens naar zo'n video te kijken en zelf te oordelen: https://www.youtube.com/watch?v=npamTJCUiQ8)

16. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Citaat Origineel gepost door Joran Bekijk post

(Ik nodig jullie altijd om eens naar zo'n video te kijken en zelf te oordelen: https://www.youtube.com/watch?v=npamTJCUiQ8)
    Die gast heeft 44000 Kijkers(op 1 dag) voor een video waar niets zinvol wordt gezegd?? Ik heb het na 1 min doorgespoeld.

Dat wilt ook veel zeggen over de kijkers denk ik dan...
    2017: EP, Efteling, Duinrell, Tvoerland, bobbejaanland, walibi, plopsaland, PHL(maybe)

17. Standaard Re: [Bobbejaanland] 2017

Wij trokken op een zonnige zondag nog even naar het park om de nieuwigheden en opknapwerken in bewegend beeld vast te leggen. Het resultaat kan je nu bekijken in ons filmpje:

Props aan ons teamlid Bert die de montage voor zich heeft genomen!
    Algemeen verantwoordelijke Pretparken.be

Bookmarks

Posting Regels