Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergeven resultaten 21 tot 28 van 28

Onderwerp: [Plopsa] Tarieven 2017

1. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Citaat Origineel gepost door Aero Bekijk post
    Citaat Origineel gepost door smartieke Bekijk post
    Denk dat je daar nog twee negens moet bij zetten om aan een miljoen te zitten hoor :-p
    1 miljoen is 1.000.000 , dus als je na het eerste ijsje er nog 999.999 verkoopt zit je aan 1.000.000.
    1+999.999 is inderdaad 1.000.000, maar om aan 1 mio zwart geld te geraken met €0.01/ijsje, moet je inderdaad 1+99.999.999 ijsjes verkopen, zoals Smartieke correct verbeterde

Maar tot zover de wiskunde, nu terug on topic

2. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Citaat Origineel gepost door Simon42 Bekijk post
    1+999.999 is inderdaad 1.000.000, maar om aan 1 mio zwart geld te geraken met €0.01/ijsje, moet je inderdaad 1+99.999.999 ijsjes verkopen, zoals Smartieke correct verbeterde

Maar tot zover de wiskunde, nu terug on topic
    Maar je spreekt zelf, net als Aero in zijn laatste post, van '1 miljoen zwart geld' zonder een maat aan te geven. één miljoen cent, één miljoen euro, 1 miljoen liters koeienmelk...
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

3. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Citaat Origineel gepost door jefke88 Bekijk post
    20 euro voor Hasselt en Coevorden is er toch finaal over. Die indoorparken draaien toch al niet meer zo heel goed dacht ik, snap niet waarom de prijs daar zo fel de hoogte in moet. Kinderstad Heerlen promoot massaal tickets op Groupon aan 4,95 euro. Wees maar zeker dat Hasselt daar veel potentiele klanten aan verliest.
    Dat Coevorden minder draait dan Hasselt is algemeen wel geweten denk ik, maar Hasselt haalt toch nog mooi z'n bezoekerscijfers hoor, er worden ook regelmatig stijgingen gerapporteerd.

Citaat Origineel gepost door Aero Bekijk post
    Het .99 effect volgens mij is om de zwarte kas te vullen. Stel nu, je koopt een raket-ijsje voor €7,99. Sinds april vorig jaar mogen betalingen cash al afgerond worden. Je betaald met een briefje van €10 en krijgt dus €2 terug. één centje is BTW-vrij en gaat in Steve zijn zwarte kas. Nog 999.999 ijsjes verder er je hebt een miljoen zwarte euro's! Het is pas nadelig als iedereen telkens 3dingen tegelijk koopt, dan zit je met .97 en dan moet er naar beneden afgerond worden, dus dan krijg je 5cent terug en doe je 2cent profijt.
    Ik snap niet goed waarom er hier nu plots heisa uitbreekt rond die centjes, we zitten niet in Nederland he Iedereen krijgt zijn één- en twee-eurocentjes mooi terug
    Staffmember Pretparken.be
    Volg ons op Facebook, Twitter, Instagram en Youtube - Ga supergoedkoop op uitstap dankzij de pretparkdeals op Pretparken.be!

4. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Citaat Origineel gepost door yelle8 Bekijk post

Ik snap niet goed waarom er hier nu plots heisa uitbreekt rond die centjes, we zitten niet in Nederland he Iedereen krijgt zijn één- en twee-eurocentjes mooi terug
    Met als resultaat dat een heleboel Nederlanders zeggen 'houd dat centje maar, daar kan ik in Nederland toch niets me doen'...
    Nieuw in de gids: Paultons Park!

5. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Na een paar jaar geen funcard meer te hebben gehad, schrik ik wel van de hoge prijzen voor de Plopsa-parken. Een jaar of 3 geleden zijn we eens binnengeweest in Hasselt (zonder kinderen, we kwamen van het Ethias Theater) en dat heeft mij toen wel ontgoocheld. Dit park is toch echt geen 50 euro waard (2 volw + 1 kind <1m). Het moet al verschrikkelijk druk zijn om daar een volledige namiddag te kunnen doorbrengen, maar dat is ook niet ideaal natuurlijk.

Al zit ik hier wel met een kleine kabouter die 's nachts BUMBA! roept en vervolgens weer in slaap valt :-)
    Gertje en co hebben er weer een fan bij...

6. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Dit seizoen mogen leerkrachten met hun lerarenkaart gratis binnen in de 5 plopsaparken, enkel tijdens de periode 14/7 tot 15/8 geldt dit aanbod niet. Gezinsleden krijgen 5 euro korting

https://nl-nl.facebook.com/lerarenkaart/

7. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Citaat Origineel gepost door Ignace Bekijk post
    Met als resultaat dat een heleboel Nederlanders zeggen 'houd dat centje maar, daar kan ik in Nederland toch niets me doen'...
    Mijn ervaring in de grensstreek leert me dat Nederlanders die zin nooit gebruiken. Ze gebruiken de zin: "Nou, hebben jullie die centjes nog? In Nederland gebruiken we die al jaren niet meer." Om vervolgens altijd het centje mee te nemen. En dat is geen grap!
    Hotelovernachting Hassloch: €40. Inkom Holiday Park: €23. De first drop van Expedition GeForce backseat: onbetaalbaar!

8. Standaard Re: [Plopsa] Tarieven 2017

Citaat Origineel gepost door siroccofreakske Bekijk post
    Mijn ervaring in de grensstreek leert me dat Nederlanders die zin nooit gebruiken. Ze gebruiken de zin: "Nou, hebben jullie die centjes nog? In Nederland gebruiken we die al jaren niet meer." Om vervolgens altijd het centje mee te nemen. En dat is geen grap!
    Collectors item he
    Always look at the bright side of life!

Bookmarks

Posting Regels