Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergeven resultaten 21 tot 25 van 25

Onderwerp: [Phantasialand] 2017

1. Standaard Re: [Phantasialand] 2017

Ik hoop vooral ook dat ze de drop na de draaikolk wat inkleden en vooral de benedenverdieping. Moesten ze het sfeertje van Klugheim kunnen doortrekken doorheen de hele attractie zou dat super zijn, maar het lijkt me niet makkelijk.
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

2. Standaard Re: [Phantasialand] 2017

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    Ik hoop vooral ook dat ze de drop na de draaikolk wat inkleden en vooral de benedenverdieping. Moesten ze het sfeertje van Klugheim kunnen doortrekken doorheen de hele attractie zou dat super zijn, maar het lijkt me niet makkelijk.
    Volgens de tekst bij het artikel gaat de draaikolk er in het geheel uit zien alsof de kracht van het water daar het kasteel verslindt.. Dus dat belooft wel wat.. maar om eerlijk te zijn: Ik denk niet dat ze veel aan de drop (kunnen) doen. De muren zitten daar te dicht tegen de track aan om nog veel mee te kunnen, ze kunnen hooguit aan het plafond wat doen.

De middelste en onderste verdieping heb ik weinig problemen mee. De onderste is al eens op de schop gegaan. Het kan daar zeker nog beter, maar die grote ronde zaal is toch al redelijk indrukwekkend. Het was de bovenste verdieping die er als een parkeergarage uit zag en het meest dringende een update nodig had.

Ik hoop trouwens wel dat ze ook wat met de liften doen, maar ook daar vrees ik voor.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

3. Standaard Re: [Phantasialand] 2017

Over die liften gesproken, in het blog bericht waar die foto's in stonden, staat er al zo iets vaag over die liften vermeld:

Om dit te realiseren zijn we vorig jaar al begonnen met de transformatie van River Quest. De lift, die de vleermuisboten op hoogte brengt, kreeg een met massief hout beslagen gevel.

Oftewel heb ik dit volledig gemist, ofwel hebben ze dit pas recentelijk voor de winterstop gedaan? Ik snap deze zin echt niet zo goed tbh.

Edit: Ohh, ze bedoelen de buitenkant zeker? Dom van me...
    Je vois la vie en des biscuits.

4. Standaard Re: [Phantasialand] 2017

Gaat volgens mij over het stukje waar je uit het water richting lift getakeld wordt, dat is nu overdekt. Binnenkant denk ik dat we inderdaad weinig of niets moeten verwachten.
    CoasterCounter: 654 achtbanen in 161 pretparken

5. Standaard Re: [Phantasialand] 2017

Nee, het gaat inderdaad over de buitenkant. Die is met hout afgewerkt. Er is inderdaad een stukje nieuwe bijgekomen waar de boten uit het water worden gehaald, maar dat is van binnen van steen. De overgang tussen het nieuwe en het oude deel van de overkapping is trouwens heel lelijk, dus kan me voorstellen dat ze daar nog wat aan doen. In mijn post bedoelde ik de binnenkant van de lift zelf. De TL buis kan eigenlijk echt niet, maar ook als je boven aan komt en wacht totdat de drop begint zit je overal tegen mechaniek en supports (voor theming) aan te kijken.

De boten van RQ lagen trouwens op de parkeerplaats deze winter. Gezien ze niet in het eigen bassin lagen zou dat er wel eens op kunnen duiden dat ze ook beneden nog met wat zaken bezig zijn.
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

Bookmarks

Posting Regels