Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: [S&R De Waterperels] 2017

1. Standaard [S&R De Waterperels] 2017

Het zwembad De Waterperels zal dit jaar fors uitbreiden met o.a. :

- Waterspeeltuin
    - Triple slide (outdoor)
    - Nieuwe waterglijbaan (Infinity Jump)

Een spectaculaire bandenglijbaan met een 'drop' op het einde.

In 2019 zal naar verwachting ook nog een Black Hole glijbaan toegevoegd worden.

2. Standaard Re: [S&R De Waterperels] 2017

Coole toevoegingen die me ook wel noodzakelijk lijken gezien de huidige tendensen. Dan is enkel S&R Piscine du Grand Large (Mons) zonder glijbanen.

Is het enkel S&R De Waterperels die dergelijke uitbreidingsplannen heeft of zijn er nog baden met uitbreidingsplannen? Op de oorspronkelijke tekeningen van S&R Olympia is de glijbaantoren voorzien van 4 glijbanen, maar bij oplevering werd er maar 1 gerealiseerd.
    Live faster. Live harder. Live stronger.

3. Standaard Re: [S&R De Waterperels] 2017

Ligt blijkbaar in Lier, niet zo ver van huis. Misschien ooit eens bezoekje brengen dan als de glijbaan er staat.
    CoasterCounter: 655 achtbanen in 161 pretparken

4. Standaard Re: [S&R De Waterperels] 2017

Citaat Origineel gepost door simon Bekijk post
    Coole toevoegingen die me ook wel noodzakelijk lijken gezien de huidige tendensen. Dan is enkel S&R Piscine du Grand Large (Mons) zonder glijbanen.

Is het enkel S&R De Waterperels die dergelijke uitbreidingsplannen heeft of zijn er nog baden met uitbreidingsplannen? Op de oorspronkelijke tekeningen van S&R Olympia is de glijbaantoren voorzien van 4 glijbanen, maar bij oplevering werd er maar 1 gerealiseerd.
    Ook in andere S&R vestigingen is de accommodatie voorzien, voor meerdere glijbanen (Gent, Overpelt, Beveren), maar voorlopig geen nieuws hieromtrent.

Gent:

Overpelt:

Beveren:

Foto's: tuberides.de

Standaard Re: [S&R De Waterperels] 2017

Gent krijgt trouwens ook een trechterglijbaan tegen zomer 2017. Behalve wat affiches in de stad en een countdown op de site blijft het (vooralsnog) vaag. Ik ben er vorige week nog geweest, en toen heb ik geen bouwwerken gezien.

Misschien kunnen we de S&R-topics samenvoegen, aangezien het blijkbaar over meerdere investeringen tegelijkertijd gaat?

6. Standaard Re: [S&R De Waterperels] 2017

Amai, ze hebben precies grote plannen met de waterparken! In Brugge is er ook nog niets te spotten in Olympia, m.u.v. de folder die in de brievenbus stak (zie topic S&R Olympia) en het feit dat de toegangstarieven al gewijzigd zijn (wat ook het geval in Gent is).

Standaard Re: [S&R De Waterperels] 2017

Inderdaad, ik was ook verschoten toen ik die affiches met de trechterglijbaan erop zag. De bouwer zal sowieso terug Klarer zijn, aangezien de foto die op de affiche staat ook op de site van Klarer staat. Hij zal geen banden hebben.

Toen ik er de laatste keer was, had ik het gevoel dat ik behoorlijk snel rond was in het 'subtropisch zwemparadijs' (ik ga meerdere keren per jaar), dus een nieuwe glijbaan is natuurlijk altijd welkom. Ik zal binnenkort nog eens langsgaan om te zien of ze ondertussen al begonnen zijn...

En daarmee hebben we dus ook de reden waarom ze de toegangsprijzen opgetrokken hebben... dan betaal ik met plezier iets meer!
    Laatst aangepast door Dinosaurus : 02-02-2017 om 19:01

8. Standaard Re: [S&R De Waterperels] 2017

In een advertentie van Nationaal Schoolreismagazine adverteert S&R met nieuwe attracties in Brugge, Gent en Lier. Deze 3 parken krijgen dus in juni hun uitbreidingen.

Bookmarks

Posting Regels