Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 41 tot 60 van 70

Onderwerp: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

1. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Nee, zoveel moeite heb ik er ook niet ingestoken. Gewoon wat attracties met standaard blueprint gebouwtjes/winkels tussen. Heb wel 4 achtbanen staan.

PS: je was beter wat verder van de opdrachtachtbaan beginnen bouwen he. Nu moet je eerst de andere afbreken voordat je aan de opdracht kan beginnen

2. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik heb nog even getwijfeld maar ik ga deze toch aan me voorbij laten gaan.. Momenteel echt te weinig tijd om een kapitaal op te bouwen en dan aan de effectieve baan en theming te moeten beginnen.

Succes allemaal en ik ben benieuwd naar wat jullie er van gaan maken.

3. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Achtbaan zelf is af, ruwbouw gebouwen en omgeving ook al. De afwerking gaat wat anders worden. Misschien een beetje ambitieus geweest. Heb al 6000 bouwstukken gebruikt denk ik en heb nog nergens details / ramen / lichten,...

4. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik heb ook een achtbaan af. Nu ben ik obsessief kerstballen aan het gebruiken. Dat wil overigens zeggen dat er een kans is dat jullie concurrentie van mij krijgen.
    '''''''

5. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

hmmm heb toch eindelijk een bugske in PC zien te vinden eentje dat zich enkel maar voordoet tijdens de start van een testrit, en nooit tijdens normale operations Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Screenshot_32.jpg
Bekeken: 66
Grootte:  20.7 KB

moet ik dit oplossen of word de draaiende coaster bekeken en niet stilstaand? (heb genoeg andere punten waar ze kunnen starten, maar toch plaatst ie ze automatisch daar)

6. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik trek mijzelf terug uit de wedstrijd. Helaas kan de computer het even niet aan als ik een park met geld wil runnen plus een overgethemede achtbaan wil creëren. Misschien/hopelijk in een volgende wedstrijd!
    Life is like a Rollercoaster...

7. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik ben nog lang niet ver genoeg weg met Planet Coaster om iets te kunnen afleveren. Sorry!
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

8. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Citaat Origineel gepost door Belgiumcoasterfreak Bekijk post
    Ik trek mijzelf terug uit de wedstrijd. Helaas kan de computer het even niet aan als ik een park met geld wil runnen plus een overgethemede achtbaan wil creëren. Misschien/hopelijk in een volgende wedstrijd!
    Jammer! Ik weet niet hoe dat bij de rest zit, maar ik zit momenteel op een cashberg van om en bij de 500K, Als je dan je park sluit en al je personeel ontslaat heb je met wat verstandig gebruik van de pauze-knop normaal toch voldoende reserves om quasi sandbox-gewijs te ontwerpen?
    Citaat Origineel gepost door Xarbero Bekijk post
    hmmm heb toch eindelijk een bugske in PC zien te vinden
    hahaha prachtig! Dat doet me denken aan een log-flume bug die ik ergens gezien had. Ik weet niet of het bij planet Coaster was of bij parkitect. Waar de boomstam van dienst in het station eerst met de neus verticaal in het water werd gesopt voor hij vertrok.
    Ik veronderstel dat bugs niet meetellen in de beoordeling.
    '''''''

9. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Citaat Origineel gepost door Pretparkfreak7 Bekijk post
    hahaha prachtig! Dat doet me denken aan een log-flume bug die ik ergens gezien had. Ik weet niet of het bij planet Coaster was of bij parkitect. Waar de boomstam van dienst in het station eerst met de neus verticaal in het water werd gesopt voor hij vertrok.
    Ik veronderstel dat bugs niet meetellen in de beoordeling.
    Die bug was bij Parkitect
    Coastercount: 131

10. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Mijn park heb ik gewoon laten staan, heb intussen 750k en het meeste is gebouwd. Nog wat inspiratie aan het zoeken voor de begin van de rit, heb echter weinig plek om nog iets te zetten, maar een lege ruimte is het ook niet natuurlijk

11. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Op nog een paar kleine details is mijn baan klaar. Gewoon de steam link via pm doorsturen?

12. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik vrees ook dat ik er niet ga geraken met mijn inzending. Examens en daaropvolgend direct beginnen met stage werkte niet echt productief op vlak van gamen. :/

Mijn excuses ook hiervoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

13. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Bij mij gaat het er wat van afhangen... Ik moet nog heel wat klussen aan de afwerking, maar ik kan in de tijd die nog rest tot de deadline met een beetje geluk hooguit een uur planet coasteren en dat is heel nipt voor wat ik nog moet doen. Als ik tegen de deadline een voor mezelf acceptabele afwerkingsgraad bereik stuur ik in, anders laat ik 'm passeren.
    '''''''

14. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik ga ook moeten passen voor deze wedstrijd. Vorige week zondag zijn we met een bende coaster gekken gaan schaatsen en daarbij ben ik zwaar op men schouder terecht gekomen waardoor ik met een barst zit en men linker arm amper kan bewegen zonder pijn te hebben. Heb al geprobeerd om enkel met de muis te werken maar dat is onbegonnen werk.
    Coastercount: 131

15. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Wapiti: je inbox is vol!

16. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Nog steeds! volle inbox

17. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

zonet kunnen inzenden; dus inbox is wat gekuist ;-)

18. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik heb ook tijdig ingediend. Zijn we maar met twee of zijn er nog die het afgekregen hebben?
    @Wapiti: wanneer mogen we iets verwachten qua beoordeling?

19. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Er zijn 3 kandidaten. Rond weekend ga ik de beoordeling online posten .

20. Standaard Re: [Planet Coaster] Wedstrijd nr. 2

Ik ben nummer 3. Hoeraatje voor onszelf: niemand valt naast het top 3 podium.
    '''''''

Bookmarks

Posting Regels