Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6
Weergeven resultaten 101 tot 113 van 113

Onderwerp: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

1. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Het is een evolutie in het digitale tijdperk die we helaas aan onszelf te danken hebben. Op zich vind ik het geen slecht gegeven dat de fotopunten met personeel verdwijnen, want die foto's zijn toch altijd veel te duur. Als je daar een hele dag moet staan om quasi niets te verkopen blijft het maar zielig werken. Die automaten zijn dan een logisch gevolg. Indien ze hier en daar een leuke shop integreren bij het fotopunt, kan er volgens mij wel meer mee gedaan worden. Mooiste voorbeeld vind ik Pirates in DLRP. Hier heb je de fotowand, waar je je foto kan bekijken en dan een leuke shop met andere souvenirs erbij.

Wel tof dat ze het verdwenen reuzenrad compenseren met de gratis gocarts in WB. Op die manier blijft het aantal attracties toch behouden en ik vermoed dat vooral kinderen met hun ouders het reuzenrad bezochten.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Een prepaid kaart dus eigenlijk .

3. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Wanneer ik het verslag van Walibi lees en vergelijk met dit van BJL dan vind ik dat BJL toch veel meer gepresteerd heeft dan Walibi hoor. En de uitgave van 8 miljoen euro vorig jaar vind ik geen excuus, want in principe heeft Walibi een groter budget dan BJL en BJL heeft vorig jaar in totaal ook nog een paar miljoen uitgegeven. En ook wanneer ik zie hoeveel geld er naar Walibi Holland gaat dan in vergelijking met Walibi België, dan vind ik toch dat er een scheeftrekking is qua financiering tussen het Belgische en het Nederlandse park.
    Algemeen verantwoordelijke Pretparken.be

4. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door flyingtiger Bekijk post
    Wanneer ik het verslag van Walibi lees en vergelijk met dit van BJL dan vind ik dat BJL toch veel meer gepresteerd heeft dan Walibi hoor. En de uitgave van 8 miljoen euro vorig jaar vind ik geen excuus, want in principe heeft Walibi een groter budget dan BJL en BJL heeft vorig jaar in totaal ook nog een paar miljoen uitgegeven. En ook wanneer ik zie hoeveel geld er naar Walibi Holland gaat dan in vergelijking met Walibi België, dan vind ik toch dat er een scheeftrekking is qua financiering tussen het Belgische en het Nederlandse park.
    In bobbejaanland zijn natuurlijk ook veel meer dingen waar snel erg veel ingepompt moet worden dan in Walibi...

Wie weet verrast Walibi ons volgend jaar wel met een groot project. Ik ga parken alvast niet beoordelen op het geld dat ze al dan niet jaarlijks uitgeven.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

5. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door flyingtiger Bekijk post
    Plus, niet vergeten dat Walibi ook al enkele jaren (hetzij wel erg wispelturig) serieuze investeringen in onderhoud heeft gedaan en deze, als ik het moet opmaken uit wat ik lees uit verslagen van Bjl dit jaar, een pak professioneler zijn aangepakt. Want als ik zo lees zijn al de renovaties van Bjl dit jaar met erg goede wil, maar met veel geklungel uitgevoerd.

Wij moeten ook wel echt beseffen dat wij echt wel lekker verwend zijn hier in Europa. Parken als PHL, EP en nog zovele meer investeren constant en zijn op een steenworp van waar wij wonen. Hierdoor verwachten wij dit ook van andere, en daar mogen wij niet zomaar van uit gaan. BV, de financiering van projecten binnen een parkengroep zijn veel complexer dan parken uit familie- (EP/PHL) of privé(Efteling) gemeenschappen. Zeker door de enorme verzadiging aan parken hier in West-Europa, verbaast het mij dat er nog zoveel spelers blijven renderen in de steeds kritischer wordende maatschappij...

Een rustig jaar in Walibi dit jaar. Wel blij dat de zomernocturnes terug zijn btw, vond deze laatst erg leuk en erg rustig ook. Hopelijk bieden ze wel wat meer entertainment, al betwijfel ik het . En inderdaad, wie weet wordt 2018 wel wat, ze hadden bij de bouw van Pulsar vertelt dat ze nu een pak frequenter zullen investeren in nieuwe rides. En kijkend naar hoeveel belang CDA schenkt aan zijn parken de laatste 4/5 jaar, zie ik dit zeker goed komen!
    Life is like a Rollercoaster...

6. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    In bobbejaanland zijn natuurlijk ook veel meer dingen waar snel erg veel ingepompt moet worden dan in Walibi...
    Eens. Hetgene wat in mijn ogen nog dient te gebeuren is eens met de hogedrukspuit over de rotsen van Calamity Mine en zeker ook Radja River. Bij Gold River Adventure blijft die scheve kapotte waterval toch wel een doorn in het oog. Bij Flash Back moeten de effecten nog aangezet worden maar voor de rest is het park toch behoorlijk in orde vind ik.

Volgend jaar hoop ik dan wel op een mooie thrillride, dat hoeft geen vele miljoenen te kosten maar zal toch weer terug wat extra volk naar het park lokken.
    CoasterCounter: 661 achtbanen in 162 pretparken

Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Looopings bevstigd mijn visie op de kartbaan, alleen dacht ik aan mechanische stukken, en zijn het net menselijke stukken . Bezoekers zijn echt veel te bruut met die go-carts.

8. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Ik ben vandaag naar Walibi geweest en ik heb het nog nooit zo druk geweten. Op de parking stonden ze zelfs dubbel geparkeerd, waardoor de middelste auto's vooraan niet eens konden wegrijden als de auto's rondom ook niet vertrokken... Is dit zelfs legaal?

Nu, in het park zelf werd een goede capaciteit gehandhaafd. Weerwolf-rij stond volledig vol, wat zo'n drie kwartiertjes wachten opleverde. De operations hier waren fenomenabel, met treintjes die het station verlieten nog voor de vorige trein in de finale helix was. Ook de meeste andere attracties draaiden prima. Pijnpunten waren de inkom (als niet iedereen naar dezelfde twee rugzakkencontrole's was gegaan, hadden we er nu allicht nog gestaan), de info (zelfs drie medewerkers is bij opening gewoon niet genoeg) en Pulsar.
    Die laatste valt te begrijpen, want de tweede boot had een probleem. Deze werd er na de middag afgehaald en toen de attractie terug opende met één boot volgde al snel een wachtrij van 75 minuten. Met single Riders was het gelukkig maar een halfuurtje, maar komaan: als er maar één bootje op Pulsar staat met zo'n rij zou die Fasttrack gewoon moeten sluiten, punt. Nog erger was dat men weer mensen van Walibi in het bootje zetten met zo'n gopro-helm, alsof dat het ideale moment was. Ik zou het bijna een kaakslag noemen voor die mensen die een ticket betalen en in die rij moeten staan...

Voor de rest lag het park er prima bij. Enkele kleine storingen, maar de meesten leken vlug verholpen te zijn. Ik ga dit jaar graag terug.
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

9. 10-04-2017, 18:08

10. Standaard Re: Nieuws en geruchten 2017!

Citaat Origineel gepost door tommekentom Bekijk post
    Natuurlijk is dit zelfs legaal. Wij zijn vertrokken om 17u30 en zaten ingesloten... Tot de auto voor en achter ons zin hadden om te vertrekken uit Aqalibi om 20u!

Naar de infostand en security geweest: Sorry, er staat bij het oprijden van de parking dat wij niet verantwoordelijk zijn. Wij kunnen er niets aan doen als andere bezoekers niet kunnen parkeren.

Naar politie gebeld: Sorry, de wegcode geldt niet op een privé-terrein. Je zal moeten overleggen met het park zelf.
    plezant...

11. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Vreemd dat men niet even de nummerplaat kon omroepen.
    Staffmember Pretparken.be
    Volg ons op Facebook, Twitter, Instagram en Youtube - Ga supergoedkoop op uitstap dankzij de pretparkdeals op Pretparken.be!

12. 10-04-2017, 23:39

13. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Als men niet verantwoordelijk acht voor hun parking moeten ze ook geen €8 vragen, punt.
    CDA Parcs: Betaal nu meer voor minder!

14. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Hetzelfde kan op de parking van eender welk (groot)warenhuis gebeuren. Ook daar telt de wegcode niet.
    Niettegenstaande dat een beetje respect natuurlijk overal wel thuis hoort..

Ik probeer vrijdag na het werk vlug even langs te gaan, om mijn nieuw abonnement op te halen.

15. Standaard Re: [WB] Nieuws en geruchten 2017!

Haha, ik zou het ook niet graag tegenkomen op de parking. Maar wel zot dat dit gewoon zomaar kan!
    Live faster. Live harder. Live stronger.

Bookmarks

Posting Regels